Keystone logo
Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto Ψηφιακό μάρκετινγκ
Instituto Superior de Contabilidade e Administração do Porto

Ψηφιακό μάρκετινγκ

Porto, Πορτογαλία

Διάρκεια αίτησης

Πορτογαλικά

Ζητήστε το ρυθμό

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης

Αίτηση διδάκτρων

Στην Πανεπιστημιούπολη

Υποτροφίες

Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας

Εισαγωγή

Στόχοι

Το Master in Digital Marketing σκοπεύει να εισαγάγει ένα στοιχείο καινοτομίας σε μικρές εταιρείες, όπου οι δραστηριότητες που σχετίζονται με το μάρκετινγκ είναι συνήθως σε ένα μόνο τμήμα και ο υπεύθυνος διευθύνει όλες τις δραστηριότητες της εμπορικής λειτουργίας. Σε μεγάλες εταιρείες, αντίθετα, είναι φυσιολογικό να υπάρχουν περισσότερα από ένα τμήματα, με τεχνικούς και ενδιάμεσους διευθυντές για κάθε ένα από τα τμήματα προϊόντων ή/και υπηρεσιών, ή ακόμα και για κάθε έναν από τους τομείς μάρκετινγκ. Ο διευθυντής προϊόντος ή/και επωνυμίας είναι παραδείγματα αυτού του τύπου επαγγελματιών και προκύπτουν από την εξειδίκευση του μάρκετινγκ.

Αυτοί οι επαγγελματίες πρέπει να είναι άτομα με ισχυρές δεξιότητες ανάλυσης, οργάνωσης και ηγεσίας και πρέπει να είναι σε θέση να αναπτύσσουν και να εκτελούν παγκόσμιες στρατηγικές μάρκετινγκ, σε ψηφιακό επίπεδο. Πρόκειται για άτομα που πρέπει να έρθουν σε επαφή με ένα ευρύ φάσμα ατόμων (εσωτερικών και εξωτερικών της εταιρείας), ξέρουν πώς να εργάζονται ομαδικά, έχουν άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή). Επιπλέον, οι λειτουργίες τους απαιτούν από αυτούς να γνωρίζουν το περιβάλλον που τις περιβάλλει (οικονομία, ανταγωνισμός, καταναλωτικές συνήθειες, τάσεις, τεχνολογικές καινοτομίες κ.λπ.) τις πωλήσεις των εταιρειών.

Επαγγελματικές Ευκαιρίες

  • συμβουλευτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, ηλεκτρονικού επιχειρείν και ηλεκτρονικού εμπορίου·
  • Σχεδιασμός, διαχείριση και διαμεσολάβηση των αποτελεσμάτων των ενεργειών Digital Marketing.
  • Εφαρμογή συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου;
  • Δημιουργία τεμαχίων επικοινωνίας για εκτύπωση σε χαρτί και για δημοσίευση στο Διαδίκτυο.
  • Ανάπτυξη Διαδραστικού Περιεχομένου για CD-ROM / DVD και για εξοπλισμό κινητής επικοινωνίας.
  • Λήψη και επεξεργασία ψηφιακού ήχου και βίντεο.
  • Εφαρμογή και διαχείριση συστημάτων CRM.

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις

Παρόμοια Μαθήματα