Keystone logo
Free International University of Moldova Μεταπτυχιακό στα μέσα διαχείρισης, μάρκετινγκ σε απευθείας σύνδεση και επιχειρηματική επικοινωνία
Free International University of Moldova

Μεταπτυχιακό στα μέσα διαχείρισης, μάρκετινγκ σε απευθείας σύνδεση και επιχειρηματική επικοινωνία

Chisinau, Μολδαβία

2 Years

Ρωσική, Ρουμανικός, Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης

EUR 1.000 / per year *

Στην Πανεπιστημιούπολη

* Ρουμάνοι φοιτητές: 500 EUR / έτος · Φοιτητές της ΕΕ: 1000 ευρώ / έτος · Φοιτητές εκτός ΕΕ: 2000 EUR / έτος

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας

Εισαγωγή

  • Επίπεδο προσόντων: 7 Επίπεδο ISCED
  • Διάρκεια: 2 χρόνια
  • Αριθμός πιστωτικών μονάδων: 120 ECTS, 4 εξάμηνα
  • Ημερομηνία έναρξης: Οκτώβριος 2020
  • Γλώσσες: Ρουμανικά, Ρωσικά, Αγγλικά, Γαλλικά
  • Δίδακτρα:
    • Φοιτητές της ΕΕ: 1000 EUR / έτος
    • Ρουμάνοι φοιτητές: 500 EUR / έτος
    • Φοιτητές εκτός ΕΕ: 2000 EUR / έτος

Περιγραφή προγράμματος

Όταν κάθε εταιρεία διαθέτει ιστότοπο και σχέδιο επικοινωνίας 360 μοιρών, κάθε εταιρεία είναι εταιρεία μέσων. Στο Free International University of Moldova , οι φοιτητές των προγραμμάτων Master Media, Online Marketing και Business Communication εφαρμόζουν την εφαρμογή καινοτόμων ψηφιακών λύσεων σε στρατηγικά προβλήματα επικοινωνίας τόσο στις παραδοσιακές όσο και στις νέες επιχειρήσεις μέσων. Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα προσανατολίζεται σε μια πολύπλοκη εκπαίδευση ειδικών στο γενικό πεδίο μελέτης 032 Δημοσιογραφία και πληροφορίες . Οι μαθητές θα βυθιστούν σε ολιστικές μελέτες του συνολικού περιβάλλοντος των μέσων ενημέρωσης και των στρατηγικών διαχείρισης με σκοπό την εφαρμογή των γνώσεων και των δεξιοτήτων στις λειτουργίες των μέσων ενημέρωσης. Προσφέρει μια πραγματική δυνατότητα για τους πτυχιούχους κοινωνικών και ανθρωπιστικών σχολών να κάνουν ένα ασφαλές βήμα προς την επαρκή επαγγελματική κατάρτιση, να αποκτήσουν ή να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για μια μελλοντική σταδιοδρομία στον πολυδιάστατο τομέα της δημοσιογραφίας, των διαδικασιών των μέσων ενημέρωσης και της κοινωνικής επικοινωνίας.

Στόχοι

Το πρόγραμμα στοχεύει στην ανάπτυξη εννοιολογικών και αναλυτικών δεξιοτήτων των επαγγελματιών στην εφαρμογή εξελιγμένων γνώσεων μέσων και διαχείρισης έρευνας. η πειθαρχία των επαγγελματιών των μέσων μαζικής ενημέρωσης με ηγεσία και διαχείριση να καλλιεργήσουν επαγγελματίες των μέσων μαζικής ενημέρωσης για να γίνουν εκτελεστικοί ηγέτες στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης και να θέσουν τα θεμέλια για όσους ενδιαφέρονται για περαιτέρω προηγμένες σπουδές στα μέσα μαζικής ενημέρωσης ή τη διαχείριση.

Προοπτικές καριέρας

Τα άτομα που επιλέγουν αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν από ένα ευρύ φάσμα επαγγελμάτων και να δηλώσουν ότι είναι δημοσιογράφοι, ειδικοί σε προωθητικές στρατηγικές και δημόσιες σχέσεις, δημιουργοί εικόνας (δημιουργοί εικόνας), ειδικοί / σύμβουλοι εικόνας, αναλυτές μέσων στην έρευνα αγοράς , διευθυντής ψηφιακού μάρκετινγκ, ειδησεογραφικός οργανισμός ή ομιλητής (DJ, ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός), φωτορεπόρτερ ή καμεραμάν, ιμπρεσάριο, διαμεσολαβητής, διαπραγματευτής, διαχειριστές ιδρυμάτων μέσων μαζικής ενημέρωσης, διαχειριστές έργων, διαχειριστές δημοσίων σχέσεων και διαφημιστικών γραφείων, δημιουργοί διαφήμισης / διαφήμιση εκτός σύνδεσης και διαδικτυακός, πατήστε αξιωματικός δημόσιου ή ιδιωτικού ιδρύματος κ.λπ.

Free International University of Moldova"}" />

ULIM students
/ ©Free International University of Moldova

© Free International University of Moldova

Διεθνείς προοπτικές

Εκτός από το διεθνώς προσανατολισμένο πρόγραμμα σπουδών, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να βιώσουν ξένες κουλτούρες και προοπτικές μέσω προγραμμάτων ανταλλαγών με περισσότερα από 100 πανεπιστήμια εταίρους παγκοσμίως. Σημαντικές διεθνείς ευκαιρίες προσφέρονται επίσης από ομάδες εργασίας που αποτελούνται από διεθνείς φοιτητές, διαλέξεις από διεθνείς εμπειρογνώμονες δημοσίων σχέσεων, διεθνείς καθηγητές, καθώς και από διεθνή καλοκαιρινά σχολεία και περιηγήσεις σπουδών.

Διδακτέα ύλη

Εξάμηνο 1

  • Πολιτισμός μέσων: Θεωρία και πρακτική επικοινωνίας
  • Οικονομία ΜΜΕ
  • Διαχείριση μέσων: θεωρητικές και ρεαλιστικές προσεγγίσεις
  • Μεθοδολογία και ηθική της έρευνας στην επικοινωνία μέσων
  • Μάρκετινγκ σε παραδοσιακά μέσα και σε απευθείας σύνδεση μάρκετινγκ
  • Διαχείριση της διαδικασίας οπτικοακουστικής παραγωγής

Εξάμηνο 2

  • Επικοινωνία και διαπραγμάτευση στην επιχείρηση
  • Διαχείριση έργων πολυμέσων
  • Τρέχοντα ερευνητικά ζητήματα στην επικοινωνία μέσων
  • Τεχνικές γραπτής και προφορικής επικοινωνίας στην επιχείρηση
  • Υπερκειμένου / υπερμέσων στην ψηφιακή εποχή
  • Σχέδιο υλικού για νέα μέσα
  • Διαδραστικά μέσα: Παραγωγές Ιστού
  • Παραγωγή πολυμέσων εκτός σύνδεσης

Εξάμηνο 3

  • Τηλεοπτικό ντοκιμαντέρ: από το σενάριο έως την ταινία
  • Έρευνα αγοράς για την κυκλοφορία νέων ψηφιακών προϊόντων
  • Διαδικτυακή επωνυμία και επωνυμία εκτός σύνδεσης
  • Διαχείρηση γεγονότων
  • Επιχειρηματικές παρουσιάσεις Art
  • Προωθητικές στρατηγικές στην επιχείρηση
  • Πρακτική

Εξάμηνο 4

  • Ερευνητική και μεταπτυχιακή εργασία

Μαρτυρίες

Timothy P. O’ConnorFree International University of Moldova"}" />

© Free International University of Moldova

«Είμαι στην ευχάριστη θέση να συνεργαστώ με το Τμήμα Διεθνών Σχέσεων, Πολιτικών Επιστημών και Δημοσιογραφίας. Εκτιμώ την ευκαιρία να προσκληθώ στο ULIM για να μοιραστώ την εμπειρία μου με τους λαμπρούς μαθητές του ».
(alt = "Timothy P. O'Connor, Υπεύθυνος Επικοινωνιών και Τύπου, Πρεσβεία των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής στη Μολδαβία)

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα