Master στο Μάρκετινγκ
Munich, Γερμανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Jan 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 15.600 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
* Βαρκελώνη και διαδικτυακά δίδακτρα. Για τη Γενεύη τα δίδακτρα είναι 28.800 CHF
Εισαγωγή
Οι αγορές αλλάζουν συνεχώς, με ολοένα και πιο εξελιγμένους καταναλωτές. Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι εταιρείες απαιτούν καινοτόμους, καταρτισμένους ειδικούς μάρκετινγκ για να εφαρμόσουν δημιουργικές αλλαγές. Από την αποτελεσματική χρήση των καναλιών μέσων κοινωνικής δικτύωσης έως την κατανόηση του κοινού-στόχου σας, αυτό το πρόγραμμα εξερευνά σύγχρονες μεθόδους και θεωρίες μάρκετινγκ από διάφορες οπτικές γωνίες, δίνοντάς σας μια εικόνα για το πώς οι αποφάσεις μάρκετινγκ σχετίζονται με τους αναλυτικούς, στρατηγικούς και λειτουργικούς τομείς μιας επιχείρησης.
- Διάρκεια : Τρεις θητείες/ένα έτος (60 μονάδες)
- Τοποθεσίες : Βαρκελώνη, Γενεύη, Online
- Γλώσσα διδασκαλίας : Αγγλικά
- Ημερομηνίες έναρξης : Οκτώβριος/Ιανουάριος/Μάρτιος
- Είσοδος: Όλο το χρόνο
Απονομή Πτυχίου
- Ένα αναγνωρισμένο από το κράτος, πανεπιστημιακό μεταπτυχιακό δίπλωμα διαπιστευμένο από το Universidad Católica de Murcia (UCAM), Ισπανία.
- Ιδιωτικό και διεθνώς διαπιστευμένο μεταπτυχιακό δίπλωμα EU Business School Ελβετίας.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ένα δείγμα μαθήματος Master in Marketing:
- Στρατηγικό μάρκετινγκ
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ
- Ψηφιακό μάρκετινγκ
Αποτέλεσμα προγράμματος
Πιστωτικές μονάδες: 60 ECTS
Βαθμός Βραβεύθηκε
- Μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδικού πανεπιστημίου (título propio) που απονέμεται από το Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Ισπανία.
- Πιστοποιητικό Προχωρημένων Σπουδών από EU Business School Switzerland.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Το πρόγραμμα αναπτύσσει μια ολοκληρωμένη άποψη του ρόλου του μάρκετινγκ στις εταιρείες και πόσο θεμελιώδης είναι στην ώθηση της επιτυχίας των εταιρειών. Κατά τη διάρκεια αυτού του προγράμματος, οι μαθητές θα:
- Διερευνήστε τον αντίκτυπο των πολιτικών, οικονομικών, κοινωνικοπολιτιστικών και φυσικών περιβαλλόντων στο μάρκετινγκ και πώς να τα διαχειριστείτε.
- Κατανοήστε τη σχέση μεταξύ του πελάτη και της εταιρείας.
- Μάθετε τις αναλυτικές, στρατηγικές και επιχειρησιακές ικανότητες μάρκετινγκ.
- Μελετήστε τις κύριες διαδικασίες μάρκετινγκ μέσω περιπτωσιολογικών μελετών και συζητήσεων σε τάξεις.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Υπάρχουν πολλές επιλογές υποτροφιών. Ελέγξτε τον ιστότοπο του ινστιτούτου για περισσότερες πληροφορίες.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι φοιτητές που ολοκληρώνουν αυτό το μάστερ ασχολούνται με τη σταδιοδρομία τους:
- Διαχείριση Μάρκετινγκ
- Διαχείριση σήματος
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Ψηφιακό μάρκετινγκ