Μεταπτυχιακό στην επικοινωνία
Hong Kong Baptist University School of Communication
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Hong Kong, Χονγκ Κονγκ
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
HKD 145.000 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
* ανά έτος για φοιτητή πλήρους φοίτησης ενός έτους. 60.000 HK $ ετησίως για διετή φοιτητή μερικής φοίτησης. Τοπικοί μαθητές στο Χονγκ Κονγκ
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Η ΜΑ στο Πρόγραμμα Επικοινωνίας της Σχολής Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Βαπτιστών του Χονγκ Κονγκ ξεκίνησε το 1996. Από την ίδρυσή της, το Πρόγραμμα υποστηρίχθηκε εν μέρει από τις κυβερνητικές εκπαιδευτικές επιχορηγήσεις του Χονγκ Κονγκ μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2004, όταν έγινε πλήρως αυτοχρηματοδοτούμενος. Η αλλαγή στην πηγή χρηματοδότησης συνοδεύτηκε από ένα άνοιγμα του Προγράμματος, για πρώτη φορά, στην ηπειρωτική χώρα και άλλους φοιτητές στο εξωτερικό και την προσθήκη του πλήρους φοιτητικού προγράμματος. Τον Σεπτέμβριο του 2004, στο πρόγραμμα συμμετείχαν συνολικά 92 μαθητές, περίπου τα δύο τρίτα των τοπικών φοιτητών του Χονγκ Κονγκ και το ένα τρίτο της ηπειρωτικής χώρας. Οι σπουδαστές χωρίζουν κατά το μάλλον ή ήττον ισομερώς τον τρόπο μερικής φοίτησης (μόνο φοιτητές του Χονγκ Κονγκ) και τον τρόπο μελέτης πλήρους απασχόλησης (τόσο από το Χονγκ Κονγκ όσο και από το εξωτερικό).
Εκτός από μια σειρά από βασικά μαθήματα θεωρίας και μεθοδολογίας που όλοι πρέπει να αναλάβουν, το πρόγραμμα παρέχει ένα ευρύ φάσμα μαθήματα επιλογής που εστιάζουν στη γνώση και την πρακτική στα ιδρύματα και τις επιχειρήσεις μαζικών μέσων ενημέρωσης στο πλαίσιο της κοινωνικής μετάβασης στην ευρύτερη περιοχή της Κίνας συγκεκριμένο στόχο της καλλιέργειας ποιοτικών επαγγελματιών και διαχειριστικού προσωπικού στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης. Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης μαθήματα επιλογής που περιστρέφονται γύρω από την εταιρική επικοινωνία, δίνοντας έμφαση στις δημόσιες σχέσεις και στη διαφήμιση καθώς και στις δεξιότητες διαχείρισης εκστρατειών και κρίσεων. Ο αντίκτυπος των μεταβαλλόμενων τεχνολογιών μέσων ενημέρωσης είναι ένας τομέας σοβαρής προσοχής.
Η Σχολή διαθέτει μια ομάδα καθηγητών από καθιερωμένους μελετητές και έμπειρους επαγγελματίες που διαθέτουν τεχνογνωσία σε μαζική, διαπροσωπική και διαπολιτισμική επικοινωνία, ανάλυση ρητορικών και λόγου, δημόσιες σχέσεις και διαφημιστική έρευνα, παγκοσμιοποίηση καθώς και πολιτιστικές και κριτικές μελέτες. Το Πρόγραμμα διαθέτει μια Διακεκριμένη Σειρά Ηχείων, όπου κορυφαίοι επαγγελματίες και ηγέτες της βιομηχανίας καλούνται τακτικά στην τάξη να μοιραστούν με τους μαθητές την εμπειρία και την εμπειρία τους. Το πρόγραμμα διοργανώνει επίσης και επιχορηγήσεις βραχυπρόθεσμες περιηγήσεις σπουδών που λαμβάνουν φοιτητές έξω από τις αίθουσες διδασκαλίας (και συχνά έξω από το Χονγκ Κονγκ) για επιτόπιες επισκέψεις και εκπαίδευση. Αυτή η οικεία και δυναμική αλληλεπίδραση με τη βιομηχανία σηματοδοτεί ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του Προγράμματος.
Σχεδιασμός προγράμματος σπουδών
Ένα ακαδημαϊκά βασισμένο επαγγελματικό πρόγραμμα, τα μαθήματα και τα προγράμματα σπουδών στο Πρόγραμμα σχεδιάζονται για την ενσωμάτωση της θεωρίας και της πρακτικής στον τομέα της επικοινωνίας και των μέσων ενημέρωσης.
Το Πρόγραμμα προσφέρει τρία μαθήματα ως Κοινό Πυρήνα. Τα θεμέλια της Μελέτης Επικοινωνίας παρέχουν μια επισκόπηση της ακαδημαϊκής μελέτης της επικοινωνίας. Προσεγγίσεις και Μέθοδοι στην Έρευνα Επικοινωνίας εισάγουν τον μαθητή στην ερευνητική διαδικασία, την ιδέα των αποδεικτικών στοιχείων και την αξιολόγηση των ερευνητικών εκθέσεων χρησιμοποιώντας μια ποικιλία μεθόδων. Οι προοπτικές για τα μέσα και την κοινωνία συζητούν τις σχέσεις μεταξύ των μέσων επικοινωνίας, του περιεχομένου, των κοινωνικών δομών, των κοινωνικών διαδικασιών και των επιπτώσεων του κοινού. Ξεκινώντας από την καταχώριση 2012/2013, όλα τα μαθήματα επιλογής από τις δύο προηγούμενες συγκεντρώσεις Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Επικοινωνίας και Μελετών ΜΜΕ συγκεντρώνονται και προσφέρονται σε όλους τους μαθητές να τους παρέχουν περισσότερες επιλογές.
Τα μαθήματα επιλογής του προγράμματος στοχεύουν στην εκπαίδευση των επαγγελματιών στην εφαρμογή εννοιολογικών γνώσεων σχετικά με τη διαχείριση της επικοινωνίας και στον εξοπλισμό των μαθητών με αναλυτικές έννοιες και δεξιότητες για την εξέταση θεμάτων στα μέσα μαζικής επικοινωνίας ή πρακτικές μαζικής επικοινωνίας.
Όλα τα μαθήματα είναι 3 μονάδες κάθε μία. Ο φοιτητής υποχρεούται να εκπληρώσει συνολικά 27 μονάδες για την απόκτηση πτυχίου (δηλαδή 9 μονάδες βασικών μαθημάτων και 18 μονάδες μαθήματος επιλογής). Για τις 18 μονάδες των μαθημάτων επιλογής, οι μαθητές πρέπει να επιλέξουν τουλάχιστον 12 μονάδες από το δικό τους Πρόγραμμα.
Δομή μαθημάτων
Βασικά μαθήματα (6 μονάδες)
Σειρά μαθημάτων | Μονάδες |
COMM7010 Μελέτη θεμελίων επικοινωνίας. ή COMM7030 Προοπτικές για τα ΜΜΕ και την Κοινωνία COMM7020 Προσεγγίσεις και μέθοδοι στην έρευνα επικοινωνίας | 3
|
Μαθήματα επιλογής (21 μονάδες)
Παρατηρήσεις: Δεν θα προσφερθούν όλα τα μαθήματα επιλογής σε ένα ακαδημαϊκό έτος και θα προσφερθούν με βάση τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτών και των εγκαταστάσεων. Η εγγραφή μαθημάτων περιορίζεται από ποσοστώσεις.
Οι μαθητές πρέπει να λάβουν τουλάχιστον 12 μονάδες μαθήματα επιλογής από το δικό τους πρόγραμμα
Σειρά μαθημάτων | Μονάδες |
COMM7040 Θέματα στη Διαπολιτισμική Επικοινωνία # (CEF: 21Z09675-3) COMM7050 ΜΜΕ και επικοινωνία στις κινεζικές κοινωνίες COMM7060 Θέματα στην εταιρική επικοινωνία # (CEF: 21Z09674-5) COMM7130 Παγκοσμιοποίηση μέσων και επικοινωνίας COMM7160 Οργανωτική ανακοίνωση COMM7170 Εργαστήριο επικοινωνίας καμπάνιας # (CEF: 28Z03257-6) COMM7180 Νόμος και δεοντολογία των μέσων ενημέρωσης COMM7190 Θέματα και περιπτώσεις στη μαζική επικοινωνία COMM7200 Εργαστήριο νέων μέσων # (CEF: 28Z03258-4) Σχέδιο COMM7210 COMM7220 Διαχείριση Διαφήμισης COMM7230 Γράφοντας για Πολυμέσα στις Δημόσιες Σχέσεις # (CEF: 28Z05989-A) COMM7240 Αγορές μέσων COMM7250 Στρατηγικές δημόσιες σχέσεις και διαχείριση κρίσεων # (CEF: 21Z09673-7) COMM7270 Πολιτικές και κανονισμοί μέσων COMM7280 Τεχνολογίες Επικοινωνιών & Οργανισμοί Μέσων COMM7300 Ενημέρωση καταναλωτών COMM7310 Διεθνής Διαφήμιση COMM7510 Δημόσια διοίκηση και μέσα ενημέρωσης COMM7550 Διαφήμιση στην Κίνα COMM7560 Πολιτική επικοινωνία και κοινή γνώμη COMM7570 Νεολαία, ΜΜΕ και Κατανάλωση COMM7580 Κοινωνική μάρκετινγκ μέσων μαζικής ενημέρωσης # (CEF: 21Z09672-9) COMM7610 Μάρκετινγκ και επικοινωνία κοινωνικών υπηρεσιών COMM7620 Κοινωνικά Μέσα και Online Κοινωνικά Δίκτυα COMM7750 Χρήση των κοινωνικών δικτύων: Για τις επικοινωνίες Professional COMM7760 Διαφήμιση και κοινωνία COMM7770 Οπτικοποίηση δεδομένων COMM7780 Μεγάλο Analytics Δεδομένων για ΜΜΕ και Επικοινωνία COMM7790 Επικοινωνία και Τεχνολογία COMM7800 Σχεδίαση και επικοινωνία νέων μέσων COMM7810 Branding | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
Μαθήματα επιλογής (περιορισμένη ποσόστωση που προσφέρεται από άλλα προγράμματα - εάν θα προσφέρεται ποσόστωση και ο αριθμός των ποσοστώσεων θα αποφασίζεται από τα προγράμματα που προσφέρουν τα μαθήματα)
Οι σπουδαστές επιτρέπεται να λάβουν μόνο 6 μονάδες σε αυτήν την κατηγορία
Σειρά μαθημάτων | Μονάδες |
ACCT7770 Εταιρική Λογιστική ACCT7780 Εταιρικό Δίκαιο ACCT7820 * Φορολογία ACCT7830 Κίνδυνος, Συμμόρφωση και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη CTV7220 World Cinema: Ιστορία, Αισθητική & Πολιτιστικά Θέματα CTV7230 Μεταπτυχιακό σεμινάριο για τα νέα κινέζικα κύματα CTV7250 Μεταπτυχιακό Σεμινάριο στην τηλεόραση του Χονγκ Κονγκ CTV7270 Τρέχοντα θέματα της Ασίας Media CTV7290 Κριτική σύγχρονων τεχνών CTV7370 Κινηματογράφος για Διευθυντές CTV7380 Δραματουργία και διεύθυνση JOUR7010 Θεωρία & Πρακτική Διεθνών Σχέσεων JOUR7020 Συγκριτικά & Διεθνή Νέα JOUR7030 Ερευνητικές Μέθοδοι στα Μέσα & Επικοινωνία JOUR7040 Πολυμέσα Δημοσιογραφία JOUR7070 Θεωρίες Δημοσιογραφίας και Επικοινωνίας JOUR7080 Τρέχουσες μελέτες ζητημάτων και υποθέσεων σε διεθνή νέα JOUR7090 Διεθνής μετάφραση των ειδήσεων JOUR7110 Αναφορά διεθνούς σύγκρουσης JOUR7120 Διεθνής επιχειρηματική και χρηματοοικονομική πληροφόρηση JOUR7140 Παγκοσμιοποίηση, Οικονομικά και Οικονομικά JOUR7250 Αναφορά Κίνας και Χονγκ Κονγκ JOUR7260 Αναφορά στη Νοτιοανατολική Ασία JOUR7270 Επιχειρηματική Δημοσιογραφία | 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 |
# CEF επιστρεπτέα μαθήματα
* συν-προϋποθέσεις: ACCT7770 & ACCT7780
Προυποθέσεις εισόδου
Το πρόγραμμα θα ενδιαφέρει τους ακόλουθους σπουδαστές: κάτοχοι πτυχίου που εργάζονται σε οργανώσεις μέσων ενημέρωσης ή στις λειτουργίες επικοινωνίας του δημόσιου ή του ιδιωτικού τομέα ή που φιλοδοξούν σε τέτοιες θέσεις και οι οποίοι βλέπουν την εις βάθος κατανόηση των βιομηχανιών των μέσων ενημέρωσης και τη διαχείριση ως συμβάλλοντας στην εκτελεστική ηγεσία στην καριέρα τους και στην κοινωνία.
Οι υποψήφιοι πρέπει
- Να κατέχει πτυχίο από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο ή ίδρυμα · ΚΑΙ
- Να είναι σε θέση να επικοινωνούν στα αγγλικά σε προχωρημένο επίπεδο, κάτοχοι ενός ή περισσοτέρων από τα ακόλουθα προσόντα, αν δεν μελετούσαν σε αγγλόφωνο ίδρυμα:
- Ένα ελάχιστο σκορ 79 στο TOEFL
- Ένα ελάχιστο σκορ 6,5 στο IELTS
Υιοθετούμε μια κυλιόμενη πολιτική εισδοχής και ανοίγουμε ένα παράθυρο για την εφαρμογή από τα μέσα Νοεμβρίου μέχρι το τέλος Ιουνίου (συνήθως με τον πρώτο γύρο τον Νοέμβριο - τον Ιανουάριο, τον δεύτερο γύρο τον Φεβρουάριο - Ιούνιο). Μπορεί να είναι προς όφελός σας να εφαρμόσετε το συντομότερο δυνατόν, καθώς το παράθυρο μπορεί να κλείσει νωρίτερα, όταν γεμίσει όλα τα σημεία.
Σε περίπτωση περιορισμένης συμμετοχής, οι αιτούντες μπορούν να πάρουν συνέντευξη από τη σχολή επικοινωνίας
Ηλεκτρονική εφαρμογή
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ:
- Ένα αντίγραφο όλων των επίσημων αντιγράφων και πιστοποιητικών πτυχίου.
- Ένα αντίγραφο των επίσημων βαθμολογιών δοκιμών.
- Δύο εμπιστευτικές φόρμες σύστασης ή επιστολές αναφοράς από άτομα εξοικειωμένα με την ακαδημαϊκή απόδοση του / της / και επαγγελματική εργασία (οι διαιτητές πρέπει να είναι σε θέση να μιλούν για την ικανότητα του αιτούντος να αναλαμβάνει ακαδημαϊκή εργασία σε προχωρημένο επίπεδο). και
- Μια προσωπική δήλωση 500 λέξεων στα Αγγλικά που περιγράφει τα ακαδημαϊκά ενδιαφέροντα και τους στόχους τους.
- Ένα δείγμα γραφής στα αγγλικά, είτε δημοσιογραφικά είτε ακαδημαϊκά.
- Προσωπικά στοιχεία: αντίγραφο του διαβατηρίου Ή του εγγράφου ταυτότητας που έχει εκδοθεί από τη χώρα καταγωγής του αιτούντος.
Οι υποψήφιοι που είναι εγγεγραμμένοι στο διαγωνισμό μπορούν να πάρουν συνέντευξη από μια ομάδα καθηγητών.
Δίδακτρα
HK $ 145.000 (ανά έτος για έναν φοιτητή πλήρους φοίτησης ενός έτους)
HK $ 60.000 (ανά έτος για φοιτητή μερικής φοίτησης δύο ετών) (μόνο φοιτητές του Χονγκ Κονγκ μόνο)
Υποτροφίες
Οι υποτροφίες με βάση την αξία θα δοθούν στο δεύτερο εξάμηνο σε φοιτητές με εξαιρετική ακαδημαϊκή απόδοση κατά το πρώτο εξάμηνο. Οι βραβευμένοι μαθητές λαμβάνουν μεταξύ HK $ 10.000 και $ 20.000.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MA Visual & Experience Design
- Potsdam, Γερμανία
- Dubai, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Master of Arts στη Γλώσσα, την Παγκοσμιοποίηση και τη Διαπολιτισμική Επικοινωνία
- Jyväskylän yliopisto, Φινλανδία
Μεταπτυχιακό στις Δημόσιες Σχέσεις και τις Εταιρικές Επικοινωνίες
- Kingston upon Thames, Ηνωμένο Βασίλειο