Μεταπτυχιακό στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηθικό branding
London, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
12 Months
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Oct 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 8.500 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* ΗΒ/ΕΕ: 8.500 £ | Διεθνείς: 12.000 £
Εισαγωγή
Οι οργανισμοί επιδιώκουν να δημιουργήσουν αυθεντικές επωνυμίες ενσωματώνοντας αξίες στο μάρκετινγκ τους και επιδιώκουν να αξιολογήσουν την απόδοσή τους χρησιμοποιώντας αναλυτικά στοιχεία ιστού για να κατανοήσουν τον αντίκτυπο των καμπανιών μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών. Το μάθημα θα εξετάσει τις σύγχρονες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των πιο πρόσφατων εξελίξεων αιχμής και των βέλτιστων πρακτικών του κλάδου, για να σας προσφέρει μια ολοκληρωμένη κατανόηση μιας καινοτόμου προσέγγισης μάρκετινγκ που συνδυάζει τόσο την ψηφιακή όσο και την επωνυμία.
Το Master in Digital Marketing and Ethical Branding θα σας εξοπλίσει με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να εργαστείτε σε μια σειρά ρόλων στον τομέα που έχετε επιλέξει. Στόχος του προγράμματος είναι ότι αυτό το πρόγραμμα θα σας δώσει τις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται για να πετύχετε και θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην περίπλοκη και ταχέως εξελισσόμενη ψηφιακή οικονομία.
Το μάθημα θα διδάσκεται από μια ακαδημαϊκή ομάδα με ισχυρό υπόβαθρο στο ψηφιακό μάρκετινγκ και το branding. Το μάθημα θα υποστηρίξει τις γνώσεις σας με τις σχετικές θεωρίες που σχετίζονται με το αντικείμενο. Το πρόγραμμα στοχεύει να δώσει τη δυνατότητα στους μαθητές να αναπτύξουν μια πρακτική και κριτική κατανόηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και του branding στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Στο τέλος του προγράμματος, οι μαθητές θα έχουν τη γνώση και την κατανόηση των βασικών εννοιών και θεωριών στην θεματική περιοχή που θα τους επιτρέψει να έχουν ενεργό ρόλο στον κλάδο της επιλογής τους.
Ξεκλειδώστε το πλήρες δυναμικό σας
Είστε καινοτόμος, πρωτοπόρος ή λύτης προβλημάτων του αύριο; Εδώ, στο King Stage , δημιουργήσαμε ένα δυναμικό περιβάλλον μάθησης για να επιτρέψουμε σε μαθητές όπως εσείς να ευδοκιμήσουν και να βελτιώσουν το σύνολο των δεξιοτήτων τους.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, διδάσκεστε τις αρχές των επιχειρήσεων με το πρωτοποριακό πρόγραμμα σπουδών μας που περιλαμβάνει: δυναμική διδασκαλία , μάθηση μέσω μεθόδων και πραγματικές εργασίες με επιλεγμένους επιχειρηματικούς εταίρους . Η ακαδημαϊκή μας προσέγγιση έχει σχεδιαστεί ειδικά για να σας επιτρέψει να αναπτύξετε τις διαπροσωπικές σας δεξιότητες, να ηγηθείτε της αλλαγής και να ασκήσετε αντίκτυπο στον επιχειρηματικό κόσμο.
Οι παγκοσμίου φήμης ομιλητές μας θα είναι εδώ για να σας εμπνεύσουν από την πρώτη μέρα και να μοιραστούν το πάθος και την τεχνογνωσία τους. Οι προσκεκλημένοι ομιλητές θα προσκληθούν επίσης να μεταμορφώσουν την κατανόησή σας για τις επιχειρήσεις.
Μέχρι το τέλος του προγράμματος, θα ξεχωρίσετε από το πλήθος με αυτό το εξειδικευμένο μεταπτυχιακό και θα είστε έτοιμοι για τον κόσμο του αύριο.
Μικτό στυλ μάθησης
Στο King Stage , έχουμε μια καινοτόμο προσέγγιση στη διδασκαλία και τη μάθηση.
Προσφέρουμε ένα μοναδικό ακαδημαϊκό ταξίδι, χρησιμοποιώντας έναν συναρπαστικό συνδυασμό επιλογών μάθησης, συμπεριλαμβανομένης της διαδραστικής διδασκαλίας πρόσωπο με πρόσωπο, της αντεστραμμένης τάξης , της έρευνας πεδίου και της ομαδικής εργασίας .
Διδακτέα ύλη
Ενότητες
- Ψηφιακή στρατηγική και ηθική επωνυμία
Η χρήση στρατηγικών branding και ψηφιακού μάρκετινγκ έχει άμεσο αντίκτυπο στα περιθώρια κέρδους και στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Κατά τη διάρκεια αυτής της ενότητας, θα μάθετε διάφορες μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ και πώς να αναπτύξετε μια ηθική επωνυμία. Θα κατανοήσετε επίσης τη στρατηγική πίσω από τη διαδικασία λήψης αποφάσεων μιας επιτυχημένης εκστρατείας μάρκετινγκ και θα συγκρίνετε τον αντίκτυπο του ψηφιακού μάρκετινγκ σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους.
- Data Mining και Data-Driven Marketing
Ο κύριος στόχος αυτής της ενότητας είναι να κατανοήσει τις θεμελιώδεις απαιτήσεις για την ανάλυση δεδομένων. Θα μάθετε πώς να αναγνωρίζετε στοιχεία δεδομένων που είναι απαραίτητα για έναν οργανισμό. Στο τέλος αυτής της ενότητας, θα μπορείτε να λαμβάνετε στρατηγικές αποφάσεις.
- Καταναλωτική ευφυΐα
Ο στόχος αυτής της ενότητας είναι να σας παρέχει τεχνικές, στρατηγικές και θεωρίες που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τη συμπεριφορά των σύγχρονων καταναλωτών, με έμφαση τόσο σε άτομα όσο και σε ομάδες. Θα κατανοήσετε επίσης πώς να χρησιμοποιήσετε το ψηφιακό περιβάλλον για να δημιουργήσετε νοημοσύνη στους καταναλωτές.
- Ανάπτυξη Ιστού και Analytics
Κατά τη διάρκεια αυτής της ενότητας, θα αποκτήσετε τη γνώση για να σχεδιάσετε μια επαγγελματική ιστοσελίδα. Θα μάθετε τη σημασία ενός ιστότοπου στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ εντός μιας εταιρείας. Επιπλέον, θα διερευνήσετε πώς να αξιολογήσετε την αποτελεσματικότητα της ανάπτυξης ιστοσελίδων. Επιπλέον, αυτή η ενότητα θα σας διδάξει τις βασικές αρχές της κατασκευής και του σχεδιασμού ιστοτόπων και θα μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε τα αναλυτικά στοιχεία για να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη αναλύοντας δεδομένα.
- Κανονισμός Δεδομένων και ΕΚΕ
Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και οι περιβαλλοντικές, κοινωνικές και πρακτικές διακυβέρνησης γίνονται όλο και περισσότερο προτεραιότητες για πολλούς οργανισμούς καθώς αξιολογούν τις υποχρεώσεις τους προς τους υπαλλήλους, τους πελάτες και τον κόσμο. Σε αυτήν την ενότητα, θα κατανοήσετε πώς εργάζονται οι οργανισμοί για την επίτευξη αυτών των στόχων ΕΚΕ και ESG, ενώ ένας τομέας εστίασης είναι τα δικαιώματα δεδομένων και το απόρρητο δεδομένων.
- Προηγμένες μέθοδοι έρευνας
Οι εταιρείες συχνά βασίζονται σε πληροφορίες που βασίζονται στην έρευνα για τη λήψη αποφάσεων. Προκειμένου να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά το ερευνητικό υλικό και να διασφαλιστεί ότι οποιεσδήποτε αποφάσεις λαμβάνονται με βάση τα ευρήματα της έρευνας βασίζονται σωστά, είναι απαραίτητο να κατανοήσουμε τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία των μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται για τη συλλογή και ανάλυση αυτών των πληροφοριών. Υπάρχουν πολλές προσεγγίσεις για τη διεξαγωγή έρευνας που ποικίλλουν ως προς τους τύπους των ερωτήσεων που επιδιώκουν να απαντήσουν και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται για την παροχή απαντήσεων που διερευνώνται σε αυτήν την ενότητα.
Εκπαιδευτικό ταξίδι στη Φρανκφούρτη (Γερμανία)
Η Φρανκφούρτη δεν είναι μόνο μία από τις σημαντικότερες τοποθεσίες στον κόσμο για τραπεζικές συναλλαγές, αλλά και ένας από τους σημαντικότερους κόμβους δεδομένων. Δίνοντάς σας την ευκαιρία να ταξιδέψετε στη Γερμανία, θα μάθετε για την ανάπτυξη της ψηφιακής μετάβασης σε εταιρείες και θα έχετε την ευκαιρία να συμμετάσχετε σε κοινωνικές δραστηριότητες, να εργαστείτε σε ένα έργο και να επισκεφθείτε καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις και καθιερωμένους οργανισμούς που εργάζονται προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Impact Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση
6 μήνες αμειβόμενη πρακτική στο Ηνωμένο Βασίλειο (απαιτείται βίζα Tier 5) Ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα.
Η πρακτική άσκηση θα σας δώσει την ευκαιρία να ασκήσετε θετικό αντίκτυπο σε έναν οργανισμό και να αποκτήσετε επαγγελματική εμπειρία. Στο τέλος της τοποθέτησής σας, θα πρέπει να γράψετε μια αναφορά 2.000 λέξεων.
Αποτέλεσμα προγράμματος
Το Master in Digital Marketing και Ethical Branding θα σας εξοπλίσει με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να εργαστείτε σε μια σειρά από ρόλους μάρκετινγκ στον επιλεγμένο τομέα σας. Στόχος του προγράμματος είναι ότι αυτό το πρόγραμμα θα σας δώσει τις βασικές δεξιότητες που απαιτούνται για να πετύχετε και να κατανοήσετε πώς να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην περίπλοκη και ταχέως εξελισσόμενη ψηφιακή οικονομία.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Επίδραση πρακτικής άσκησης
Η αμειβόμενη πρακτική άσκηση είναι μέρος του προγράμματος. Μπορεί να γίνει στο Ηνωμένο Βασίλειο ή αλλού εάν οι μαθητές το επιθυμούν. Θα παρέχουμε στους φοιτητές υποστήριξη Visa για όσους θέλουν να κάνουν την πρακτική τους άσκηση στο Ηνωμένο Βασίλειο με τη βίζα Tier 5. Θα παρέχουμε επίσης ατομική υποστήριξη σε φοιτητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην εύρεση πρακτικής άσκησης.
Με την «επίδραση πρακτικής άσκησης», οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να ολοκληρώσουν μια επί πληρωμή τοποθέτηση σε μια εταιρεία.
Αυτό θα σας επιτρέψει να εργαστείτε με πλήρη απασχόληση σε έναν οργανισμό της επιλογής σας. Η πρακτική άσκηση θα διαρκέσει 6 μήνες για τουλάχιστον 25 ώρες την εβδομάδα.
Αυτή είναι η ευκαιρία σας να αποκτήσετε εμπειρία παράλληλα με τις σπουδές σας, να κερδίσετε πιστώσεις για τα επιτεύγματά σας και να ξεχωρίσετε στην αγορά εργασίας. Στο τέλος της τοποθέτησής σας, θα πρέπει να γράψετε μια αναφορά.
Υποστήριξη καριέρας
Υποστηρίζουμε τους μαθητές με εργαστήρια εξέλιξης σταδιοδρομίας που περιλαμβάνουν:
- Υποστήριξη βιογραφικού
- Συνοδευτική επιστολή
- Προετοιμασία συνέντευξης
- Συνεργαζόμαστε εταιρείες για να παρέχουν ευκαιρίες στους μαθητές μας
Εγγυημένες ευκαιρίες καριέρας
Δεσμευόμαστε να σας συνδέουμε με εταιρείες και επαγγελματίες στον τομέα σας μέσω εργασιακών δραστηριοτήτων , εκδηλώσεων δικτύωσης και εκθέσεων εργασίας .
Θα εργάζεστε στο τμήμα μάρκετινγκ αναλύοντας δεδομένα από διαφορετικές πηγές χρησιμοποιώντας εργαλεία για τη δημιουργία χρήσιμων πληροφοριών που μπορούν να βελτιώσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ των πελατών. Θα αναπτύξετε επίσης ξεχωριστές προσεγγίσεις για βιώσιμες επωνυμίες.
Ρόλοι μετά την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού:
- Αναλυτής δεδομένων
- Μάρκετινγκ πελατών
- μάρκετινγκ Διαδικτύου
- Διαδικτυακή διαφήμιση
- Διευθυντής ψηφιακής εμπορίας
- Εμπειρογνώμονας επωνυμίας
- Υπεύθυνος κοινωνικών μέσων/Διαχειριστής κοινότητας
- Έμπορος περιεχομένου
- Ψηφιακός διαχειριστής έργου
- Υπεύθυνος πληροφοριών