
MSc Economics and Business - Specialisation in Data Science and Marketing Analytics
Rotterdam, Κάτω Χώρες
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
01 May 2025
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Sep 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 2.601 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* statutory fee: dutch / EEA students; institutional fee: dutch / EEA students: € 12.600; non-EEA students: € 16.100
Εισαγωγή
Whether you buy something online, take the train, or make an insurance claim, virtually everything you do contributes to the vast amount of data collected. Clever analysts help companies and organizations to benefit from this important resource. In the Data Science and Marketing Analytics program at Erasmus School of Economics, students focus on the tools and skills that are needed to analyze so-called Big Data and turn it into meaningful insights.
Data Science and Marketing Analytics combines theory and practice from computer science, marketing, economics, and statistics in such a way that the potential of Big Data and AI can be used successfully to create greater value for consumers and firms. It offers our students a thorough understanding and knowledge of a wide range of techniques that can all handle the large and heterogeneous data sources that are prevalent in many modern business settings.
This provides the foundation needed by students to select the right method, from simple summary statistics to advanced machine learning and AI approaches, for the right question to obtain relevant business insights. During the program students are already challenged to successfully complete a company project where they use real company data and data science methods to gain relevant marketing insights. The company projects of the past years showcase the broad relevance of the knowledge students acquire in the program, with cases including, among others:
- Understanding why and when customers unsubscribe from the company newsletter
- Using social media sentiments to predict ad campaign effectiveness for a charity
- Building a recommendation system for products on a website
- Analyzing the impact of angry/emotional calls on on-call service agent productivity
- Optimize the customer journey through attribution modeling
- Prioritizing restaurants for acquisition on a food delivery platform
Why study Data Science and Marketing Analytics in Rotterdam?
By combining the computer science and statistical expertise of our renowned Econometrics Institute with the business insights of top researchers of the Marketing Department, we have created a program that offers a unique combination of profound insights into data science and artificial intelligence with a clear view of the application of these methods in practice. Students also bring their knowledge and skills to practice, as the program includes real-life cases in close cooperation with companies and non-profits eager to interact with the students.
In addition, Rotterdam is a vibrant, multicultural city that is at the forefront of exciting developments in industry, logistics, science, culture, and architecture.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Κερδίστε το MSc σας στα Οικονομικά και τις Επιχειρήσεις με εξειδικευμένη εστίαση στα Οικονομικά των Αγορών και των Οργανισμών, συμμετέχοντας σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών συνολικού ύψους 60 μονάδων ECTS.
Το πρόγραμμα συνδυάζει μαθήματα από την επιστήμη των δεδομένων και το μάρκετινγκ σε μια συνεκτική εξειδίκευση του πλοιάρχου που επικεντρώνεται στη χρήση δεδομένων για την επίλυση επιχειρηματικών προκλήσεων. Καθώς δεν απαιτούνται προηγμένες γνώσεις, τα βασικά μαθήματα στην επιστήμη των υπολογιστών και των δεδομένων θέτουν τις βάσεις για τα πιο προηγμένα σεμινάρια. Το τελευταίο διερευνά μεθόδους μηχανικής μάθησης αιχμής και τις εφαρμόζει σε πραγματικά επιχειρηματικά προβλήματα.
Αυτή η εξειδίκευση του πλοιάρχου αποτελείται από βασικά μαθήματα, σεμινάρια, μαθήματα επιλογής και μια διατριβή μεταπτυχιακού διπλώματος που διανέμεται σε 5 τμήματα των 8 εβδομάδων. Στο πρώτο τμήμα, 3 βασικά μαθήματα των 4 μονάδων θα σας εισάγουν στο ευρύ φάσμα γνώσεων και δεξιοτήτων που θα αποκτήσετε και θα τελειοποιήσετε στο Master Data Science and Marketing Analytics.
Το δεύτερο και το τρίτο μπλοκ ξεκινούν με εστίαση στην εκμάθηση νέων μεθόδων, ακολουθούμενο από ένα σεμινάριο όπου θα εργαστείτε σε πραγματικά επιχειρηματικά προβλήματα, δοκιμάζοντας τις μεθόδους και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε προηγούμενα τμήματα. Αυτά τα διαδραστικά σεμινάρια αποτελούν πολύ σημαντικό στοιχείο του προγράμματός μας. Θα συμμετάσχετε με πλήρη απασχόληση σε ένα σεμινάριο για ένα ολόκληρο μπλοκ, επιτρέποντάς σας να βουτήξετε βαθιά στο υλικό, καθοδηγούμενοι από τους εισηγητές. Για αυτά τα εντατικά μαθήματα, η ενεργή συμμετοχή και η ισχυρή δέσμευση είναι απαραίτητη.
Στο τέταρτο μπλοκ, θα ακολουθήσετε ένα τελικό μάθημα και θα επιλέξετε ένα μάθημα επιλογής.
Θα πρέπει ήδη να αρχίσετε να σκέφτεστε τη διατριβή του μεταπτυχιακού σας τον Ιανουάριο, αλλά τα τμήματα 4 και 5 θα αφιερωθούν εξ ολοκλήρου σε αυτήν την εργασία, η οποία βασίζεται σε έρευνα που έχετε πραγματοποιήσει υπό την επίβλεψη ενός μέλους του ακαδημαϊκού μας προσωπικού. Το Erasmus Research & Business Support (ERBS) προσφέρει συνεδρίες προετοιμασίας για την αγορά εργασίας στο τμήμα 5.
Το πρόγραμμα σπουδών αποτελείται από:
- 50 % επιστήμη των υπολογιστών/μηχανική εκμάθηση
- 50 % μάρκετινγκ/επιχειρήσεις
Επισκόπηση μαθημάτων
- Master απογείωσης
- Εισαγωγή στην Επιστήμη των Δεδομένων
- Στρατηγική Λήψη Αποφάσεων Μάρκετινγκ
- Προγραμματισμός για Data Science και Marketing Analytics
- Σεμινάριο Data Science for Marketing Analytics
- Σεμινάριο Case Studies in Data Science and Marketing Analytics
- Αναλύσεις κειμένου για μάρκετινγκ
- Αιρετός
- Μεταπτυχιακή Διατριβή Επιστήμη Δεδομένων και Αναλύσεις Μάρκετινγκ
Ιδανικοί μαθητές
Είναι αυτή η σωστή επιλογή για σας;
Ενδιαφέρεστε να μάθετε δεξιότητες προγραμματισμού που σας επιτρέπουν να συλλέγετε, να καθαρίζετε και να αναλύετε τέτοια δεδομένα; Έχετε την επιμονή και την αυτοπεποίθηση που απαιτείται για να αποκτήσετε τις δεξιότητες για να εφαρμόσετε και να τροποποιήσετε τις πιο πρόσφατες μεθόδους μηχανικής μάθησης σε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον; Σε αυτό το πρόγραμμα, θα μπορείτε να τα αξιοποιήσετε όλα αυτά.
Τα ακόλουθα χαρακτηριστικά θα σας βοηθήσουν να σπουδάσετε Επιστήμη Δεδομένων και Αναλύσεις Μάρκετινγκ στο Erasmus School of Economics:
- Η φιλοδοξία σας είναι να παρέχετε απαντήσεις βάσει δεδομένων σε επιχειρηματικά προβλήματα
- Να είστε στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων στην ανάλυση δεδομένων σας απευθύνει έκκληση
- Η αναλυτική σκέψη είναι η δύναμή σας
- Δεν φοβάστε κάποια μαθηματική μαρτυρία
- Αισθάνεστε άνετα να εργάζεστε στα αγγλικά.
Ευκαιρίες καριέρας
Ο επιστήμονας δεδομένων έχει χαρακτηριστεί η πιο σέξι καριέρα του 21ου αιώνα, σύμφωνα με το Harvard Business Review. Δεδομένης της αυξανόμενης συνειδητοποίησης των δυνατοτήτων εκμετάλλευσης της επιστήμης δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης για ανάλυση μάρκετινγκ και για ανάλυση επιχειρήσεων γενικά, οι δεξιότητες επιστήμης δεδομένων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος Data Science and Marketing Analytics αναμένεται να παρέχουν στους πτυχιούχους εξαιρετικές προοπτικές εργασίας.
Όταν επισκέφτηκε το Ρότερνταμ, ο Trevor Hastie, καθηγητής Στατιστικής στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ και μια γνωστή αρχή στον τομέα της Επιστήμης Δεδομένων, σχολίασε: «Τα μεγάλα δεδομένα είναι παντού - οδηγούν την αναζήτηση στον ιστό, τη διαφήμιση στον ιστό και την ποσοτική χρηματοδότηση, για να αναφέρουμε μερικά βιομηχανίες. Η Επιστήμη των Δεδομένων διαδραματίζει θεμελιώδη ρόλο σε αυτή τη Νέα Οικονομία. Με την ισχυρή του ιστορία στη μοντελοποίηση δεδομένων, το Erasmus School of Economics είναι έτοιμο να εκπαιδεύσει μια νέα γενιά επιστημόνων δεδομένων».
Αν και πολλοί άνθρωποι πιθανότατα θα συσχετίσουν έναν επιστήμονα δεδομένων με εταιρείες όπως η Google ή το Facebook, υπάρχουν στην πραγματικότητα πολλοί άλλοι τομείς όπου οι απόφοιτοί μας μπορούν να προσθέσουν σημαντική αξία. Όλες οι εταιρείες που προσανατολίζονται στον καταναλωτή, όπως αυτές του λιανικού εμπορίου, των μεταφορών, των χρηματοοικονομικών, της υγειονομικής περίθαλψης και των συμβούλων έχουν μια ραγδαία αυξανόμενη ανάγκη για τις δεξιότητές σας. Σε αυτές τις εταιρείες, οι επιστήμονες δεδομένων εμπλέκονται στην ανάλυση των δεδομένων πωλήσεων και απόδοσης, στο σχεδιασμό (διαδικτυακών) καμπανιών, στη μελέτη της απόδοσής τους, στη βελτίωση της στόχευσης των πελατών και στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της διαδικασίας πωλήσεων. Πολλές επιχειρήσεις και οργανισμοί είτε δημιουργούν είτε επεκτείνουν ομάδες στην ανάλυση επιχειρήσεων, στην ανάλυση πελατών και στην ανάλυση μάρκετινγκ.
Οι περισσότεροι από τους αποφοίτους μας βρίσκουν δουλειά μέσα σε δύο μήνες μετά την αποφοίτησή τους. Συχνά εργάζονται ως σύμβουλοι, αναλυτές δεδομένων ή επιστήμονες δεδομένων. Οι εταιρείες στις οποίες εργάζονται περιλαμβάνουν:
- Λιανική πώληση: Nike, Coolblue, KPN
- Συμβουλευτικές υπηρεσίες: Accenture, Deloitte, EY, PwC, Bain & Company
- Μεταφορές: KLM, Ryanair
- Οικονομικά: ABN AMRO, ING, PGGM, Adyen
Δίδακτρα προγράμματος
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.