Master of Science (MSc) στην Τεχνητή Νοημοσύνη για Στρατηγική Μάρκετινγκ
EPITA School of Engineering and Computer Science
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
18 - 24 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 19.400 *
Προθεσμία εφαρμογής
31 Jul 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* Συνολικά τέλη προγράμματος· περιλαμβάνουν τα έξοδα ταξιδιού και διαμονής της μαθησιακής εμπειρίας στο Δουβλίνο
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Master of Science in Artificial Intelligence for Marketing Strategy της EPITA είναι ένα κοινό πρόγραμμα με το EM Normandie School που εκτείνεται σε 18 μήνες και διδάσκεται 100% στα Αγγλικά στο Παρίσι. Αυτό το πρόγραμμα εξοπλίζει τους μαθητές με δεξιότητες τεχνητής νοημοσύνης για την εφαρμογή τεχνολογίας για τη βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ και της διαδικασίας λήψης αποφάσεων μιας εταιρείας. Διαπιστευμένο από το CGE (Conférence des Grandes Ecoles), το πρόγραμμα αποτελείται από μαθήματα 3 εξαμήνων στην πανεπιστημιούπολη, 1 εξάμηνο πρακτικής άσκησης και μαθησιακή εμπειρία στο Δουβλίνο.
Ιδανικοί μαθητές
Αυτό το πρόγραμμα είναι ανοιχτό σε υποψηφίους που κατέχουν πτυχίο Bachelor 3 ή 4 ετών (ή υψηλότερο), ανεξάρτητα από τον τομέα των προπτυχιακών σπουδών τους. Οι φοιτητές με υπόβαθρο στις επιχειρηματικές σπουδές θα επωφεληθούν ιδιαίτερα από αυτό το πρόγραμμα.
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Μαρτυρίες Φοιτητών
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Το πρόγραμμα Master of Science in Artificial Intelligence for Marketing Strategy της EPITA είναι ένα κοινό πρόγραμμα με το EM Normandie Business School που εκτείνεται σε 18 μήνες και διδάσκεται 100% στα Αγγλικά στο Παρίσι. Διαπιστευμένο από το CGE (Conférence des Grandes Ecoles), το πρόγραμμα αποτελείται από μαθήματα 12 μηνών στην πανεπιστημιούπολη, 6μηνη πρακτική άσκηση και μαθησιακή εμπειρία στο Δουβλίνο. Για να αποκτήσουν το πτυχίο τους, οι φοιτητές πρέπει να αποκτήσουν 120 ECTS (Ευρωπαϊκά Συστήματα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων) και επίπεδο Γαλλικών Α2.
Πρακτική
Το τελευταίο εξάμηνο είναι μια υποχρεωτική εξάμηνη πρακτική άσκηση, η οποία είναι ο ακρογωνιαίος λίθος του προγράμματος. Οι μαθητές θα αποκτήσουν τεχνική επιχειρηματική εμπειρία δουλεύοντας σε πραγματικό περιβάλλον, που τους προετοιμάζει για την αγορά εργασίας.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Ο στόχος του Master of Science στην Τεχνητή Νοημοσύνη για Στρατηγική Μάρκετινγκ είναι να προετοιμάσει τους μαθητές με δεξιότητες τεχνητής νοημοσύνης να εφαρμόσουν τεχνολογία για να βελτιώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων ενός οργανισμού.
Οι απόφοιτοι αυτού του προγράμματος θα μπορούν να χρησιμοποιούν τεχνικές και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για:
- Βελτιώστε την εμπειρία αφοσίωσης των καταναλωτών δημιουργώντας σχετικά προφίλ πελατών με βάση τις έννοιες KYC (Γνωρίστε τον Πελάτη σας).
- παρακολουθεί και αναλύει μια ποικιλία καναλιών επικοινωνίας, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και βοηθά στην κατανόηση της αντίληψης της αγοράς για ένα εμπορικό σήμα.
- παρέχει στις εταιρείες σχετική, έγκαιρη και ακριβή εξυπηρέτηση πελατών και αλληλεπίδραση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης·
- βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο μάρκετινγκ για να ενισχύσετε την προβολή των εταιρειών και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στους ιστότοπους των εμπορικών σημάτων. και
- αξιοποιήστε το όραμα του υπολογιστή για να φέρετε επανάσταση στη στρατηγική οπτικής εμπλοκής.
Ευκαιρίες καριέρας
- Ενεργοποιητής δεδομένων
- Σύμβουλος οπτικοποίησης δεδομένων
- Αναλυτής δεδομένων μάρκετινγκ
- Επιχειρηματίας
- Διαχειριστής πληροφοριών πελατών
- E-έμπορος
- Λειτουργικός ερευνητής
- Σύμβουλος επιχειρησιακής νοημοσύνης
- Διαχειριστής δεδομένων
- Αναλυτής δεδομένων
- Στρατηγός δεδομένων
- Σχεδιαστής δεδομένων
- Επιστήμονας μάρκετινγκ
- Μεγάλος σύμβουλος δεδομένων
- Επιστήμονας δεδομένων
- Στρατηγικός μάρκετινγκ
- Ειδικός / Αναλυτής στην ανάλυση μάρκετινγκ / έρευνα μάρκετινγκ / CRM / ανάλυση πίστωσης
- Αναλυτής επιχειρησιακών δεδομένων