Μεταπτυχιακά στο Σχεδιασμό & Διαχείριση Προϊόντων
Salzburg, Αυστρία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
4 Semesters
ΓΛΏΣΣΕΣ
Γερμανός
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 363 / per semester *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* + Συνεισφορά ÖH
Εισαγωγή
Το μεταπτυχιακό στη «Σχεδίαση & Διαχείριση Προϊόντων» μεταδίδει σε βάθος δεξιότητες στη στρατηγική, το σχεδιασμό, την υλοποίηση, τη διαχείριση και τη δοκιμή έργων προϊόντων και υπηρεσιών. Το "Design & Product Management" σημαίνει τη δικτύωση του μάρκετινγκ και του σχεδιασμού, θέλει να κάνει το "Design Thinker" κατάλληλο για διευθυντικές θέσεις και ιδρύματα εταιρειών.
Είδος σπουδών: πλήρους απασχόλησης. Δυνατότητα μερικής μελέτης που διευκολύνει τη σταδιοδρομία. | Πτυχίο: Master of Arts in Business (MA) | Διάρκεια: 4 εξάμηνα (120 ECTS) |
Τόποι σπουδών/έτος: 18 | Τόπος σπουδών: Campus Kuchl | Γλώσσα διδασκαλίας: Γερμανικά |
Δίδακτρα: 363 ευρώ ανά εξάμηνο + εισφορά ÖH |
Γιατί ένα μεταπτυχιακό δίπλωμα σχεδιασμού και διαχείρισης προϊόντων στο Πανεπιστήμιο FH Salzburg του Σάλτσμπουργκ;
Ο σχεδιασμός μετασχηματισμού και η ηγεσία του σχεδιασμού είναι κρυφά οι στόχοι του μεταπτυχιακού. Επειδή ο σχεδιασμός και το μάρκετινγκ είναι αμφισβητήσιμα στην αρχή. Είναι μερικοί από τους μεγαλύτερους παραγωγούς απορριμμάτων στην κοινωνία και, με πολυπόθητες ιδέες προϊόντων, ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να πετάξουν γενιές συσκευών που είναι πραγματικά λειτουργικές.
Ωστόσο, η δύναμη αυτών των κλάδων μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί από κοινού για να επιφέρει θετική κοινωνική αλλαγή, και σε αυτό πρέπει να επικεντρωθεί το μάθημα. Είναι ένας σπουδαίος κοινωνικός πόρος που βρίσκεται στις εργασίες μελέτης και τις μεταπτυχιακές εργασίες. Θα πρέπει να αναπτυχθούν περαιτέρω και να εκδηλώσουν επίσης ριζικά νέες έννοιες προϊόντων-υπηρεσιών. Μόνο ηγεσία.
Αυτό απαιτεί σταθερή προπόνηση. Εκτός από τη βελτίωση του αντίστοιχου δημιουργικού υπόβαθρου, η καλή εμπειρική γνώση της κυρίως ποιοτικής έρευνας αγοράς, του μάρκετινγκ και της διαχείρισης προϊόντων είναι σημαντική προκειμένου να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε μελλοντικές προκλήσεις. Αναπτύσσουν τις δεξιότητες για να έχουν ένα καινοτόμο αποτέλεσμα ως ενδοεπιχειρηματίες στην εταιρεία, αλλά ταυτόχρονα λαμβάνουν τα εργαλεία για να ξεκινήσουν τη δική τους επιχείρηση.
Τα πιο σημαντικά πράγματα για το μεταπτυχιακό στο Σχεδιασμό και τη Διαχείριση Προϊόντων
Πλατφόρμα ανταλλαγής απόψεων και ιδεών, για οράματα
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στο Πανεπιστήμιο FH Salzburg του Σάλτσμπουργκ σας προσφέρει μεθοδική, επιστημονική και πρακτική εκπαίδευση σε τομείς όπως το μάρκετινγκ και το branding, η ηγεσία στο σχεδιασμό, η διαχείριση σχεδίου, η επιχειρηματική μοντελοποίηση ή οι δοκιμές σχεδιασμού.
Με βάση τη σταθερή βασική εκπαίδευσή σας, το μεταπτυχιακό προσφέρει την ευκαιρία να προβληματιστείτε, να σκεφτείτε εντελώς νέα θέματα και πτυχές που έχουν παραμεληθεί μέχρι στιγμής, και έτσι να αποκτήσετε δεξιότητες που υπερβαίνουν την καθαρή απόκτηση γνώσεων.
Υπάρχει αρκετός χρόνος στα έργα για να σκεφτούμε πραγματικά τις έννοιες και να αναπτύξουμε εναλλακτικές λύσεις στις τρέχουσες δράσεις. Αυτά τα βασικά οράματα είναι τελικά η προστιθέμενη αξία της εκπαίδευσης, που σας καθιστούν κατάλληλους για εταιρείες ή νεοσύστατες επιχειρήσεις, επειδή αυτή η εννοιολογική εργασία συχνά παραμελείται σε συνεχείς δραστηριότητες.
Καινοτόμο για σχεδόν 20 χρόνια
επιχειρηματίες και ενδοεπιχειρηματίες
Ευτυχώς, το μάθημα "Design & Product Management" ιδρύθηκε από τους πρωτοπόρους του Αυστριακού Συνδέσμου Βιομηχανίας Επίπλων και πολιτιστικούς διανοούμενους στην αλλαγή της χιλιετίας, επειδή ήθελαν να αναπτύξουν ισχυρές μάρκες στη βιομηχανία επίπλων της Αυστρίας. Μερικά πράγματα έχουν βελτιωθεί στο μεταξύ - χάρη στην ενεργή βοήθεια πολλών αποφοίτων dpm - αλλά υπάρχουν ακόμα αρκετά να γίνουν. Εξακολουθούν να ισχύουν τα εξής: δεν αρκεί απλώς η παραγωγή καλής ποιότητας, πρέπει να σχεδιαστεί με τρόπο που να είναι κατάλληλος για την ομάδα-στόχο και να διατίθεται στο εμπόριο επαγγελματικά και στρατηγικά. Μόνο αυτό που τελικά γίνεται αντιληπτό από τον πελάτη είναι η ποιότητα.
Από την αρχή, οι ιδρυτές έγραψαν στο ημερολόγιο του μαθήματος: Ποτέ μην επικεντρώνεστε μόνο σε έναν κλάδο, ζητάτε πάντα να βλέπετε τη μεγαλύτερη εικόνα. Μαθαίνοντας από τους άλλους, όχι μειώνοντας την πολυπλοκότητα για τους λάθος λόγους απλότητας, αλλά κάνοντας πραγματικά την προσπάθεια της διεπιστημονικότητας και της σκέψης μέσα από το σχεδιασμό - και επομένως την εταιρική ιδέα - γενικά.
Το σχέδιο είναι η ιδέα πίσω από το προϊόν και την εταιρεία, ή όπως το έθεσε ο Otl Aicher: «Ο σχεδιαστής είναι ο φιλόσοφος της εταιρείας».
Ευκαιρίες καριέρας
Ο στόχος του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στο Design & Product Management είναι να καλύψει την ανάγκη για στρατηγικά σκεπτόμενους σχεδιαστές και διαχειριστές προϊόντων που είναι σίγουροι στη λήψη αποφάσεων για θέματα σχεδιασμού και που αναπτύσσουν λύσεις σε πολύπλοκα προβλήματα στην οικονομία, τις εταιρείες και την κοινωνία.
Ευρείες περιοχές ευθύνης
Οι απόφοιτοι έχουν προοπτικές ως σχεδιαστές και διαχειριστές προϊόντων με ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις ή ως σχεδιαστές ή διαχειριστές προϊόντων που απασχολούνται ειδικά σε μεγαλύτερες εταιρείες με καθήκοντα στους ακόλουθους τομείς:
- Σχεδιασμός: Διαχείριση της διαδικασίας σχεδιασμού, ανάπτυξη ανεξάρτητης γλώσσας σχεδιασμού, στρατηγική και διαχείριση σχεδιασμού, σχεδιασμός προϊόντος, οπτικοποίηση κ.λπ.
- Διαχείριση προϊόντων: ενημέρωση νέων ιδεών προϊόντων, στρατηγικών, διαχείριση έργων, έρευνα αγοράς, ανάλυση αποδοχής, ταυτότητα επωνυμίας, επωνυμία, εταιρική ταυτότητα, διανομή, POS κ.λπ.
- Ανάπτυξη: Έρευνα και στρατηγική, δοκιμές προϊόντων και σχεδιασμού, νέα υλικά και λειτουργίες, διαχείριση ποιότητας κ.λπ.
- Μέσα: καλλιτεχνική διεύθυνση, διαφήμιση, γραφικά, συσκευασία, επικοινωνία κ.λπ.
Οι εταιρείες σήμερα αντιμετωπίζουν επίσης το πρόβλημα των σε μεγάλο βαθμό κορεσμένων και παγκοσμιοποιημένων αγορών καταναλωτικών αγαθών, της ταχείας καινοτομίας και των συνεχώς εξελισσόμενων αναγκών των καταναλωτών. Για να μην μείνουμε πίσω, ο σχεδιασμός αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στις εταιρείες. Η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και η ανάπτυξη εντελώς νέων απαντήσεων στις ανάγκες της εποχής μας είναι καθοριστικά κριτήρια για τη βιώσιμη εταιρική επιτυχία (βλ. Eser, S./Leube, M. (Επιμ.) (2017): Κυκλικός σχεδιασμός στην πράξη. Στρατηγικές και έννοιες για το σχεδιασμό της νέας, αναγεννητικής κυκλικής οικονομίας).
Γι' αυτό εκπαιδεύουμε σχεδιαστές στρατηγικής σκέψης και διαχειριστές προϊόντων που έχουν αυτοπεποίθηση στη λήψη αποφάσεων για θέματα σχεδιασμού, που σκέφτονται την καινοτομία συστηματικά και προχωρούν με προγραμματισμένο και επιστημονικό τρόπο.
Διδακτέα ύλη
δομή του μαθήματος
Δημιουργικός οραματιστής. Στρατηγικώς. σχεδιαστική ηγεσία.
Βασικά, το μεταπτυχιακό δίπλωμα στο Σχεδιασμό & Διαχείριση Προϊόντων είναι δομημένο ως εξής, όπου το θεωρητικό και μεθοδολογικό περιεχόμενο διδάσκεται εντατικά στην αρχή και μειώνεται με την πάροδο του χρόνου, ώστε το τέταρτο εξάμηνο να μπορεί να αφιερωθεί αποκλειστικά στη μεταπτυχιακή εργασία:
- Πρώτο εξάμηνο: Βασικά βασικά και, ανάλογα με την προηγούμενη εκπαίδευση, μαθήματα προσαρμογής, διεπιστημονική εμβάθυνση δεξιοτήτων στο σχεδιασμό, το μάρκετινγκ, την τεχνολογία, τη διαχείριση έργων και την καινοτομία.
- Δεύτερο/τρίτο εξάμηνο: εις βάθος σπουδές, έρευνα, ανάπτυξη στρατηγικής και ανάπτυξη πειραματικών έργων, έμπνευση μέσω εκδρομών (υποχρεωτικό) και εξάμηνο στο εξωτερικό σε ένα από τα πολυάριθμα ιδρύματα-εταίρους μας (επιθυμητή στο 3ο και/ή 4ο εξάμηνο).
- Τέταρτο εξάμηνο: Μεταπτυχιακή εργασία (επίσης δυνατή σε συνεργασία με εταιρείες ή σε εξάμηνο του εξωτερικού).
Το μεταπτυχιακό μπορεί να ληφθεί ως μέρος ενός πτυχίου. Κάθε εξάμηνο ολοκληρώνονται 15 ECTS αντί για 30 σε πλήρες πτυχίο. Η προσέλευση είναι ως επί το πλείστον υποχρεωτική.
Εξειδίκευση και Επιλογές
Το πρόγραμμα του πλοιάρχου προσφέρει πιστωτικές μονάδες που μπορούν να επιλεγούν ελεύθερα σε κάθε εξάμηνο για ατομική εστίαση. Εκτός από έναν αριθμό μαθημάτων επιλογής, προγραμματίζονται ειδικότητες:
Οι ακόλουθες ειδικότητες είναι δυνατές και αποτελούν επίσης τις θεματικές ενότητες των μεταπτυχιακών διατριβών:
- Στρατηγική & Έρευνα: Θεωρητικές/εμπειρικές μελέτες για την κοινωνία και τον επαγγελματικό τομέα για τις ερευνητικές ανάγκες και, με βάση αυτό, νέες κατηγορίες υπηρεσιών και προϊόντων - αλλά και στρατηγική δραματουργία για το σχεδιασμό εσωτερικών χώρων ή καταστημάτων ειδικότερα.
- Επιχειρηματικότητα / Ενδοεπιχειρηματικότητα: Νέα επιχειρηματικά μοντέλα και οι έννοιες της επωνυμίας, των υπηρεσιών, των πωλήσεων και των προϊόντων πίσω από αυτά, όπως το έργο Amenite ή οι πολλές μπλοκαρισμένες θέσεις εργασίας για τη Recaro ή τη Daimler, για παράδειγμα.
- Κυκλικός σχεδιασμός: Οραματική χρήση των πιο πρόσφατων υλικών από την έρευνα υλικών, όπως π.χ Project Scramble ή Merhaba.
- Κυκλική Οικονομία: Νέα επιχειρηματικά μοντέλα και ανακυκλώσιμη συνολική άποψη του μοντέλου
- Circular Society: Νέα περιβάλλοντα διαβίωσης και σχέδια με διαρκή αντίκτυπο
προσανατολισμό έργου
Στα ομαδικά και μεμονωμένα έργα που είναι υποχρεωτικά από το πρώτο εξάμηνο, τα ατομικά δυνατά σημεία πρέπει να ενισχυθούν και οι αδυναμίες σταδιακά να βελτιωθούν. Το πρόγραμμα σπουδών και ολόκληρος ο κύκλος σπουδών είναι προσανατολισμένοι στην εργασία σε απαιτητικά έργα επωνυμίας/υπηρεσίας/προϊόντος. Εντατική καθοδήγηση έργου και συμβουλές συνοδεύουν τους μαθητές από την αρχή.
θεωρία και προβληματισμό
Τα θεωρητικά θέματα παρέχουν τα απαραίτητα εργαλεία για την ανάπτυξη έργων σε υψηλό επίπεδο. Η δοκιμή αυτών αυξάνει την ικανότητα προβληματισμού και διαφωνίας.
ομάδα και επικοινωνία
Οι μαθητές μαθαίνουν ηγεσία για να διαχειρίζονται τον εαυτό τους, τις δημιουργικές ομάδες και τα πολύπλοκα έργα. Η παρουσίαση ιδεών και λύσεων πειστικά μαθαίνεται κατά τη διάρκεια του μαθήματος καθώς και η επικοινωνία με διαφορετικές ομάδες ενδιαφερομένων.
Διεπιστημονική ομαδική εργασία
Σχεδιαστές από διάφορα πτυχία πανεπιστημίου, διευθυντές και τεχνικοί συνεργάζονται σε καινοτόμες ιδέες και βιώσιμες λύσεις. Διαφορετικές ικανότητες και επαγγελματικό υπόβαθρο συνδυάζονται σε διεπιστημονικές ομάδες έργου.
Στο τέλος των σπουδών σας θα συντάξετε τη μεταπτυχιακή σας εργασία. Στόχος είναι να επιτευχθεί ένα βάθος επεξεργασίας που διερευνά νέους δρόμους για τις επιχειρήσεις και την κοινωνία. Εναπόκειται στους μαθητές να αποφασίσουν εάν πρόκειται για μια οραματική μελέτη ή για μια ιδέα μάρκας/υπηρεσίας/προϊόντος που μπορεί να εφαρμοστεί άμεσα.
εξάμηνο στο εξωτερικό
Οι τομείς του σχεδιασμού και της διαχείρισης προϊόντων είναι εξαιρετικά διεθνώς προσανατολισμένοι. Γι' αυτό υποστηρίζουμε ενεργά τη διαμονή στο εξωτερικό ως μέρος της εκπαίδευσής σας στο FH Salzburg .