PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του σχολείου
IE University Master στην Εμπειρία Πελατών & Καινοτομία
IE University

Master στην Εμπειρία Πελατών & Καινοτομία

Madrid, Ισπανία

10 Months

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

EUR 34.000 *

Στην Πανεπιστημιούπολη

* Για να γίνετε φοιτητής IE University , όλα τα μέλη της Κοινότητας IE θα πρέπει να συνεισφέρουν εφάπαξ στο Ίδρυμα IE. Αυτή είναι μια εφάπαξ πληρωμή 1.200 € που πρέπει να γίνει κατά τη διαδικασία εγγραφής

Εισαγωγή

Ζούμε σε μια οικονομία συνολικής εμπειρίας. Πώς δημιουργείτε απρόσκοπτες και συγχρονισμένες εμπειρίες πελατών σε προϊόντα, υπηρεσίες, οργανισμούς και επιχειρήσεις; Αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα εξετάζει προσεκτικά τον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό, τον σχεδιασμό υπηρεσιών, καθώς και τον σχεδιασμό προϊόντων και εμπειρίας, προκειμένου να βρει καινοτόμους τρόπους να διαμορφώσει τις εμπειρίες των πελατών και να τους προσφέρει προστιθέμενη αξία.

Το Master in Customer Experience & Innovation είναι ένα πρόγραμμα 10 μηνών, που ξεκινά με μια κοινή βασική περίοδο κατά την οποία θα μάθετε, μαζί με φοιτητές από άλλα προγράμματα Masters Marketing, Communication & Sales, τα βασικά στοιχεία για να ακονίσετε τη δημιουργική, αναλυτική σας, εμπορικές, επιχειρηματικές, στρατηγικές και ψηφιακές δεξιότητες. Μετά την κοινή βασική περίοδο, θα μεταβείτε στο εξειδικευμένο πρόγραμμα της επιλογής σας. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, θα έχετε επίσης την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε προαιρετικά πιστοποιητικά ή μια διεθνή εμπειρία.

Λόγοι για να μελετήσετε το Master In Customer Experience & Innovation

IE University διαμορφώνει τους φοιτητές σε μελλοντικούς και καλά στρογγυλεμένους επαγγελματίες, χρησιμοποιώντας μεθοδολογίες που θέτουν την καινοτομία και την απασχολησιμότητα στην πρώτη γραμμή.

Πρόγραμμα Εμπειρίας Πελατών υψηλής τεχνολογίας και ανθρωποκεντρικού χαρακτήρα

Θα μάθετε ό,τι πρέπει να γνωρίζετε από τη σφαίρα της επιχείρησης, της τεχνολογίας και του ανθρωποκεντρικού σχεδιασμού, προκειμένου να σκέφτεστε στρατηγικά και να εργαστείτε ολιστικά σε οποιονδήποτε τύπο οργανισμού, βγαίνοντας ως επαγγελματίας CXI επόμενης γενιάς.

Μάθετε από κορυφαίους επαγγελματίες με εμπειρία πελατών

Η σχολή μας αποτελείται από μια ποικιλόμορφη ομάδα ακαδημαϊκών και επαγγελματιών, που φέρνουν παιδαγωγική αυστηρότητα και εμπειρογνωμοσύνη από τον πραγματικό κόσμο στην τάξη.

Αξίες Προγράμματος Εμπειρίας Πελατών & Καινοτομίας

Το πρόγραμμα χρησιμοποιεί πρακτικές μεθοδολογίες με εγκάρσια αξία για τομείς όπως η Καινοτομία, τα Προϊόντα, η Έρευνα, ο Στρατηγικός Σχεδιασμός, η Επιχειρηματική Στρατηγική και άλλα. Η μακράν πιο σημαντική αξία, ωστόσο, θα είναι η εκπαίδευσή σας στο χτίσιμο γεφυρών και την κατάρριψη σιλό για να φέρει κοντά διάφορους ενδιαφερόμενους μέσα και χωρίς έναν οργανισμό.

Chief Customer Experience Officer, ο επαγγελματίας του μέλλοντος

Οι Chief Customer and Experience Officers ανεβαίνουν γρήγορα θέσεις: το 90% των ανώτερων στελεχών είπε ότι η CX είναι μία από τις τρεις κορυφαίες προτεραιότητες του CEO (McKinsey, 2016).

Διαβάστε περισσότερα στον ιστότοπο του ιδρύματος

Ιδανικοί μαθητές

Διδακτέα ύλη

Ευκαιρίες καριέρας

Εισαγωγές

Υποτροφίες και Χρηματοδότηση

Αποτέλεσμα προγράμματος

Δίδακτρα προγράμματος

Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα

Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.

Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις