
Πρόγραμμα Grande Ecole
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
5 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Το διαπιστευμένο από το EFMD Πρόγραμμα Grande Ecole προετοιμάζει τους μαθητές για επιτυχημένες διεθνείς σταδιοδρομίες διαχείρισης στις πωλήσεις, το μάρκετινγκ και την επιχειρηματική ανάπτυξη (5ετείς σπουδές σε επίπεδο μεταπτυχιακού). Οι φοιτητές μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα στο 4ο έτος και να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο ειδικότητες που θα διδάσκονται στα αγγλικά.
Η εξειδίκευση «Διεθνής Επιχειρηματική Ανάπτυξη» προετοιμάζει τους μαθητές να βελτιώσουν τις διαδικασίες μάρκετινγκ ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σε μια διεθνή αγορά, επιτρέποντάς τους να καθορίσουν και να εφαρμόσουν μια στρατηγική που ανταποκρίνεται στις διαφορετικές προκλήσεις της εταιρείας και του περιβάλλοντος της. Ο στόχος αυτής της εκπαίδευσης είναι μέρος μιας ισχυρής ζήτησης από εταιρείες: διευθυντές με στρατηγικό όραμα. Οι τελευταίοι πρέπει να είναι ειδικοί σε λειτουργίες πωλήσεων, μάρκετινγκ και ανάπτυξης για τη βελτιστοποίηση της αλυσίδας αξίας των εταιρειών σε νέες αγορές.
Η εξειδίκευση "Μάρκετινγκ πολυτελείας" θα παρέχει πληροφορίες για όλες τις λεπτές αποχρώσεις ενός ταχέως αναπτυσσόμενου κλάδου, που σας εκτρέφουν ως εμπειρογνώμονα μάρκετινγκ, με ισχυρή ικανότητα για καινοτομία και κυριαρχία του ψηφιακού πλαισίου σε σχέση με το περιβαλλοντικό πλαίσιο στον τομέα πολυτελείας.
Τα κυριότερα σημεία του προγράμματος Grande Ecole
- Ένα 5ετές μεταπτυχιακό για τα επαγγέλματα του μέλλοντος
- Μεταπτυχιακό αναγνωρισμένο από το κράτος
- 6 στοχευμένες εξειδικεύσεις για εξατομικευμένη επαγγελματική πορεία
- Ένα μοναδικό ανθρώπινο και επιχειρηματικό περιβάλλον
- Μια διεθνής προοπτική
- Επαγγελματική εμπειρία
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Έτος 1
Ανακαλύπτοντας & Κατανόηση του Κόσμου των Επιχειρήσεων
Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους σπουδών σας στο πρόγραμμα Grande Ecole στο ICD, θα εστιάσετε στην ανάπτυξη κατανόησης των βασικών αρχών των πωλήσεων και του μάρκετινγκ. Θα σας προσφέρουμε επίσης μια πρώτη γεύση από τη ζωή στο εξωτερικό και θα πραγματοποιήσετε μια σύντομη επαγγελματική τοποθέτηση, βοηθώντας σας να αναπτύξετε τα προσωπικά και τα επαγγελματικά σας έργα.
Εξάμηνο 1
- Εισαγωγή στις βασικές αρχές των πωλήσεων και του μάρκετινγκ
- Κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρηματικές οργανώσεις αλληλεπιδρούν με το ευρύτερο περιβάλλον τους
- Αναπτύξτε τις αναλυτικές και επαγγελματικές σας δεξιότητες επικοινωνίας
Εξάμηνο 2 (Βύθιση στα Αγγλικά - Πανεπιστήμιο Coventry)
- Αναπτύξτε τις γλωσσικές και διαπολιτισμικές σας δεξιότητες επικοινωνίας
- Διαλέξεις (στα αγγλικά) για να εμβαθύνετε τις γνώσεις και την κατανόησή σας των ενοτήτων που διδάσκονται στο 1ο εξάμηνο
- Πωλήσεις 3 έως 4 μηνών ή τοποθέτηση μάρκετινγκ
Έτος 2
Ανάπτυξη δεξιοτήτων μάρκετινγκ και επιχειρηματικής νοοτροπίας
Στο έτος 2, θα αναπτύξετε περαιτέρω τη γνώση και την κατανόηση που αποκτήσατε κατά το πρώτο έτος. Θα αποκτήσετε επίσης μια παγκόσμια προσέγγιση στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρηματικών οργανώσεων, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να αναπτύξετε βασικές επιχειρησιακές δεξιότητες.
Εξάμηνα 1 & 2
- Περαιτέρω γνώσεις και κατανόησή σας σχετικά με τις λειτουργίες πωλήσεων και μάρκετινγκ
- Αναπτύξτε μια σφαιρική προσέγγιση για τη λειτουργία μιας επιχειρηματικής οργάνωσης
- Εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη μέσω έργων και εκδηλώσεων συνεδρίων
- Επαγγελματικές δεξιότητες δικτύωσης
- Πωλήσεις 3 έως 4 μηνών ή τοποθέτηση μάρκετινγκ
Έτος 3
Κατανόηση των διεθνών αγορών
Στο έτος 3, θα είστε σε θέση να αναπτύξετε μια πραγματικά παγκόσμια επιχειρηματική προοπτική χάρη σε ένα εξάμηνο σπουδών στο εξωτερικό ή ένα πλήρες έτος μετά από ένα διπλό πρόγραμμα σπουδών. Οι ευκαιρίες που θα σας προσφέρουμε για να εξερευνήσετε νέους πολιτισμούς και να πραγματοποιήσετε μια διεθνή επιχειρηματική τοποθέτηση θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε μια διαφορετική κατανόηση των πρακτικών πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Εξάμηνο 1
- Ανάπτυξη νέων αγορών, εργασία και διαχείριση σε διεθνείς επιχειρήσεις ή σπουδές στο εξωτερικό σε ένα διεθνές πανεπιστήμιο συνεργάτη
Εξάμηνο 2
- Εξάμηνο Διαπολιτισμικής Διαχείρισης (κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες) ή Εξάμηνο Σπουδών στο εξωτερικό σε συνεργαζόμενο πανεπιστήμιο
- Τοποθέτηση διεθνών επιχειρήσεων (3-4 μήνες)
Έτος 4
Ανάπτυξη του Έργου Καριέρας σας και Απασχολησιμότητας
Το πρώτο έτος του προγράμματος Master προσφέρει δύο κομμάτια, το κομμάτι Μαθητείας και το Διεθνές κομμάτι.
Διαδρομή Μαθητείας
Επιλογή μίας από τις ακόλουθες 6 ειδικότητες:
- Υπεύθυνη Ανάπτυξη Πωλήσεων & Εμπειρία Πελατών (Παρίσι & Τουλούζη)
- Μάρκετινγκ σε μετάβαση και ψηφιακοί μετασχηματισμοί (Παρίσι και Τουλούζη)
- Διαχείριση αγορών και εφοδιαστικής αλυσίδας (Παρίσι)
- Ανάπτυξη Διεθνών Επιχειρήσεων (Παρίσι & Τουλούζη)
- Διαχείριση Σχέσεων Πελατών - Μάθημα Τραπεζών (Παρίσι)
- Πολυτελές μάρκετινγκ (Παρίσι και Τουλούζη)
6 Εξειδικεύσεις - Ειδικότητες
Εμπόριο
Ανάπτυξη υπεύθυνου εμπορίου και εμπειρίας πελατών
Επιλογές καριέρας: Διευθυντής δικτύου πωλήσεων, διευθυντής έργου ηλεκτρονικού επιχειρείν, διευθυντής πωλήσεων, υπεύθυνος σχέσεων με πελάτες, διαχειριστής λογαριασμού ηλεκτρονικού εμπορίου, διευθυντής ανάπτυξης πελατών και αφοσίωσης, διευθυντής υποκαταστήματος.
Εμπορία
Μάρκετινγκ σε μετάβαση και ψηφιακός μετασχηματισμός
Επιλογές καριέρας: καινοτόμος εταιρεία ή δημιουργός start-up, καινοτόμος προγραμματιστής έργων, καινοτόμος διαχειριστής έργου, διευθυντής καινοτόμου προϊόντος, διευθυντής μάρκετινγκ, διευθυντής επωνυμίας, στρατηγικός σχεδιαστής καινοτομίας.
Ανάπτυξη
Διεθνής Ανάπτυξη Επιχειρήσεων
Επιλογές σταδιοδρομίας: Διευθυντής περιοχής εξαγωγών, διεθνής αγοραστής, προγραμματιστής διεθνών επιχειρήσεων, εκτελεστικός διευθυντής πολυεθνικών εταιρειών (Multinational Corporations), Rep-Office παγκοσμίως.
Αγορά και Εφοδιαστική Αλυσίδα
Διαχείριση αλυσίδων αγορών και εφοδιασμού
Επιλογές καριέρας: διευθυντής αγορών, διαχειριστής έργου logistics, διαχειριστής ροής logistics, διευθυντής περιοχής εξαγωγών, διευθυντής προμήθειας αγορών, διευθυντής εφοδιαστικής αλυσίδας.
ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων – Τραπεζική
Επιλογές καριέρας: Επαγγελματίας σύμβουλος πελατών, Διευθυντής υποκαταστήματος, Διευθυντής βασικού λογαριασμού, Διευθυντής μάρκετινγκ, υπεύθυνος σημείων πώλησης, διευθυντής μάρκετινγκ, διευθυντής καταστήματος πωλήσεων.
Πολυτέλεια
Πολυτελές μάρκετινγκ
Επαγγέλματα-στόχοι: Διευθυντής επωνυμίας, Διευθυντής διαδικτυακού μάρκετινγκ, στρατηγικός σχεδιαστής, διαχειριστής κοινότητας, υπεύθυνος μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο, σύμβουλος μάρκετινγκ, διαχειριστής έργου στον Ιστό, προσωπικός αγοραστής και υπεύθυνος έρευνας και ανάπτυξης μάρκετινγκ.
Έτος 5
Διαχείριση και λήψη αποφάσεων
Η ανάπτυξη τεχνογνωσίας σε ένα συγκεκριμένο επάγγελμα ενσωματώνοντας παράλληλα τα παγκόσμια ζητήματα της εταιρείας είναι μια βασική δεξιότητα για τους μάνατζερ του αύριο. Το 5ο έτος σηματοδοτεί την κορύφωση του προγράμματος Grande Ecole και προετοιμάζει τους μαθητές για μια επιτυχημένη είσοδο στον επαγγελματικό κόσμο.
Αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα (Bac+5) δίνει τη δυνατότητα στους εναλλασσόμενους φοιτητές να παρακολουθούν ενότητες που διδάσκονται από τους ερευνητές καθηγητές και επαγγελματίες του σχολείου στο μάρκετινγκ, τις σχέσεις με τους πελάτες και συναφείς τομείς (ανάλυση δεδομένων, ψηφιακή επικοινωνία κ.λπ.). Οι κλάδοι διαχείρισης (διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και εταιρική οικονομική διαχείριση) περιλαμβάνονται επίσης στο πρόγραμμα σπουδών. Οι απόφοιτοι εκπαιδεύονται στις επιχειρησιακές δεξιότητες, καθώς και στις διεπιστημονικές και στοχαστικές δεξιότητες που απαιτούνται από έναν διευθυντή. Θα μπορούν να εφαρμόσουν αυτές τις δεξιότητες στο επαγγελματικό περιβάλλον της επιλογής τους, σε κάθε τύπο εταιρείας και σε μια μεγάλη ποικιλία ρόλων.
Παρακολούθηση Μαθητείας
Το 5ο έτος είναι το έτος κατά το οποίο οι φοιτητές εμβαθύνουν την ειδικότητα που επιλέγουν στο 4ο έτος:
- Υπεύθυνη Ανάπτυξη Πωλήσεων & Εμπειρία Πελατών (Παρίσι & Τουλούζη)
- Μάρκετινγκ σε μετάβαση και ψηφιακοί μετασχηματισμοί (Παρίσι και Τουλούζη)
- Διαχείριση αγορών και εφοδιαστικής αλυσίδας (Παρίσι)
- Ανάπτυξη Διεθνών Επιχειρήσεων (Παρίσι & Τουλούζη)
- Διαχείριση Σχέσεων Πελατών - Μάθημα Τραπεζών (Παρίσι)
- Πολυτελές μάρκετινγκ (Παρίσι και Τουλούζη)
6 Εξειδικεύσεις - Ειδικότητες
Εμπόριο
Ανάπτυξη υπεύθυνου εμπορίου και εμπειρίας πελατών
Επιλογές καριέρας: Διευθυντής δικτύου πωλήσεων, διευθυντής έργου ηλεκτρονικού επιχειρείν, διευθυντής πωλήσεων, υπεύθυνος σχέσεων με πελάτες, διαχειριστής λογαριασμού ηλεκτρονικού εμπορίου, διευθυντής ανάπτυξης πελατών και αφοσίωσης, διευθυντής υποκαταστήματος.
Εμπορία
Μάρκετινγκ σε μετάβαση και ψηφιακός μετασχηματισμός
Επιλογές καριέρας: καινοτόμος εταιρεία ή δημιουργός start-up, καινοτόμος προγραμματιστής έργων, καινοτόμος διαχειριστής έργου, διευθυντής καινοτόμου προϊόντος, διευθυντής μάρκετινγκ, διευθυντής επωνυμίας, στρατηγικός σχεδιαστής καινοτομίας.
Ανάπτυξη
Διεθνής Ανάπτυξη Επιχειρήσεων
Επιλογές σταδιοδρομίας: Διευθυντής περιοχής εξαγωγών, διεθνής αγοραστής, προγραμματιστής διεθνών επιχειρήσεων, εκτελεστικός διευθυντής πολυεθνικών εταιρειών (Multinational Corporations), Rep-Office παγκοσμίως.
Αγορά και Εφοδιαστική Αλυσίδα
Διαχείριση αλυσίδων αγορών και εφοδιασμού
Επιλογές καριέρας: διευθυντής αγορών, διαχειριστής έργου logistics, διαχειριστής ροής logistics, διευθυντής περιοχής εξαγωγών, διευθυντής προμήθειας αγορών, διευθυντής εφοδιαστικής αλυσίδας.
ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων – Τραπεζική
Επιλογές καριέρας: Επαγγελματίας σύμβουλος πελατών, Διευθυντής υποκαταστήματος, Διευθυντής βασικού λογαριασμού, Διευθυντής μάρκετινγκ, υπεύθυνος σημείων πώλησης, διευθυντής μάρκετινγκ, διευθυντής καταστήματος πωλήσεων.
Πολυτέλεια
Πολυτελές μάρκετινγκ
Επαγγέλματα-στόχοι: Διευθυντής επωνυμίας, Διευθυντής διαδικτυακού μάρκετινγκ, στρατηγικός σχεδιαστής, διαχειριστής κοινότητας, υπεύθυνος μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο, σύμβουλος μάρκετινγκ, διαχειριστής έργου στον Ιστό, προσωπικός αγοραστής και υπεύθυνος έρευνας και ανάπτυξης μάρκετινγκ.
Μαρτυρίες Φοιτητών
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.