PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Kingston University MCs στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ανάλυση
Kingston University

MCs στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ανάλυση

Kingston upon Thames, Ηνωμένο Βασίλειο

1 up to 2 Years

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Sep 2025

EUR 13.500 *

Στην Πανεπιστημιούπολη

* σπίτι πλήρους απασχόλησης | Διεθνής πλήρης απασχόληση: £19.700

Εισαγωγή

Γιατί να επιλέξετε αυτό το μάθημα;

Στην εποχή της προηγμένης τεχνολογίας, της αυξημένης ψηφιοποίησης και των ραγδαίων αλλαγών στο ψηφιακό επιχειρηματικό περιβάλλον, λίγες επιχειρηματικές λειτουργίες χρειάστηκε να εξελιχθούν τόσο βαθιά όσο το μάρκετινγκ.

Αυτό το συναρπαστικό μάθημα θα σας εξοπλίσει με τις απαιτούμενες δεξιότητες για να συνεισφέρετε άμεσα αποτελεσματικά σε ρόλους στο ψηφιακό μάρκετινγκ και στην ανάλυση.

Θα αναπτύξετε μια στρατηγική και πρακτική κατανόηση της δημιουργίας αξίας, της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων και των επικοινωνιών μάρκετινγκ – μεταξύ άλλων βασικών πρακτικών μάρκετινγκ – μέσω του φακού του ψηφιακού. Θα εξερευνήσετε τον αντίκτυπο που έχουν τα μεγάλα δεδομένα, η αυτοματοποίηση, η τεχνητή νοημοσύνη και οι αναδυόμενες τεχνολογίες στις ικανότητες των επιχειρήσεων να επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών και του μάρκετινγκ.

Λόγοι για να επιλέξετε το Kingston University

  • Το Kingston Business School είναι ένα από τα μόλις 6% των σχολών επιχειρήσεων στον κόσμο που είναι διαπιστευμένα από το AACSB International.
  • Θα αποκτήσετε εις βάθος γνώση σε όλους τους βασικούς τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής, των εργαλείων, των αναλυτικών στοιχείων, της συμπεριφοράς των αγοραστών και της έρευνας αγοράς.
  • Θα εξερευνήσετε αναδυόμενες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η μηχανική μάθηση και η διαφήμιση μέσω προγραμματισμού, κρατώντας σας μπροστά στο ταχέως εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο.
  • Θα έχετε την ευκαιρία να εργαστείτε με πραγματικούς πελάτες σε συναρπαστικά έργα και να ακούσετε βέλτιστες πρακτικές από ειδικούς σε εταιρείες όπως η Coca-Cola, η Samsung, η TikTok, η Royal Mail και ο John Lewis.
  • Θα αναπτύξετε την ικανότητα να δημιουργείτε, να εκτελείτε και να βελτιστοποιείτε στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ που οδηγούν τα αποτελέσματα στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά.
Διαβάστε περισσότερα στον ιστότοπο του ιδρύματος

Εισαγωγές

Δίδακτρα προγράμματος

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις