
Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Σχεδιασμού
Barcelona, Ισπανία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
11 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
15 Jan 2026
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 24.700 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Τέλη εγγραφής 4.000 € δίδακτρα 20.300 €
Εισαγωγή
Το Master στη Διοίκηση Σχεδιασμού συνδυάζει την ευαισθησία και τη μεθοδολογία του σχεδιασμού με τις στρατηγικές δημιουργίας και διαχείρισης της προστιθέμενης αξίας της αγοράς, έτσι ώστε να εξορθολογιστούν οι διαδικασίες καινοτομίας ενός οργανισμού.
Στον σημερινό κόσμο, ο σχεδιασμός αποτελεί βασικό στρατηγικό εργαλείο όσον αφορά την καινοτομία και την αλλαγή (με τη συμμετοχή οργανισμών, κοινωνίας, τεχνολογίας, επιχειρήσεων ...) λόγω της δυνατότητάς του να προσφέρει συν-δημιουργικές λύσεις που ταυτόχρονα ικανοποιούν τις ανάγκες του εμπορικού σήματος, και την εταιρεία μελετώντας τους χρήστες και τις ανάγκες τους. Είναι συνεπώς σημαντικό για τους σχεδιαστές, αφενός, να κατανοήσουν την επιχειρηματική πραγματικότητα, προκειμένου να διαδραματίσουν ενεργό ρόλο στην επιχείρηση και στα περίχωρά της. Από την άλλη πλευρά, οι διαχειριστές εταιρειών θα κερδίσουν από την κατανόηση του δυναμικού του σχεδιασμού στη διαδικασία δημιουργίας προστιθέμενης αξίας.
Αυτό το μάθημα ενθαρρύνει τους επαγγελματίες του να εφαρμόσουν συγκεκριμένες, ευέλικτες και καινοτόμες μεθοδολογίες για την ανάπτυξη πραγματικών έργων για πραγματικές εταιρείες, ενισχύοντας έτσι την κουλτούρα της καινοτομίας και του πειραματισμού. Εκτός από τις συνομιλίες, τα συνέδρια και τα εργαστήρια, το μάθημα περιλαμβάνει δύο ταξίδια σε πόλεις της Ευρώπης, όπως το Άμστερνταμ ή τη Γενεύη, και τελειώνει με ένα τελικό έργο προσωπικής έρευνας.
Στόχοι
Αυτό το εντατικό πρόγραμμα έχει ως στόχο να παρέχει στους φοιτητές τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και εργαλεία και εμπειρία για να γίνουν επαγγελματίες της Διοίκησης Σχεδιασμού.
- Ενεργοποιήστε τους επαγγελματίες του σχεδιασμού, του μάρκετινγκ, της τεχνολογίας και της διοίκησης επιχειρήσεων για να ξεπεράσετε τα πειθαρχικά όρια, προκειμένου να εξελιχθούν σε βασικούς παράγοντες της οργανωτικής επιτυχίας.
- Αναπτύξτε σε ηγέτες ικανούς να συνδυάζουν τη δημιουργικότητα, τις διαχειριστικές δεξιότητες και την επιχειρηματική νοοτροπία μέσα στους περιορισμούς της επιχειρηματικής πραγματικότητας.
- Βοηθήστε τους σχεδιαστές και τους μη σχεδιαστές να κατανοήσουν πώς η διαχείριση του σχεδιασμού μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία βιώσιμης αξίας στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού γίνονται υπεύθυνοι σχεδιασμού, οι υπεύθυνοι σχεδιασμού γίνονται οι υπεύθυνοι σχεδιασμού και οι ηγέτες σχεδιασμού γίνονται ηγέτες καινοτομίας του μέλλοντος.
- Παρέχετε στους φοιτητές εργαλεία σχεδιασμού και διαχείρισης επιχειρήσεων που θα τους επιτρέψουν να γίνουν ισχυροί βασικοί συντελεστές στην αλυσίδα δημιουργίας αξίας, μέσα στο εταιρικό περιβάλλον ή ως ανεξάρτητοι επαγγελματίες.
- Αναπτύξτε την ικανότητα χρήσης των παρεχόμενων εργαλείων. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να προσδιορίσουν την κατάλληλη χρήση αυτών των εργαλείων για την εξισορρόπηση των ακαδημαϊκών και πρακτικών γνώσεων, την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας και την ικανότητα εκτίμησης των αναγκαίων συμμαχιών όταν αντιμετωπίζουν πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις.
- Αναπτύξτε τους ρόλους και τις ικανότητες του φοιτητή σε συνεργασία με τις ομάδες καινοτομίας.
- Ενθαρρύνετε την κριτική σκέψη για να επιτρέψετε στους μαθητές να είναι ενεργοί πολίτες της παγκόσμιας κοινωνίας μας
Μεθοδολογία
Στο IED της Βαρκελώνης, η Διοίκηση Σχεδιασμού διδάσκεται από ένα σώμα καθηγητών από το Design
Με βάση τη μεθοδολογία μάθησης μέσω των μαθητών, οι σπουδαστές αναπτύσσουν συνεχώς συναφή έργα σε ομάδες. Οι γνώσεις και οι ικανότητες που θα επιτευχθούν θα εφαρμοστούν στο εγκάρσιο πρόγραμμα της πραγματικής βιομηχανίας παράλληλα με το πρόγραμμα. Οι φοιτητές Master Design Master φιλοξενούνται σε μια ειδική αίθουσα διδασκαλίας, ένα χώρο που μετατρέπεται σε ένα πρωτοποριακό στούντιο σχεδιασμού όπου οι μαθητές πειραματίζονται με νέα εργαλεία και γνώσεις, με την καθοδήγηση της σχολής. Μικρές ομάδες μαθητών της τάξης διευκολύνουν την εφαρμογή αυτής της πρακτικής μεθοδολογίας.
Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού πιθανότατα δεν θα χρειαστεί να σχεδιάσουν λεπτομερώς τον εαυτό τους, αλλά πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνούν με σαφήνεια τις έννοιές τους, είτε στο επιχειρησιακό προσωπικό είτε στην ομάδα σχεδιασμού, προκειμένου να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, οι μαθητές διδάσκουν ένα πολύ διαφορετικό σύνολο εργαλείων, για να εκπαιδεύσουν τις ικανότητές τους σε ένα επίπεδο όπου μπορούν να επικοινωνούν καλά και να χάσουν το φόβο να συζητήσουν σε επίπεδο σκίτσων ή μέσω βίντεο.
Με στόχο τη δημιουργία συνεργιών μεταξύ των επαγγελματιών του τομέα των συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης, διεξάγονται ορισμένες εγκάρσιες δραστηριότητες για την ανταλλαγή γνώσεων με φοιτητές διαφορετικών προγραμμάτων. Αυτό είναι επίσης μέρος της φιλοσοφίας του IED.
Προσωπικό Έργο Έρευνας
Το Πρόγραμμα Προσωπικής Έρευνας είναι το μοναδικό σημαντικό κομμάτι της γραπτής εργασίας που οι φοιτητές αναλαμβάνουν κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Μελέτης Έρευνας RSP. Το PRP είναι ο κύριος αποκορύφωμα και πρέπει να αποδείξει ότι ο φοιτητής έχει αποκτήσει δεξιότητες, γνώσεις και αναλυτικές ικανότητες.
Το έργο είναι ένα πρωτότυπο ερευνητικό έργο που περιλαμβάνει τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων και έχει ως στόχο να αναλάβει μια μεμονωμένη εργασία που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις που περιγράφονται στις παρούσες κατευθυντήριες γραμμές προκειμένου να επιτευχθεί μια βαθμίδα επιτυχίας.
Οι στόχοι της διατριβής είναι οι εξής:
- Να προσδιορίσει ένα εφικτό έργο στον τομέα σπουδών του φοιτητή.
- Καθορισμός σαφώς καθορισμένων στόχων και / ή ερωτήσεων προς διερεύνηση.
- Σχεδιάστε και εφαρμόστε μια κατάλληλη μεθοδολογία (έρευνα / διεργασία σχεδιασμού).
- Να κατανοήσουμε την πρόταση προστιθέμενης αξίας (έννοια).
- Για να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό αναπτυξιακό σχέδιο βασισμένο στην προηγούμενη έννοια.
- Δημιουργία εφικτών και συγκεκριμένων προτάσεων σχεδιασμού.
- Να επιδείξει αναλυτικές δεξιότητες και να παράγει έγκυρα ευρήματα.
- Να εφαρμόσει τη θεωρία στην πρακτική πραγματικότητα.
- Να συντάσσει κατάλληλα συμπεράσματα και συστάσεις όπου χρειάζεται.
- Να παράγει ένα καλά οργανωμένο και καλά γραπτό τελικό έγγραφο και μια αποτελεσματική προφορική παρουσίαση της διατριβής.
Πρακτική
Αφού ολοκληρώσουν τα μαθήματα και παρουσιάσουν τα δύο έργα των πραγματικών βιομηχανιών, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν και να αποδείξουν όλες τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και τις δεξιότητες που αναπτύσσονται σε μια πρακτική άσκηση τριών μηνών.
Την ίδια περίοδο, οι σπουδαστές εργάζονται για το PRP τους έτσι ώστε να μπορούν να επιλέξουν να εστιάσουν την έρευνά τους σε ένα προσωπικό έργο ή να το συνδέσουν με την πρακτική άσκηση.
Προφίλ σπουδαστών
Ο πλοίαρχος αναγνωρίζει και καλωσορίζει τους φοιτητές από μια σειρά υποβάθρων στο σχεδιασμό, τη διαχείριση και θεωρητικά πεδία.
Οι σχεδιαστές όλων των κλάδων (γραφιστική, σχεδιασμός προϊόντων και εσωτερικός σχεδιασμός), αρχιτέκτονες, επαγγελματίες από το χώρο των επιχειρήσεων και της διαχείρισης, το μάρκετινγκ και την επικοινωνία είναι ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.
Η IED Βαρκελώνη διαρθρώνει το πρόγραμμα με ευέλικτο τρόπο για να προσελκύσει σπουδαστές με διαφορετικές ειδικότητες και από διάφορα περιβάλλοντα. Αυτό δημιουργεί ένα διεπιστημονικό περιβάλλον για τους μαθητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος, για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου οράματος μέσω της διαχείρισης του σχεδιασμού.
Απαιτήσεις εισδοχής
Για να εισαγάγετε τη διαδικασία επικύρωσης, όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να υποβάλουν τα ακόλουθα έγγραφα:
- 2 έτη επαγγελματικής πείρας μετά την ολοκλήρωση πανεπιστημιακών σπουδών.
- Επιστολή κινήτρου στα αγγλικά και
- Ένα βιογραφικό σημείωμα στα αγγλικά που καθορίζει τα επίπεδα των γλωσσών και
- υπολογιστικές δεξιότητες και
- Ενδιάμεσο επίπεδο Αγγλικών, που αντιστοιχεί σε χαρτί TOEFL 550 ή IELTS 6,5.
Σε περίπτωση που δεν έχετε κάποια προσόντα, θα χρειαστεί να αξιολογήσετε το επίπεδό σας μέσω προσωπικής ή Skype συνέντευξης
Ευκαιρίες απασχόλησης
Οι σπουδαστές που λαμβάνουν αυτό το μάθημα προσθέτουν αξία στην επαγγελματική τους πείρα τόσο στις εταιρίες όσο και στις εταιρίες στρατηγικής, ασκώντας σχεδιαστική διαχείριση σε θέσεις όπως διευθυντές τμήματος σχεδιασμού, διευθυντές μάρκας, διευθυντές σχεδιασμού, διευθυντές καινοτομίας, σχεδιαστές υπηρεσιών και στρατηγικοί σχεδιασμού. Επίσης, εργάζονται ως διαχειριστές και στελέχη υπεύθυνα για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται ο σχεδιασμός στον οργανισμό, σε εταιρείες, σε φορείς σχεδιασμού και καινοτομίας, αλλά και σε εκπαιδευτικές και κυβερνητικές υπηρεσίες.
Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού ασχολούνται με ομάδες διαχείρισης που μπορούν να περιλαμβάνουν το βιομηχανικό σχεδιασμό, τον σχεδιασμό γραφικών, το σχεδιασμό υπηρεσιών, το σχεδιασμό περιβάλλοντος, την ταυτότητα της μάρκας, τη σχεδίαση μόδας, το σχεδιασμό διεπαφών, το σχεδιασμό εσωτερικών χώρων, το σχεδιασμό εμπειρίας,
Εκδρομές
Προκειμένου να δοθεί στους σπουδαστές μια ευρύτερη κατανόηση της κατάστασης της τεχνολογίας της αγοράς, προγραμματίζονται 2 μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών. Με την καθοδήγηση καθηγητών και συντονισμού, οι σπουδαστές διερευνούν διάφορες αγορές και επαγγελματικά πλαίσια στην Ευρώπη.
Κάθε Field Trip θα μεταφέρει τους σπουδαστές για 3 έως 5 ημέρες στις ευρωπαϊκές πόλεις για να ανταλλάξουν γνώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Μετά από αυτές τις μέρες που αφιερώνονται σε ακαδημαϊκές δραστηριότητες, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την πόλη μόνοι τους.
Συντονιστής
Ο Olivier Mache
Απόφοιτος της Αρχιτεκτονικής στο Εθνικό Πανεπιστήμιο της Αρχιτεκτονικής της Γκρενόμπλ και Μάστερ στη Βιομηχανική Σχεδίαση στο IED Milano , έχει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση στρατηγικών σχεδιασμού. Υποστηρίζει μια προσέγγιση σχεδιασμού που βασίζεται στην ταυτότητα της μάρκας και ο χρήστης πρέπει να τροφοδοτεί τις στρατηγικές καινοτομίας της εταιρείας.
Στην πραγματικότητα είναι επικεφαλής της σχεδίασης και της εμπειρίας χρήστη για την εκτύπωση μεγάλων μορφών της Hewlett Packard και την παγκόσμια επιχειρησιακή μονάδα εκτύπωσης 3D. Ξεκινά την καριέρα του με αρχιτεκτονικά έργα για τον τραπεζικό τομέα και στη συνέχεια με σχεδιασμό προϊόντων σε συμβούλους σε διάφορους τομείς: αθλητισμός (Salomon, Mavic, Julbo και Decathlon), κτίριο (για Airwell, Ideal-standard, Technal κερδίζοντας το Silver Equerre Βραβείο στο Batimat 1994) και συσκευασία (για τον Yacco, Pampryl που κέρδισε το βραβείο της συσκευασίας του έτους το 1995).
Το 1996 ο Olivier διορίζεται επικεφαλής του βιομηχανικού σχεδιασμού του επαγγελματικού τμήματος PC για την HP και αργότερα το 2002 διαχειρίζεται μια μονάδα σχεδιασμού για το ευρωπαϊκό μάρκετινγκ της HP για να κατανοήσει τις τάσεις της αγοράς, τις προσδοκίες των πελατών και να αποκαλύψει ευκαιρίες καινοτομίας για τις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και τους καταναλωτικούς εκτυπωτές κατηγορίες. Το 2006 γίνεται Διευθυντής της μάρκας b'Twin Brand of Oxylane (Decathlon). Η ομάδα του καινοτομεί καθημερινά στην ταυτότητα της μάρκας, την ευκολία χρήσης και παίρνει ένα βραβείο IF και βραβείο Red Dot.
Το 2010, η Hewlett Packard υπενθύμισε τον Olivier Mache να αναλάβει την κατεύθυνση της σχεδίασης και της εμπειρίας των χρηστών στην παγκόσμια αγορά εκτυπωτών μεγάλου μεγέθους και του 3D εκτυπωτή. Οδηγεί από το 2010 μια ομάδα 50 σχεδιαστών στη Βαρκελώνη και τη Σαγκάη.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα αναγνωρίζει και καλωσορίζει φοιτητές από μια σειρά υποβάθρων στο σχεδιασμό, τη διαχείριση και τα θεωρητικά πεδία.
Σχεδιαστές όλων των ειδικοτήτων (Γραφιστική, Σχεδιασμός Προϊόντων και Εσωτερικό Σχέδιο), αρχιτέκτονες, επαγγελματίες από τομείς Επιχειρήσεων και Διοίκησης, Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας είναι ευπρόσδεκτοι να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα.
Η IED Βαρκελώνη διαρθρώνει το πρόγραμμα με ευέλικτο τρόπο για να προσελκύσει σπουδαστές με διαφορετικές ειδικότητες και από διάφορα περιβάλλοντα. Αυτό δημιουργεί ένα διεπιστημονικό περιβάλλον για τους μαθητές κατά τη διάρκεια του μαθήματος, για την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου οράματος μέσω της διαχείρισης του σχεδιασμού.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Στο IED Barcelona Design Management διδάσκεται από μια σχολή επαγγελματιών από το Design & Business, μέσω της εμβάπτισης και της πρακτικής διαφορετικών καινοτομιών και στρατηγικών μεθοδολογιών, ανάλυση περιπτωσιολογικών μελετών και εκτέλεση ενός έργου πραγματικού κλάδου που ανατέθηκε είτε από πολυεθνικές εταιρείες που ανταγωνίζονται στην παγκόσμια οικονομία ή τοπικές εταιρείες που ανταγωνίζονται στις διεθνείς αγορές. Αυτή η προσέγγιση διευκολύνει την εκπαίδευση στη λήψη αποφάσεων, τοποθετώντας τους μαθητές σε ένα πραγματικό πλαίσιο καινοτομίας και πειραματισμού.
Ακολουθώντας τη μεθοδολογία μάθησης με πράξη, οι μαθητές αναπτύσσουν συνεχώς σχετικά έργα σε ομάδες. Οι γνώσεις και οι ικανότητες που έχουν επιτευχθεί θα εφαρμοστούν στο εγκάρσιο έργο της πραγματικής βιομηχανίας παράλληλα με το πρόγραμμα. Οι φοιτητές του Design Management Master φιλοξενούνται σε μια ειδική αίθουσα διδασκαλίας, έναν χώρο που μετατρέπεται σε ένα καινοτόμο στούντιο σχεδιασμού όπου οι φοιτητές πειραματίζονται με νέα εργαλεία και γνώσεις, με την καθοδήγηση της σχολής. Μικρές ομάδες μαθητών στην τάξη διευκολύνουν την εφαρμογή αυτής της πρακτικής μεθοδολογίας.
Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού πιθανότατα δεν θα χρειαστεί να σχεδιάσουν λεπτομερώς οι ίδιοι, αλλά πρέπει να είναι σε θέση να επικοινωνούν πολύ καθαρά τις έννοιές τους, είτε στο προσωπικό της επιχείρησης είτε στην ομάδα σχεδιασμού για να επιτύχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, οι μαθητές διδάσκονται ένα πολύ διαφορετικό σύνολο εργαλείων, για να εκπαιδεύσουν τις δεξιότητές τους σε ένα επίπεδο όπου μπορούν να επικοινωνούν καλά και να χάνουν τον φόβο να συζητήσουν σε επίπεδο σκίτσου ή μέσω βίντεο.
Για να δημιουργηθούν συνέργειες μεταξύ μελλοντικών επαγγελματιών, πραγματοποιούνται ορισμένες εγκάρσιες δραστηριότητες για την ανταλλαγή γνώσεων με μαθητές διαφορετικών προγραμμάτων. Αυτό είναι επίσης μέρος της φιλοσοφίας IED.
Προσωπικό Έργο Έρευνας
Το Προσωπικό Ερευνητικό Έργο είναι το μοναδικό πιο σημαντικό κομμάτι γραπτής εργασίας που αναλαμβάνουν οι μαθητές κατά τη διάρκεια του Προγράμματος Σπουδών Ερευνών RSP. Το PRP είναι το αποκορύφωμα του Master και θα πρέπει να αποδεικνύει ότι ο μαθητής έχει αποκτήσει δεξιότητες, γνώσεις και αναλυτικές ικανότητες.
Το έργο είναι ένα πρωτότυπο κομμάτι έρευνας που περιλαμβάνει τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων που στοχεύει στην ανάληψη μεμονωμένης εργασίας που πληροί τις απαιτήσεις που περιγράφονται σε αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές για την επίτευξη βαθμού επιτυχίας.
Οι στόχοι της διατριβής είναι οι εξής:
- Να προσδιορίσει ένα εφικτό έργο στον τομέα σπουδών του φοιτητή.
- Καθορισμός σαφώς καθορισμένων στόχων και / ή ερωτήσεων προς διερεύνηση.
- Σχεδιάστε και εφαρμόστε μια κατάλληλη μεθοδολογία (έρευνα / διεργασία σχεδιασμού).
- Να κατανοήσουμε την πρόταση προστιθέμενης αξίας (έννοια).
- Για να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό αναπτυξιακό σχέδιο βασισμένο στην προηγούμενη έννοια.
- Δημιουργία εφικτών και συγκεκριμένων προτάσεων σχεδιασμού.
- Να επιδείξει αναλυτικές δεξιότητες και να παράγει έγκυρα ευρήματα.
- Να εφαρμόσει τη θεωρία στην πρακτική πραγματικότητα.
- Να συντάσσει κατάλληλα συμπεράσματα και συστάσεις όπου χρειάζεται.
- Να δημιουργήσει ένα καλά οργανωμένο και καλογραμμένο τελικό έγγραφο και μια αποτελεσματική προφορική παρουσίαση της διατριβής.
Πρακτική
Μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων και την παρουσίαση των δύο πραγματικών βιομηχανικών έργων, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν και να αποδείξουν όλες τις γνώσεις που απέκτησαν και τις δεξιότητες που αναπτύχθηκαν σε μια τρίμηνη πρακτική άσκηση.
Την ίδια περίοδο, οι σπουδαστές εργάζονται για το PRP τους έτσι ώστε να μπορούν να επιλέξουν να εστιάσουν την έρευνά τους σε ένα προσωπικό έργο ή να το συνδέσουν με την πρακτική άσκηση.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Αυτό το εντατικό πρόγραμμα στοχεύει να παρέχει στους σπουδαστές τα απαραίτητα θεωρητικά και πρακτικά εργαλεία γνώσης και εμπειρία για να γίνουν επαγγελματίες του Design Management.
- Επιτρέψτε στους επαγγελματίες του σχεδιασμού, του μάρκετινγκ, της μηχανικής και της διοίκησης επιχειρήσεων να ξεπεράσουν τα πειθαρχικά όρια για να εξελιχθούν σε βασικούς μοχλούς της οργανωτικής επιτυχίας.
- Αναπτύξτε ηγέτες ικανούς να συνδυάζουν τη δημιουργικότητα, τις διοικητικές δεξιότητες και τις επιχειρηματικές νοοτροπίες εντός των περιορισμών της επιχειρηματικής πραγματικότητας.
- Βοηθήστε τους σχεδιαστές και τους μη σχεδιαστές να κατανοήσουν πώς η διαχείριση σχεδιασμού μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία βιώσιμης αξίας στο επιχειρηματικό περιβάλλον.
- Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού γίνονται υπεύθυνοι σχεδιασμού, οι υπεύθυνοι σχεδιασμού γίνονται οι υπεύθυνοι σχεδιασμού και οι ηγέτες σχεδιασμού γίνονται ηγέτες καινοτομίας του μέλλοντος.
- Παρέχετε στους φοιτητές εργαλεία Σχεδιασμού και Διοίκησης Επιχειρήσεων που θα τους επιτρέψουν να γίνουν ισχυροί βασικοί συνεισφέροντες στην Αλυσίδα Δημιουργίας Αξίας, εντός του εταιρικού περιβάλλοντος ή ως ανεξάρτητοι επαγγελματίες.
- Αναπτύξτε επάρκεια στη χρήση των παρεχόμενων εργαλείων. Οι μαθητές θα είναι σε θέση να προσδιορίσουν την κατάλληλη χρήση αυτών των εργαλείων για την εξισορρόπηση της ακαδημαϊκής και πρακτικής γνώσης, την αποτελεσματικότητα στην επικοινωνία και την ικανότητα αξιολόγησης των απαραίτητων ανταλλαγών όταν αντιμετωπίζουν πραγματικές επιχειρηματικές προκλήσεις.
- Αναπτύξτε τους ρόλους και τις ικανότητες του φοιτητή σε συνεργασία με τις ομάδες καινοτομίας.
- Ενθαρρύνετε την κριτική σκέψη για να επιτρέψετε στους μαθητές να είναι ενεργοί πολίτες της παγκόσμιας κοινωνίας μας
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι σπουδαστές που λαμβάνουν αυτό το μάθημα προσθέτουν αξία στην επαγγελματική τους πείρα τόσο στις εταιρίες όσο και στις εταιρίες στρατηγικής, ασκώντας σχεδιαστική διαχείριση σε θέσεις όπως διευθυντές τμήματος σχεδιασμού, διευθυντές μάρκας, διευθυντές σχεδιασμού, διευθυντές καινοτομίας, σχεδιαστές υπηρεσιών και στρατηγικοί σχεδιασμού. Επίσης, εργάζονται ως διαχειριστές και στελέχη υπεύθυνα για τη λήψη αποφάσεων σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται ο σχεδιασμός στον οργανισμό, σε εταιρείες, σε φορείς σχεδιασμού και καινοτομίας, αλλά και σε εκπαιδευτικές και κυβερνητικές υπηρεσίες.
Οι υπεύθυνοι σχεδιασμού ασχολούνται με ομάδες διαχείρισης που μπορούν να περιλαμβάνουν το βιομηχανικό σχεδιασμό, τον σχεδιασμό γραφικών, το σχεδιασμό υπηρεσιών, το σχεδιασμό περιβάλλοντος, την ταυτότητα της μάρκας, τη σχεδίαση μόδας, το σχεδιασμό διεπαφών, το σχεδιασμό εσωτερικών χώρων, το σχεδιασμό εμπειρίας,
Εκδρομές
Για να δοθεί στους μαθητές μια ευρύτερη κατανόηση της αγοράς τελευταίας τεχνολογίας, έχουν προγραμματιστεί 2 εκδρομές στο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος. Με την καθοδήγηση καθηγητών και τον συντονισμό, οι φοιτητές εξερευνούν διαφορετικές αγορές και επαγγελματικά πλαίσια στην Ευρώπη.
Κάθε Field Trip θα μεταφέρει τους μαθητές για 3 έως 5 ημέρες σε ευρωπαϊκές πόλεις για να ανταλλάξουν γνώσεις σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Μετά από εκείνες τις ημέρες αφιερωμένες σε ακαδημαϊκές δραστηριότητες, οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την πόλη μόνοι τους.
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.