Δάσκαλος στη διαχείριση συμβάντων
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 4.200 / per year
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στην έκδοση Campus
Αυτό το εντατικό πρόγραμμα εκπαίδευσης 1 ακαδημαϊκού έτους έχει σχεδιαστεί για να παράγει επαγγελματίες στον τομέα της διοργάνωσης εκδηλώσεων . Το πρόγραμμα αυτό είναι πιθανό να είναι ένα ιδιαίτερο όφελος για τους σπουδαστές που παρακολουθούν μαθήματα φιλοξενίας, τουρισμού, διαχείρισης έργων και συναφών θεμάτων, όπου απαιτείται εκτίμηση της διοργάνωσης, του σχεδιασμού, της στρατηγικής και της οργάνωσης του έργου. Εκείνοι που μελετούν τη διοργάνωση εκδηλώσεων αναδύονται με δεξιότητες διαχείρισης επιχειρήσεων και έργων της υψηλότερης τάξης, έτοιμες να αντιμετωπίσουν οποιεσδήποτε επιχειρηματικές προκλήσεις.
Η διοργάνωση εκδηλώσεων είναι ένας επαγγελματικός τομέας πρακτικής που απαιτεί εξελιγμένες δεξιότητες στρατηγικού σχεδιασμού και ανάλυσης, εκτίμησης κινδύνου, μάρκετινγκ, προϋπολογισμού, σχεδιασμού ταμειακών ροών, ανάπτυξης προτάσεων εκδηλώσεων και πολλά άλλα θέματα. Το πεδίο της διοργάνωσης εκδηλώσεων είναι ένα επιχειρηματικό θέμα με ισχυρή εστίαση στο έργο. Οι δεξιότητες και οι γνώσεις που αποκτήθηκαν στη μελέτη της Διοίκησης Εκδηλώσεων μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα ευρύ φάσμα περιβαλλόντων και μπορούν να καλύψουν ενδιαφέροντες τομείς όπως οι επιχειρήσεις, ο αθλητισμός και οι τέχνες. Ο αντίκτυπος των εκδηλώσεων στον τουρισμό προσελκύει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον των κυβερνήσεων να επιδιώξουν τη μεγιστοποίηση των εγχώριων και διεθνών εσόδων από τον τουρισμό Όλα αυτά συνεργάζονται για την ανάπτυξη της διοργάνωσης εκδηλώσεων ως επαγγελματικού πεδίου και συμβάλλουν στη διαχείριση συμβάντων είναι ένα από τα πιο συναρπαστικά περιβάλλοντα για να εργαστείτε.
Η κύρια γλώσσα διδασκαλίας είναι η αγγλική . Το σχέδιο μελέτης περιλαμβάνει μια ενότητα εντατικής ξένων γλωσσών για να επιλέξετε από ισπανικά για αλλοδαπούς, γαλλικά ή ρωσικά. Αφού ολοκληρωθούν οι θεωρητικές ενότητες ή ταυτόχρονα με αυτές, όλοι οι φοιτητές πρέπει να ολοκληρώσουν μια πρακτική άσκηση σε μία από τις εταιρείες του κλάδου στην Ισπανία ή στο εξωτερικό.
Αυτή η εκπαίδευση έχει σχεδιαστεί ειδικά για να σας διδάξει όλες τις πληροφορίες και τις δεξιότητες που χρειάζεστε για να γίνετε επιτυχημένος διαχειριστής εκδηλώσεων. Η διδασκαλία πραγματοποιείται με τη μορφή διαλέξεων, μαθησιακών στόχων, τάξεων βιντεοδιάσκεψης, περιπτωσιολογικών μελετών και θεμάτων εξέτασης, βασικών ιδεών, δραστηριοτήτων και μεμονωμένων εργασιών.
Η εξέταση γίνεται με τη μορφή γραπτών εξετάσεων και ατομικών και ομαδικών εργασιών και εργαστηριακών ασκήσεων.
Όλοι οι αλλοδαποί φοιτητές πρέπει να κάνουν μια ενότητα προετοιμασίας ισπανικής γλώσσας για να λάβουν μία από τις επίσημες κρατικές εξετάσεις του ισπανικού για ξένους, DELE ή SIELE Global, του επιπέδου A1, Α2, Β1, Β2 ή C1. Το HTL International School είναι διαπιστευμένο εξεταστικό κέντρο SIELE του Instituto Cervantes.
Online έκδοση
Δομή προγράμματος:
- Θα έχετε πρόσβαση στην εξειδικευμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα για περίοδο 9 μηνών με όλα τα απαραίτητα υλικά μελέτης για όλες τις υποχρεωτικές ενότητες σύμφωνα με το σχέδιο μελέτης
- Όλοι οι αλλοδαποί φοιτητές πρέπει να κάνουν μια ενότητα προετοιμασίας ισπανικής γλώσσας για να λάβουν μία από τις επίσημες κρατικές εξετάσεις του ισπανικού για ξένους, DELE ή SIELE Global, του επιπέδου A1, Α2, Β1, Β2 ή C1. Το HTL International School είναι διαπιστευμένο εξεταστικό κέντρο SIELE του Instituto Cervantes.
- Θα έχετε 9 μήνες ανά ακαδημαϊκό έτος για να προετοιμάσετε όλα τα απαιτούμενα για τις εξετάσεις βαθμολόγησης και τις εξετάσεις. Οι εξετάσεις μπορούν να γίνουν σε απευθείας σύνδεση ή προσωπικά στο σχολείο στη Βαρκελώνη ή τη Βαλένθια.
- Θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε πρακτική άσκηση παγκοσμίως ως φοιτητής HTL. Το σχολείο θα υπογράψει όλες τις απαραίτητες συμφωνίες πρακτικής άσκησης. Η πρακτική άσκηση μπορεί να λειτουργεί όλο το χρόνο ταυτόχρονα με τις θεωρητικές online σπουδές σας. Μόλις ολοκληρωθεί η πρακτική άσκηση, θα χρειαστεί να παρουσιάσετε το πιστοποιητικό αξιολόγησης για να το μετρήσετε ως υποχρεωτική πίστωση στο αντίγραφο των σπουδών σας.
Εισαγωγές
Για να εγγραφείτε στο Master Degree, είναι απαραίτητο:
1. συμπληρώστε την ηλεκτρονική αίτηση υποψηφιότητας παρακάτω
2. να υποβάλει τα απαιτούμενα έγγραφα:
- Αντίγραφο διαβατηρίου
- Τελευταία μεταγραφή των μελετών
- ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
- Πιστοποιητικό αγγλικού επιπέδου, εάν υπάρχει. Αν δεν έχετε αποδείξεις σχετικά με το επίπεδο αγγλικής γλώσσας, πρέπει να συμπληρώσετε τη δοκιμή τοποθετήσεων στο διαδίκτυο για να ολοκληρωθεί ηλεκτρονικά πριν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική εφαρμογή.
Προσόντα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του Επαγγελματικού Προγράμματος Σπουδών θα:
1. Απονεμήστε το
- Μεταπτυχιακό στη διοργάνωση εκδηλώσεων
- Διπλώματα DELE ή SIELE Global (επίσημα διπλώματα ισπανικής γλώσσας για ξένους) ή
- Πιστοποιητικό Γαλλικής / Ρωσικής Γλώσσας
2. Έχουν αποκτήσει διαπιστευμένο προσόν για τα επίπεδα διοικητικού και εποπτικού επιπέδου που δείχνουν ότι έχετε αρμοδιότητα σε επαγγελματικές δραστηριότητες εργασίας.
3. Έχουν αποκτήσει υψηλού επιπέδου προσόντα που αντιστοιχούν στο διεθνές πλαίσιο σπουδών ως Master Degree ή Master Propio σύμφωνα με το ισπανικό εθνικό πλαίσιο.
Σχέδιο Μελέτης: 72 ECTS
Ενότητα Ι: Στρατηγική
- Γνώση της βιομηχανίας εκδηλώσεων, ιδέα γεγονότος, σκοπιμότητα εκδήλωσης, χώρους εκδηλώσεων και τοποθεσίες
- Συμβατότητα με την εκδήλωση, σχέση επιχείρησης και πελάτη, στρατηγικές μάρκετινγκ
- Χορηγία, προϋπολογισμοί
- Προσφορές επιχειρηματικού κινδύνου και συμβάντων
- Διαχείριση έργων, προώθηση και δημόσιες σχέσεις, διοργάνωση εκδηλώσεων
- Διαχείριση ανθρώπινων πόρων, απόδοση των ανθρώπων
- Υπηρεσίες επί τόπου, ασφάλεια και ασφάλεια, διαδικασίες πλήθους
- Πρωτόκολλο συμβάντων, τροφοδοσία εκδηλώσεων
- Περιβαλλοντική διαχείριση, επιπτώσεις και τάσεις συμβάντων
Ενότητα ΙΙ. Τεχνολογίες πληροφοριών σε μάρκετινγκ εκδηλώσεων
- Κοινωνικά μέσα για την προώθηση των γεγονότων
- Αποτελεσματική crowdsourcing
- Λογισμικό σχεδιασμού χώρου εκδηλώσεων
- Συνάντηση λογισμικού εγγραφής
- Εργαλεία προώθησης συμβάντων
- Εικονικές συναντήσεις / εκδηλώσεις
Ενότητα ΙΙΙ. Ερευνα αγοράς
- Εισαγωγή στην έρευνα αγοράς
- Γράφοντας για μάρκετινγκ
- Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
- Μάρκετινγκ θυγατρικών
- Βίντεο μάρκετινγκ
- Κοινωνικά κανάλια μέσων
- Στρατηγική Κοινωνικών Μέσων
- Email Marketing
- Κινητό μάρκετινγκ
- Ανάλυση δεδομένων και βελτιστοποίηση μετατροπών
Ενότητα IV. Μαθήματα εντατικής ξένων γλωσσών (ισπανικά, γαλλικά ή ρωσικά)
- Επίσημη εξέταση DELE / SIELE της ενότητας προετοιμασίας της ισπανικής για ξένους
- Γενική γαλλική ή ρωσική εξέταση γλώσσας σύμφωνα με το αρχικό επίπεδο εισόδου
Ενότητα V. Ισπανική / γαλλική / ρωσική γλώσσα για την ενότητα του τομέα του τουρισμού
Ενότητα VI. Τελικό Έργο
· Σχεδιασμός έργου
· Ερευνητικά εργαλεία
· Προσωπική σκέψη
· Κατάλληλα σχέδια ερωτηματολογίων
· Διεξαγωγή ακαδημαϊκής έρευνας, αναζήτηση βιβλίου και ανασκόπηση
· Ανάπτυξη ερευνητικού ερωτήματος, υπόθεσης και μεθοδολογίας
· Διαχείριση ενός ερευνητικού έργου
Ενότητα VII: Πρακτική άσκηση
Εξετάσεις
Διεπιστημονική εξέταση
Επίσημη Εξέταση της ισπανικής γλώσσας για τους αλλοδαπούς DELE ή SIELE
Γλωσσική εξέταση Γαλλικής / Ρωσικής
* Μια ακαδημαϊκή ώρα: 45 λεπτά
Διαδρομές σταδιοδρομίας
Η διαχείριση συμβάντων είναι μια βιομηχανία που βρίσκεται σε κίνηση. Η εκθετική ανάπτυξη σε εκδηλώσεις όπως οι διαγωνισμοί κυνηγιού ταλέντων, μουσικές συναυλίες, παρουσιάσεις μόδας, ακαδημαϊκές συναντήσεις, εκθέσεις, εμπορικές εκθέσεις, μαραθώνιοι, αθλητικοί αγώνες, σφαίρες τέχνης, θρησκευτικές συναθροίσεις και παρόμοια, τροφοδότησαν τη ζήτηση για προσωπικό ταλαντούχου συμβάντος. Η ζήτηση για δημιουργικούς και προσανατολισμένους προς τα αποτελέσματα διαχειριστές γεγονότων θα συνεχιστεί στο εγγύς μέλλον.
Ένας οργανισμός που είναι σε επιχείρηση διοργάνωσης εκδηλώσεων προσφέρει πολλές θέσεις σε άτομα που αναζητούν εργασία. Τα παρακάτω είναι μερικά από τα τμήματα μιας τυπικής εταιρίας διαχείρισης γεγονότων:
Δημόσιες Σχέσεις - διαχείριση μιας ευρείας γκάμας ανθρώπων που κυμαίνονται από πελάτες, καλλιτέχνες, σκηνοθέτες, κυβερνητικούς αξιωματούχους, δημόσιους και ούτω καθεξής
Προώθηση και Μάρκετινγκ - για την προώθηση της εικόνας του οργανισμού και επίσης για την προώθηση της εκδήλωσης στο ευρύ κοινό
Ανάπτυξη μάρκας - μια ομάδα ταλέντων που είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση των απαιτήσεων των πελατών σχετικά με την αναδιάρθρωση της μάρκας
Σχεδιασμός - ομάδα δημιουργικών ανθρώπων που απεικονίζουν και στη συνέχεια προετοιμάζουν σχεδιαγράμματα για το στάδιο, κοστούμια, αξεσουάρ και ούτω καθεξής
Διοίκηση - υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για το back office και γενικά διοικητικά καθήκοντα
Παραγωγή - ομάδα αποτελούμενη από επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης που διαχειρίζονται την παραγωγή και την επεξεργασία οπτικοακουστικών μέσων
Logistics - επιχειρησιακό τμήμα στη διοργάνωση εκδηλώσεων
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Executive Master in Business of Events - EMBE
- Milan, Ιταλία
- Rome, Ιταλία + 3 περισσότερο
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση και Οργάνωση Εκδηλώσεων
- Madrid, Ισπανία
Master στη Διαχείριση Στρατηγικών Εκδηλώσεων
- Breda, Κάτω Χώρες