Master of Arts in Contemporary Fashion Design
IFA Paris
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
15 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 12.800 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Κόστος αίτησης 150 EUR
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
IFA Paris Master Certified από τη FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Διάρκεια: Πρόγραμμα 15 μηνών στα αγγλικά
- Πανεπιστημιουπόλεις: Παρίσι, Φλωρεντία (Istituto Lorenzo de Medici)
- Μορφή: Παρίσι/Φλωρεντία/Παρίσι
- Μονάδες ECTS: 120
- Κόστος εφαρμογής: 150 €
- Δίδακτρα: 12.800 €
- Περιορίζεται σε: 25 μαθητές ανά τάξη
"Αναπτύξτε τη συλλογή σας στο ατελιέ σχεδιαστών μας"
Εισαγωγή
Οι νεαροί σχεδιαστές μόδας έχουν γίνει το βασικό στοιχείο για την αναδιαμόρφωση του πανοράματος της σημερινής μόδας. Από τον διορισμό του JW Anderson ως Creative Director έως τον Loewe μέχρι την απόκτηση συμμετοχών του Christopher Kane από την Kering Group, όλα τα γεγονότα δείχνουν ότι τώρα περισσότερο από ποτέ η δημιουργία μόδας παραμένει απαραίτητη για τις δραστηριότητες μεγάλων πολυτελών εμπορικών σημάτων και μαρκών μαζικής αγοράς.
Παρά την προφανή επιστροφή στην καθαρή και φρέσκια δημιουργικότητα, τα συστατικά των σχετικών με το σχεδιασμό μόδας θέσεων εργασίας έχουν αλλάξει δραματικά. Η φαντασία ενδυμάτων με διαισθητικό τρόπο είναι μόνο μία πτυχή των ευθυνών ενός σχεδιαστή. Ένας επικεφαλής σχεδιαστής ή ένας δημιουργικός διευθυντής πρέπει όχι μόνο να προβλέπει κοινωνικές και αισθητικές αλλαγές, αλλά και να κατανοεί τα στρατηγικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα εμπορικά σήματα όσον αφορά τη θέση, το δυναμικό της αγοράς και την επικοινωνία.
Το Master of Arts in Contemporary Fashion Design σχεδιάστηκε ειδικά για να αντιμετωπίσει αυτές τις αλλαγές και απευθύνεται σε αποφοίτους Fashion Design που θέλουν να προχωρήσουν πέρα από το σχεδιασμό και την ανάπτυξη προϊόντων.
Το πρόγραμμα έχει 3 βασικούς στόχους:
- Εμπλουτισμός της μόδας και της δημιουργικής κουλτούρας των μαθητών μας με ενότητες ειδικά σχεδιασμένες για αυτό το μάθημα. Για παράδειγμα, η ενότητα «Fashion Cross Culture» αναπτύχθηκε με το Musée des Arts Décoratifs για να παρέχει μια πιο εξελιγμένη προσέγγιση στην ανάλυση των πολιτισμικών αποκλίσεων και την επίδρασή τους στη μόδα. Μια άλλη βασική ενότητα θα ήταν η «Σημειολογία προϊόντων προϊόντων». Χρησιμοποιεί τη σημειολογία ως μεθοδολογία για να αποκωδικοποιήσει ένα ρούχο και να αποκρυπτογραφήσει την αισθητική του πλευρά για να κατανοήσει καλύτερα πώς γίνεται αντιληπτό.
- Ανάπτυξη της δημιουργικότητας των μαθητών με ενότητες όπως η «Δημιουργική διαδικασία» που βοηθά τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν περισσότερο τη δική τους «δημιουργική λογική» και να αυξήσουν τις δυνατότητές τους. Η προσθήκη πρακτικών εργαστηρίων θα προσφέρει στους μαθητές μια νέα προσέγγιση στις γνωστές τεχνικές παραγωγής και σχεδιασμού. Για παράδειγμα, η ενότητα "Pattern and Draping Development" εισάγει νέες ερευνητικές μεθόδους βασισμένες στον πειραματισμό και ανοίγει νέες προοπτικές για τους μαθητές όταν πρόκειται να βρουν έμπνευση.
- Βοηθώντας τους μαθητές μας να κατανοήσουν πώς λειτουργούν οι βιομηχανίες μόδας και πώς σχεδιάζονται οι στρατηγικές μάρκας σε παγκόσμιο πλαίσιο. Μάρκετινγκ, οργανωτικά ζητήματα, οικονομικές προκλήσεις καθώς και στρατηγικές εικόνας και επικοινωνίας θα συζητηθούν σε μια σειρά από διάφορες ενότητες.
Το μάθημα ολοκληρώνεται με τους μαθητές να αναπτύσσουν το δικό τους έργο συλλογής με την καθοδήγηση ενός δασκάλου. Αυτό το έργο περιλαμβάνει τη δημιουργία συλλογής ρούχων ή/και αξεσουάρ. Η διαδικασία περιλαμβάνει το σχεδιασμό πρωτοτύπων για 12 σιλουέτες καθώς και την ανάπτυξη σχεδίων μάρκετινγκ και επιχειρήσεων. Αυτή η συλλογή εξετάζεται στη συνέχεια από κριτική επιτροπή επαγγελματιών και οι καλύτεροι μαθητές λαμβάνουν την ευκαιρία να δείξουν τη δουλειά τους σε επαγγελματίες της μόδας στο IFA Graduate Show που πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας Haute Couture. Οι μαθητές εκπαιδεύονται επίσης να λάβουν μέρος σε αρκετούς διεθνείς διαγωνισμούς που αντιπροσωπεύουν μια μεγάλη πλατφόρμα για νέους σχεδιαστές μόδας.
Όπως και με τα άλλα IFA Paris , το Master of Arts in Contemporary Fashion Design επωφελείται σημαντικά από την τοποθεσία του στο Παρίσι. Με την πλούσια πολιτιστική ζωή, τα δύο μουσεία αφιερωμένα στη μόδα, οι 6 ετήσιες εβδομάδες μόδας, εκατοντάδες εκθέσεις και κλωστοϋφαντουργικές εκθέσεις, καθώς και η γειτνίαση με μικρές βιοτεχνίες, η πόλη των φώτων, παραμένει η αδιαμφισβήτητη πρωτεύουσα της μόδας κόσμος.
Όλα τα προγράμματά μας διατυπώνονται γύρω από το πλαίσιο ECTS όπως ορίζεται από τη σύμβαση της Μπολόνιας. Αφού ολοκληρώσουν το μάθημά τους, οι μαθητές λαμβάνουν συνολικά 120 ECTS που μπορούν εύκολα να μεταφερθούν εάν αποφασίσουν να σπουδάσουν περαιτέρω. Αυτό το πρόγραμμα έλαβε επίσης την πιστοποίηση IDEL/IDEART και έχει πιστοποιηθεί ως "International Master".
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Δομή Μαθήματος
Δημιουργικός Πολιτισμός
Προκειμένου να δημιουργήσουν σχετικές ιδέες και προϊόντα, οι σχεδιαστές μόδας πρέπει συνεχώς να αμφισβητούν τη δική τους δημιουργική διαδικασία υπό το φως των αλλαγών στο κοινωνικό, οικονομικό και πολιτιστικό περιβάλλον τους. Μέσα από τις διαφορετικές ενότητες αυτής της ομάδας, οι μαθητές θα ξεπεράσουν τον ορισμό της διαισθητικής δημιουργικότητας προκειμένου να χτίσουν το δικό τους καλλιτεχνικό πλαίσιο με βάση τα προσωπικά τους κίνητρα και την πνευματική τους διαδικασία. Ο στόχος είναι να τους βοηθήσουμε να αξιοποιήσουν πλήρως το δημιουργικό τους μυαλό και επομένως να μεγιστοποιήσουν τις ικανότητές τους καινοτομίας.
Οι ενότητες περιλαμβάνουν: Εργαστήριο Σύγχρονης Ανάλυσης Δημιουργικότητας Έρευνας & Δημιουργικής Σκέψης Δημιουργικής Διαδικασίας
Περιβάλλον μόδας Ένα έντονο ενδιαφέρον για την τέχνη καθώς και η περιέργεια για άλλους δημιουργικούς τομείς είναι απαραίτητα για να τροφοδοτήσει τη δημιουργικότητα της μόδας. Η αισθητική γνώση χτίζεται με την ανάλυση διαφόρων ειδών εικόνων, γραφικών, χρώματος, ζωγραφικής, γλυπτικής, αρχιτεκτονικής ή σχεδιασμού αντικειμένων. Μέσω ενοτήτων όπως το Fashion Ethnography, Fashion Cross-Culture που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το Paris Musée des Arts Décoratifs, ή Fashion Product Semiology, οι μαθητές θα αναλύσουν περαιτέρω πώς η μόδα αντιμετωπίζει τις έννοιες της εμφάνισης και της θέσης. Τελικά οι μαθητές θα είναι σε θέση να αποκωδικοποιήσουν τις έννοιες πίσω από τα σχήματα, τους όγκους, τις λεπτομέρειες ή τα χρώματα οποιασδήποτε σειράς προϊόντων μόδας.
Οι ενότητες περιλαμβάνουν Fashion Ethnography Fashion Cross Culture Τάσεις Δημιουργικού Πλαισίου & Μελλοντική Σημειολογία Προϊόντων Μόδας.
Marketing & Management
Αυτή η ομάδα ενοτήτων αναλύει και αντικατοπτρίζει τις στρατηγικές μάρκετινγκ για επωνυμίες μόδας και παρέχει ένα αυστηρό περίγραμμα για τη διαχείρισή τους. Οι μαθητές εξετάζουν τις διαφορές στο μάρκετινγκ εμπορικών σημάτων υψηλής μόδας έναντι των εμπορικών σημάτων μαζικής αγοράς. Η παρατήρηση διαδικασιών που επηρεάζουν την ταυτότητα, την τοποθέτηση, την τιμολόγηση, τη διανομή και την επικοινωνία της επωνυμίας βοηθούν τους μαθητές να κατανοήσουν τις εγγενείς προκλήσεις της ευρείας αγοράς της σύγχρονης μόδας. Η δύναμη μιας επωνυμίας θα αναλυθεί μέσω της αξίας της, των κοινωνικών, συμβατικών και σημειωτικών της διαστάσεων. Οι μαθητές θα εξοικειωθούν με τα απαιτούμενα ολοκληρωμένα εργαλεία για το branding προκειμένου να χτίσουν συνεκτικές στρατηγικές για τη δική τους επωνυμία μόδας. Αντιμετωπίζεται επίσης η ανάγκη για μελλοντικούς επιχειρηματίες μόδας να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες μόδας σε συγκεκριμένες αγορές της σημερινής παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας.
Οι ενότητες περιλαμβάνουν:
Τοποθέτηση και τιμολόγηση Διανομή μόδας Συμπεριφορά καταναλωτή Προμήθεια και θέματα αλυσίδας εφοδιασμού Επωνυμία.
Εικόνα & Επικοινωνία
Η ολοκληρωμένη επικοινωνία και οι καινοτόμες παρουσιάσεις σχεδιασμού είναι ζωτικής σημασίας για να ξεχωρίσουν οι οίκοι μόδας σε μια πολυσύχναστη αγορά. Οι διάφορες ενότητες αυτού του κεφαλαίου θα εκπαιδεύσουν τους μαθητές να συγχωνεύουν τη σωστή διατύπωση και εικόνες παρόμοια με τις εκστρατείες επικοινωνίας μόδας που αναπτύχθηκαν στη διεθνή σκηνή. Πιο συγκεκριμένα, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που θα μεταδοθούν θα επικεντρωθούν στον στρατηγικό σχεδιασμό των μέσων, την οπτική επικοινωνία μέσω styling, τη γραπτή επικοινωνία μέσω παραδοσιακών και ψηφιακών καναλιών, τις τεχνικές δημοσίων σχέσεων και τη διαχείριση εκδηλώσεων για επιδείξεις μόδας.
Οι ενότητες περιλαμβάνουν:
Επικοινωνία The Fashion Press Retail & Visual Merchandising Photographic Styling Φωτογραφία μόδας Ιστορία & Ανάλυση.
Επιχειρηματικά θέματα
Οι σχεδιαστές μόδας ή οι καλλιτεχνικοί διευθυντές πρέπει να κατανοούν το νομικό και επιχειρηματικό πλαίσιο της βιομηχανίας της μόδας προκειμένου να συνομιλούν αποτελεσματικά με τους διαχειριστές επωνυμίας. Στο πλαίσιο αυτής της ενότητας, οι μαθητές θα ανακαλύψουν τις πραγματικότητες της βιομηχανίας της μόδας από οικονομική και οικονομική άποψη. Θα εξερευνήσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νεοσύστατες εταιρείες και θα μάθουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη σύνταξη ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Αυτό περιλαμβάνει την ανάλυση και την αξιολόγηση του δυναμικού ανάπτυξης σε νέες επιχειρήσεις, την ελαχιστοποίηση των οικονομικών κινδύνων, ενώ ταυτοποιούνται οι βασικοί παράγοντες επιτυχίας του κλάδου που είναι απαραίτητοι για την ανάπτυξη και την άνθηση μιας επωνυμίας στη σημερινή ανταγωνιστική παγκόσμια οικονομία.
Οι ενότητες περιλαμβάνουν:
Επιχειρηματικότητα & Χρηματοδότηση Πνευματική Ιδιοκτησία.
Τεχνικό θέμα
Ρεαλιστικά μια μελλοντική καριέρα στον χώρο της μόδας δεν μπορεί να συλληφθεί χωρίς μια εις βάθος γνώση της κατασκευής ρούχων. Στο πλαίσιο αυτής της ενότητας, οι μαθητές θα ενισχύσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους για να χειριστούν μια πληθώρα ειδών ενδυμάτων και υφασμάτων μέσω της μαθητείας τόσο παραδοσιακών όσο και τεχνικών παραγωγής υψηλής τεχνολογίας. Θα εκτεθούν επίσης στον ρόλο της τεχνολογίας στη δημιουργία νέων υφασμάτων και σχεδίων. Με την ολοκλήρωση αυτής της ομαδοποίησης της ενότητας, οι μαθητές θα έχουν κατανοήσει τις διαδικασίες κατασκευής και τα πρακτικά ζητήματα που σχετίζονται με τη ζωή ενός ενδύματος.
Οι ενότητες περιλαμβάνουν:
- Εργαστήριο Ψηφιακού Σχεδιασμού
- Καινοτόμο Εργαστήρι Κλωστοϋφαντουργίας
- Ανάπτυξη μοτίβων και ντυσίματος
Δίδακτρα προγράμματος
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Ανδρικά ενδύματα MA
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Online
MA Creative & Cultural Entrepreneurship : Fashion Pathway
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
MA Innovative Fashion Production
- London, Ηνωμένο Βασίλειο