Keystone logo
Kedge Business School MSc στο μάρκετινγκ
Kedge Business School

MSc στο μάρκετινγκ

1 up to 2 Years

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Sep 2025

EUR 17.400 / per year *

Στην Πανεπιστημιούπολη

* Τα παραπάνω δίδακτρα αντικατοπτρίζουν το κόστος για το κομμάτι Master of Science. Δίδακτρα για το μάθημα διαδρομής: 9500 EUR

Έκπτωση Early bird 10% στα δίδακτρα

Εισαγωγή

Οι δραστηριότητες μάρκετινγκ και οι δεξιότητες πρέπει να αλλάξουν σε συνάρτηση με τις βαθιές και συχνά αντιφατικές αλλαγές που διεξάγονται στο περιβάλλον μας, συμπεριλαμβανομένης της ψηφιακής τεχνολογίας και την ανάπτυξη μιας συμμετοχικής κουλτούρας που μετατρέπει τους καταναλωτές σε δεοντολογικούς καταναλωτές, την αίσθηση ότι ανήκουν σε πολλές κοινότητες μέσω συγγενών ή συναισθηματικών δεσμών, η εμφάνιση τάσης προς μια περισσότερο υπεύθυνη μορφή εμπορίας και νέων μορφών ανταγωνισμού που βασίζονται στη δημιουργία ανοικτών οικοσυστημάτων με τη συμμετοχή «επιχειρηματικών εταίρων».

Με αυτές τις αλλαγές κατά νου σχεδιάσαμε το MSc Marketing & Brand Management, σε συνεργασία με μια ομάδα καθηγητών-ερευνητών και εταιρειών που αποτελούν μέρος του οικοσυστήματος του KEDGE Business School. Οι καθηγητές ανήκουν σε ένα από τα πιο γνωστά Ερευνητικά Κέντρα της Ευρώπης, το KEDGE BS «Marketing Center of Excellence».

Εργαζόμενοι με τις επιχειρήσεις, παίρνουν τη σημερινή μας κατάσταση γνώσης στο χώρο του μάρκετινγκ και εμπλέκουν τους μαθητές στην έρευνά τους. Οι εταιρείες συμμετέχουν στην από κοινού υλοποίηση του προγράμματος σε διάφορα επίπεδα: μερικοί συμμετέχουν στη διαχείριση του προγράμματος μέσω της Επιτροπής Ανάπτυξης, ενώ άλλοι υποστηρίζουν τους μαθητές σε όλες τις προαιρετικές διαδρομές σπουδών τους χάρη στις εταιρικές σχέσεις «καθοδήγησης».

Γιατί να επιλέξετε αυτό το πρόγραμμα;

Τα κομμάτια "Ψηφιακές δεξιότητες"

«Συστήματα γραφείου», «προσωπική επωνυμία», «σχεδιασμός με χρήση Adobe», «Google Adwords & analytics» κ.λπ.

Ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα που παρέχει πρόσβαση στο 80% των επαγγελμάτων μάρκετινγκ

χάρη στο σχεδιασμό του: ένας κοινός πυρήνας που οδηγεί σε επιλογές που αφορούν την απασχόληση και τον τομέα.

Μια εκπαιδευτική προσέγγιση 3 επιπέδων

  • 1/3 διδασκαλίας που παρέχεται από κορυφαίους ακαδημαϊκούς καθηγητές που είναι μέλη του Κέντρου Μάρκετινγκ Αριστείας Kedge BS: δίνουν τη δυνατότητα στους φοιτητές να επωφεληθούν από την τελευταία πρόοδο στον τομέα του μάρκετινγκ χάρη στη συμμετοχή τους σε ερευνητικά έργα με εταιρείες.
  • 1/3 διαλέξεις από εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες: μοιράζονται την εμπειρία και την εμπειρία τους με τους μαθητές
  • 1/3 εργασία με βάση την εμπειρία για τη δημιουργία, εφαρμογή και ανάλυση: επιτόπια έρευνα, εταιρικά προγράμματα, επισκέψεις σε επιχειρήσεις κ.λπ.

Μια "εταιρική σχέση καθοδήγησης"

σε κάθε μία από τις επιλογές που αφορούν το επάγγελμα ή/και τον τομέα. Μια εταιρεία υποστηρίζει τους φοιτητές καθ 'όλη τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου (συνέδρια, γνωριμίες εργασίας, μελέτες περιπτώσεων, εργαστήρια, προβλήματα εφαρμοσμένης έρευνας κ.λπ.). Παραδείγματα εταιρικών εταιρειών (Danone, Cultura, Procter & Gamble, Dentsu Aegis Network κ.λπ.)

Υποτροφίες και Χρηματοδότηση

Δίδακτρα προγράμματος

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις