
MSc. στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Τεχνητή Νοημοσύνη
Clermont-Ferrand, Γαλλία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
31 Jul 2025
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Oct 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 12.950
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Αυτό το μονοετές πρόγραμμα*, διδάσκεται στα αγγλικά , στοχεύει στην ανάπτυξη προηγμένων δεξιοτήτων στο ψηφιακό μάρκετινγκ ενσωματώνοντας τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) για να ανταποκριθεί στις τρέχουσες και μελλοντικές απαιτήσεις της αγοράς.
Σχεδιασμένο για όσους επιθυμούν να κατακτήσουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία διαφημιστικών καμπανιών, διαχείριση δεδομένων πελατών, προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία και στρατηγική καινοτομία στο ψηφιακό μάρκετινγκ, αυτό το πρόγραμμα προορίζεται για φοιτητές που κατέχουν αυτό το πρόγραμμα και απευθύνεται σε φοιτητές που κατέχουν μεταπτυχιακό δίπλωμα 4 ετών, Master 1 (240 μονάδες ECTS - Bac +4), Master 2 (300 πιστωτικές μονάδες evalents - ECTS + ECTS). Για το τελευταίο, αυτό το πρόγραμμα ενισχύει ένα γενικό πρόγραμμα σπουδών ή παρέχει υψηλό επίπεδο εξειδίκευσης στο ψηφιακό μάρκετινγκ και την τεχνητή νοημοσύνη.
Στόχος είναι η εκπαίδευση ειδικών ικανών να σχεδιάζουν και να εκτελούν στρατηγικές μάρκετινγκ με βάση δεδομένα και αναδυόμενες τεχνολογίες, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη ηθικές και βιώσιμες αρχές.
** 1 έτος εκπαίδευσης + 4 έως 6 μήνες πρακτικής άσκησης
Βασικά πλεονεκτήματα
- Πρόγραμμα 100% διδάσκονται αγγλικά
- Πρόγραμμα 1 έτους + 4 έως 6 μήνες πρακτικής άσκησης
- Ένα δυναμικό & πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης
- Προσέγγιση μάθησης με βάση την εμπειρία
- Ένα τεράστιο δίκτυο αποφοίτων & εταιρικές συνεργασίες
Ιδανικοί μαθητές
Για ποιόν είναι?
Είτε είστε πρόσφατος πτυχιούχος, απόφοιτος με περιορισμένη εμπειρία ή επαγγελματίας με πολλά χρόνια εμπειρίας, πρέπει να κατέχετε τουλάχιστον τετραετές μεταπτυχιακό δίπλωμα ή ισοδύναμο προσόν.
- Αν θέλετε να αναπτύξετε εξειδίκευση σε έναν εξειδικευμένο τομέα,
- Αν θέλετε να ενισχύσετε τις γενικές διευθυντικές σας δεξιότητες και ικανότητες,
- Εάν θέλετε να βελτιώσετε το βιογραφικό σας και να μεγιστοποιήσετε την πρακτική εμπειρία εντός της εταιρείας,
Τότε το πρόγραμμα Master of Science 1 έτους στο Clermont SB είναι για εσάς!
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Υποτροφίες και Ειδικοί Όροι
- Υποτροφίες Πρόωρης Εγγραφής
- Υποτροφία WeMakeScholars - Clermont School of Business
- Υποτροφίες για Περουβιανούς φοιτητές
- Ειδικές προϋποθέσεις για μαθητές από χώρες που έχουν πληγεί από τον πόλεμο
- Ειδικοί όροι για αποφοίτους Clermont School of Business
- Ειδικοί Όροι για Πτυχιούχους Συνεργαζόμενων Πανεπιστημίων
- Άλλες Πηγές Χρηματοδότησης
Επιχορηγήσεις Ιδρύματος
Το Ίδρυμα Groupe ESC Clermont στοχεύει κυρίως στην άρση των οικονομικών φραγμών που ενδέχεται να εμποδίσουν την πρόσβαση σε κορυφαίες σχολές επιχειρήσεων.
Κάθε χρόνο, το ίδρυμα απονέμει υποτροφίες με βάση κοινωνικά και ακαδημαϊκά κριτήρια, όπως:
- Κοινωνικές υποτροφίες
- Υποτροφίες Morad Mousli
- Υποτροφίες αθλητών
- Υποτροφίες κινητικότητας
- Ταμείο έκτακτης βοήθειας
Διδακτέα ύλη
Εξάμηνο 1 (30 μονάδες ECTS)
Κοινόχρηστες ενότητες
- Μεθοδολογία διατριβής
- Μάστερ δεδομένων στο Excel
- Γνώσεις γαλλικής γλώσσας
- Λογικό
Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Επικοινωνία μάρκετινγκ και διαχείριση μέσων
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων έρευνας μάρκετινγκ
- Social Media και Community Management
- Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Ανάπτυξη ιστοσελίδων
- Ανάλυση ιστού
- Εισαγωγή στην Τεχνητή Νοημοσύνη
- DM Project #1
Εξάμηνο 2 (30 μονάδες ECTS)
Κοινόχρηστες ενότητες
- Στρατηγική διαχείρηση
- Πληροφοριακό Σύστημα για Διευθυντές
- γαλλική γλώσσα
- Κάντε Αισθήσεις
Τεχνητή νοημοσύνη
- Διαχείριση και Στρατηγική Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Advanced Analytics & Data Science
- Τεχνητή Νοημοσύνη στο Μάρκετινγκ: Στρατηγικές, Εργαλεία & Εφαρμογές
- Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης με AI-Powered
- Προηγμένες διαφημιστικές δημιουργικές καμπάνιες με AI
- Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Καινοτομία
- Πρόκληση «Les Négociales».
- Προηγμένο μάρκετινγκ πανκαναλικού και CRM
- DM Project #2
Εξάμηνο 3 (30 μονάδες ECTS)
- Αξιολόγηση Εταιρείας
- Διδακτορική Διατριβή
Πρακτική άσκηση (4 έως 6 μήνες)
Οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να ολοκληρώσουν μια πρακτική άσκηση ή επαγγελματική τοποθέτηση 4 έως 6 μηνών στη Γαλλία, την Ευρώπη ή άλλες περιοχές σε όλο τον κόσμο. Ο πρωταρχικός στόχος είναι η εφαρμογή θεωρητικών γνώσεων και τεχνικών δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος σε ένα πραγματικό επιχειρηματικό περιβάλλον.
Με το να βυθίζονται σε επαγγελματικά περιβάλλοντα, οι μαθητές ενισχύουν τις ικανότητές τους επίλυσης προβλημάτων, την προσαρμοστικότητα και την κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των στρατηγικών που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.
Αυτή η πρακτική άσκηση χρησιμεύει ως κρίσιμο σκαλοπάτι για την εξέλιξη της σταδιοδρομίας τους και επεκτείνει το επαγγελματικό τους δίκτυο σε διεθνές πλαίσιο.
Επαγγελματική διατριβή
Σε κάθε φοιτητή ανατίθεται ένας μεμονωμένος ακαδημαϊκός σύμβουλος και εκπονεί μια επαγγελματική διατριβή, ακολουθούμενη από προφορική υπεράσπιση και εταιρική αξιολόγηση.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Με την ολοκλήρωση του MSc – Master of Science στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Τεχνητή Νοημοσύνη- οι φοιτητές θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να εκτελούν στρατηγικές μάρκετινγκ με βάση την τεχνητή νοημοσύνη και δεδομένα.
Σε ένα χρόνο θα έχετε…
- Αναπτύχθηκε εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI).
- Απέκτησε προηγμένη επάρκεια στη δημιουργία καινοτόμων διαφημιστικών καμπανιών χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη και εργαλεία δυναμικής βελτιστοποίησης.
- Βελτιώστε τις δεξιότητές σας στην πρόβλεψη ανάλυσης για τον προσδιορισμό των τάσεων της αγοράς και την πρόβλεψη των αναγκών των πελατών.
- Έμαθε να εξατομικεύει την εμπειρία του πελάτη χρησιμοποιώντας προηγμένα εργαλεία CRM και να αναπτύσσει στρατηγικές παντός καναλιού.
- Κατανόησε τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το blockchain και την AI και έμαθε πώς να τις ενσωματώνει σε στρατηγικές μάρκετινγκ.
- Αναπτύχθηκε μια ηθική και βιώσιμη προσέγγιση στη διαχείριση δεδομένων, διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τα ρυθμιστικά πλαίσια.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Το MSc – Master of Science στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Τεχνητή Νοημοσύνη παρέχει άμεση πρόσβαση σε θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης , όπως:
- Διευθυντής Digital Marketing και AI
- Αναλυτής δεδομένων με ειδίκευση στο μάρκετινγκ
- Σύμβουλος Ψηφιακής Στρατηγικής και AI
- CRM και Υπεύθυνος Έργου Μάρκετινγκ Πανκαναλικού
- Διαχειριστής διαφημίσεων με Generative AI
- Αναλυτής απόδοσης διαφημιστικής καμπάνιας
- Διευθυντής καινοτομίας και τεχνολογίας μάρκετινγκ
- Διαχειριστής ηλεκτρονικού εμπορίου
- Διευθυντής της κοινότητας
- Διαχειριστής κοινωνικών μέσων
- Διαχειριστής κυκλοφορίας
- Διαχειριστής διαφημίσεων
Με την αυξανόμενη ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ , οι απόφοιτοι θα είναι ιδιαίτερα περιζήτητοι από εταιρείες που θέλουν να βελτιστοποιήσουν τις ψηφιακές στρατηγικές τους, την δέσμευση πελατών και τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων .