PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
ISTC Master Marketing-Πωλήσεις
ISTC

Master Marketing-Πωλήσεις

Lille, Γαλλία

2 Years

Γαλλική γλώσσα

Πλήρης απασχόληση

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Sep 2025

EUR 7.990 / per year

Στην Πανεπιστημιούπολη

Εισαγωγή

Είτε επιλέξετε τη διαδρομή εργασίας-μελέτης είτε την κλασική διαδρομή, η συμμετοχή στο Marketing-Sales Master στο ISTC αποτελεί ουσιαστική προετοιμασία για να γίνετε ο επαγγελματίας της επικοινωνίας που είναι απαραίτητος για τον σύγχρονο κόσμο.

Το Master πραγματοποιείται στην πανεπιστημιούπολη Wenov - Euratechnologies Lille

Διεθνείς Επικοινωνίες

Αναπτύξτε και διαχειριστείτε την επικοινωνία και το μάρκετινγκ της εταιρείας σας διεθνώς

Αγκαλιάστε μια διεθνή ή διεθνή καριέρα με τη διαχείριση έργων επικοινωνίας για τον διαφημιστή ή σε ένα πρακτορείο.

Τα βασικά σημεία:

  • Ένα πρώτο έτος μεταπτυχιακού διπλώματος - δύο δυνατότητες
  • Ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο στο ISTC ακολουθούμενο από 6 μήνες πρακτικής άσκησης
  • Ένα χρόνο στο Universidad CEU San Pablo στη Μαδρίτη (διπλό πτυχίο προορίζεται για φοιτητές ISTC με πτυχίο Bachelor)
    • Ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο στο ISTC ακολουθούμενο από 6 μήνες πρακτικής άσκησης
    • Ένα χρόνο στο Universidad CEU San Pablo στη Μαδρίτη (διπλό πτυχίο προορίζεται για φοιτητές ISTC με πτυχίο Bachelor)
  • Δεύτερο έτος μεταπτυχιακού διπλώματος - δύο δυνατότητες
  • Ένα εξάμηνο σε ακαδημαϊκή ανταλλαγή σε ένα από τα πανεπιστήμια εταίρους ISTC (βλ. σελ. 34) ακολουθούμενο από 6 μήνες πρακτικής άσκησης
  • Δύο εξάμηνα σε ακαδημαϊκή ανταλλαγή σε ένα από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια του ISTC (βλ. σελ. 34)
  • Μια ερευνητική εργασία γραμμένη στα αγγλικά ή στα ισπανικά

Από τη διαπολιτισμική διαχείριση μέχρι το σχεδιασμό και την επικοινωνία κρίσεων, αυτό το μάθημα προσφέρεται μόνο ως αρχικό μάθημα.

Τα τέλη εγγραφής στα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια περιλαμβάνονται στα δίδακτρα ISTC

Περιοχή μάρκας

Σχεδιάστε και αναπτύξτε αποτελεσματικές στρατηγικές επώνυμου περιεχομένου
Συνδυάζοντας την επικοινωνία, τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ, χτίζετε μια περιοχή επωνυμίας τόσο από άποψη «αγοράς» και από άποψη «εικόνας». Αναπτύσσετε αποτελεσματικές και σχετικές στρατηγικές περιεχομένου σε ένα πολυκαναλικό περιβάλλον με στόχο να δεσμεύσετε την κοινότητά σας

Τα βασικά σημεία:

  • Ελέγξτε και αξιολογήστε τη δύναμη της επωνυμίας σας όσον αφορά τη φήμη και τη δύναμη
  • Δημιουργήστε μια περιοχή επωνυμίας και διαχειριστείτε μια στρατηγική περιεχομένου επωνυμίας
  • Δημιουργήστε πρωτότυπο περιεχόμενο με υψηλή προστιθέμενη αξία
  • Προσελκύστε την κοινότητά σας μέσω αυτού του περιεχομένου

Αφήγηση ιστοριών, στρατηγική αντιγραφή, στρατηγική σύνταξης, ψηφιακός σχεδιασμός, παραγωγή περιεχομένου, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιρροή και PR… Εργαλεία και προσεγγίσεις που συνδέονται στενά με την επικοινωνία, τις δημόσιες σχέσεις και το μάρκετινγκ.

Το μάθημα «Brand Territory» προσφέρεται εναλλάξ, ως μέρος σύμβασης μαθητείας, για περίοδο 3 εβδομάδων στην εταιρεία και μίας εβδομάδας στο ISTC .

Υπεύθυνη Επικοινωνία και ΕΚΕ

Ηγείστε έργα με υψηλή κοινωνική, οικολογική και ανθρώπινη αξία σε δεσμευμένες εταιρείες ή οργανισμούς Ως διαχειριστής αλλαγής, εμπλέκετε την εταιρεία και τους υπαλλήλους της σε μια διαδικασία κοινωνικής, περιβαλλοντικής και οικονομικής βιωσιμότητας και υποστηρίζετε τις ομάδες προς πιο οικολογικά υπεύθυνες πρακτικές.

Τα βασικά σημεία:

  • Κατακτήστε τα θέματα και τους πυλώνες της ΕΚΕ για να τα ενσωματώσετε στη στρατηγική της εταιρείας ή του οργανισμού σας
  • Κατανόηση των κοινωνικών ζητημάτων της οικολογικής μετάβασης για τη δημιουργία αυτών των νέων φαντασιών και νέων προτάσεων υπεύθυνων αξιών
  • Κατέχετε τους ηθικούς κώδικες και κανονισμούς
  • Κινητοποίηση του οικολογικού σχεδιασμού στην εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία για τις δράσεις που αναλαμβάνονται

Πρότυπα που συνδέονται με τη βιώσιμη ανάπτυξη, νέα κοινωνικά μοντέλα, υπεύθυνα επιχειρηματικά μοντέλα, διαχείριση έργων ή ακόμα και καινοτόμες προσεγγίσεις υπεύθυνης επικοινωνίας: αυτό το μάθημα συνδυάζει την αναζήτηση νοήματος και τη διαχείριση έργου.

Το μάθημα «Υπεύθυνη Επικοινωνία και ΕΚΕ» προσφέρεται σε βάση εργασίας-μελέτης, ως μέρος σύμβασης μαθητείας, για περίοδο 3 εβδομάδων σε εταιρεία και μίας εβδομάδας στο ISTC

Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ δεδομένων

Καθορίστε μια στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου και διαχειριστείτε την ανάπτυξή της Συνδυάζετε αποτελεσματικά τους μοχλούς απόκτησης, μετατροπής και αφοσίωσης σε μια δυναμική μεταξύ καναλιών. Το μοτίβο σας: βελτιώστε την απόδοση του ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου σας χρησιμοποιώντας δεδομένα.

Τα βασικά σημεία:

  • Δημιουργήστε μια στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου ενσωματώνοντας όλα τα ψηφιακά κανάλια
  • Σχεδιάστε μια διεπαφή ηλεκτρονικού εμπορίου και κάντε την προσφορά σας ελκυστική
  • Ασφαλίστε νομικά τις ψηφιακές σας εφαρμογές
  • Αναπτύξτε στρατηγικές μάρκετινγκ δεδομένων

Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ δεδομένων e-CRM, εισερχόμενο μάρκετινγκ, σχεδιασμός UX, CRM, ηλεκτρονικό εμπόριο και m-commerce… Αυτό το μάθημα σας προετοιμάζει για τη διαχείριση έργων προσανατολισμένων στο εμπόριο και το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις σχέσεις με τους πελάτες.

Το μάθημα «Ηλεκτρονικό εμπόριο και μάρκετινγκ δεδομένων» προσφέρεται σε βάση εργασιακής μελέτης, ως μέρος σύμβασης μαθητείας, για περίοδο 3 εβδομάδων σε μια εταιρεία και μίας εβδομάδας στο ISTC .

Εμπειρία πελάτη

Ξανασκεφτείτε το ταξίδι του πελάτη και δημιουργήστε μια αξέχαστη εμπειρία πελάτη Κατανοήστε τα πλαίσια, αποκτήστε τα αντανακλαστικά, τις μεθόδους και τις συγκεκριμένες πρακτικές για να ανταποκριθείτε στις προκλήσεις του να κερδίσετε και να διατηρήσετε πελάτες, προσφέροντας μια ποιοτική εμπειρία πολυκαναλικού πελάτη! Γίνετε διαχειριστής επιτυχίας πελατών.

Τα βασικά σημεία:

  • Ενοποιήστε τις γνώσεις σας για τους πελάτες και κινητοποιήστε τους μοχλούς του μάρκετινγκ σχέσεων
  • Καθορίστε και εφαρμόστε αποτελεσματικά ταξίδια πελατών
  • Σχεδιάστε στρατηγικές αφοσίωσης σε όλα τα κανάλια και εκτελέστε προγράμματα
  • Μέτρηση της αποτελεσματικότητας του προγράμματος

Συλλογή και ανάλυση ταξιδιών πελατών, ποιοτική και ποσοτική ανάλυση δεδομένων, υλοποίηση εκδηλώσεων πελατών... Πραγματική εργασία διεπαφής μεταξύ διαχειριστών προϊόντων, καταστημάτων, web και τμημάτων επωνυμίας για να εγγυηθεί την ικανοποίηση των πελατών.

επιχειρηματικότητας

Γίνετε δημιουργός της δραστηριότητας ή της επιχείρησής σας κατά τη διάρκεια του ISTC Master. Εκπαίδευση που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το εθνικό δίκτυο Pépite. Επωφελείστε από την επίσημη ιδιότητα του φοιτητή-επιχειρηματία.

Τα βασικά σημεία:

  • Αναπτύξτε το επιχειρηματικό σας πνεύμα
  • Αναπτύξτε τις επιχειρηματικές σας δεξιότητες
  • Αναπτύξτε το επιχειρηματικό σας έργο

Υποστήριξη για τη δημιουργία ή την ανάπτυξη της δικής σας επιχείρησης με την υποστήριξη εμπειρογνωμόνων, συμβούλων και ενός εδαφικού δικτύου… Το μάθημα «Επιχειρηματικότητα» προσφέρεται σε κλασική βάση ή σε βάση εργασιακής μελέτης (ως μέρος σύμβασης εργασίας). μαθητεία, σε περίοδος 3 εβδομάδων στην εταιρεία και μίας εβδομάδας στο ISTC ).

Διαβάστε περισσότερα στον ιστότοπο του ιδρύματος

Εισαγωγές

Διδακτέα ύλη

Αποτέλεσμα προγράμματος

Δίδακτρα προγράμματος

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις