Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση, Μάρκετινγκ και Logistics
Chisinau, Μολδαβία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
2 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά, Ρουμανικός, Ρωσική
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 1.000 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Ρουμάνοι φοιτητές: 500 EUR / έτος · Φοιτητές της ΕΕ: 1000 ευρώ / έτος · Φοιτητές εκτός ΕΕ: 2000 EUR / έτος
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
- Επίπεδο προσόντων: 7 Επίπεδο ISCED
- Διάρκεια: 2 χρόνια
- Αριθμός πιστωτικών μονάδων: 120 ECTS, 4 εξάμηνα
- Ημερομηνία έναρξης: Οκτώβριος 2020
- Γλώσσες: Ρουμανικά, Ρωσικά, Αγγλικά, Γαλλικά
- Δίδακτρα:
- Φοιτητές της ΕΕ: 1000 EUR / έτος
- Ρουμάνοι φοιτητές: 500 EUR / έτος
- Φοιτητές εκτός ΕΕ: 2000 EUR / έτος
Περιγραφή προγράμματος
Το πρόγραμμα του πλοιάρχου στοχεύει στην εκπαίδευση ειδικών στον τομέα των Οικονομικών Επιστημών.
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη διαχείριση, το μάρκετινγκ και τη διοικητική μέριμνα, με διάρκεια δύο ετών (τέσσερα εξάμηνα) και τη συσσώρευση 120 ECTS, αποτελείται από θεμελιώδεις ενότητες μαθημάτων συγκεντρωμένες στο πρώτο εξάμηνο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων γνώσης. Το δεύτερο εξάμηνο περιλαμβάνει ενότητες μαθημάτων προσανατολισμένες προς τις πολιτικές και τις στρατηγικές που είναι συγκεκριμένες για το πρόγραμμα του πλοιάρχου. Οι ενότητες μαθημάτων από το τρίτο εξάμηνο κατευθύνονται προς την υλοποίηση της γνώσης με βάση τη μελέτη των λειτουργικών ενοτήτων και των ενοτήτων εξειδίκευσης κλάδου. Κατά τη διάρκεια του δεύτερου έτους, οι μαθητές μπορούν να προσαρμόσουν τις σπουδές τους μέσω αυξημένης ευελιξίας και επιλογής διαφόρων μαθημάτων επιλογής. Οι μαθητές θα πρέπει να συμμετάσχουν σε μια πρακτική άσκηση για να εφαρμόσουν την μαθησιακή τους εμπειρία και θα ολοκληρώσουν τις σπουδές τους με μια μεταπτυχιακή διατριβή προσανατολισμένη στην έρευνα.
Ικανότητες και δεξιότητες
Οι κύριες τεχνικές ικανότητες σχετίζονται με την αξιολόγηση, τη μάθηση και την εκμετάλλευση των αποτελεσμάτων της έρευνας στις οικονομικές δραστηριότητες διεθνών οργανισμών. τον προσδιορισμό και την εκτέλεση δραστηριοτήτων χρησιμοποιώντας καινοτόμες μεθόδους και τεχνικές διαχείρισης · Λήψη αποφάσεων στην εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη εταιρικές αξίες, οικονομικές στρατηγικές και διαχείριση προσωπικού κ.λπ.
Προοπτικές καριέρας
Το πρόγραμμα Master παρέχει στους φοιτητές εξαιρετικές προοπτικές σταδιοδρομίας για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία ανταποκρινόμενοι στην αυξανόμενη ζήτηση για νέους πτυχιούχους με δεξιότητες διαχείρισης σε διεθνείς εταιρείες.
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στη διαχείριση, το μάρκετινγκ και τη διοικητική μέριμνα προετοιμάζει τους νέους για μια καριέρα στην επιχειρηματικότητα και τις επιχειρήσεις, και να εργαστούν σε επιχειρήσεις διαφορετικών οργανωτικών δομών, διεθνικές εταιρείες. οικονομικές δομές, ερευνητικά ιδρύματα, κέντρα ανάλυσης και εμπειρογνωμοσύνης, στον τομέα της διαχείρισης, του μάρκετινγκ, της εφοδιαστικής, των επιχειρήσεων και της καινοτομίας. Ο απόφοιτος του προγράμματος του πλοιάρχου θα είναι σε θέση να εργαστεί ως διαχειριστής, υπεύθυνος μάρκας, υπεύθυνος έργου, υπεύθυνος μάρκετινγκ, διαχειριστής προϊόντων, σύμβουλος μέσων, διευθυντής δημοσίων σχέσεων, διαχειριστής διανομής, υλικοτεχνικός, ειδικός μάρκετινγκ, ερευνητής κ.λπ.
Free International University of Moldova"}" />
© Free International University of Moldova
Διεθνείς προοπτικές
Εκτός από το διεθνώς προσανατολισμένο πρόγραμμα σπουδών, οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν ξένους πολιτισμούς και προοπτικές μέσα από προγράμματα ανταλλαγών με περισσότερα από 100 πανεπιστήμια-εταίρους παγκοσμίως. Σημαντικές διεθνείς ευκαιρίες προσφέρονται επίσης από ομάδες εργασίας αποτελούμενες από διεθνείς φοιτητές, διαλέξεις από διεθνείς επισκέπτες καθηγητές, καθώς και από διεθνείς περιηγήσεις μελέτης.
Διδακτέα ύλη
Εξάμηνο 1
- Διεύθυνση Οικονομικών βασισμένο στην επίλυση προβλημάτων (Εργαστήρια)
- Μοντελοποίηση επιχειρησιακών διαδικασιών
- Μεθοδολογία και Ηθική της Έρευνας στις Οικονομικές Επιστήμες
- Στρατηγική Διοίκηση και Επιχειρηματική Στρατηγική
- Marketing Analytics
- MSс Operations, Logistics και Supply Chain Management
Εξάμηνο 2
- Συγκριτικές μελέτες: Reglementation, Policies, Reforms and Trends in Management, Marketing και Logistics (Workshops)
- Θεωρία αποφάσεων
- Ρύθμιση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και των εμπορικών χρήσεων σε διεθνείς συμβάσεις
- Στρατηγική Μάρκετινγκ και Σχεδιασμός
- Σχέδιο συμβουλευτικής μάρκετινγκ
- Στρατηγικές για την αειφόρο επιχειρηματική εφοδιαστική
- Στρατηγική εφοδιασμού και βιωσιμότητα
Εξάμηνο 3
- Επιχειρηματική χρηματοδότηση. Οικονομική Ανάλυση Διοικητικών Αποφάσεων
- Διαχείριση καινοτομίας και ανάπτυξη νέων προϊόντων
- Business to Business Marketing Management: Παγκόσμια προοπτική
- Σχεδιασμός και διαχείριση ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ
- Σχεδιασμός δικτύου εφοδιασμού και παγκόσμια εφοδιαστική
- Ανάλυση εφοδιαστικής αλυσίδας και λήψη αποφάσεων
- Πρακτική
Εξάμηνο 4
- Ερευνητική και μεταπτυχιακή εργασία
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο μάρκετινγκ
- Geneva, Ελβετία
Master of Permanent Training in Digital Marketing
- Madrid, Ισπανία
- Barcelona, Ισπανία + 1 περισσότερο
Master of Permanent Training in Luxury Tourism Marketing
- Madrid, Ισπανία