
Μεταπτυχιακό in
Master στο Digital Marketing and Communication Management
IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design

Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Turin, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
10 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 9.950
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Τι είναι το IAAD .;
IAAD. – Το Istituto d'Arte Applicata e Design ιδρύθηκε στο Τορίνο το 1978. Χάρη στην έντονη και αδιάκοπη δραστηριότητα, που πραγματοποιείται στις πανεπιστημιουπόλεις στο Τορίνο και τη Μπολόνια, είναι ένα από τα σημαντικότερα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ιταλία και την Ευρώπη. Το Ινστιτούτο, το οποίο αυτοπροσδιορίζεται ως μια δυναμική κοινότητα ατόμων σε συνεχή αλληλεπίδραση, είναι μια θερμοκοιτίδα ταλέντων που προωθεί ένα διεπιστημονικό όραμα σχεδιασμού.
IAAD., είναι μέρος του διεθνούς δικτύου AD Education - κορυφαίος πάροχος ιδιωτικής εκπαίδευσης στη Γαλλία στον τομέα του σχεδιασμού και των εφαρμοσμένων τεχνών - και μεταξύ των κορυφαίων ευρωπαίων παρόχων εκπαίδευσης με 13 σχολεία και 38 πανεπιστημιουπόλεις (4 στην Ιταλία, 4 στην Ισπανία, 3 στη Γερμανία και 27 στη Γαλλία) με 18.000 φοιτητές, 1.200 καθηγητές και ένα ολοκληρωμένο σύστημα διδασκαλίας σε 5 γλώσσες που προσφέρει πάνω από 150 μαθήματα που χωρίζονται μεταξύ των τριετών προγραμμάτων και των προγραμμάτων Master.
Το διδακτικό προσωπικό προέρχεται κυρίως από επαγγελματίες του κλάδου, οι οποίοι καλλιεργούν μια οργανική σχέση με τον επιχειρηματικό κόσμο που υποστηρίζει μια μοναδική υπηρεσία τοποθέτησης εργασίας. Αυτός ο νικηφόρος συνδυασμός είναι ο λόγος που πάνω από το 90% των νέων πτυχιούχων απασχολούνται εντός ενός έτους ολοκλήρωσης των μαθημάτων. Χάρη σε αυτό το επαγγελματικό δίκτυο σχέσεων με διάφορους τομείς σχεδιασμού, η IAAD ., συνεργάζεται με περισσότερες από 5.000 εταιρείες που αποτελούν τη βάση του γραφείου εύρεσης εργασίας για αποφοίτους IAAD Το ενημερωμένο πρόγραμμα σπουδών, η υψηλή εκτίμηση για την αξία των καθηγητών και των φοιτητών και η σύνδεση με τη βιομηχανία και τους επαγγελματίες είναι η ραχοκοκαλιά της IAAD ., για το τώρα και το μέλλον.
Γιατί να επιλέξετε το Master στο Digital Marketing & Communication Management;
Η ψηφιακή επικοινωνία περιλαμβάνει όλες τις πτυχές της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ που μεταφέρονται ηλεκτρονικά. Είναι ένας τομέας που αυξάνεται και γίνεται όλο και πιο επίκαιρος και που διευρύνει τα όριά του τόσο τεχνολογικά όσο και ως μέσο επικοινωνίας, εμπορίου και ψυχαγωγίας. Χαρακτηρίζεται από συγκεκριμένες και διαφοροποιημένες δεξιότητες, όπως: μάρκετινγκ έως διαχείριση περιεχομένου, προγραμματισμός ιστότοπων και εφαρμογών για κινητά για σχεδιασμό UX/UI, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον σημασιολογικό ιστό, δημιουργία βίντεο για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), ψηφιακό PR καθώς και διαχείριση πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου και πολλά άλλα. Σήμερα, οι επιτυχημένες εκστρατείες ψηφιακού μάρκετινγκ είναι προϊόν πολλαπλών πλατφορμών και ολοένα και πιο διασυνδεδεμένων συνόλων δεξιοτήτων που δημιουργούν ζήτηση για νέους επαγγελματίες ικανούς να διαχειρίζονται διαφορετικά σύνθετα έργα. Οι εταιρείες μάρκετινγκ και διαφήμισης, οι εταιρείες και ο δημόσιος τομέας έχουν μικρό πρόβλημα στην εύρεση επαγγελματιών με ένα μόνο καθήκον, ωστόσο, η πραγματική ζήτηση είναι για επαγγελματίες ικανούς να εκτελούν όλο και πιο περίπλοκα έργα που απαιτούν τη χρήση πολλαπλών πλατφορμών και διαδικασιών. Πρόκειται για ψηφιακούς διαχειριστές που είναι ικανοί στις διαδικασίες που εμπλέκονται και είναι σε θέση να επιβλέπουν τη συλλογική ομαδική εργασία εξειδικευμένων επαγγελματιών. Η προετοιμασία και η εκπαίδευση ενός ειδικού ψηφιακού μάρκετινγκ (DMS) είναι το επίκεντρο του Master in Digital Marketing & Communication Marketing Management. Το πρόγραμμα Master χωρίζεται σε τέσσερις κύριους τομείς ικανότητας:
- Εξειδικευμένη Εμπειρογνωμοσύνη
Το Master προσφέρει και στους δύο φοιτητές που ήδη εργάζονται στον τομέα σε ρόλους όπως (Διαχειριστής περιεχομένου, Σχεδιαστής UX/UI, προγραμματιστής Web ή Δημιουργός βίντεο κ.λπ.) και θέλουν να αυξήσουν τις δεξιότητες και την ικανότητά τους καθώς και να αποκτήσουν έναν νέο ρόλο στον κλάδο ως νέοι φοιτητές στον κλάδο που θέλουν να επιλέξουν και να αναπτύξουν το νέο τους επαγγελματικό προφίλ.
- Κυριαρχία της εργασιακής διαδικασίας
Συνολική ικανότητα στη διαδικασία και τη ροή των έργων και απαιτούνται δεξιότητες. Κατά την εκμάθηση των βασικών δεξιοτήτων και συστημάτων, οι μαθητές είναι σε θέση να κατασκευάζουν, να διαχειρίζονται και να εκτελούν τα έργα τους με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Για παράδειγμα, δεν είναι απαραίτητο για ένα DMS να γνωρίζει πώς να προγραμματίζει επαγγελματικά, ωστόσο, πρέπει να κατανοήσει τις βασικές αρχές του τρόπου λειτουργίας ενός προγραμματιστή, καθώς και τις ανάγκες και τους περιορισμούς του, καθώς και πότε πρέπει να δώσει ή να ζητήσει βοήθεια. Η γνώση των διαδικασιών είναι μια σπάνια και εξαιρετικά πολύτιμη δεξιότητα: ο Δάσκαλος θα εκπαιδεύσει διευθυντές ικανούς να ενορχηστρώσουν τις δεξιότητες των επαγγελματιών στις ομάδες τους, να τις ενισχύσουν και να τις ευθυγραμμίσουν με τον στόχο και την επιτυχία του έργου.
- Διαχείριση έργου
Οι μαθητές θα μάθουν τη θεωρία και την πρακτική της διαχείρισης έργων, εστιάζοντας στις αρχές Agile διαχείρισης έργων που είναι επαναληπτικές και όχι γραμμικές, κάτι που επιτρέπει τη δόμηση, την παρακολούθηση και τον προγραμματισμό του έργου που περιλαμβάνει πολλούς ειδικούς που εργάζονται σε διαφορετικές φάσεις του έργου.
- Δημιουργικότητα
Πώς να χρησιμοποιήσετε τη δημιουργικότητα για να δημιουργήσετε και να καλλιεργήσετε την καινοτομία και να εργαστείτε "εκτός από το κουτί" για την προσέγγιση των προκλήσεων και την επίλυση προβλημάτων. Εκπαιδεύουμε τους μαθητές μας να δημιουργούν νέες ιδέες, λύσεις και απόψεις, προκειμένου να προσεγγίζουν τις ασυνήθιστες προκλήσεις και καταστάσεις με δημιουργικές και καινοτόμες λύσεις. Ο γενικός στόχος είναι να συνδυαστούν οι παραδοσιακές δεξιότητες των «δημιουργών», όπως η ένθερμη φαντασία, η πλευρική σκέψη, η λογοτεχνική και εικονογραφική κουλτούρα, η αισθητική γεύση και η καλλιτεχνική ευαισθησία με την ικανότητα διαλόγου με το κοινό μέσω ψηφιακών μέσων και την πλήρη αξιοποίηση των ευκαιριών. που προσφέρονται από τις εξελίξεις στην ψηφιοποίηση.
Ποιοι είναι οι κύριοι τομείς σπουδών του Master;
Το Master έχει σχεδιαστεί ως ένας κόμβος καινοτομίας, που προωθεί ένα περιβάλλον ανταλλαγής όπου οι μαθητές εναλλάσσονται και χρησιμοποιούν θεωρία, πρακτική και πειραματισμό ως μέρος της μαθησιακής διαδικασίας καθώς γίνονται ειδικοί και επαγγελματίες του σχεδιασμού νέων μέσων. Κατά την προετοιμασία νέων επαγγελματιών, ο IAAD ., αναδημιουργεί ό,τι συμβαίνει στον πραγματικό κόσμο ως θεμελιώδες μέρος της μαθησιακής διαδικασίας. Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό της IAAD ., είναι η ενσωμάτωση συνεργατικών εταιρικών έργων στη μαθησιακή διαδικασία. Τα εταιρικά έργα δημιουργούν μια μεγάλη συνέργεια που συγκεντρώνει τις εμπορικές ανάγκες του συνεργάτη με τις εκπαιδευτικές και βιωματικές ανάγκες του σπουδαστή Ψηφιακών Μέσων που θα μπορέσει να αξιοποιήσει στη μελλοντική του καριέρα. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στους μαθητές να εμφανιστούν σε πραγματικές συνθήκες εργασίας όπου οι προθεσμίες, οι αλλαγές, τα σχόλια πελατών και πελατών, οι προσδοκίες και η ομαδική εργασία δεν είναι θεωρητικά αλλά η πραγματικότητα του βιωματικού εκπαιδευτικού τους ταξιδιού.
Το Master χωρίζεται σε έξι βασικούς τομείς σπουδών:
Επιστήμη των υπολογιστών
Επικοινωνία με Μηχανές
Εστιάζει στην αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής: Βασικά στοιχεία της Επιστήμης Υπολογιστών, Ψηφιακό δίκτυο - SEO, Οντολογία.
Διαχείριση Μέσων
Επικοινωνήστε με τους ανθρώπους
Παρέχει τα εργαλεία και τις δεξιότητες που σχετίζονται με τη δημιουργία ψηφιακού περιεχομένου: Επεξεργασία Περιεχομένου, Διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης & περιεχομένου και διαχείριση ψηφιακής κρίσης.
Σχεδιασμός αλληλεπίδρασης
Διαχείριση Σχέσεων Ανθρώπου-Μηχανής-Οργανισμού
Τα βασικά στοιχεία της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-μηχανής αποτελούν μέρος μιας στρατηγικής με επίκεντρο τον χρήστη: Νέα μέσα και μοντέλα ψηφιακού μάρκετινγκ, ψηφιακές διεπαφές.
Ανάπτυξη Web & Mobile
Ανάπτυξη Ψηφιακών Πλατφορμών
Απόκτηση νέων δεξιοτήτων που σχετίζονται με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακών πλατφορμών και εφαρμογών για φορητές συσκευές: Σχεδιασμός και ανάπτυξη πλατφόρμας Web, Εφαρμογή για φορητές συσκευές.
Αφηγηματικά Μοντέλα
Διαχείριση Πολυμέσων/Πολυαισθητηριακά Μοντέλα Αφήγησης
Η ψηφιακή καινοτομία πηγάζει από τη δημιουργικότητα και τη χρήση πολυαισθητηριακών αφηγηματικών μοντέλων: Σχεδιασμός Οπτικοακουστικών Εκπομπών, Καθηλωτικά Περιβάλλοντα.
Διαχείριση έργου
Διαχείριση Διαδικασιών Εργασίας
Η αποτελεσματική διαχείριση των διαδικασιών και των ροών εργασίας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία κάθε ψηφιακού έργου. Η τελική συλλογική εργασία είναι μια ευκαιρία πειραματισμού και αξιοποίησης τόσο των θεωρητικών όσο και των πρακτικών εννοιών και της εμπειρίας του μαθήματος: Διαχείριση Έργου και Ευέλικτη Μεθοδολογία και Ανάπτυξη Διατριβής.
Πώς είναι δομημένο το Master;
Το Master in Digital Marketing & Communication Management είναι ένα μάθημα πλήρους απασχόλησης στα αγγλικά, διάρκειας δέκα μηνών. Ο κύριος στόχος είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες δεξιότητες για τη λειτουργία και τη διαχείριση έργων με συνειδητό και αποτελεσματικό τρόπο σε ένα επαγγελματικό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από σημαντική πολυπλοκότητα, ισχυρό συσχετισμό των στοιχείων που εμπλέκονται και πολύ υψηλό ποσοστό αλλαγών. Το Master εστιάζει στη συγκεκριμένη πρακτική κάθε μεμονωμένου εργαλείου ή μεθοδολογίας στους διαφορετικούς διαθέσιμους τομείς εφαρμογής: μέσα ενημέρωσης, μάρκετινγκ (Ε&Α, σχεδιασμός, διαφήμιση), εκπαίδευση και ψυχαγωγία.
Ακαδημαϊκές Πολιτικές
Το Master παραδίδεται μέσω διαλέξεων και εργαστηρίων από Δευτέρα έως Σάββατο, με δυνατότητα επιτόπιας εργασίας ή διαλέξεων την Κυριακή. Η παρουσία είναι υποχρεωτική. Η ενεργός συμμετοχή στα μαθήματα είναι τόσο αναμενόμενη όσο και θεμελιώδης για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος. Όλες οι εργασίες και τα έργα πρέπει να παραδοθούν στην καθορισμένη προθεσμία. Η ολοκλήρωση του Master εξαρτάται από την τελική εργασία που θα παρουσιαστεί από τον φοιτητή σε μια επιτροπή για αξιολόγηση. Καθ' όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, η IAAD ., θα οργανώνει επισκέψεις σε εταιρείες, εκθέσεις και μουσεία, ειδικά εργαστήρια, καθώς και συναντήσεις με σχετικούς επαγγελματίες. Όλες αυτές οι εκδηλώσεις είναι υποχρεωτικές και τα έξοδα μεταφοράς και εισδοχής δεν περιλαμβάνονται στα δίδακτρα του μαθήματος.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Η τελική διατριβή είναι ένα έργο πραγματικού κόσμου που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με μια εταιρεία συνεργάτη του κλάδου. Η διαδικασία σχεδιασμού εκτελείται από τις αρχικές ενημερώσεις έως τις συνεχείς συναντήσεις και συζητήσεις και την τελική παρουσίαση και αξιολόγηση του έργου με την Εταιρεία Εταίρου και την ακαδημαϊκή ομάδα. Ένα προηγούμενο παράδειγμα της διατριβής αναπτύχθηκε με την ARTUR srl - Grand Hotel Duchi d'Aosta.
Εργασία έργου και πρακτική άσκηση
Οι φοιτητές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ της ολοκλήρωσης ενός μεμονωμένου έργου (εργασία έργου) ή μιας πρακτικής άσκησης/μαθητείας 300 ωρών. Το έργο θα αναπτυχθεί από ένα από τα κύρια θέματα μελέτης με έναν εκπαιδευτή/επαγγελματία που θα αναθέσει τη σύντομη και θα παρακολουθήσει την πρόοδο των μαθητών στη φάση της έρευνας και του σχεδιασμού καθώς και την τελική παρουσίαση.
Υπηρεσία Καριέρας
IAAD., παρέχει στους φοιτητές μοναδική πρόσβαση σε εταιρείες και επαγγελματίες του κλάδου λόγω της ενσωμάτωσης της βιομηχανίας και της εκπαίδευσης ως θεμέλιο ενός IAAD ., Master. Η IAAD ., είναι μια ανταλλαγή μεταξύ των αναγκών των συνεργατών του κλάδου και των IAAD ., καθώς η υπηρεσία σταδιοδρομίας εργάζεται προς όφελος και των δύο.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Ποιοι είναι οι κλάδοι της μελέτης;
ISDC/05 Επικοινωνία σύνθετων εκδηλώσεων
Ψηφιακή Διαχείριση Κρίσεων
Οι επικοινωνιακές κρίσεις, σε ένα διασυνδεδεμένο και διαφανές οικοσύστημα όπως το ψηφιακό, είναι ένα δυνητικά επιβλαβές φαινόμενο για το σημαντικότερο άυλο περιουσιακό στοιχείο κάθε οργανισμού. φήμη. Αυτό το μάθημα εισάγει την ψυχολογική και κοινωνική δυναμική που βασίζεται στην εξέλιξη μιας κρίσης, εξετάζοντας τεχνικές πρόληψης, στρατηγικής και τακτικής μετατόπισης, μεθόδους και εργαλεία για τη διαχείριση και τον περιορισμό της καθώς και τεχνικές ανθεκτικότητας και αποκατάστασης, σύγχρονα εργαλεία μέτρησης και αξιολόγησης τη ζημία, το κόστος και την αποτελεσματικότητα των αντίμετρων.
ISDC/02 Εργαλεία και Τεχνικές Επικοινωνίας
Social Media & Διαχείριση Περιεχομένου
Η έλευση του ψηφιακού ανάγκασε το εμπόριο να προσαρμοστεί και να επικοινωνήσει πληροφορίες μέσω κοινωνικών δικτύων, ιστοσελίδων, εταιρικών ιστολογίων ως σημείου παρουσίας (PoP), άμεσης πύλης επικοινωνίας μεταξύ της εταιρείας και του κοινού-στόχου. Αυτά τα εργαλεία, τα οποία αντιμετωπίζονται κυρίως ως μέσα ενημέρωσης, έχουν εξίσου σημαντικό ρόλο στην οικοδόμηση σχέσεων και φήμης μεταξύ των οργανισμών και των ενδιαφερομένων. Σχεδιασμός και εφαρμογή του σωστού περιεχομένου για μετάδοση μέσω αυτών των πλατφορμών, δημιουργία και διαχείριση «συνομιλιών», εμπλοκή των «κοινοτήτων» τους, δημιουργία αποτελεσματικής αφήγησης, πρόβλεψη, πρόβλεψη και διαχείριση κρίσιμων ζητημάτων, προσδιορισμός και επίτευξη απόδοσης και απόδοσης επένδυσης (ROI) απαιτούν πολύ συγκεκριμένες δεξιότητες που αποτελούν το επίκεντρο αυτού του μαθήματος.
ISDC/07 Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών
Βασικά στοιχεία Πληροφορικής
Το θέμα προσεγγίζεται ως επιστήμη αντί να εστιάζει σε διαφορετικές τεχνολογίες. Βασικές έννοιες όπως η μαθηματική λογική και η αποθήκευση και ο χειρισμός πληροφοριών επισημαίνονται καθώς και μια επισκόπηση του προγραμματισμού, χρησιμοποιώντας το Scratch, που είναι μια γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται σε διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια και κινούμενα σχέδια. Χρησιμοποιείται η χρήση του «μαθαίνω παίζοντας». Οι μαθητές θα συγκρίνουν και θα αντιπαραβάλουν το Scratch με τις κλασικές γλώσσες προγραμματισμού (π.χ. JavaScript) για να κατανοήσουν τις διαφορές μεταξύ των δύο. Αυτός ο στόχος εδώ είναι να μην αφήσουμε τις τεχνικές πτυχές και τους περιορισμούς να εμποδίσουν τον μαθητή να χρησιμοποιήσει μια κοινή γλώσσα με τους προγραμματιστές, καθώς και να αναπτύξει γούστο και ταλέντο στον προγραμματισμό.
ISSE/01 Μάρκετινγκ
Νέα μοντέλα μέσων και ψηφιακού μάρκετινγκ
Η πλήρης κατανόηση των κύριων αρχών και στρατηγικών του κλασικού και ψηφιακού μάρκετινγκ είναι υψίστης σημασίας για τη συνεργασία και την επικοινωνία σήμερα και στο μέλλον. Το μάθημα παρέχει στους συμμετέχοντες τόσο μια ολοκληρωμένη ανασκόπηση των κλασικών βασικών αρχών του μάρκετινγκ όσο και μια τρέχουσα άποψη των τεχνικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα κύρια θέματα περιλαμβάνουν μια επισκόπηση του σύγχρονου μάρκετινγκ και κοινωνιολογίας, δημιουργία επωνυμίας, τμηματοποίηση, κύρια επιχειρησιακά μοντέλα μάρκετινγκ: 4P και 4C, τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ, viral marketing, buzz marketing, marketing σε πραγματικό χρόνο (RTM), mobile marketing και κύρια ψηφιακή μετρήσεις: Google Analytics, Facebook Insights, εξάπλωση εξειδικευμένων θέσεων, βιοκαπιταλισμός, ευρεία διακυβέρνηση.
ISDC/04 Γλώσσες και εφαρμογές πολυμέσων
Ψηφιακές διεπαφές
Η αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής είναι η σχέση μεταξύ του ανθρώπινου χρήστη και του «μηχανικού» αντίστοιχου, που συνήθως είναι ένας υπολογιστής ή ψηφιακή πλατφόρμα, αλλά μπορεί επίσης να είναι ψυγείο, τηλεόραση ή φούρνος μικροκυμάτων. Η εμπειρία χρήστη είναι ένας νέος και εξελισσόμενος κλάδος, αλλά έχει ήδη καθοριστεί καλά από τυποποιημένα μέσα και μεθοδολογίες και παραδείγματα όπως οι Cooper και Norman που είναι και χρήσιμα και ενδιαφέροντα. Αυτή η ενότητα θα τονίσει:
- Η αξία της οπτικής γλώσσας και της αφήγησης.
- Η απόκτηση ευαισθησίας για την παρατήρηση και την κατανόηση της αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή (HCI).
- Η απόκτηση βασικών εργαλείων, γλωσσών και δεξιοτήτων που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση με όλους τους παίκτες που συμμετέχουν στη δημιουργία ψηφιακών εργαλείων: ερευνητής, σχεδιαστής, γραφίστας και οπτικός σχεδιαστής, έμπορος, προγραμματιστής.
ISME/01 Μεθοδολογία Σχεδιασμού
Project Management – Agile
Η ευκινησία είναι ένα σύνθετο θέμα, το οποίο συχνά θεωρείται ως το αντίθετο των παραδοσιακών μεθοδολογιών διαχείρισης έργων, αλλά αντίθετα θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως εναλλακτική λύση που ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές και οργανωτικές ανάγκες. Βασικοί στόχοι και θέματα: κατανοήστε το πλαίσιο στο οποίο το Agility είναι πιο αποτελεσματικό και επιτυχώς αξιοποιημένο. βασικές αρχές της ευέλικτης νοοτροπίας και των βασικών λειτουργικών διαδικασιών της, προκειμένου οι μαθητές να μπορούν να εφαρμόσουν ανεξάρτητα και με σιγουριά αυτά τα μοντέλα. Το Agility εισάγεται ξεκινώντας από τις αρχές και τις αξίες Agile, τη στρατηγική και εννοιολογική του ανάλυση και τέλος με τις επιχειρησιακές μεθόδους και τις μεθόδους υλοποίησης εμπνευσμένες από τις έννοιες Agile. Παράλληλα, διερευνώνται οι πιθανές εφαρμογές της χρήσης του Agility στο πλαίσιο στο οποίο λειτουργούν οι μαθητές και η μελλοντική απασχόλησή τους. επίσης ενδιαφέρον για τα κύρια χαρακτηριστικά του «Agile ηγέτη» και την ομαδική εργασία. Η προσέγγιση του ευέλικτου πλαισίου έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να εμπλέκει τους μαθητές μέσα από ασκήσεις και εργαστήρια που χαρακτηρίζουν ολόκληρο το μάθημα.
ISDC/04 Γλώσσες και εφαρμογές πολυμέσων
Σχεδιασμός & Ανάπτυξη Πλατφορμών Ιστού
Όταν εργάζεστε σε περιβάλλον web, υπάρχει μια διάκριση μεταξύ σχεδίου και προγραμματισμού, αλλά δεν είναι τόσο σαφής όσο αυτή που υπάρχει, για παράδειγμα, μεταξύ του γραφικού σχεδιασμού μιας έντυπης έκδοσης και της τυπογραφικής τους εκτύπωσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ένας σχεδιαστής ιστοσελίδων δεν χρειάζεται να είναι προγραμματιστής, αλλά δεν μπορεί να αποφύγει μια βασική βάση και κατανόηση του τρόπου λειτουργίας των γλωσσών προγραμματισμού. Οι μαθητές θα μάθουν πώς να αναπτύσσουν και να σχεδιάζουν μια πλατφόρμα Ιστού, από το wireframe έως την HTML. Ο στόχος είναι να τους παράσχουμε τα βασικά στοιχεία της διαδικασίας σχεδιασμού, να μάθουν πώς να ηγούνται μιας ομάδας ανάπτυξης και να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και τους περιορισμούς του προγραμματισμού HTML/CSS. Τα θέματα περιλαμβάνουν μια εισαγωγή σε πλατφόρμες ιστού και διαδικτύου, βασικά στοιχεία UX/UI και ιστορικά υποθέσεων, βασικές αρχές σχεδιασμού με επίκεντρο τον χρήστη, λογισμικό σχεδίασης και πρωτοτύπων UX/UI, βάση HTML/CSS και παραδείγματα.
ISDC/04 Εφαρμογές Πολυμέσων
Εφαρμογές για φορητές συσκευές
Οι εφαρμογές για κινητά είναι το κλειδί για την επιτυχία των ψηφιακών υπηρεσιών. Το περιβάλλον κινητής τηλεφωνίας είναι εξαιρετικά δυναμικό και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με τις ιδιαιτερότητες, όπως τα στοιχεία hw/sw, την τρέχουσα κατάσταση των νέων ευκαιριών ανάπτυξης, τις μεθοδολογίες ανάπτυξης και τα εργαλεία που απαιτούνται για την παράδοση και τη συντήρηση της εφαρμογής. Τα θέματα που καλύπτονται περιλαμβάνουν συσκευές και εφαρμογές, ενσύρματη πλαισίωση και δημιουργία πρωτοτύπων σε χαρτί, λειτουργικό σύστημα: Android, iOS, υβριδική και εφαρμογή Ιστού, σύστημα σχεδίασης, σχεδιασμός διεπαφής χρήστη, αλληλεπίδραση και κινούμενα σχέδια, η εξέλιξη της εφαρμογής.
ISDC/04 Ψηφιακή Παραγωγή
Σχεδιασμός Οπτικοακουστικών Εκπομπών
Οι μαθητές θα μάθουν πώς να γράφουν, να παράγουν και να διανέμουν μια ιστορία για την οθόνη. Από μια εις βάθος ανάλυση της ιστορίας του κινηματογράφου και της αισθητικής του κινηματογράφου, οι μαθητές θα εξετάσουν γιατί ο ανθρώπινος εγκέφαλος επεξεργάζεται την εικόνα πολύ πιο γρήγορα από το κείμενο και γιατί προτιμάμε πληροφορίες συσκευασμένες ως ιστορίες. Οι μαθητές θα αναπτύξουν θεμελιώδεις δεξιότητες στην οπτική αφήγηση, δημιουργώντας αφηγηματικές δομές, πλαίσια νοήματος για τους χαρακτήρες και τεχνικές πτυχές που σχετίζονται με το είδος. Σε αυτό το περιβάλλον, οι φοιτητές καλούνται (και επιβλέπονται) από τους καθηγητές να κατανοήσουν ποια είναι τα στοιχεία - από την προπαραγωγή έως τη μεταπαραγωγή - που πρέπει να ληφθούν υπόψη για να αναπτυχθεί μια ιδέα σε οπτικοακουστική μορφή.
ISDC/02 Τεχνικές γραφής μέσων
Επεξεργασία Περιεχομένου
Αυτό το μάθημα καλύπτει τις βασικές έννοιες της δημιουργίας (στρατηγική περιεχομένου), της γραφής (συγγραφή περιεχομένου), της διαχείρισης (διαχείριση περιεχομένου), της επιλογής (επιμέλεια περιεχομένου), της προσαρμογής και της τοπικής προσαρμογής περιεχομένου στο διαδίκτυο, στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: κλάδοι που αναφέρονται σε το μακροθέμα της Επεξεργασίας Περιεχομένου που είναι το αντικείμενο του μαθήματος. Παρουσιάζονται οι βέλτιστες πρακτικές γραφής για διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, με ιδιαίτερη προσοχή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούνται περισσότερο από τη βιομηχανία (Facebook, Instagram και Twitter) με έμφαση στα πιο πρόσφατα (Instagram και Facebook Stories), τη χρήση κοινωνικής γραφής (Medium, Watt pad), δημιουργία περιεχομένου για άμεσο μάρκετινγκ (DEM, Newsletter, SMS) καθώς και για χορηγίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης (διαφημίσεις Facebook και Instagram, χορηγούμενα tweets και hashtags). Συχνή χρήση περιπτωσιολογικών μελετών, πρακτικών ασκήσεων και ανάθεση ομαδικών έργων. Το περιεχόμενο θα αξιολογηθεί μέσω των πλατφορμών ανάλυσης (Social Media Insight, Google Analytics), Sentiment Analysis και Community Management.
ISDC/07 Τεχνικές Υπολογιστών Πολυμέσων
Οντολογία
Επικεντρώνεται στη μοντελοποίηση και στην επίλυση προβλημάτων στην επιστήμη των υπολογιστών, με αναφορά στην αναπαράσταση της γνώσης και στο σχεδιασμό και τη μηχανική οντολογιών. Η εις βάθος μελέτη θα γίνει με επίσημα συστήματα και αντιπροσωπευτικές γλώσσες, αλγόριθμους και γλώσσες κωδικοποίησης, τυπική λογική, υπολογιστικές οντολογίες και σημασιολογικό ιστό, σχεδιασμό και μηχανική οντολογίας.
ISDC/04 Σχεδιασμός Πολυμέσων
Καθηλωτικά περιβάλλοντα
Η συνεχής ανάπτυξη της «εμβυθιστικής επικοινωνίας» είναι πλέον κοινός τόπος και προσφέρει απεριόριστη ανάπτυξη και ανάπτυξη για την εικονικοποίηση της πραγματικότητας / εικονικής πραγματικότητας. Πλαίσια εκπαίδευσης, διαγνωστικά εργαλεία, προσομοίωση αεροναυπηγικής και αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς και εργαλεία για την αναγνώριση των κοιτασμάτων πετρελαίου. Ολόκληρη η διαδικασία παραγωγής για καθηλωτικές εφαρμογές θα καλυφθεί, συμπεριλαμβανομένης της σύλληψης, της διαχείρισης έργου, της τρισδιάστατης μοντελοποίησης και της τεχνολογίας δημόσιας προβολής.
ISDC/07 Τεχνικές Υπολογιστών Πολυμέσων
Ψηφιακά Δίκτυα – SEO
Η επιστήμη των υπολογιστών προσεγγίζεται συνήθως από τα πιο γνωστά και ορατά χαρακτηριστικά - προγραμματισμός που επιτρέπει τη λειτουργία ψηφιακών εφαρμογών και την αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής που ενεργοποιούνται από τη γλώσσα προγραμματισμού. Αντί να προσεγγίζει την επιστήμη των υπολογιστών από την ανάπτυξη εφαρμογών, αυτό το μάθημα ξεκινά με την προϋπόθεση ότι εάν οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών υπολογιστών μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άτομα (πελάτες) ακόμη και σε μεγάλη απόσταση από το μηχάνημα στο οποίο βρίσκονται (διακομιστής), αυτό καθίσταται δυνατό από τα δίκτυα υπολογιστών (ψηφιακά δίκτυα). Στο πρώτο μέρος του μαθήματος γίνεται η απεικόνιση των βασικών χαρακτηριστικών των ψηφιακών δικτύων όπως η αρχιτεκτονική πελάτη-διακομιστή, διαφορετικοί τύποι πρωτοκόλλων, το Domain Name System (DNS), η απαρίθμηση των θυρών καθώς και η παρακολούθηση της λειτουργικότητας του εργαλείου σε προγράμματα όπως π.χ. Wireshark. Το δεύτερο μέρος του μαθήματος εστιάζει στις τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Σήμερα όλες (ή σχεδόν) εταιρείες και οργανισμοί χρησιμοποιούν πολλαπλές ψηφιακές πλατφόρμες (ιστοσελίδα, εφαρμογή για κινητά κ.λπ.). Αυτό είναι απαραίτητο αλλά όχι αρκετό για συνεκτικό ψηφιακό μάρκετινγκ. Η πραγματική πρόκληση, όπου συναντώνται τα πιο λεπτά και έξυπνα μυαλά στον πλανήτη, είναι να διασφαλιστεί η σωστή τοποθέτηση και επομένως εξαιρετική ορατότητα στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Στοιχεία όπως η πυκνότητα λέξεων-κλειδιών, η βελτιστοποίηση ταχύτητας, το SEO One Page, η σημασιολογική σήμανση, τα αναλυτικά στοιχεία και οι καμπάνιες Google ADV καθώς και άλλες σημαντικές τεχνικές παρουσιάζονται ως εγγυητές για ένα σωστό επίπεδο βελτιστοποίησης.
ISME/01 Στοιχεία σχεδίασης
Ανάπτυξη Διατριβής
Αυτό το μάθημα συγκεντρώνει όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για την προετοιμασία ενός έργου ψηφιακής επικοινωνίας όπου οι μαθητές θα χρησιμοποιήσουν ένα πραγματικό σενάριο σε συνεργασία με μια συνεργαζόμενη εταιρεία. Το έργο εκτελείται ακολουθώντας τις τυπικές τεχνικές διαδικασίας σχεδιασμού. Οι πρώτες συναντήσεις ενημέρωσης και παρακολούθησης της εταιρείας συνεργαζόμενου αναπτύσσουν μια σταθερή πρόταση έργου που στη συνέχεια θα αντιμετωπίσει τα λειτουργικά, τεχνικά, επικοινωνιακά και σημασιολογικά στοιχεία που πρέπει να ικανοποιούνται κατά την παράδοση ενός ολοκληρωμένου έργου επικοινωνίας που αναπτύχθηκε με χρήση νέων μέσων.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
IAAD., προσφέρει 5 υποτροφίες που θα ανατεθούν στους υποψηφίους σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών και την αξιολόγηση του χαρτοφυλακίου. Οι διαθέσιμες υποτροφίες είναι:
- 1 αξίας 100% των διδάκτρων
- 2 αξίας 50% των διδάκτρων
- 2 αξίας 20% των διδάκτρων
Οι υποτροφίες θα δοθούν με κριτήρια αξίας από ένα συμβούλιο που θα επιλεγεί από την Διεύθυνση και από τον Master Coordinator.
- Χαρτοφυλάκιο
- Τύπος πτυχίου και εργασιακή εμπειρία
- Συνοδευτική επιστολή
Οι υποψήφιοι που θα περάσουν την προεπιλογή θα κληθούν σε συνέντευξη στα κεντρικά γραφεία ή μέσω Skype. Στην περίπτωση ισόβαθμων υποψηφίων, ο IAAD ., μπορεί να αποφασίσει να μοιράσει την υποτροφία που έχει ανατεθεί. Οι αιτήσεις μπορούν να σταλούν με e-mail ή με παραδοσιακό ταχυδρομείο στη διεύθυνση: IAAD ., – Istituto d'Arte Applicata e Design, Via Pisa 5/d, 10152 Torino – Italy.
Ιδανικοί μαθητές
Ποιος είναι ο ιδανικός φοιτητής του μεταπτυχιακού στο Digital Marketing & Communication Management;
Ο Μεταπτυχιακός Φοιτητής στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ & Διοίκηση Επικοινωνίας είναι:
- περίεργος και προικισμένος με στέρεες γενικές γνώσεις ειδικά στους τομείς της ιστορίας της τέχνης, της σύγχρονης τέχνης, της κινηματογραφίας, της ψυχολογίας, της κοινωνιολογίας, της λογοτεχνίας κ.λπ.
- κατέχουν πτυχίο ή ισοδύναμο πτυχίο
- ικανός σε τουλάχιστον δύο εφαρμογές Adobe Creative Cloud ή αντίστοιχες
- μπορεί να εγγυηθεί ευελιξία, μέγιστη δέσμευση και πλήρη παρακολούθηση των μαθημάτων.
Ευκαιρίες καριέρας
- Επιστήμονας Δεδομένων