MSc στην ΠΩΛΗΣΕΙΣ 4.0 - Master στη Διεθνή Διαχείριση Πωλήσεων
ESCP Business School
Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
2 χρόνια
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 26.700 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Στόχοι του προγράμματος
Γίνετε εμπειρογνώμονας για την πιο θεμελιώδη και σημαντική δραστηριότητα οποιασδήποτε επιχείρησης σε περιόδους ψηφιακού μετασχηματισμού και αυξανόμενου ανταγωνισμού
Πολλές από τις σημερινές καλύτερες ευκαιρίες σταδιοδρομίας είναι διεθνείς, ενισχυμένες μέσω της ψηφιοποίησης του επιχειρηματικού κόσμου. Καθώς όλο και περισσότερες εταιρείες καθίστανται παγκόσμιες, καθίσταται όλο και πιο δύσκολο να είναι επιτυχείς χωρίς πολιτιστική νοημοσύνη. Αυτό μπορεί να ισχύει ιδιαίτερα στις πωλήσεις. Ως εκ τούτου, η εκμάθηση πώς να οικοδομήσουμε στενές σχέσεις με συναδέλφους και πελάτες από ένα πλήθος διαφορετικών πολιτισμών γίνεται μια βασική ικανότητα πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Ως φοιτητής στο Βερολίνο και το Παρίσι, δύο από τις πιο ζωντανές, πολυπολιτισμικές πόλεις της Ευρώπης, που σπουδάζουν με φοιτητές από πολλές διαφορετικές χώρες και διδάσκονται από την παγκόσμια σχολή της ESCP, δεν θα χρειαστεί να περιμένετε να ξεκινήσετε τη διεθνή σταδιοδρομία σας.
Η τέχνη των πωλήσεων βρίσκεται επίσης σε βαθιά μεταμόρφωση λόγω της ψηφιοποίησης. Λόγοι όπως η τεχνητή νοημοσύνη, τα μεγάλα δεδομένα, το Διαδίκτυο των πραγμάτων, τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, για να αναφέρουμε μερικούς, έχουν γίνει και θα συνεχίσουν να αποτελούν βασικούς παράγοντες στις ζωές των πωλητών.
Μέχρι τη στιγμή που θα τελειώσετε με αυτό το διετές πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης σε μία από τις πιο ευρωπαϊκές και διεθνείς σχολές επιχειρήσεων στον κόσμο, θα έχετε ήδη εργαστεί σε ένα πολυεθνικό περιβάλλον και θα έχετε αποκτήσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που χρειάζεστε για να πετύχετε διεθνείς διαχειριστές πωλήσεων και μάρκετινγκ, τόσο σε έναν παγκοσμιοποιημένο όσο και στον ψηφιακό κόσμο.
Απαιτήσεις εισδοχής
- Ένα πτυχίο Bachelor με τουλάχιστον 180 ECTS
- Ένα πανεπιστημιακό υπόβαθρο κατά προτίμηση στην οικονομία, την κοινωνική ή τη φυσική επιστήμη ή τη μηχανική
- Γλωσσική ευχέρεια στα Αγγλικά: TOEFL, TOEIC ή IELTS αποτελέσματα ή αγγλική δοκιμασία στην πανεπιστημιούπολη
- Δεν απαιτείται επαγγελματική εμπειρία (εάν δοθεί, συνιστάται κατ 'ανώτατο όριο 2 χρόνια)
Τέλη & Οικονομικά
Απαιτείται πληρωμή 26.700 € για το διετές πρόγραμμα.
Τα τέλη τιμολογούνται σε τέσσερις δόσεις και οφείλονται ως εξής:
- Πρώτη δόση: 1η Σεπτεμβρίου 2021
- Δεύτερη δόση: 1η Ιανουαρίου 2022
- Τρίτη δόση: 1 Ιουνίου 2022
- Τέταρτη δόση: 1η Ιανουαρίου 2023
Αμοιβές Εφαρμογής
Τα τέλη αίτησης καθορίζονται σε € 130.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα SALES 4.0 - Master in International Sales Management (120 ECTS) θα σας διδάξει πώς να προσεγγίζετε πελάτες πέραν των συνόρων - στον διαδικτυακό και εκτός σύνδεσης κόσμο
Η πρώτη περίοδος αυτού του μεταπτυχιακού προγράμματος, που πραγματοποιείται στην πανεπιστημιούπολη του ESCP του Βερολίνου, θα σας δώσει μια γενική κατανόηση των τεχνικών πωλήσεων, των αγορών και των πελατών. Θα έχετε μαθήματα σχετικά με το μάρκετινγκ, τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τις γνώσεις αγοράς και την ανάλυση δεδομένων και θα μάθετε περαιτέρω κρίσιμες δεξιότητες πωλήσεων, όπως η διαπραγμάτευση και η τιμολόγηση.
Στη δεύτερη θητεία σας στο Βερολίνο, θα εστιάσετε στη διαχείριση του δυναμικού πωλήσεων και στις διαπολιτισμικές πωλήσεις, καθώς αναπτύσσετε νέες δεξιότητες σε ποσοτικά μαθήματα επιλογής, όπως η οικονομική αναφορά και η διοικητική λογιστική. Θα συζητηθούν επίσης οι τελευταίες εξελίξεις και ο αντίκτυπος της τεχνητής νοημοσύνης (AI), των μεγάλων δεδομένων, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του Διαδικτύου των πραγμάτων στη λειτουργία των πωλήσεων.
Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, που λαμβάνει χώρα στο Παρίσι, το πρόγραμμα σπουδών θα επικεντρωθεί στα πεδία της διαχείρισης καναλιών και διανομής καθώς και στο διεθνές μάρκετινγκ και το εμπόριο. Θα εξεταστούν θέματα όπως η διαχείριση διεθνών καναλιών και το λιανικό εμπόριο 4.0, η διαχείριση της ψηφιακής αλυσίδας εφοδιασμού, οι διεθνείς αποφάσεις μάρκετινγκ και το διεθνές δίκαιο της διανομής.
Για την έναρξη του δεύτερου έτους (τρίμηνο 4) θα επιστρέψετε στην πανεπιστημιούπολη του Βερολίνου. Ως προετοιμασία για τη διατριβή σας, θα διδαχθούν μέθοδοι έρευνας, ενώ μαθήματα για τη Διαχείριση της αλλαγής και την οργανωτική συμπεριφορά θα σας παρέχουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να πετύχετε σε ένα διεθνές περιβάλλον. Μαθήματα επιλογής με στρατηγική διάσταση καθώς και ένα έργο συμβουλευτικής εταιρείας θα ολοκληρώσουν αυτή τη θητεία.
Στο τέλος των σπουδών σας (τρίμηνο 5 & 6), θα περάσετε ένα τρίμηνο γράφοντας μια διατριβή για ένα θέμα που σχετίζεται με τις πωλήσεις και κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου, θα κάνετε πρακτική άσκηση οπουδήποτε στον κόσμο - το πρώτο σας σκαλί στη σκάλα του διεθνή επιχειρηματική καριέρα.
Ενότητες μαθήματος
Πρέπει να είστε καλά στα αγγλικά για να παρακολουθήσετε αυτά τα μαθήματα.
Τεχνικές πωλήσεων
- Πωλήσεις & διαπραγματεύσεις
- Τιμολόγηση
- Ψηφιακό μάρκετινγκ ΠΩΛΗΣΕΙΣ 4.0
Διοίκηση Salesforce
- Ηγεσία στις διεθνείς πωλήσεις
- Ψηφιοποίηση της διαδικασίας πώλησης
Κανάλια και διανομή
- Διαχείριση διεθνών καναλιών & λιανικό εμπόριο 4.0
- Διαχείριση ψηφιακής εφοδιαστικής αλυσίδας
Διεθνές
- Διεθνής διαχείριση
- Διεθνής διαχείριση
- Διαπολιτισμική ικανότητα για πωλήσεις
- Διεθνές μάρκετινγκ και εμπόριο
- Διεθνείς αποφάσεις μάρκετινγκ
- Διεθνές δίκαιο διανομής
Γενικός
- Κατανόηση αγορών και πελατών
- Περιβάλλον μάρκετινγκ σε έναν παγκόσμιο και ψηφιακό κόσμο
- Καταναλωτική συμπεριφορά & οργανωτική αγορά
- Μαθήματα επιλογής (επιλέγονται 4)
- Επιχειρηματικότητα
- Οικονομικά για μάνατζερ
- Εταιρική χρηματοδότηση
- Ελεγχος διαχείρισης
- Χρηματοοικονομική Λογιστική
- Στρατηγική
- Πληροφοριακά συστήματα επιχειρήσεων
- Επιχειρηματική ηθική
- Διαχείρισης υπηρεσιών
Ερευνα
- Έρευνα & συμβουλευτική
- Ερευνητικές μέθοδοι
- Διαχείριση πολυπλοκότητας
- Διαχείριση αλλαγής & οργανωτική συμπεριφορά
- Μεταπτυχιακή Διατριβή για MSc
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι παγκόσμιες επιχειρήσεις είναι μεγάλες και γίνονται όλο και μεγαλύτερες. Το 1950, το διασυνοριακό εμπόριο αντιπροσώπευε περίπου το 20% της παγκόσμιας παραγωγής. Σήμερα, είναι πάνω από 50%.* Ως πτυχιούχος με πτυχίο SALES 4.0 - Master in International Sales Management από το ESCP, θα είστε σε θέση να αναλάβετε θέση διεθνούς στελέχους πωλήσεων για μια πολυεθνική εταιρεία, διεθνή διαχειριστή βασικών λογαριασμών ή διευθυντή πωλήσεων χώρας.
*Ο κόσμος μας στα Data.org/international-trade
Οι δύο πρώτες εισαγωγές του MSc in International Sales Management, 57 συμμετέχοντες από περισσότερες από 15 χώρες, ολοκλήρωσαν ήδη το πρόγραμμα με επιτυχία. Είναι πλέον μέρος του δικτύου αποφοίτων του ESCP με περισσότερα από 50.000 μέλη σε 150 χώρες.
Διαπιστεύσεις
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.