
Master στην Εμπειρία Πελατών & Καινοτομία
Madrid, Ισπανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
10 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 34.000 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Για να γίνετε φοιτητής IE University , όλα τα μέλη της Κοινότητας IE θα πρέπει να συνεισφέρουν εφάπαξ στο Ίδρυμα IE. Αυτή είναι μια εφάπαξ πληρωμή 1.200 € που πρέπει να γίνει κατά τη διαδικασία εγγραφής
Εισαγωγή
Ζούμε σε μια οικονομία συνολικής εμπειρίας. Πώς δημιουργείτε απρόσκοπτες και συγχρονισμένες εμπειρίες πελατών σε προϊόντα, υπηρεσίες, οργανισμούς και επιχειρήσεις; Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα εξετάζει προσεκτικά τον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό, τον σχεδιασμό υπηρεσιών, καθώς και τον σχεδιασμό προϊόντων και εμπειρίας, προκειμένου να βρει καινοτόμους τρόπους να διαμορφώσει τις εμπειρίες των πελατών και να τους προσφέρει προστιθέμενη αξία.
Το Master in Customer Experience & Innovation είναι ένα πρόγραμμα 10 μηνών, που ξεκινά με μια κοινή βασική περίοδο κατά την οποία θα μάθετε, μαζί με φοιτητές από άλλα προγράμματα Masters Marketing, Communication & Sales, τα βασικά στοιχεία για να ακονίσετε τη δημιουργική, αναλυτική σας, εμπορικές, επιχειρηματικές, στρατηγικές και ψηφιακές δεξιότητες. Μετά την κοινή βασική περίοδο, θα μεταβείτε στο εξειδικευμένο πρόγραμμα της επιλογής σας. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, θα έχετε επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε προαιρετικά πιστοποιητικά ή μια διεθνή εμπειρία.
Λόγοι για να μελετήσετε το Master In Customer Experience & Innovation
IE University διαμορφώνει τους φοιτητές σε μελλοντικούς και καλά στρογγυλεμένους επαγγελματίες, χρησιμοποιώντας μεθοδολογίες που θέτουν την καινοτομία και την απασχολησιμότητα στην πρώτη γραμμή.
Πρόγραμμα Εμπειρίας Πελατών υψηλής τεχνολογίας και ανθρωποκεντρικού χαρακτήρα
Θα μάθετε ό,τι πρέπει να γνωρίζετε από τη σφαίρα της επιχείρησης, της τεχνολογίας και του ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού, προκειμένου να σκέφτεστε στρατηγικά και να εργαστείτε ολιστικά σε οποιονδήποτε τύπο οργανισμού, βγαίνοντας ως επαγγελματίας CXI επόμενης γενιάς.
Μάθετε από κορυφαίους επαγγελματίες με εμπειρία πελατών
Η σχολή μας αποτελείται από μια ποικιλόμορφη ομάδα ακαδημαϊκών και επαγγελματιών, που φέρνουν παιδαγωγική αυστηρότητα και εμπειρογνωμοσύνη από τον πραγματικό κόσμο στην τάξη.
Αξίες Προγράμματος Εμπειρίας Πελατών & Καινοτομίας
Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί πρακτικές μεθοδολογίες με εγκάρσια αξία για τομείς όπως η Καινοτομία, τα Προϊόντα, η Έρευνα, ο Στρατηγικός Σχεδιασμός, η Επιχειρηματική Στρατηγική και άλλα. Η μακράν πιο σημαντική αξία, ωστόσο, θα είναι η εκπαίδευσή σας στο χτίσιμο γεφυρών και την κατάρριψη σιλό για να φέρει κοντά διάφορους ενδιαφερόμενους μέσα και χωρίς έναν οργανισμό.
Chief Customer Experience Officer, ο επαγγελματίας του μέλλοντος
Οι Chief Customer and Experience Officers ανεβαίνουν γρήγορα θέσεις: το 90% των ανώτερων στελεχών είπε ότι η CX είναι μία από τις τρεις κορυφαίες προτεραιότητες του CEO (McKinsey, 2016).
Ιδανικοί μαθητές
Ποιο είναι αυτό το πρόγραμμα;
Είναι για
καινοτόμα άτομα που επιθυμούν να δημιουργήσουν ανθρωποκεντρικές λύσεις για τον φυσικό και ψηφιακό κόσμο.
Ψάχνω
ένα πρόγραμμα που θα τους επιτρέψει να ασχοληθούν με τα μέσα και τα έξω του σχεδιασμού με επίκεντρο τον άνθρωπο, αξιοποιώντας παράλληλα την καινοτομία για να προσφέρουν αξία. Θέλουν να γίνουν οι πιο περιζήτητοι σχεδιαστές και καινοτόμοι για προϊόντα και υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο. Μετά την αποφοίτησή τους, ενδέχεται να συνεχίσουν να εργάζονται ως: Σχεδιαστής Εμπειρίας Χρήστη, Σύμβουλος Ευχρηστίας, Διευθυντής Εμπειρίας, Σχεδιαστής Διασύνδεσης, Σχεδιαστής Προϊόντων, Διευθυντής Επιχειρηματικού Μετασχηματισμού ή πολλοί άλλοι σχετικοί ρόλοι.
Διδακτέα ύλη
Το Master in Customer Experience & Innovation είναι ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης, 10 μηνών, χωρισμένο σε 3 όρους και αποτελείται από τέσσερις πυλώνες: Επιχειρήσεις, Τεχνολογία, Ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός και εγκάρσιο INNOLABS.
Αυτό το πρόγραμμα έχει επίσης μια προαιρετική Global Immersion Week, ένα διεθνές εκπαιδευτικό ταξίδι όπου μαθητές από τους πέντε πλοίαρχους πλοίαρχους μας στο MARCOM παρακολουθούν επιμελημένα masterclasses, επισκέπτονται καινοτόμες εταιρείες, δικτυώνονται με τοπικά και παγκόσμια ομοϊδεάτες στελέχη/ομότιμους και εξερευνούν νέους πολιτισμούς.
Το Master in Customer Experience & Innovation κατανέμεται σε τρεις όρους και αποτελείται από τέσσερις πυλώνες: Business, Technology, Human-centred Design και Innolabs.
- Επιχειρήσεις: Μάθετε πώς οι πληροφορίες των καταναλωτών οδηγούν σε σημαντικές επιχειρηματικές αποφάσεις. Κατανοήστε τη μεγαλύτερη εικόνα.
- Τεχνολογία: Μάθετε να αξιοποιείτε τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες για να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη και να φανταστείτε ένα μέλλον που δεν υπάρχει ακόμη.
- Σχεδιασμός με επίκεντρο τον άνθρωπο: Ανακαλύψτε αυτό που ονομάζουμε επιθυμία και πώς υπολογίζουμε τους ανθρώπινους παράγοντες για να δημιουργήσουμε το σωστό πράγμα, τον σωστό τρόπο για τους σωστούς ανθρώπους.
- Innolabs: Τα πρακτικά, εγκάρσια Innolabs σάς επιτρέπουν να εργάζεστε σε ομάδες σε τομείς όπως η δημιουργική διαδικασία, η προσαρμοστική ηγεσία, η δημιουργία πρωτοτύπων, η σχεδιαστική σκέψη και οι ιδέες.
1η περίοδος
Ο όρος περιλαμβάνει τα ακόλουθα μαθήματα, τα οποία συνδυάζονται μοναδικά για να προετοιμάσουν τους μαθητές για επιτυχία στο CX και στην καινοτομία:
- Προσαρμοστική Ηγεσία
- Business for CXI: Operations & Processes Strategic
- Οικοσύστημα & Ηθική Εμπειρία Πελατών
- Ποσοτική Έρευνα & Ανάλυση
- Ποιοτική Έρευνα & Ανάλυση
- Δημιουργική Διαδικασία & Πρακτική
- Εργαλεία Θεάτρου για Επικοινωνία & Καινοτομία
- Gamification
- Ανθρωποκεντρικός σχεδιασμός
- Διήγηση μύθων
- Λειτουργίες & Διαδικασίες
- UX/UI σε Agile Interactive Digital Projects
2ος όρος
Ο όρος αυτός περιλαμβάνει τα ακόλουθα μαθήματα:
- Προσαρμοστική Ηγεσία II
- Δημιουργική Διαδικασία & Πρακτική II
- Gamification II
- Εργαλεία Θεάτρου για Επικοινωνία & Καινοτομία II
- Πειθώ & Ηθική
- Ανθρώπινη συμπεριφορά
- Εταιρική Καινοτομία & Αλλαγή Κουλτούρας
- Μάρκα, Όραμα & Ανάπτυξη
- CX σε Οργανισμούς
- Καινοτομία με γνώμονα τα δεδομένα
- Πρωτότυπα & Χώροι Καινοτομίας
3η θητεία
Τα τριετή σας μαθήματα περιλαμβάνουν:
- Προσαρμοστική Ηγεσία III
- Δημιουργική Διαδικασία & Πρακτική III
- Gamification III
- Εργαλεία Θεάτρου για Επικοινωνία & Καινοτομία
- Εκθετικοί Οργανισμοί
- Στρατηγικός σχεδιασμός
- Διευκόλυνση
- Lean Entrepreneurship for Innovation
- Τάσεις στην τεχνολογία για το CX
Το Master in Customer Experience & Innovation, το τελικό έργο αποτελείται από πρακτικά Εργαστήρια Καινοτομίας που αποτελούν εγκάρσια ανάπτυξη δεξιοτήτων, επιτρέποντάς σας να εργαστείτε σε τομείς όπως η δημιουργική διαδικασία, η προσαρμοστική ηγεσία, η δημιουργία πρωτοτύπων, η σχεδιαστική σκέψη και οι ιδέες.
Ευκαιρίες καριέρας
- Σχεδιαστής αλληλεπίδρασης
- Σύμβουλος Καινοτομίας
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Προσφέρουμε εξατομικευμένα προγράμματα βοήθειας και δανείων που βασίζονται στην αξία για να διασφαλίσουμε ότι τα οικονομικά ζητήματα δεν εμποδίζουν την επιτυχία των εξαιρετικών φοιτητών.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Αυτό το πρόγραμμα θα σας επιτρέψει να ξεκινήσετε το παιχνίδι σας ανεξάρτητα από το υπόβαθρό σας. Είτε προέρχεστε από επιχειρήσεις, σχεδιασμό, επικοινωνία και μάρκετινγκ, μηχανική, τεχνολογία, επιχειρηματικότητα, ανθρωπιστικές επιστήμες ή άλλου είδους υπόβαθρα, το Master in Customer Experience and Innovation θα ανεβάσει την καριέρα σας στο επόμενο επίπεδο. Αυτό που αναζητούμε στους μαθητές μας είναι πρώτα και κύρια ο ενθουσιασμός, καθώς και ένα καινοτόμο μυαλό αφοσιωμένο στην προσωπική και επαγγελματική αλλαγή. Θα πρέπει να είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν τις επόμενες, μεγάλες προκλήσεις και να αντιμετωπίσουν ρόλους υψηλού αντίκτυπου σε εταιρείες που αφήνουν το στίγμα τους.
Δίδακτρα προγράμματος
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.