Μεταπτυχιακό in
Μεταπτυχιακό στην Προηγμένη Έρευνα στο Μάρκετινγκ
Grenoble IAE

Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Saint-Martin-d'Hères, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 343 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2023
* ετησίως για Ευρωπαίους φοιτητές · 3862 € ετησίως για φοιτητές εκτός ΕΕ
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Master of "Advanced Research in Marketing" προτείνει εκπαίδευση σε ερευνητικές τεχνικές και μεθόδους, καθώς και σε βάθος θεωρητικές γνώσεις στο μάρκετινγκ. Αποκλειστικά επικεντρωμένο σε πτυχές της ερευνητικής μεθοδολογίας και στην ανάπτυξη προηγμένων επιστημονικών γνώσεων στο μάρκετινγκ, εγγυάται την απόκτηση μιας άριστης κατανόησης της ερευνητικής διαδικασίας και ενός υψηλού επιπέδου εξειδικευμένων γνώσεων στο μάρκετινγκ. Το διδακτορικό πρόγραμμα των Επιστημών Διαχείρισης της Grenoble IAE
(EDSG) παρέχει μια ευκαιρία σε μαθητές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν διδακτορικό δίπλωμα (Ph.D.) για να συνεχίσουν τις σπουδές τους μετά το μεταπτυχιακό πρόγραμμα.

Πλεονεκτήματα
Κατάρτιση σε έρευνα υψηλού επιπέδου που επικεντρώνεται αποκλειστικά στο μάρκετινγκ
Η ειδικότητα «Advanced Research in Marketing» διασφαλίζει εξαιρετική ερευνητική κατάρτιση μέσω διαφόρων μαθημάτων και σεμιναρίων που αποσκοπούν στην παροχή των απαραίτητων γνώσεων και τεχνογνωσίας σχετικά με τη γενική ερευνητική μεθοδολογία, καθώς και μεθόδους και τεχνικές για ποιοτική και ποσοτική συλλογή δεδομένων και ανάλυση. βιβλιογραφικές ανασκοπήσεις, προτάσεις για άρθρα και, πάνω απ 'όλα, μια μεταπτυχιακή διατριβή που βασίζεται στην έρευνα επιτρέπει στους μαθητές να γνωρίζουν όλες τις πτυχές του ερευνητικού έργου. Η διατριβή του μεταπτυχιακού είναι επίσης μια ευκαιρία, ειδικά για μαθητές που επιθυμούν να παρακολουθήσουν διδακτορικό πτυχίο, τις δεξιότητές τους, τις ικανότητες και τα κίνητρά τους στο πλαίσιο ενός αυτόνομου ερευνητικού προγράμματος που διεξάγεται με τη βοήθεια ενός επόπτη διατριβής που επιλέγεται από τον μαθητή και σε ένα θέμα που καθορίζεται επίσης από τον μαθητή σε συμφωνία με τον επόπτη του / της.
Αυτή η ειδικότητα βοηθά επίσης τους μαθητές να αποκτήσουν πρωτοποριακές επιστημονικές γνώσεις στο μάρκετινγκ, ιδίως μέσω της μελέτης και της ανάλυσης άρθρων που δημοσιεύονται στα καλύτερα διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει τους μαθητές να εμπλουτίσουν την κατανόησή τους σχετικά με τις έννοιες μάρκετινγκ και τις υποκείμενες θεωρίες, προκειμένου να αναπτύξουν πραγματική εμπειρία και ένα κρίσιμο όραμα του τομέα μάρκετινγκ. Αυτή η εμβάπτιση στο μάρκετινγκ είναι επίσης ένα πλεονέκτημα για φοιτητές που ολοκληρώνουν επιτυχώς το πρόγραμμα και επιθυμούν να ακολουθήσουν καριέρα στο μάρκετινγκ ή στη συμβουλευτική. Θα μπορούσε επίσης να διευκολύνει την προετοιμασία μιας ανταγωνιστικής εξέτασης για τη διδασκαλία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (CAPET ή Agrégation du secondaire).
Ένα ενεργό και διεγερτικό περιβάλλον «ανατροπής διδασκαλίας» για την ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης και σύνθεσης
Η ειδικότητα «Advanced Research in Marketing» προτείνει μια παιδαγωγική προσέγγιση που ξεχωρίζει σαφώς από τις παραδοσιακές προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται γενικά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Μια καινοτόμος προσέγγιση «μάθηση με πράξη», στην οποία ο μαθητής επιτυγχάνει υψηλή ικανότητα στο μάρκετινγκ μέσω πρακτικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων, χρησιμοποιείται ως μέρος μιας δομημένης μαθησιακής διαδικασίας. Το διδακτικό περιβάλλον, που βασίζεται σε εξαιρετική έρευνα και στις νεότερες επιστημονικές εξελίξεις, επιτρέπει στους μαθητές να αναπτύξουν και να χρησιμοποιήσουν βασικές ερευνητικές δεξιότητες που είναι σημαντικές τόσο στον επαγγελματικό όσο και στον ακαδημαϊκό κόσμο. Πράγματι, έχει σχεδιαστεί για επιτρέπουν στους μαθητές να κυριαρχήσουν έννοιες που θα συζητηθούν, θα αναλυθούν, θα συζητηθούν κατά τη διάρκεια των μαθημάτων της τάξης. Οι μαθητές θα αντιμετωπίσουν αυτές τις έννοιες με τις υπάρχουσες βασικές γνώσεις τους, θα τους εμπλουτίσουν με τη δική τους δουλειά και θα μάθουν να τις συνοψίζουν, ιδιαίτερα στο «Grand Oral Προοπτική (τελική προφορική εξέταση). Επομένως, οι μαθητές είναι υπεύθυνοι για την παροχή γνώσεων σε κάθε προχωρημένο σειρά μαθημάτων. Ο καθηγητής που είναι υπεύθυνος για το μάθημα έχει μόνο το ρόλο του διαμεσολαβητή, καταλύτη ιδεών και, εάν είναι απαραίτητο, επικεντρώνεται σε συγκεκριμένα επιτεύγματα. Η πνευματική απαίτηση είναι απαιτητική και απαιτητική, και έτσι οι μαθητές καλούνται να είναι ενεργοί μέσω των αναγνώσεων, των παρουσιάσεων των άρθρων, των παρουσιάσεων της λογοτεχνίας, των ανταλλαγών γύρω από την ανάλυση συγκεκριμένων επιστημονικών έργων κ.λπ.
Όλα συμβάλλουν στην ενίσχυση της προσωπικής τους ικανότητας για ανάλυση και προβληματισμό, την κριτική σκέψη τους και την ικανότητά τους να συνοψίζουν. Αυτές οι ιδιότητες είναι ιδιαίτερα περιζήτητες από συμβουλευτικές εταιρείες στο Marketing. Ενισχύουν επίσης την επιτυχία σε ανταγωνιστικές εξετάσεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως και οι πολυάριθμες παρουσιάσεις, καθώς και το "Grand Oral" (τελική προφορική εξέταση) και η υπεράσπιση της διατριβής, οι οποίοι είναι πράγματι εξαιρετικοί τρόποι προετοιμασίας για τις προφορικές εξετάσεις στο αυτοί οι διαγωνισμοί. Επιπλέον, η συμμετοχή σε ένα ετήσιο πρόγραμμα έρευνας που βασίζεται σε διαφορετικά μαθήματα πραγματοποιείται από κοινού με τους μαθητές της ειδικότητας "Marketing Quanti". Αυτό οδηγεί τους μαθητές να αναπτύξουν την προσωπική τους οργάνωση, την αντιδραστικότητα, την ικανότητα να εργάζονται κάτω από αυστηρούς χρονικούς περιορισμούς, τον σεβασμό των προθεσμιών, αλλά και την ομαδική εργασία.
Ένα έμπειρο και υψηλής ποιότητας προσωπικό σχολής
Όλοι οι εκπαιδευτικοί που εμπλέκονται στην ειδικότητα «Advanced Research in Marketing» είναι έμπειροι δάσκαλοι και ερευνητές, οι οποίοι είναι συνηθισμένοι σε κορυφαία ερευνητικά έργα και επιστημονικά συνέδρια σε μεγάλα διεθνή συνέδρια, δημοσιεύουν σε επιστημονικά περιοδικά και εποπτεύουν το διδακτορικό. Φοιτητές. Η τεχνογνωσία τους και η τεχνογνωσία τους σε αυτούς τους τομείς τους επιτρέπουν να παρέχουν στους μαθητές μια καλή κατανόηση του τι είναι η έρευνα στο μάρκετινγκ και των επιστημονικών γνώσεων που δημιουργεί. Μέσω της εμπειρίας τους από την επίβλεψη διδακτορικών φοιτητών, την τακτική συμμετοχή τους σε διδακτορικές άμυνες και την ικανότητά τους να επιβλέπουν ερευνητικά έργα (Habilitation à Diriger des Recherches ή HDR), οι καθηγητές του προγράμματος είναι ιδιαίτερα ικανοί και επιτυχείς στην επίβλεψη των μαθητών καθ 'όλη τη διάρκεια της μελέτες, και ιδιαίτερα για τη συγγραφή της μεταπτυχιακής εργασίας Τα μέλη της σχολής που παρέχουν μαθήματα στην ειδικότητα «Advanced Research in Marketing» είναι όλα ενεργά μέλη του ερευνητικού κέντρου CERAG το οποίο επωφελείται από την υποστήριξη του CNRS (Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής Έρευνας) και το οποίο συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων ερευνητικών κέντρων στη διαχείριση στη Γαλλία . Συμμετέχουν επίσης σε δραστηριότητες ακαδημαϊκών και επιστημονικών φορέων, ενώσεων και περιοδικών στον τομέα εξειδίκευσής τους.
Προτίμησε την πρόσβαση στο Διδακτορικό Κολλέγιο Επιστημών Διοίκησης (EDSG) για διδακτορικό μάθημα
Όταν οι μαθητές πληρούν όλες τις προϋποθέσεις (που απονέμεται τουλάχιστον 12/20 στη μεταπτυχιακή τους διατριβή και εξασφαλίζουν την επίβλεψη της διδακτορικής τους διατριβής με έναν καθηγητή της ομάδας), η ειδικότητα «Advanced Research in Marketing» τους επιτρέπει να έχουν άμεση πρόσβαση σε το Διδακτορικό Κολλέγιο στις Επιστήμες Διοίκησης (EDSG αρ. 275) του Πανεπιστημίου Grenoble-Alpes. Αυτό το διδακτορικό πρόγραμμα (Ph.D.) παρέχει συμπληρωματική εκπαίδευση στην έρευνα κατά τη διάρκεια των τριών ετών από τη συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής. Η υπεράσπιση της διδακτορικής διατριβής οδηγεί στον βαθμό του Διδακτορικού στις Επιστήμες Διοίκησης.
Το Διδακτορικό Κολλέγιο Επιστημών Διοίκησης (EDSG) περιλαμβάνει εκατό φοιτητές διδακτορικού. Αποδίδει υποτροφίες σε μαθητές με διάφορα κριτήρια, όπως η αριστεία του προηγούμενου εκπαιδευτικού προγράμματος, η κινητικότητα του μαθητή ή το επιστημονικό του θέμα. Αυτές οι υποτροφίες επιτρέπουν στους φοιτητές να πληρώνονται κατά τη διάρκεια των τριών ετών τους στο EDSG.
Αξιόπιστες εγκαταστάσεις εργασίας και διαβίωσης
- Μοντέρνα, καλά εξοπλισμένα, κτίρια ειδικά σε πόρους πληροφορικής (υλικό και λογισμικό ανάλυσης διαφορετικών δεδομένων), εντός της Grenoble IAE
- Πρόσβαση σε βιβλιογραφικές βάσεις δεδομένων που διευκολύνουν το ερευνητικό έργο και την παρουσία μιας βιβλιοθήκης που ειδικεύεται στους διαφορετικούς τομείς των επιστημών διαχείρισης στο Grenoble IAE .
- Μια εξαιρετική φοιτητική ζωή στην πανεπιστημιούπολη, σε ένα διατηρημένο φυσικό περιβάλλον, που επιτρέπει την πρακτική μιας ποικιλίας αθλημάτων, ακόμη και σε επίπεδο παγκόσμιας κλάσης.
- Πολλοί φοιτητικοί σύλλογοι ζωντανεύουν την καθημερινή μαθητική ζωή.
Αυτό το πρόγραμμα είναι για εσάς
Οι μαθητές που κατέχουν μεταπτυχιακό πρώτο έτος, κατά προτίμηση με βασική εκπαίδευση στο μάρκετινγκ / διαχείριση (master 1, σχολές επιχειρήσεων, σχολές διαχείρισης κ.λπ.), καλούνται να υποβάλουν αίτηση. Η εξειδίκευση «Advanced Research in Marketing» είναι επίσης ανοιχτή σε μαθητές από σχολές μηχανικής, αγρονομία, φαρμακείο, πολιτικές μελέτες, ψυχολογία, κοινωνιολογία, ξένες γλώσσες που εφαρμόζονται στη διαχείριση κ.λπ. Η ποικιλία των μαθημάτων εκτιμάται σε αυτήν την ειδικότητα, καθώς το μάρκετινγκ είναι, από τη φύση του, ένας κλάδος που άνοιξε σε πολλές άλλες επιστήμες (ψυχολογία, κοινωνιολογία, φιλοσοφία, οικονομικά κ.λπ.).
Το πρόγραμμα διδάσκεται εντελώς στα Αγγλικά, διευκολύνεται η ένταξη των ξένων μαθητών, υπό την προϋπόθεση όμως ότι έχουν την αγγλική γλώσσα
Ευκαιρίες καριέρας
Πολλοί απόφοιτοι της ειδικότητας «Advanced Research in Marketing» (Master of Marketing), αφού υπερασπίστηκαν τη διδακτορική διατριβή στο Διδακτορικό Κολλέγιο (EDSG), είναι τώρα στο γραφείο, είτε σε πανεπιστήμιο, σχολείο επιχειρήσεων ή εταιρεία. Ακόμα, άλλοι έχουν ενταχθεί σε μια εταιρεία αμέσως μετά το Master τους, με διαφορετικές θέσεις:
- Audrey Ballandras, Αναλυτής έρευνας αγοράς στην Woolcott Research Pty Ltd Sydney (Αυστραλία)
- Youssef Bouallala, Υπεύθυνος Εθνικού Προγράμματος στην Ελβετική Υπηρεσία Ανάπτυξης και Συνεργασίας (Μαρόκο)
- Marion Decroux, Research Ex. Ερευνητική Αριστεία στην ομάδα ASI, Ipsos Geneva (Ελβετία)
- Sandrine Girollet, Research Analyst, UFC Que Choisir (Παρίσι)
* Αυτό το πρόγραμμα διευκολύνει επίσης την πρόσβαση σε ανταγωνιστικές εξετάσεις για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (CAPET, Agrégation du secondaire)
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Καλούνται να υποβάλουν αίτηση οι φοιτητές που κατέχουν μεταπτυχιακό πρώτο έτος, κατά προτίμηση με βασική εκπαίδευση στο μάρκετινγκ/διαχείριση (μάστερ 1, σχολές επιχειρήσεων, σχολές διαχείρισης κ.λπ.). Η εξειδίκευση «Προηγμένη Έρευνα στο Μάρκετινγκ» είναι επίσης ανοιχτή σε φοιτητές από σχολές μηχανικών, γεωπονικών, φαρμακευτικών, πολιτικών σπουδών, ψυχολογίας, κοινωνιολογίας, ξένων γλωσσών που εφαρμόζονται στη διαχείριση κ.λπ. Η ποικιλομορφία των μαθημάτων εκτιμάται σε αυτή την ειδικότητα, καθώς το μάρκετινγκ είναι, από τη φύση του, ένας κλάδος ανοιχτός σε πολλές άλλες επιστήμες (ψυχολογία, κοινωνιολογία, φιλοσοφία, οικονομία κ.λπ.).
Το πρόγραμμα διδάσκεται εξ ολοκλήρου στην αγγλική γλώσσα, διευκολύνεται η ένταξη αλλοδαπών φοιτητών, με την προϋπόθεση όμως να κατέχουν την αγγλική γλώσσα.
Ευκαιρίες καριέρας
Πολλοί απόφοιτοι της Ειδικότητας «Προηγμένη Έρευνα στο Μάρκετινγκ» (Master of Marketing), μετά την υπεράσπιση διδακτορικής διατριβής στο Διδακτορικό Κολλέγιο (EDSG), βρίσκονται πλέον στο αξίωμα, είτε σε πανεπιστήμιο, σχολή επιχειρήσεων ή εταιρεία. Ωστόσο, άλλοι έχουν ενταχθεί σε μια εταιρεία αμέσως μετά τον Δάσκαλό τους, με διαφορετικές θέσεις:
- Audrey Ballandras, Αναλυτής Έρευνας Αγοράς στο Woolcott Research Pty Ltd Sydney (Αυστραλία)
- Youssef Bouallala, Υπεύθυνος Εθνικού Προγράμματος στην Ελβετική Υπηρεσία Ανάπτυξης και Συνεργασίας (Μαρόκο)
- Marion Decroux, Research Ex. Ερευνητική Αριστεία στην ομάδα ASI, Ipsos Geneva (Ελβετία)
- Sandrine Girollet, Ερευνητική Αναλυτής, UFC Que Choisir (Παρίσι)
*Αυτό το πρόγραμμα διευκολύνει επίσης την πρόσβαση σε ανταγωνιστικές εξετάσεις για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (CAPET, Agrégation du secondaire)