Keystone logo
Fachhochschule Salzburg University of Applied Sciences Μεταπτυχιακά στο Σχεδιασμό & Διαχείριση Προϊόντων
Fachhochschule Salzburg University of Applied Sciences

Μεταπτυχιακά στο Σχεδιασμό & Διαχείριση Προϊόντων

Salzburg, Αυστρία

4 Semesters

Γερμανός

Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης

EUR 363 / per semester *

Στην Πανεπιστημιούπολη

* + Συνεισφορά ÖH

Εισαγωγή

Το μεταπτυχιακό στη «Σχεδίαση & Διαχείριση Προϊόντων» μεταδίδει σε βάθος δεξιότητες στη στρατηγική, το σχεδιασμό, την υλοποίηση, τη διαχείριση και τη δοκιμή έργων προϊόντων και υπηρεσιών. Το "Design & Product Management" σημαίνει τη δικτύωση του μάρκετινγκ και του σχεδιασμού, θέλει να κάνει το "Design Thinker" κατάλληλο για διευθυντικές θέσεις και ιδρύματα εταιρειών.

Είδος σπουδών: πλήρους απασχόλησης. Δυνατότητα μερικής μελέτης που διευκολύνει τη σταδιοδρομία. Πτυχίο: Master of Arts in Business (MA) Διάρκεια: 4 εξάμηνα (120 ECTS)
Τόποι σπουδών/έτος: 18 Τόπος σπουδών: Campus Kuchl Γλώσσα διδασκαλίας: Γερμανικά
Δίδακτρα: 363 ευρώ ανά εξάμηνο + εισφορά ÖH

Γιατί ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα σχεδιασμού και διαχείρισης προϊόντων στο Πανεπιστήμιο FH Salzburg του Σάλτσμπουργκ;

Ο σχεδιασμός μετασχηματισμού και η ηγεσία του σχεδιασμού είναι κρυφά οι στόχοι του μεταπτυχιακού. Επειδή ο σχεδιασμός και το μάρκετινγκ είναι αμφισβητήσιμα στην αρχή. Είναι μερικοί από τους μεγαλύτερους παραγωγούς απορριμμάτων στην κοινωνία και, με πολυπόθητες ιδέες προϊόντων, ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να πετάξουν γενιές συσκευών που είναι πραγματικά λειτουργικές.

Ωστόσο, η δύναμη αυτών των κλάδων μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από κοινού για να επιφέρει θετική κοινωνική αλλαγή, και σε αυτό πρέπει να επικεντρωθεί το μάθημα. Είναι ένας σπουδαίος κοινωνικός πόρος που βρίσκεται στις εργασίες μελέτης και τις μεταπτυχιακές εργασίες. Θα πρέπει να αναπτυχθούν περαιτέρω και να εκδηλώσουν επίσης ριζικά νέες έννοιες προϊόντων-υπηρεσιών. Μόνο ηγεσία.

Αυτό απαιτεί σταθερή προπόνηση. Εκτός από τη βελτίωση του αντίστοιχου δημιουργικού υπόβαθρου, η καλή εμπειρική γνώση της κυρίως ποιοτικής έρευνας αγοράς, του μάρκετινγκ και της διαχείρισης προϊόντων είναι σημαντική προκειμένου να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε μελλοντικές προκλήσεις. Αναπτύσσουν τις δεξιότητες για να έχουν ένα καινοτόμο αποτέλεσμα ως ενδοεπιχειρηματίες στην εταιρεία, αλλά ταυτόχρονα λαμβάνουν τα εργαλεία για να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση.

Τα πιο σημαντικά πράγματα για το μεταπτυχιακό στο Σχεδιασμό και τη Διαχείριση Προϊόντων

Πλατφόρμα ανταλλαγής απόψεων και ιδεών, για οράματα

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο Πανεπιστήμιο FH Salzburg του Σάλτσμπουργκ σας προσφέρει μεθοδική, επιστημονική και πρακτική εκπαίδευση σε τομείς όπως το μάρκετινγκ και το branding, η ηγεσία στο σχεδιασμό, η διαχείριση σχεδίου, η επιχειρηματική μοντελοποίηση ή οι δοκιμές σχεδιασμού.

Με βάση τη σταθερή βασική εκπαίδευσή σας, το μεταπτυχιακό προσφέρει την ευκαιρία να προβληματιστείτε, να σκεφτείτε εντελώς νέα θέματα και πτυχές που έχουν παραμεληθεί μέχρι στιγμής, και έτσι να αποκτήσετε δεξιότητες που υπερβαίνουν την καθαρή απόκτηση γνώσεων.

Υπάρχει αρκετός χρόνος στα έργα για να σκεφτούμε πραγματικά τις έννοιες και να αναπτύξουμε εναλλακτικές λύσεις στις τρέχουσες δράσεις. Αυτά τα βασικά οράματα είναι τελικά η προστιθέμενη αξία της εκπαίδευσης, που σας καθιστούν κατάλληλους για εταιρείες ή νεοσύστατες επιχειρήσεις, επειδή αυτή η εννοιολογική εργασία συχνά παραμελείται σε συνεχείς δραστηριότητες.

Καινοτόμο για σχεδόν 20 χρόνια

επιχειρηματίες και ενδοεπιχειρηματίες

Ευτυχώς, το μάθημα "Design & Product Management" ιδρύθηκε από τους πρωτοπόρους του Αυστριακού Συνδέσμου Βιομηχανίας Επίπλων και πολιτιστικούς διανοούμενους στην αλλαγή της χιλιετίας, επειδή ήθελαν να αναπτύξουν ισχυρές μάρκες στη βιομηχανία επίπλων της Αυστρίας. Μερικά πράγματα έχουν βελτιωθεί στο μεταξύ - χάρη στην ενεργή βοήθεια πολλών αποφοίτων dpm - αλλά υπάρχουν ακόμα αρκετά να γίνουν. Εξακολουθούν να ισχύουν τα εξής: δεν αρκεί απλώς η παραγωγή καλής ποιότητας, πρέπει να σχεδιαστεί με τρόπο που να είναι κατάλληλος για την ομάδα-στόχο και να διατίθεται στο εμπόριο επαγγελματικά και στρατηγικά. Μόνο αυτό που τελικά γίνεται αντιληπτό από τον πελάτη είναι η ποιότητα.

Από την αρχή, οι ιδρυτές έγραψαν στο ημερολόγιο του μαθήματος: Ποτέ μην επικεντρώνεστε μόνο σε έναν κλάδο, ζητάτε πάντα να βλέπετε τη μεγαλύτερη εικόνα. Μαθαίνοντας από τους άλλους, όχι μειώνοντας την πολυπλοκότητα για τους λάθος λόγους απλότητας, αλλά κάνοντας πραγματικά την προσπάθεια της διεπιστημονικότητας και της σκέψης μέσα από το σχεδιασμό - και επομένως την εταιρική ιδέα - γενικά.

Το σχέδιο είναι η ιδέα πίσω από το προϊόν και την εταιρεία, ή όπως το έθεσε ο Otl Aicher: «Ο σχεδιαστής είναι ο φιλόσοφος της εταιρείας».

Ευκαιρίες καριέρας

Διδακτέα ύλη

Εισαγωγές

Δίδακτρα προγράμματος

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις