Master στο ψηφιακό μάρκετινγκ
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 4.200 / per year
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση, Στην Πανεπιστημιούπολη
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στην έκδοση Campus
Αυτό το 1 ακαδημαϊκό έτος εντατικό πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης έχει σχεδιαστεί για να παράγει επαγγελματίες στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ . Το πρόγραμμα αυτό είναι πιθανό να είναι ένα ιδιαίτερο όφελος για τους σπουδαστές που παρακολουθούν μαθήματα φιλοξενίας, τουρισμού, διαφήμισης, επιχειρήσεων, μέσων μαζικής ενημέρωσης, μάρκετινγκ, επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και συναφών θεμάτων, όπου η εκτίμηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, κοινωνικά μέσα.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ένας επαγγελματικός τομέας πρακτικής που απαιτεί ισχυρές λεκτικές και γραπτές δεξιότητες επικοινωνίας, ακρίβεια και προσοχή στη λεπτομέρεια, άριστες ικανότητες ομαδικής εργασίας και ταυτόχρονη ικανότητα ανεξάρτητης εργασίας, δυνατότητα πολλαπλών έργων ταυτόχρονα, δημιουργικές δεξιότητες για την παροχή καινοτόμων ιδεών, ικανότητα να εργάζεται υπό πίεση και να τηρεί τις προθεσμίες, καλή γνώση δικτύωσης και αναλυτικών δεξιοτήτων.
Η κύρια γλώσσα διδασκαλίας είναι η αγγλική . Το σχέδιο μελέτης περιλαμβάνει μια ενότητα εντατικής ξένων γλωσσών για να επιλέξετε από ισπανικά για αλλοδαπούς, γαλλικά ή ρωσικά. Αφού ολοκληρωθούν οι θεωρητικές ενότητες ή ταυτόχρονα με αυτές, όλοι οι μαθητές έχουν την επιλογή να ολοκληρώσουν μια περίοδο πρακτικής άσκησης σε τοπικές ή εγκατεστημένες στο εξωτερικό εταιρείες.
Αυτή η εκπαίδευση έχει σχεδιαστεί ειδικά για να σας διδάξει όλες τις πληροφορίες και τις δεξιότητες που χρειάζεστε για να γίνετε επιτυχής διαχειριστής ψηφιακού μάρκετινγκ. Η διδασκαλία πραγματοποιείται με τη μορφή διαλέξεων, μαθησιακών στόχων, περιπτωσιολογικών μελετών και θεμάτων εξέτασης, βασικών ιδεών, δραστηριοτήτων και μεμονωμένων εργασιών. Η εξέταση γίνεται με τη μορφή γραπτών εξετάσεων και ατομικών και ομαδικών εργασιών και εργαστηριακών ασκήσεων. Οι συζητήσεις σε περιπτωσιολογικές μελέτες στην τάξη καλύπτουν διάφορους επαγγελματικούς τομείς, από τον κλάδο του τουρισμού έως τον τομέα του λιανικού εμπορίου, γεγονός που θα βοηθήσει στην επιλογή της σφαίρας εξειδίκευσης στην οποία θα εργαστούν.
Όλοι οι αλλοδαποί φοιτητές πρέπει να κάνουν μια ενότητα προετοιμασίας ισπανικής γλώσσας για να λάβουν μία από τις επίσημες κρατικές εξετάσεις του ισπανικού για ξένους, DELE ή SIELE Global, του επιπέδου A1, Α2, Β1, Β2 ή C1. Το HTL International School είναι διαπιστευμένο εξεταστικό κέντρο SIELE του Instituto Cervantes.
Online έκδοση
Δομή προγράμματος:
- Θα έχετε πρόσβαση στην εξειδικευμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα για περίοδο 9 μηνών με όλα τα απαραίτητα υλικά μελέτης για όλες τις υποχρεωτικές ενότητες σύμφωνα με το σχέδιο μελέτης
- Όλοι οι αλλοδαποί φοιτητές πρέπει να κάνουν μια ενότητα προετοιμασίας ισπανικής γλώσσας για να λάβουν μία από τις επίσημες κρατικές εξετάσεις του ισπανικού για ξένους, DELE ή SIELE Global, του επιπέδου A1, Α2, Β1, Β2 ή C1. Το HTL International School είναι διαπιστευμένο εξεταστικό κέντρο SIELE του Instituto Cervantes.
- Θα έχετε 9 μήνες ανά ακαδημαϊκό έτος για να προετοιμάσετε όλα τα απαιτούμενα για τις εξετάσεις βαθμολόγησης και τις εξετάσεις. Οι εξετάσεις μπορούν να γίνουν σε απευθείας σύνδεση ή προσωπικά στο σχολείο στη Βαρκελώνη ή τη Βαλένθια.
- Θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε πρακτική άσκηση παγκοσμίως ως φοιτητής HTL. Το σχολείο θα υπογράψει όλες τις απαραίτητες συμφωνίες πρακτικής άσκησης. Η πρακτική άσκηση μπορεί να λειτουργεί όλο το χρόνο ταυτόχρονα με τις θεωρητικές online σπουδές σας. Μόλις ολοκληρωθεί η πρακτική άσκηση, θα χρειαστεί να παρουσιάσετε το πιστοποιητικό αξιολόγησης για να το μετρήσετε ως υποχρεωτική πίστωση στο αντίγραφο των σπουδών σας.
Εισαγωγές
Για να εγγραφείτε στο Master Degree, είναι απαραίτητο:
1. συμπληρώστε την ηλεκτρονική αίτηση υποψηφιότητας παρακάτω
2. να υποβάλει τα απαιτούμενα έγγραφα:
- Αντίγραφο διαβατηρίου
- Τελευταία μεταγραφή των μελετών
- ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
- Πιστοποιητικό αγγλικού επιπέδου, εάν υπάρχει. Αν δεν έχετε αποδείξεις σχετικά με το επίπεδο αγγλικής γλώσσας, πρέπει να συμπληρώσετε τη δοκιμή τοποθετήσεων στο διαδίκτυο για να ολοκληρωθεί ηλεκτρονικά πριν ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική εφαρμογή. Ο άμεσος σύνδεσμος βρίσκεται στη σελίδα Εισαγωγές.
Προσόντα
Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτού του Επαγγελματικού Προγράμματος Σπουδών θα:
1. Απονεμήστε το
- Μάστερ στο ψηφιακό μάρκετινγκ
- Διπλώματα DELE ή SIELE Global (επίσημα διπλώματα ισπανικής γλώσσας για ξένους) ή
- Πιστοποιητικό Γαλλικής / Ρωσικής Γλώσσας
2. Έχουν αποκτήσει διαπιστευμένο προσόν για τα επίπεδα διοικητικού και εποπτικού επιπέδου που δείχνουν ότι έχετε αρμοδιότητα σε επαγγελματικές δραστηριότητες εργασίας.
3. Έχουν αποκτήσει υψηλού επιπέδου προσόντα που αντιστοιχούν στο διεθνές πλαίσιο σπουδών ως Master Degree ή Master Propio σύμφωνα με το ισπανικό εθνικό πλαίσιο.
Σχέδιο Μελέτης: 72 ECTS
Ενότητα Ι: Εισαγωγή στο ψηφιακό μάρκετινγκ
- Κατανόηση του Διαδικτύου
- Βρίσκοντας ψηφιακή στο μάρκετινγκ
Ενότητα ΙΙ. Ανάπτυξη στρατηγικών σχεδίων μάρκετινγκ
- Ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ
- Ερευνα αγοράς
- Στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου
Ενότητα ΙΙΙ. Κατανοώντας τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις του ιστού
- Σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη
- Ανάπτυξη και σχεδίαση ιστού
- Γράφοντας για ψηφιακή
Ενότητα IV. Οδήγηση της κυκλοφορίας και οικοδόμηση σχέσεων
- Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
- Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
- Διαφήμιση αναζήτησης
- Διαδικτυακή διαφήμιση
- Μάρκετινγκ θυγατρικών
- Βίντεο μάρκετινγκ
- Κοινωνικά κανάλια μέσων
- Στρατηγική Κοινωνικών Μέσων
- Email Marketing
- Κινητό μάρκετινγκ
Ενότητα V. Χρήση δεδομένων για βελτιστοποίηση
- Δεδομένα Analytics
- Βελτιστοποίηση μετατροπής
Ενότητα VI. Εντατικό μάθημα ξένης γλώσσας I (ισπανικά, γαλλικά ή ρωσικά)
- Επίσημη εξέταση DELE της ενότητας προετοιμασίας της ισπανικής για ξένους
- Γενική γαλλική ή ρωσική γλωσσική εξέταση σύμφωνα με το αρχικό επίπεδο εισόδου
Ενότητα VII. Ισπανική / γαλλική / ρωσική γλώσσα για την ενότητα του τομέα του τουρισμού
Ενότητα VIII. Τελικό Έργο
· Σχεδιασμός έργου
· Ερευνητικά εργαλεία
· Προσωπική σκέψη
· Κατάλληλα σχέδια ερωτηματολογίων
· Διεξαγωγή ακαδημαϊκής έρευνας, αναζήτηση βιβλίου και ανασκόπηση
· Ανάπτυξη ερευνητικού ερωτήματος, υπόθεσης και μεθοδολογίας
· Διαχείριση ενός ερευνητικού προγράμματος IV: Διαχείριση Παραγωγής και Λειτουργίας
Ενότητα IX: Πρακτική άσκηση
Εξετάσεις
Διεπιστημονική εξέταση
Επίσημη Εξέταση της ισπανικής γλώσσας για τους αλλοδαπούς DELE ή SIELE
Γλωσσική εξέταση Γαλλικής / Ρωσικής
* Μια ακαδημαϊκή ώρα: 45 λεπτά
Διαδρομές σταδιοδρομίας
Πολλές μεγάλες και μεσαίες επιχειρήσεις διαθέτουν τμήμα εσωτερικού μάρκετινγκ και επικοινωνιών, το οποίο προσφέρει υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ παράλληλα με την παραδοσιακή υποστήριξη μάρκετινγκ. Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) μπορούν να αναθέσουν το μάρκετινγκ τους σε οργανισμούς ή να διαθέτουν μικρότερες ομάδες μάρκετινγκ.
Ευκαιρίες υπάρχουν σε όλους τους τομείς, όπως:
- τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας
- διαχείρηση γεγονότων
- υπολογιστών και λογισμικού
- γρήγορα μεταφερόμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCG)
- χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες
- ανώτερη και περαιτέρω εκπαίδευση
- ψυχαγωγία στο σπίτι
- βιομηχανία φιλοξενίας
- online ταξιδιωτικά γραφεία
- online κρατήσεις
- μέσα ενημέρωσης και δημοσίευση
- online μέσα
- λιανεμποριο
- τηλεπικοινωνιών
- αεροπορικές εταιρείες / μεταφορές κ.λπ.
Προοπτικές καριέρας:
- βοηθός ψηφιακού μάρκετινγκ
- ψηφιακό εκτελεστικό μάρκετινγκ
- ψηφιακός συντονιστής / διαχειριστής
- κατώτερο ρόλο ψηφιακού μάρκετινγκ
- λογαριασμός εκτελεστικό
- Διευθυντής ψηφιακών λογαριασμών
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master στο Digital Marketing & Analytics
- Madrid, Ισπανία
MSc Digital Marketing & Data Analytics
- Grenoble, Γαλλία
- Paris, Γαλλία
Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Spain Online, Ισπανία