
Μεταπτυχιακό in
Master στο e-tourism & διαχείρισης των εσόδων INSA Business, Marketing & Communication School

Εισαγωγή
Παρουσίαση
Ο τουρισμός είναι ένας από τους τρέχοντες κινητήριες δυνάμεις της παγκόσμιας οικονομίας και ένας από τους κυριότερους παραγωγούς της απασχόλησης. Για το λόγο αυτό, είναι ζωτικής σημασίας να διατηρηθεί ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας στον τομέα του τουρισμού, με την υποστήριξη των ατόμων με επαγγελματικά προσόντα που συμβάλλουν στη διατήρηση και βελτίωση των επιπέδων της ανταγωνιστικότητας του τομέα αυτού.
Το Μεταπτυχιακό στην e-Tourism & Διαχείρισης Εσόδων παρέχει γνώσεις σε ψηφιακά εργαλεία και τα κοινωνικά δίκτυα που επιτρέπουν ανοίξει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων μάρκετινγκ και πωλήσεων. Επίσης, εξειδικευμένη εκπαίδευση που βελτιστοποιεί τους πόρους και τα έσοδα σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική βιομηχανία.
Στόχοι
- Παρέχει γνώσεις σε ψηφιακά εργαλεία και τα κοινωνικά δίκτυα
- Καθιέρωση μάρκετινγκ σχέσεων, την άμεση και την αφοσίωση των πελατών σε ψηφιακά περιβάλλοντα
- Γνώση των θεωριών και των μεθόδων της «Διαχείρισης Εσόδων».
- Εκπαιδεύσει και να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες για να δημιουργήσει αντίκτυπο στην αύξηση των εσόδων σε ξενοδοχεία και εστιατόρια.
Στόχος
α) Απόφοιτοι στον Τουρισμό.
β) Οι επαγγελματίες που έχουν ανάγκη από αναβάθμιση και επιθυμούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους ορίζοντες.
γ) Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν εξειδίκευση του προσωπικού.
δ) Οι απόφοιτοι στην επαγγελματική Intermediate ή υψηλότερου βαθμού στους τομείς του τουρισμού, των τροφίμων, Ταξιδιωτικά Γραφεία και Διοίκηση Φιλοξενίας αναζητούν πρακτική προετοιμασία για να ενταχθούν στο εργατικό δυναμικό.
Επαγγελματικές ευκαιρίες
- Έσοδα Διευθυντής
- Διευθυντής ή ο αναπληρωτής του ξενοδοχείου
- Επικεφαλής του Catering και εστιατόρια
- Διευθυντής αγορών
- Τρόφιμα και Ποτά Διευθυντής
INSA προσφέρει τη δυνατότητα πρακτικής άσκησης σε επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της παράδοσης του Δασκάλου
Syllabus
1. E-ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
Η ανασύνθεση Παραδοσιακά Τουριστικό Μάρκετινγκ
Τοποθέτηση και Digital Μάρκες
Στρατηγικές ψηφιακής λήψης και τμηματοποίηση
Η σημασία της επικοινωνίας σχεδιασμού: Καθαρή στρατηγική
Η ψηφιακή Web
Ψηφιακά Εργαλεία και Κοινωνικά Δίκτυα
Σχέσεις Marketing, Direct και Πιστότητας Πελατών σε ψηφιακά περιβάλλοντα
Web Analytics: Μέτρηση και ποσοτικοποίηση στο e-Tourism
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ 2. ΕΣΟΔΑ
Πολιτικές και Στόχοι "Revenue Management"
Θέτοντας έτσι τις βάσεις για ένα πρόγραμμα της "Διαχείρισης Εσόδων"
Διοίκηση Διαστήματος
Πολιτικές βέλτιστη τιμή και Υπολογισμοί
Rate Control, Διαθεσιμότητα και "υπεράριθμες κρατήσεις"
Η ομάδα διαχείρισης
Τεχνολογία Θέματα
Διαχείριση Χρόνου
Ανάλυση και εφαρμογή
τελικό σχέδιο
Σύστημα Αξιολόγησης
Το σύστημα αξιολόγησης του προγράμματος αποτελείται από τη συμμετοχή σε συνεδριάσεις, μισό μερική αξιολόγηση της πορείας και την προετοιμασία και την παρουσίαση του τελικού σχεδίου.
Μετά την επιτυχή δοκιμή και αξιολόγηση του προγράμματος όσο υπάρχει η ελάχιστη συμμετοχή που απαιτείται, οι μαθητές να πάρουν τον τίτλο του Master in e-Tourism & Διαχείρισης Εσόδων της INSA Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ & Σχολικά ανακοίνωση.