
Μεταπτυχιακό στη διαχείριση μάρκετινγκ και πωλήσεων
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
12 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά, Ισπανικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Sep 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 19.900 / per year
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Οι απαιτήσεις των καταναλωτών αυξάνονται με κάθε μέρα — αλληλεπιδρούν και επιδιώκουν να σφυρηλατήσουν δεσμούς με επωνυμίες που μοιράζονται τις αξίες τους. δεν αρκεί να τους πείσεις.
Έχοντας αυτό κατά νου, αυτό το πρόγραμμα όλα σε ένα θα σας διδάξει πώς να διαχειρίζεστε έναν οργανισμό από στρατηγική άποψη και πώς να εκτελείτε και να λαμβάνετε αποφάσεις που απαιτούν εις βάθος γνώση αυτού του νέου καταναλωτή/προμηθευτή.
Βασικά σημεία
1. Αποτελεσματικότητα
Αποκτήστε γνώση των βασικών τεχνικών και πηγών πληροφοριών, με εις βάθος γνώση για τη δημιουργία ενός συστήματος πληροφοριών μάρκετινγκ, πωλήσεων και ανταγωνιστικών πληροφοριών.
2. Όραμα
Εντοπίστε τις ευκαιρίες και τους κινδύνους που εμπεριέχει το πιο πρόσφατο μάρκετινγκ και μάθετε να προσαρμόζετε την εταιρεία σε αυτό το νέο ανταγωνιστικό τοπίο.
3. Στρατηγική
Αναλύστε την κατάσταση της αγοράς, καθορίστε τα διαφορετικά σενάρια και εντοπίστε ευκαιρίες για την ανάπτυξη της στρατηγικής μάρκετινγκ.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ενότητα 1 - Διοίκηση και Διεύθυνση στον Οργανισμό
Διαδικασία σχεδιασμού επιχειρήσεων και μάρκετινγκ σε οργανισμούς - 6 ECTS
- Ανίχνευση ευκαιριών και δυνατών σημείων
- Μακροπεριβαλλοντικός σχεδιασμός
- Επιλογή στρατηγικής προσέγγισης
- Εκτιμήσεις με βάση την επιχειρηματική κατάσταση
Έρευνα αγοράς, διαχείριση πληροφοριών και λήψη αποφάσεων - 6 ECTS
- Consumer behaviour
- Πληροφορίες για τη λήψη αποφάσεων Μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός μελετών αγοράς
- Quantitative analysis
Δημοσιονομικές επιπτώσεις στρατηγικών αποφάσεων - 6 ECTS
- Analysis of financial statements
- Ανάλυση κόστους
- Διαχείριση προϋπολογισμών
- Ανάλυση επενδυτικών σχεδίων
Ενότητα 2 - Στρατηγική Διοίκηση Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ σε ψηφιακά περιβάλλοντα - 6 ECTS
- Online τάσεις και στρατηγικές
- Μοντέλα επιχειρήσεων
- Ο διαδικτυακός καταναλωτής
- Εισαγωγή στις ψηφιακές τακτικές (SEO, SEM, RRSS...)
- Δομή Ιστού και ανάλυση αποτελεσμάτων
Στρατηγικές Επικοινωνίας - 6 ECTS
- Σχέδια επικοινωνίας
- Communication strategies
- Επικοινωνία κρίσης
- CSR
Μάρκετινγκ σε ψηφιακά περιβάλλοντα - 6 ECTS
- Online τάσεις και στρατηγικές
- Μοντέλα επιχειρήσεων
- Ο διαδικτυακός καταναλωτής
- Εισαγωγή στις ψηφιακές τακτικές (SEO, SEM, RRSS...)
- Δομή Ιστού και ανάλυση αποτελεσμάτων
Ενότητα 3 - Στρατηγικός Σχεδιασμός Αγοράς και Go-to-market
Στρατηγικές Πωλήσεων και Εμπορευματοποίησης - 6 ECTS
- Στρατηγικός σχεδιασμός πωλήσεων
- Πολιτικές πώλησης
- Τεχνικές πώλησης
- Πρόβλεψη πωλήσεων
Επιχειρηματικές στρατηγικές μάρκετινγκ με επίκεντρο τον πελάτη - 6 ECTS
- Μάρκετινγκ προϊόντων έναντι μάρκετινγκ πελατών
- Ανάλυση και γνώση πελατών
- Ενεργοποίηση νέων πελατών
- Το μοντέλο RFM τμηματοποίησης πελατών
- Πιστότητα πελατών
- Υπολογισμός της αξίας του πελάτη
- Χαμηλή ανάκτηση πελατών
- Πελατοκεντρική οργάνωση και στρατηγική
- Customer Experience Management
- Διαχείριση κατηγορίας
- Ιδιότητα πελατών έναντι ιδίων κεφαλαίων επωνυμίας
- Νέα παραδείγματα εμπειρίας πελατών
Master's Thesis
15 ECTS
This is far more than just a research project required to gain a Master's qualification. It is the optimal time and place to combine all your academic experience, professional ambition, personal vision and creativity. It is your opportunity to put all the knowledge and skills you have acquired into practice and work towards the goals you set for yourself.
Ευκαιρίες καριέρας
Employment
You will get a tailor-made career plan from our Careers department and our Entrepreneur department, with personalised services for academic training and guidance that will multiply your professional opportunities and extend them to any country in the world.
- Marketing Director
- Commercial Director
- Business Director
- Commercial Consultant
- Marketing Technician
- Commercial Technician
- Category Manager
- Key Account Manager
- Head of Trade Marketing
- Head of Marketing
- Head of Sales
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.