πλοίαρχος στις στρατηγικές προώθησης και επικοινωνίας μόδας
Milano, Ιταλία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΟΔΑΣ
Η μόδα Διοργανωτής είναι το πρόσωπο που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για τις στρατηγικές επικοινωνίας Μάρκα μόδας και προώθησης. Η αποστολή του είναι να μεταφέρει το σήμα του όραμα, στυλ και τις αξίες, την προώθηση των προϊόντων μόδας και της πολυτέλειας, με τη διοργάνωση εκδηλώσεων, εκθέσεις, επιδείξεις μόδας, παρουσιάσεις και διαφημιστικές εκστρατείες με στόχο τη μετατροπή ενός προϊόντος σε ένα αντικείμενο του πόθου, ένα ενισχυτικό της προσωπικότητας του ατόμου , η οποία είναι σε θέση να σαγηνεύσει και να συναρπάσει.
Ο Προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου διαχειρίζεται συχνά τις εξωτερικές σχέσεις της εταιρείας, τη διαχείριση των σχέσεων με τους δημοσιογράφους, διαφημιστές, το στυλ στούντιο και όλα τα κυριότερα ενδιαφερόμενα μέρη.
Ο σκοπός του μαθήματος Master είναι να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες υψηλού επιπέδου, οι οποίοι είναι σε θέση να φέρουν εις πέρας τις δραστηριότητες επικοινωνίας και προώθησης στο πλαίσιο του συστήματος της μόδας.
Το διδακτικό πρόγραμμα επικεντρώνεται στην ανάλυση των στρατηγικών επικοινωνίας και προώθησης του προϊόντος μόδας ή Πολυτελή και προβλέπει μια συγκριτική μελέτη των διαφόρων Νέα αποφάσεων και την ανταλλαγή μηνυμάτων Lifestyle τεχνικές.
Στο τέλος του μαθήματος Master, οι μαθητές θα έχουν αποκτήσει μια εις βάθος γνώση του συστήματος μόδας καθώς επίσης και της μόδας και της πολυτέλειας της αγοράς, που θα έχουν αποκτήσει ειδική εμπειρογνωμοσύνη στο πλαίσιο των επικοινωνιών μόδας και της πολυτέλειας του προϊόντος, θα μάθει όλα τα μυστικά που συνδέονται με τη δραστηριότητα του γραφείου τύπου και θα είναι σε θέση να αναπτύξουν αποτελεσματικές στρατηγικές προώθησης.
Το μάθημα αυτό έχει ως στόχο:
- Οι μαθητές που έχουν ήδη αποκτήσει μια καλή προετοιμασία σε θέματα προώθησης και επικοινωνίας.
- Οι επαγγελματίες του κλάδου που επιθυμούν να τελειοποιήσουν τις ικανότητές τους.
- Οι φοιτητές που δεν έχουν ένα σχετικό υπόβαθρο, αλλά ποιος μπορεί να γεμίσει σε πολιτιστικές και επιχειρησιακές ελλείψεις τους, παρακολουθώντας τα μαθήματα Επέκταση.
Σχέδιο μελέτης
- High-end βιτρίνες Luxury Brand
- Κοινωνία Κοινωνιολογία Υψηλή
- Σύγχρονη Τέχνη
- Έννοια Καινοτομίας & Επικοινωνίας
- Περιεχόμενο Στρατηγική της μόδας Προώθησης
- Σύνθετη Ερευνητικά Μέθοδοι
- Ανάπτυξη μέσων και τεχνολογίες
- PR για Luxury
- Εκδηλώσεις μόδας και εμπορικές εκθέσεις
- Νέα Κάνοντας Βασικές Δεξιότητες
- Αναλυτική Παρουσίαση Προγράμματος
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ COACHING
- Αυτο Ηγεσία
- Συναισθηματική Νοημοσύνη (EQ)
- Δεξιότητες επικοινωνίας
- Motivating & Εμπνευσμένος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master in Fashion Communication and Styling
- Milan, Ιταλία
Master in Fashion Communication Management
- Milan, Ιταλία
Μεταπτυχιακό στη Μόδας Επιχειρήσεων
- Florence, Ιταλία