
Μεταπτυχιακό in
Master in Future Store Design
IED – Istituto Europeo di Design Florence

Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Florence, Ιταλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
9 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 24.000 *
Προθεσμία εφαρμογής
15 Sep 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
12 Nov 2024
* κόστος εγγραφής 3.000 € + κόστος μαθημάτων 21.000 €
Εισαγωγή
Αγκαλιάστε τη διατομεακή και καινοτόμο κριτική σκέψη, μάθετε να διαχειρίζεστε ένα έργο τόσο από στρατηγική όσο και από τεχνική άποψη και συμμετάσχετε σε συζητήσεις με κορυφαίους ειδικούς του κλάδου. Εξερευνήστε τις συναρπαστικές ευκαιρίες που σας προσφέρει το Master in Future Store Design!
Αυτός ο Δάσκαλος έχει μια φιλόδοξη αποστολή: να προετοιμάσει μια νέα γενιά σχεδιαστών που επικεντρώνονται όλο και περισσότερο στο μέλλον και στις σχεδιαστικές προκλήσεις που προκύπτουν από την καινοτομία και βρίσκουν εκπλήρωση σε μια ιδέα. Σε αυτή τη διαδρομή μελέτης, θα δημιουργήσετε ιδέες σχεδίασης που ευθυγραμμίζονται με τις απαιτήσεις της αγοράς και τις ανάγκες των εμπορικών σημάτων και των καταναλωτών.
Σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον, το μάθημα προσπαθεί να μεταδώσει τις γνώσεις και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό χώρων λιανικής, αναγνωρίζοντας τις βαθιές μεταμορφώσεις σε αυτό το πεδίο, ιδιαίτερα στον απόηχο της πανδημίας. Η εξελισσόμενη αλληλεπίδραση μεταξύ του φυσικού και του ψηφιακού τομέα γίνεται ολοένα και πιο ουσιαστική για τον τρόπο ζωής μας. Το παραδοσιακό κατάστημα με τούβλα και κονίαμα λειτουργεί πλέον ως ο κεντρικός κόμβος για μια υβριδική εμπειρία, συνδυάζοντας απρόσκοπτα στοιχεία στο διαδίκτυο και εκτός σύνδεσης μέσω πολυκαναλικών υπηρεσιών.
Αναγνωρίζοντας τον αντίκτυπο των περιβαλλοντικών παραγόντων, των συναισθημάτων και των συμπεριφορών, το μάθημα δίνει έμφαση στη σημασία μιας συνεκτικής στρατηγικής που μεταβαίνει αβίαστα μεταξύ διαδικτυακών και φυσικών χώρων. Όταν ενημερώνεται από μια καλά καθορισμένη στρατηγική επωνυμίας, ο σχεδιασμός λιανικής έχει τη δύναμη να κινεί τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές των καταναλωτών.
Γιατί να το επιλέξετε
Το Master in Future Store Design είναι μια απάντηση στις συνεχώς εξελισσόμενες απαιτήσεις της αγοράς, που αναπτύχθηκε γύρω από τις ανάγκες εκείνων που έχουν ήδη χαράξει μια πορεία και τώρα στοχεύουν να αρχίσουν να χτίζουν τη δική τους καριέρα.
Το μάθημα στοχεύει να προετοιμάσει τους φοιτητές για τον στρατηγικό σχεδιασμό νέων χώρων λιανικής, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να ενσωματωθούν σε επαγγελματικά στούντιο αφιερωμένα στο λιανικό εμπόριο και όχι μόνο. Αυτό περιλαμβάνει τομείς όπως η εσωτερική διακόσμηση, η οργάνωση εκδηλώσεων, το εμπόριο, οι εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων, τα πολιτιστικά ιδρύματα και οι φορείς παραγωγής και επικοινωνίας.
Διδακτέα ύλη
Μεθοδολογία και δομή
Ο Δάσκαλος εστιάζει στην άμεση εμπειρία θεμάτων και τεχνικών σχεδιασμού μέσω αφιερωμένων διδακτικών ενοτήτων σε διάφορους τομείς παρέμβασης, επιτυγχάνοντας μια καλή ισορροπία μεταξύ πρακτικών και σχεδιαστικών θεμάτων.
Οι καθηγητές, όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου, θα χρησιμοποιήσουν θεωρητικά μαθήματα, επισκέψεις, συνέδρια, ομιλίες και μελέτες περιπτώσεων για να καταγράψουν την τρέχουσα κατάσταση, να εντοπίσουν τάσεις και να επισημάνουν σημαντικές αλλαγές στον τομέα του λιανικού εμπορίου. Πάνω απ 'όλα, θα παρέχουν στους μαθητές εργαλεία για να εξασφαλίσουν τη συνεχή ικανότητά τους για ενημερώσεις.
Κατά τη διάρκεια πρακτικών μαθημάτων και εργαστηρίων, οι καθηγητές θα χρησιμοποιήσουν τη μέθοδο μάθησης με πράξη για να ενθαρρύνουν συνεχείς συζητήσεις σχετικά με απτά αποτελέσματα, συμμετέχοντας σε μια διαδικασία μάθησης που περιλαμβάνει όχι μόνο τη γνώση αλλά και τα συναισθήματα.
Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στους μαθητές να αποκτήσουν μεγαλύτερη επίγνωση των σχεδιαστικών τους δεξιοτήτων και της ικανότητάς τους να βρίσκουν δημιουργικές λύσεις σε προβλήματα. Επιπλέον, θα μάθουν να εφαρμόζουν τις θεωρίες που έχουν μάθει στην τάξη σε πραγματικές καταστάσεις, ενισχύοντας έτσι την κατανόησή τους για το αντικείμενο.
Περιεχόμενο μαθήματος
- Μέθοδοι Σχεδιασμού
- Μάρκετινγκ για λιανικό εμπόριο
- Κοινωνιολογία της Κατανάλωσης και των Αγορών
- Τεχνικές λιανικής και καινοτομία
- Σχεδιασμός λιανικής
- Trend Lab
- Ιστορικό περίπτωσης
- Επισκέψεις
- Τελικό Έργο