
Master of Science στα Πληροφοριακά Συστήματα - Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Oslo, Νορβηγία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
2 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
15 Mar 2026
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Aug 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
NOK 56.400 / per semester *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Η τιμή θα ποικίλλει για αιτούντες εκτός ΕΕ/ΕΟΧ
Εισαγωγή
Το Master in Information Systems - Digital Marketing εξειδικεύεται στη γνώση του ρόλου του ψηφιακού μάρκετινγκ παράλληλα με τις υπάρχουσες έννοιες και θεωρίες μάρκετινγκ και εξετάζει πώς λειτουργούν στην ευρύτερη οργανωτική στρατηγική.
Ακαδημαϊκό τμήμα
Η Σχολή Οικονομικών Επιστημών, Καινοτομίας και Τεχνολογίας αποτελείται από δύο τμήματα:
Η Σχολή Οικονομικών, Καινοτομίας και Τεχνολογίας παρέχει προγράμματα έρευνας και σπουδών σε επίπεδο πτυχίου και μεταπτυχιακού. Η έμφαση τόσο στα ερευνητικά όσο και στα προγράμματα σπουδών δίνεται στα οικονομικά, την καινοτομία, την ψηφιοποίηση και την τεχνολογία της πληροφορίας. Η επιστήμη της πληροφορίας, τα συστήματα πληροφοριών και η αλληλεπίδραση μεταξύ τεχνολογίας και ανθρώπων είναι άλλοι συναρπαστικοί τομείς εστίασης. Το τμήμα επεκτείνει τις διαδικτυακές του προσφορές και προσφορές για περαιτέρω και συνεχή εκπαίδευση σε συνεργασία με την επαγγελματική ζωή. Το τμήμα διαθέτει καθιερωμένες ερευνητικές ομάδες και ερευνητικά εργαστήρια σε υψηλό διεθνές επίπεδο.
Πώς δουλεύουμε
Η έρευνά μας δίνει έμφαση στην οικονομία, την καινοτομία, την ψηφιοποίηση και την πληροφορική. Επιπλέον, υπάρχουν αρκετά συναρπαστικά ερευνητικά έργα στην εφαρμοσμένη πληροφορική, τα πληροφοριακά συστήματα και την αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή. Οι καθηγητές μας έχουν εκτενή εμπειρία τόσο στη βιομηχανία όσο και στον ακαδημαϊκό χώρο. Η σχετική εμπειρία της επαγγελματικής ζωής εισάγεται στη διδασκαλία μέσω διαλέξεων και διαλέξεων επισκεπτών. Αυτό θα σας συνηθίσει στις προκλήσεις της επαγγελματικής ζωής και θα διευκολύνει τη μετάβαση μεταξύ της ζωής στη μελέτη και της επαγγελματικής ζωής.
Ζωή στην πανεπιστημιούπολη
Kristiania είναι ένα μέρος για όλους, ενώ είναι ένα μέρος όπου θα σπουδάσεις μαζί με άλλους που μοιράζονται τα πάθη σου. Η εκπαίδευση από Kristiania είναι προσανατολισμένη στην πρακτική, γεγονός που κάνει τους μαθητές μας περιζήτητους στην αγορά εργασίας, ακόμη και πριν ολοκληρώσουν την εκπαίδευσή τους. Οι ενώσεις γραμμής των ίδιων των μαθητών δημιουργούν ευκαιρίες για συναντήσεις και δεσμούς με βάση κοινά ενδιαφέροντα, ενώ οι θερμοκοιτίδες όπως η Loftet και η Bryggeriet δημιουργούν ένα πολυσύχναστο και εμπνευσμένο περιβάλλον για τις εταιρείες των ίδιων των μαθητών.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στα Πληροφοριακά Συστήματα με εξειδίκευση στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ αποτελείται από συνολικά 120 μονάδες ECTS.
Αυτό το μεταπτυχιακό έχει διάρκεια δύο ακαδημαϊκά έτη, και κάθε ακαδημαϊκό έτος χωρίζεται σε δύο εξάμηνα. Εδώ μπορείτε να δείτε μια επισκόπηση των υποχρεωτικών μαθημάτων και τις ευκαιρίες που έχετε για πρακτική, ανταλλαγή και εξειδίκευση. Διατηρούμε το δικαίωμα να κάνουμε αλλαγές.
Πρώτος χρόνος
1ο εξάμηνο
- Εισαγωγή στην Έρευνα ΠΣ MS110 7.5 ECTS
- Ψηφιακή Συμπεριφορά Καταναλωτή και Νευροεπιστήμη Καταναλωτών MD112 7.5 ECTS
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ MD113 7,5 ECTS
- Ηθική, βιωσιμότητα και κοινωνία MA141 7.5 ECTS
2ο εξάμηνο
- Ψηφιακή Επικοινωνία και Μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης MD114 7.5 ECTS
- Business Intelligence and Dashboards MD221 7.5 ECTS
- Μέθοδοι Έρευνας MS321 7.5 ECTS
- Ανάπτυξη Πρότασης ΠΔΕ5100 7,5 π.μ
Δεύτερη χρονιά
3ο εξάμηνο
- Επιλογή ή Ανταλλαγή VALUTV99930M 30 ECTS
4ο εξάμηνο
- Μεταπτυχιακή Διατριβή MS404 30 π.μ
Αποτέλεσμα προγράμματος
Η πλήρης έκδοση αυτού του πτυχίου θα σας παρέχει:
- εξειδικευμένη γνώση του ρόλου του ψηφιακού μάρκετινγκ παράλληλα με τις υπάρχουσες έννοιες και θεωρίες μάρκετινγκ και εξετάστε πώς αυτές λειτουργούν εντός της ευρύτερης οργανωτικής στρατηγικής
- ενδελεχής γνώση του ψηφιακού πελάτη, πώς να σχεδιάζετε δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ, πώς να δημιουργείτε μια σωστή βάση δεδομένων πελατών και να χρησιμοποιείτε τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων
- μπορεί να εφαρμόσει γνώσεις σχετικά με διάφορα κανάλια και πλατφόρμες ψηφιακών μέσων σε νέους τομείς στον κλάδο, τον δημόσιο και μη κερδοσκοπικό τομέα
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι IS Masters με εξειδίκευση στο Digital Marketing έχουν τα προσόντα να εργαστούν ως
- Υπεύθυνος μάρκετινγκ
- Διαχειριστής ψηφιακού μάρκετινγκ
- Ειδικός ψηφιακού μάρκετινγκ
- Διαχειριστής κοινωνικών μέσων
- Διευθυντής της κοινότητας
- Διαχειριστής ψηφιακού περιεχομένου
Θα πληροίτε τις προϋποθέσεις για πιο γενικούς ρόλους Πληροφοριακών Συστημάτων, όπως διευθυντές πληροφορικής, προγραμματιστές επιχειρήσεων, επιχειρηματικοί αναλυτές και σύμβουλοι. Μετά την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού προγράμματος, ο υποψήφιος έχει επίσης επίσημα προσόντα για διδακτορική μελέτη σε σχετικό τομέα έρευνας.