Keystone logo
HEC Management School - University of Liège Master στη Διοίκηση - Διεθνές Στρατηγικό Μάρκετινγκ
HEC Management School - University of Liège

Master στη Διοίκηση - Διεθνές Στρατηγικό Μάρκετινγκ

2 Years

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

30 Apr 2024

14 Sep 2024

EUR 4.175 / per year *

Στην Πανεπιστημιούπολη

* Ανά ακαδημαϊκό έτος: 835 € (φοιτητές της ΕΕ), 4175 € (άλλες εθνικότητες)

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας

Εισαγωγή

Στόχοι

  • να αναπτύξει ένα σύγχρονο όραμα για το μάρκετινγκ και τη στρατηγική, λαμβάνοντας υπόψη την επανάσταση της πληροφορικής.
  • να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες στρατηγικές προβλέποντας και κατανοώντας το πολύπλοκο διεθνές περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν οι εταιρείες.
97728_RS880_20170421_Centre_ville_HEC_Interieur_N1_BB12.jpg

Ομάδες-στόχοι

Το πρόγραμμα αυτό προορίζεται για:

  • φοιτητές που θέλουν να μετατρέψουν τις νέες τάσεις σε επιχειρηματικές ευκαιρίες ·
  • φοιτητές που εκτιμούν την ανάλυση των αριθμών για τη στήριξη των διαδικασιών λήψης αποφάσεων.

Η ενότητα "Μάρκετινγκ και στρατηγική νοημοσύνη" διδάσκεται εξ ολοκλήρου στα αγγλικά.

Δεξιότητες που αποκτήθηκαν μετά την ολοκλήρωση της εξειδίκευσης

Οι μαθητές θα είναι σε θέση:

  • συλλογή, ανάλυση και συνοπτική παρουσίαση δεδομένων που θα βοηθήσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων ·
  • δημιουργία και διατήρηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ·
  • την πρόβλεψη και τη μετατροπή των νέων τάσεων σε επιχειρηματικές ευκαιρίες ·
  • ανάπτυξη στρατηγικών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού επιχειρείν ·
  • τον εντοπισμό, την επικοινωνία και τον επηρεασμό των βασικών παραγόντων ·
  • εκπόνηση συνολικών στρατηγικών για προϊόντα και υπηρεσίες.

Δίπλωμα και συγκεκριμένα αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση αυτής της εξειδίκευσης, οι φοιτητές απονέμονται το δίπλωμα "Master στη Διοίκηση Επιστήμης, που ειδικεύεται στο μάρκετινγκ".

Ευκαιρίες καριέρας ως

  • εμπειρογνώμονας στον τομέα των στρατηγικών πληροφοριών ·
  • ειδικός στη διαχείριση και προστασία πληροφοριών.
  • ερευνητής (οργανώσεις πρόβλεψης και ερευνητικά γραφεία).

στα ακόλουθα πεδία:

  • εμπορικές θέσεις,
  • εμπορία,
  • θέσεις που συνδέονται με δραστηριότητες παρακολούθησης (τεχνολογία, αγορά και ανταγωνισμός).

http://www.hec.ulg.ac.be/en/masters/master-in-management/marketing#digital-marketing-sales-management

97727_RS917_20170421_Centre_ville_HEC_Salle_de_cours_N1_BB10.jpg

Διδακτέα ύλη

Αποτέλεσμα προγράμματος

Εισαγωγές

Διαπιστεύσεις

Ιδανικοί μαθητές

Ευκαιρίες καριέρας

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα