
MSc Μόδα και πολυτελή επιχείρηση
Paris, Γαλλία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 19.000 / per year
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το MSc Fashion & Luxury Business σας προσφέρει μαθήματα διαχείρισης και εξειδικευμένα μαθήματα μόδας.
Ενώ η μόδα είναι ένα δυναμικό, συνεχώς μεταβαλλόμενο και ταχέως αναπτυσσόμενο τμήμα της βιομηχανίας πολυτελείας, αυτό το πρόγραμμα στοχεύει να παράγει αποφοίτους με προηγμένες γνώσεις και ένα εύρος δεξιοτήτων διαχείρισης στη βιομηχανία μόδας που εξελίσσεται πάντα.
Η σύνδεση μεταξύ του Sup de Luxe και του τομέα είναι να εξασφαλίσει μια τέλεια συνένωση της διαχείρισης, της τέχνης, της χειροτεχνίας και της επιστήμης, η οποία είναι η ουσία της μόδας.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Πρόγραμμα πρώτης χρονιάς:
- Ηθική και εταιρική κοινωνική ευθύνη
- Το οικοσύστημα της επιχειρηματικότητας
- Εταιρική χρηματοδότηση
- Στρατηγική διάγνωση
- Σύστημα πληροφοριών διαχείρισης και διαχείριση έργου
- Αυτο-ενημέρωση
- Διεθνής χρηματοδότηση και διαχείριση κινδύνων
- Τελική διατριβή
- Εξέλιξη καριέρας
- Digηφιοποίηση του διεθνούς πολυτελούς κόσμου
- Διοργάνωση παγκόσμιας πολυτελούς εκδήλωσης
- Στρατηγική μάρκετινγκ
- Εμποροποίηση
- Σχέδιο επικοινωνίας
- Προηγμένο δίκαιο για διεθνείς οργανισμούς
Πρόγραμμα δεύτερου έτους:
- Κατανόηση του παγκόσμιου τοπίου της βιομηχανίας πολυτελείας
- Μάθηση επιχειρηματικών μοντέλων στη μόδα και τις πολυτελείς επιχειρήσεις
- Διαχείριση νομικών και κανονιστικών θεμάτων σε επιχειρήσεις πολυτελείας
- Κατανόηση της κοινωνιολογίας και της ιστορίας της μόδας
- Καθορισμός στρατηγικής Brand & Fashion & Luxury Branding
- Διαχείριση εταιρικής χρηματοδότησης & επιδόσεων στον κλάδο της μόδας και της πολυτέλειας
- Διαχείριση ψηφιακού μάρκετινγκ και ηλεκτρονικού εμπορίου στην επιχείρηση μόδας
- Γαλλικά ως ξένη γλώσσα
- Προσωπική & ανάπτυξη σταδιοδρομίας
- Σεμινάριο
- Ερευνητικές μέθοδοι
- Σχεδιασμός στρατηγικών μάρκετινγκ μόδας και πολυτέλειας
- Εξοικείωση με τις ιδιαιτερότητες του προϊόντος (πολυτελείας) μόδας
- Διαχείριση επικοινωνίας & βασικών εκδηλώσεων στο χώρο της μόδας
- Διαχείριση ενός σημείου πωλήσεων μόδας σε μια προοπτική πολλαπλών καναλιών
- Διαχείριση αγορών & αλυσίδας εφοδιασμού στην επιχείρηση μόδας
Αποτέλεσμα προγράμματος
Οι στόχοι αυτού του προγράμματος είναι να επιτρέψουν στους μαθητές:
- επιδείξτε πρωτότυπη δημιουργική σκέψη και αυτονομία στην ανάπτυξη ιδεών έργου όταν ανταποκρίνεστε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες της βιομηχανίας μόδας
- να είναι εξοπλισμένα για να αντιμετωπίζουν τις υπάρχουσες και αναδυόμενες τεχνολογίες στη σημερινή διεθνή βιομηχανία μόδας
- κατανοήσουν την ανάπτυξη ειδικών επωνυμιών και τις επιχειρηματικές πρακτικές παγκοσμίως
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc Μόδα, Ένδυση και Διαχείριση πολυτέλειας
- Dubai, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
MSc Luxury Fashion Management
- Manchester, Ηνωμένο Βασίλειο