Master στη Διοίκηση - Διεθνές Στρατηγικό Μάρκετινγκ
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
2 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
30 Apr 2024
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
14 Sep 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 4.175 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Ανά ακαδημαϊκό έτος: 835 € (φοιτητές της ΕΕ), 4175 € (άλλες εθνικότητες)
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στόχοι
- να αναπτύξει ένα σύγχρονο όραμα για το μάρκετινγκ και τη στρατηγική, λαμβάνοντας υπόψη την επανάσταση της πληροφορικής.
- να δημιουργήσουν προσαρμοσμένες στρατηγικές προβλέποντας και κατανοώντας το πολύπλοκο διεθνές περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν οι εταιρείες.
Ομάδες-στόχοι
Το πρόγραμμα αυτό προορίζεται για:
- φοιτητές που θέλουν να μετατρέψουν τις νέες τάσεις σε επιχειρηματικές ευκαιρίες ·
- φοιτητές που εκτιμούν την ανάλυση των αριθμών για τη στήριξη των διαδικασιών λήψης αποφάσεων.
Η ενότητα "Μάρκετινγκ και στρατηγική νοημοσύνη" διδάσκεται εξ ολοκλήρου στα αγγλικά.
Δεξιότητες που αποκτήθηκαν μετά την ολοκλήρωση της εξειδίκευσης
Οι μαθητές θα είναι σε θέση:
- συλλογή, ανάλυση και συνοπτική παρουσίαση δεδομένων που θα βοηθήσουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων ·
- δημιουργία και διατήρηση ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ·
- την πρόβλεψη και τη μετατροπή των νέων τάσεων σε επιχειρηματικές ευκαιρίες ·
- ανάπτυξη στρατηγικών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού επιχειρείν ·
- τον εντοπισμό, την επικοινωνία και τον επηρεασμό των βασικών παραγόντων ·
- εκπόνηση συνολικών στρατηγικών για προϊόντα και υπηρεσίες.
Δίπλωμα και συγκεκριμένα αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση αυτής της εξειδίκευσης, οι φοιτητές απονέμονται το δίπλωμα "Master στη Διοίκηση Επιστήμης, που ειδικεύεται στο μάρκετινγκ".
Ευκαιρίες καριέρας ως
- εμπειρογνώμονας στον τομέα των στρατηγικών πληροφοριών ·
- ειδικός στη διαχείριση και προστασία πληροφοριών.
- ερευνητής (οργανώσεις πρόβλεψης και ερευνητικά γραφεία).
στα ακόλουθα πεδία:
- εμπορικές θέσεις,
- εμπορία,
- θέσεις που συνδέονται με δραστηριότητες παρακολούθησης (τεχνολογία, αγορά και ανταγωνισμός).
http://www.hec.ulg.ac.be/en/masters/master-in-management/marketing#digital-marketing-sales-management
Διδακτέα ύλη
Αυτό το προηγμένο Master παρέχει στους φοιτητές τις ακαδημαϊκές και επαγγελματικές ικανότητες που χρειάζονται για διευθυντικές θέσεις στο μάρκετινγκ και τη στρατηγική σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Οι μαθητές θα λάβουν εκπαίδευση αιχμής, τόσο στην έρευνα όσο και στην πρακτική. Οι δεξιότητες που αναπτύσσονται στο πρόγραμμα σχετίζονται με ένα ευρύ φάσμα θέσεων σε οργανισμούς προσανατολισμένους στην αγορά.
Βασικά θέματα του μεταπτυχιακού προγράμματος
- Έρευνα αγοράς και στατιστικές μέθοδοι: Μαθαίνοντας πώς να διεξάγετε έρευνα αγοράς, αναλύετε δεδομένα μέσω προηγμένων στατιστικών εργαλείων και μεθόδων για να αποκτήσετε πληροφορίες (καταναλωτές) και να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας ανάλογα.
- Marketing Analytics: Κατανόηση του τρόπου ανάλυσης (μεγάλων) δεδομένων που είναι διαθέσιμα στο περιβάλλον για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων που βασίζονται σε δεδομένα.
- Στρατηγική Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Ανάπτυξη τακτικών αποφάσεων σχετικά με αποτελεσματικές αποφάσεις προϊόντων, τιμολόγησης, διανομής και προώθησης χρησιμοποιώντας έννοιες και εφαρμογές ψηφιακού μάρκετινγκ
- Διαχείριση επωνυμίας: Κατανόηση του τρόπου στρατηγικής τοποθέτησης, ανάπτυξης και διατήρησης μιας επωνυμίας σε ένα πλαίσιο αυξημένης έκθεσης στα μέσα ενημέρωσης και προθυμίας των καταναλωτών να συνδημιουργήσουν επωνυμίες.
- Συμπεριφορά Καταναλωτή: Μελέτη των διαδικασιών που εμπλέκονται όταν άτομα ή ομάδες επιλέγουν, αγοράζουν, χρησιμοποιούν ή διαθέτουν προϊόντα, υπηρεσίες, ιδέες ή εμπειρίες για την ικανοποίηση αναγκών και επιθυμιών.
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ: Μαθαίνουμε πώς να αναλύουμε αγορές και καταστάσεις αναλυτικά και στρατηγικά.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Δεξιότητες που αποκτήθηκαν με την ολοκλήρωση της εξειδίκευσης
Οι μαθητές θα είναι ικανοί:
- συλλογή, ανάλυση και σύνοψη δεδομένων για να βοηθήσει τη διαδικασία λήψης αποφάσεων·
- δημιουργία και διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος·
- πρόβλεψη και μετατροπή νέων τάσεων σε επιχειρηματικές ευκαιρίες·
- ανάπτυξη στρατηγικών ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού επιχειρείν·
- τον εντοπισμό, την επικοινωνία και την επιρροή των βασικών παραγόντων·
- επεξεργασία παγκόσμιων στρατηγικών για προϊόντα και υπηρεσίες.
Δίπλωμα και συγκεκριμένα αποτελέσματα
Με την ολοκλήρωση αυτής της εξειδίκευσης, οι φοιτητές λαμβάνουν το δίπλωμα «Master in Management Science, Specializing in Marketing».
Εισαγωγές
Εκθεσιακός χώρος
Διαπιστεύσεις
Ιδανικοί μαθητές
Ομάδες-στόχοι
Αυτό το πρόγραμμα προορίζεται για:
- φοιτητές που θέλουν να μετατρέψουν τις νέες τάσεις σε επιχειρηματικές ευκαιρίες.
- μαθητές που εκτιμούν την ανάλυση των αριθμών για την υποστήριξη των διαδικασιών λήψης αποφάσεων.
Η ενότητα «Μάρκετινγκ και Στρατηγική Νοημοσύνη» διδάσκεται εξ ολοκλήρου στα Αγγλικά.
Ευκαιρίες καριέρας
Ευκαιρίες καριέρας όπως
- ειδικός στη στρατηγική νοημοσύνη·
- ειδικός στη διαχείριση και προστασία πληροφοριών·
- υπεύθυνος έρευνας (οργανισμοί πρόβλεψης και ερευνητικά γραφεία).
στα ακόλουθα πεδία:
- εμπορικές θέσεις,
- εμπορία,
- θέσεις που συνδέονται με δραστηριότητες παρακολούθησης (τεχνολογία, αγορά και ανταγωνισμός).
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Στρατηγικό Μάρκετινγκ και Επικοινωνία
- Madrid, Ισπανία
Μεταπτυχιακό στη Στρατηγική και Ψηφιακή Διαφήμιση
- Ari'el, Ισραήλ
MSc Στρατηγικό Μάρκετινγκ
- South Kensington, Ηνωμένο Βασίλειο