
Μεταπτυχιακό in
μάστερ στη διοίκηση επιχειρήσεων INSA Business, Marketing & Communication School

Εισαγωγή
Παρουσίαση
Αυτό το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ευρείας βάσης περιλαμβάνει ενότητες στην οικονομική ανάλυση των διαχειριστικών αποφάσεων, τον οικονομικό έλεγχο και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων, branding, κ.λπ. προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη βάση για περαιτέρω σπουδές ή εξειδίκευση.
Στόχοι
- Αναπτύξουν στρατηγικές διευθυντικές δεξιότητες και τις οργανωτικές και επιχειρησιακές ικανότητες.
- Φτιάξτε μια σταθερή βάση σε βασικά μαθήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
- Αποκτήστε γενικές και πρακτικές γνώσεις της επιχειρηματικής διαχείρισης.
Στόχος
α) Πτυχιούχοι και επαγγελματίες που επιθυμούν να διευρύνουν τους ορίζοντές τους για την απασχόληση.
β) Οι έμπειροι επαγγελματίες που θέλουν να αναλάβουν νέα καθήκοντα και τις ευθύνες.
γ) Οι εταιρείες που επιδιώκουν την εκπαίδευση του προσωπικού.
δ) Απόφοιτοι στον τομέα της επαγγελματικής κατάρτισης και της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην επιχειρηματική περιοχή αναζητούν πρακτική προετοιμασία για να ενταχθούν στο εργατικό δυναμικό.
Επαγγελματικές ευκαιρίες
- στρατηγικός Σύμβουλος
- Διοικητικός Διευθυντής
- Διευθυντής Διοίκησης
- Επικεφαλής του τμήματος
INSA προσφέρει τη δυνατότητα να κάνει ένα οικοτροφείο σε εταιρείες κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Syllabus
Ενότητα 1 - Επιχειρησιακή Πολιτική και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Στρατηγική.
Ενότητα 2 - Στρατηγικές και Πολιτικές της διαχείρισης της κυκλοφορίας.
Ενότητα 3 - οικονομικό έλεγχο και τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων.
Ενότητα 4 - Διαχείριση Παραγωγής, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Logistics και Ελέγχου Ποιότητας.
Ενότητα 5 - Εμπορική Διαχείριση: οργάνωση των εμπορικών δικτύων.
Ενότητα 6 - Διοικητικές Ικανότητες: Coaching, την ενδυνάμωση, την ηγεσία και οργάνωση.
Ενότητα 7 - Οικονομική Ανάλυση της διαχειριστικής αποφάσεις.
Ενότητα 8 - Οικονομική Διαχείριση: διοίκησης, της στρατηγικής και Δημιουργία Αξίας.
Ενότητα 9 - Εταιρία Εκτιμήσεις: συγχωνεύσεις, τις δημόσιες συμβάσεις, κοινοπραξία.
Ενότητα 10 - Παγκοσμιοποίηση και διεθνοποίηση των αγορών. Ανάλυση.
Ενότητα 11 - Διοικητική Ηθική και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Ενότητα 12 - Branding: Η Διοίκηση της αξίας μιας μάρκας (τεχνογνωσία).
Ενότητα 13 - Οι κοινωνικοί παράγοντες: Ένωση και Κεντρικά Γραφεία Εργαζομένων. Συνεργασία και την επίλυση των εργασιακών διαφορών.
Ενότητα 14 - Δικαστική και φορολογική αντιμετώπιση των διαχειριστικών δραστηριοτήτων.
Ενότητα 15 - Τεχνολογική Καινοτομία στις επιχειρήσεις. Διαχείριση της παγκόσμιας γνώσης.
Ενότητα 16 - Balance Scorecard: στρατηγικές σχεδιασμού για τη διαχείριση.
Ενότητα 17 - Τελική έργου: Στρατηγικό Επιχειρησιακό Σχέδιο.
Σύστημα Αξιολόγησης
Το σύστημα αξιολόγησης βασίζεται στη συνεχή αξιολόγηση του κάθε μπλοκ της μελέτης, μέσα από την παρακολούθηση των μαθημάτων ή / και εξέταση. Ο φοιτητής πρέπει να έχει περάσει κάθε θέμα ξεχωριστά. Επιπλέον, ο φοιτητής πρέπει να έχουν κερδίσει ένα ελάχιστο βαθμό που προβλέπεται στο Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Έχοντας περάσει με επιτυχία τις αξιολογήσεις και με την ελάχιστη συμμετοχή που απαιτείται, ο φοιτητής λαμβάνει ένα δίπλωμα Masters στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από INSA Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ & Σχολικά ανακοίνωση.