
Μεταπτυχιακό Επιστημών (MSc) in
MSc στο ηλεκτρονικό επιχειρείν και το ψηφιακό μάρκετινγκ
International Hellenic University (IHU)

Πληροφορία κλειδί
Επιλέξτε τοποθεσία
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Thessaloniki, Ελληνική Δημοκρατία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
18 - 30 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Επιχειρηματικών δεξιοτήτων, όταν συνδυάζεται με βαθιά τεχνική γνώση, μπορεί να οδηγήσει στην παραγωγή καινοτόμων ιδεών στο παγκόσμιο ανταγωνιστικό περιβάλλον του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Αυτό το νέο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στοχεύει στην παροχή ισορροπημένο και καλά σχεδιασμένη εκπαίδευση, τόσο των αρχών του λογισμικού και των τηλεπικοινωνιών που εφαρμόζονται σε πρακτικές ηλεκτρονικού επιχειρείν, καθώς και τα βασικά διευθυντικά στελέχη, το μάρκετινγκ και τη χρηματοδότηση των δεξιοτήτων που απαιτούνται για την εκκίνηση και με επιτυχία να εκτελέσετε ένα e- Επιχειρήσεις. Η πορεία 14 μηνών θα απευθυνθεί σε αποφοίτους που επιδιώκουν μια σταδιοδρομία σε ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικών, διευθυντικές θέσεις και εμπορίας στον τομέα των ΤΠΕ ή άλλες παρόμοιες IT-προσανατολισμένη τομέα στην αναδυόμενη δημιουργική οικονομία. Η εξεταστέα ύλη παρέχει ένα συνδυασμό θεωρητικών γνώσεων και πρακτικών δεξιοτήτων, που εστιάζεται στο ηλεκτρονικό επιχειρείν / e-commerce εφαρμογών και των σχετικών τεχνολογιών:
- Η διαχείριση του σχεδίου, την ηγεσία και την ομαδική εργασία
- Διαχείριση και εμπορία
- Τις επιχειρηματικές δεξιότητες και γνώσεις που απαιτούνται για την ανάπτυξη νεοσυσταθείσες επιχειρήσεις
- Βασικές δεξιότητες για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων, όσον αφορά την καινοτομία και τη διαχείριση της τεχνολογίας,
- Βασικές δεξιότητες επικοινωνίας
- Πρακτικό προσανατολισμό Άσκηση διδασκαλίας που βασίζεται σε μελέτες περιπτώσεων και πραγματικά παραδείγματα
- Δεξιότητες που σχετίζονται με την ανάλυση των δεδομένων και την αξιολόγηση
- Σχεδιασμός και διαχείριση του χρόνου
Το MSc in e-Business και το πρόγραμμα Digital Marketing προωθεί τη μάθηση και τη διδασκαλία χαρακτηρίζεται από την ποικιλία των πόρων και στυλ και τεχνικές διδασκαλίας, που αναγνωρίζουν ότι το Πανεπιστήμιο λειτουργεί σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι θα πρέπει να βοηθήσει την ανάπτυξη αυτών των δεξιοτήτων, ενθαρρύνοντας όχι μόνο την ικανότητα αφηρημένης σκέψης, αλλά και τις ικανότητες των μαθητών για αυτόνομη και αυτενέργεια μάθηση, δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, καθώς και μερικές από τις γνώσεις και τις δεξιότητες, οι οποίες είναι κοινά για την απασχόληση σε πολλούς τομείς.
Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για τους πτυχιούχους Πανεπιστημίου Τηλεπικοινωνίες, Πληροφορική / Επιστήμη Υπολογιστών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και αλλά και των Φυσικών Επιστημών και Οικονομικών και Εμπορικών Τμημάτων, με ένα ισχυρό υπόβαθρο στον τομέα των ΤΠΕ και ένα ισχυρό κίνητρο για να ακολουθήσει μια καριέρα στις Επικοινωνίες και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο που σχετίζονται με τους τομείς .
Η Δομή
Το MSc in e-Business και Digital Marketing (πλήρους απασχόλησης) είναι ένα πρόγραμμα 14 μηνών διδάσκονται πάνω από τρεις όρους. Διαλέξεις λαμβάνουν χώρα κυρίως σε καθημερινές το βράδυ. Επίσης, είναι διαθέσιμη στη λειτουργία μερικής απασχόλησης πάνω από 26 μήνες για όσους δεν μπορούν να δεσμευτούν σε ένα πρόγραμμα πλήρους απασχόλησης, είτε για εργασία είτε για άλλους λόγους.
Κατά την άφιξη στο ΔΙ.ΠΑ.Ε. όλοι οι μαθητές παρακολουθούν τα μαθήματα θεμέλιο σε Java και SQL, που έχει ως στόχο να φέρει όλους τους εισερχόμενους φοιτητές στο ίδιο επίπεδο σε σχέση με μερικές από τις γνώσεις προγραμματισμού που απαιτούνται. Κατά τη διάρκεια της πρώτης θητείας, όλοι οι φοιτητές υποχρεούνται να ακολουθήσουν πέντε (5) υποχρεωτικά μαθήματα κορμού. Κατά τη διάρκεια της δεύτερης θητείας, όλοι οι μαθητές ακολουθούν άλλες τρεις (3) υποχρεωτικά μαθήματα σε συνδυασμό με δύο (2) μαθήματα επιλογής. Τέλος, κατά τη διάρκεια της τρίτης περιόδου, το έργο είναι αφιερωμένο αποκλειστικά στην διατριβή του πλοιάρχου.
Προθεσμίες υποβολής αιτήσεων
Το ΔΙ.ΠΑ.Ε. λειτουργεί σε κυλιόμενη βάση ομολογίες, σε δύο (2) γύρους των αιτήσεων.
- Εφαρμογή Γύρος 1 καταληκτική ημερομηνία: 15, Ιουνίου 2015 - Γύρος Εφαρμογή 2 καταληκτική ημερομηνία: 16 Οκτώβρη, 2015 Αυτό σημαίνει ότι οι υποψήφιοι υποβάλουν αίτηση και έχουν εισαχθεί σε προγράμματα μας όλο το χρόνο, μέχρι το τέλος του 1ου γύρου (15 Ιουνίου ). Γύρος 2 αιτήσεις θα εξεταστούν σύμφωνα με τη διαθεσιμότητα των θέσεων στο πρόγραμμα μετά το Γύρο 1.
Προτείνουμε, ωστόσο, ότι θα εφαρμόσει το συντομότερο δυνατό για να διασφαλίσει μια γρήγορη απάντηση και διαθεσιμότητα θέση.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Βασικά Μαθήματα 1ου Εξάμηνου
- Διαχείριση ΤΠΕ
- Ψηφιακό μάρκετινγκ
- Web Analytics
- Data Science for Business: Theory and Practice
- Βασικά στοιχεία ΤΠΕ
Μαθήματα Κορμού 2ου Εξάμηνου
- Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: Ανάπτυξη και Χρηματοδότηση ενός ηλεκτρονικού επιχειρείν
- Social Media και Online Community Management
- Ψηφιακές Οργανώσεις: Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
Τα μαθήματα επιλογής
Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου οι μαθητές προσαρμόζουν περαιτέρω το πρόγραμμά τους επιλέγοντας μαθήματα επιλογής. Η επιλογή των μαθημάτων επιλογής πρέπει να περιλαμβάνει μέχρι 12 ECTS (2 μαθήματα). Ορισμένα από τα μαθήματα επιλογής ενδέχεται να μην προσφέρονται σε ένα συγκεκριμένο έτος, ανάλογα με τη ζήτηση των φοιτητών.
- Μεγάλα δεδομένα και Cloud Computing
- Ψηφιακή επιχειρηματική στρατηγική
- Εξόρυξη δεδομένων
- Αλληλεπίδραση ανθρώπινου υπολογιστή, σχεδιασμός και εμπειρία χρήστη
- Έρευνα αγοράς και ανάλυση
- Συμβουλευτικό Έργο
Οι μερικώς απασχολούμενοι παρακολουθούν τα ακόλουθα μαθήματα κατά τη διάρκεια των δύο (2) ετών σπουδών: 1ο έτος 1ο: Διαχείριση ΤΠΕ, Βασικά στοιχεία ΤΠΕ | Όρος 2: Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα: Ανάπτυξη και Χρηματοδότηση ενός e-Business, Social Media και Online Community Management, Digital Organisations: eCommerce and eGovernment 2ο Έτος Εξάμηνο 1: Digital Marketing, Web Analytics, Data Science for Business: Theory and Practice | Τρίμηνο 2: Δύο (2) μαθήματα επιλογής | Όρος 3: Διατριβή
Η διατριβή
Κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου, οι φοιτητές εργάζονται στο έργο της Μεταπτυχιακής τους Διατριβής, η θεματική περιοχή της οποίας είναι σχετική με το πρόγραμμα σπουδών τους και τα ενδιαφέροντά τους. Η διατριβή παρέχει μια καλή ευκαιρία για εφαρμογή της θεωρίας και των εννοιών που διδάσκονται σε διαφορετικά μαθήματα σε ένα πραγματικό πρόβλημα ή πρόκληση του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Οι φοιτητές εποπτεύονται σε όλη τη διάρκεια των έργων τους από ένα μέλος της ακαδημαϊκής σχολής και τους ακαδημαϊκούς βοηθούς. Μετά την υποβολή της διατριβής, οι φοιτητές παρουσιάζουν τις εργασίες τους σε συμμαθητές και καθηγητές σε ειδική εκδήλωση.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Η Σχολή Επιστήμης & Τεχνολογίας προσφέρει αρκετές υποτροφίες για τα προγράμματα που προσφέρει, καλύπτοντας σημαντικό ποσοστό των διδάκτρων. Αυτές οι υποτροφίες είναι ανταγωνιστικές. Τα κριτήρια απονομής περιλαμβάνουν την ποιότητα του πρώτου πτυχίου, τους προπτυχιακούς βαθμούς του υποψηφίου, τη γνώση της αγγλικής γλώσσας και το συνολικό προφίλ. Οι υποψήφιοι για υποτροφίες θα πρέπει να περιλαμβάνουν ξεχωριστή επιστολή με τα έγγραφα της αίτησής τους στην οποία ζητούν να ληφθούν υπόψη για υποτροφία, αναφέροντας τους λόγους για τους οποίους πιστεύουν ότι πληρούν τις προϋποθέσεις.
Ευκαιρίες καριέρας
Σε μια ταχέως εξελισσόμενη αγορά, οι νεοφυείς επιχειρήσεις αλλά και οι καθιερωμένες εταιρείες ΤΠΕ απαιτούν ειδικούς με βαθιά κατανόηση τόσο των τεχνολογικών όσο και των επιχειρηματικών πτυχών της επιχειρηματικότητας. Οι απόφοιτοι από το πρόγραμμα MSc in e-Business and Digital Marketing μπορούν να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη και τη διεθνοποίηση σχεδόν οποιασδήποτε εταιρείας ή οργανισμού, συμβάλλοντας στη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ τεχνολογίας και επιχείρησης, χρησιμοποιώντας τις γνώσεις τους στα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, αναδυόμενες τεχνολογίες και διαχείριση και εκμετάλλευση της καινοτομίας. Ως εκ τούτου, προβλέπονται πολλές ευκαιρίες απασχόλησης για τους αποφοίτους αυτού του προγράμματος. Ενδεικτικά περιλαμβάνουν:
- Εταιρείες ΤΠΕ
- Startup νέας τεχνολογίας
- Πολυεθνικές εταιρείες και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ)
- Εταιρείες λογισμικού ηλεκτρονικού εμπορίου και υγείας
- Πάροχοι δικτύων κινητής τηλεφωνίας και πάροχοι ευρυζωνικού Διαδικτύου
- Εταιρείες δικτύων αισθητήρων και τηλεματικής
- Επιχειρηματικά κεφάλαια και hedge funds
- Συμβουλευτικές εταιρείες
Εκτός από τις τεχνικές δεξιότητες που αποκτήθηκαν μέσω της μελέτης, οι φοιτητές μας επωφελούνται από το εξαιρετικό Γραφείο Σταδιοδρομίας του Πανεπιστημίου, προκειμένου να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες (π.χ. δεξιότητες επικοινωνίας, προετοιμασία συνεντεύξεων, σύνταξη βιογραφικού κ.λπ.) για καλύτερη προετοιμασία για την αγορά εργασίας.