PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Curtin University Master of Luxury Branding
Curtin University

Master of Luxury Branding

Perth, Αυστραλία

3 Semesters

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης

AUD 30.500 / per year *

Στην Πανεπιστημιούπολη

* ενδεικτική αμοιβή πρώτου έτους

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Διαβάστε περισσότερα

Εισαγωγή

  • Κωδικός CRICOS: 027233E
  • Διάρκεια: 1,5 έτη
  • Κωδικός μαθήματος: MC-MKTG
  • Λειτουργία μελέτης: Πλήρης απασχόληση
  • Ανάληψη: Φεβρουάριος, Ιούλιος
  • Τοποθεσία: Περθ
  • Ενδεικτική χρέωση πρώτου έτους: 30.500 $ AUD

124373_curtin--luxury-branding-1600x1067.jpg

Περιγραφή Μαθήματος

Αυτό το μάθημα σας προετοιμάζει για μια καριέρα που απαιτεί την ικανότητα κατανόησης της σκέψης των καταναλωτών και την ανάπτυξη στρατηγικών που μεγιστοποιούν την αξία των καταναλωτών, τις πωλήσεις και τα κέρδη.

Θα μάθετε τις αρχές της έρευνας μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς αγοραστών και θα αποκτήσετε εξειδικευμένες γνώσεις σε βασικές πτυχές της επιχείρησης, της διαχείρισης μάρκετινγκ και της ηγεσίας. Αυτό το μάθημα είναι κατάλληλο για επαγγελματική σταδιοδρομία στο μάρκετινγκ και τη διαχείριση, και μάρκα και συμβουλές μάρκετινγκ.

Τα βασικά θέματα καλύπτουν τα προφίλ των καταναλωτών, το σχεδιασμό και την αισθητική της μάρκας, τη στρατηγική μάρκας, την παγκοσμιοποίηση των μάρκες πολυτελείας και την επίδραση μεγάλων δεδομένων και κοινωνικών μέσων στο μάρκετινγκ, χρησιμοποιώντας παραδείγματα που καλύπτουν πολλές βιομηχανίες, όπως πολυτελές αυτοκίνητο, μόδα, ομορφιά και φιλοξενία.

Υπάρχουν επίσης ευκαιρίες συμμετοχής σε ταξίδια στο εξωτερικό για την Ευρώπη και την Ασία και πραγματοποιούν ένα έργο ενώ εκτίθενται σε πολιτισμό και ιστορία πολυτέλειας, επισκέπτονται διάφορες επιχειρήσεις πολυτελείας και συναντούν επαγγελματίες του κλάδου. Αυτές οι ευκαιρίες προσφέρουν την άριστη επαγγελματική εμπειρία για την ενίσχυση της απασχολησιμότητάς σας.

Κριτήρια αποδοχής

  • Ένα πτυχίο από αναγνωρισμένο ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης σε οποιοδήποτε κλάδο σπουδών ή
  • Πιστοποιητικό πτυχιούχου σε σχετικό τομέα, από αναγνωρισμένο τριτοβάθμιο ίδρυμα και
  • Γνωρίστε τις απαιτήσεις αγγλικής επάρκειας του Curtin.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΞΙΩΣΗ

Το μάθημα αυτό αναπτύσσεται με τη βοήθεια σημαντικών επαγγελματικών φορέων όπως το Αυστραλιανό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ και το Ινστιτούτο Δημοσίων Σχέσεων της Αυστραλίας. Το συμβουλευτικό συμβούλιο του σχολείου περιλαμβάνει εξέχοντες επαγγελματίες από το χώρο του μάρκετινγκ, της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων και του τουρισμού.

Το μέλλον του μάρκετινγκ και της επωνυμίας πολυτελείας

Το μάρκετινγκ γίνεται όλο και πιο περίπλοκο, διαμορφώνεται από τις αναδυόμενες τεχνολογίες, μεθόδους και πρακτικές. Καθώς το πρόσωπο του ψηφιακού τοπίου συνεχίζει να αλλάζει, οι πρακτικές μάρκετινγκ της συμπεριφοράς των πελατών, της ανάλυσης δεδομένων, της διαχείρισης μάρκας, των μεθόδων επικοινωνίας, των πλατφορμών και των εμπειριών των χρηστών οδηγούν σε μια νέα σειρά ψηφιακών ικανοτήτων. Η βιομηχανία πολυτελείας έχει υποστεί σημαντικές αλλαγές τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Οι μεταβαλλόμενες οικονομικές τάσεις, ο γρήγορος ψηφιακός μετασχηματισμός και οι εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών δημιουργούν ένα νέο ανταγωνιστικό τοπίο, το οποίο προκαλεί τις παραδοσιακές εταιρικές στρατηγικές. Οι προόδους στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η αύξηση της χρήσης των ψηφιακών μέσων για το μάρκετινγκ προϊόντων και τις πρωτοβουλίες που βασίζονται στον πελάτη είναι οι βασικοί παράγοντες που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της παγκόσμιας βιομηχανίας ειδών πολυτελείας.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη μελέτη pg-business

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα