MSc Marketing Conours και Brand Management
Middlesex University Dubai
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Dubai, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
AED 80.700 *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Jan 2025
* συνολική αμοιβή
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το πτυχίο MSc Corporate and Marketing Communications διδάσκεται στο Τμήμα Μάρκετινγκ, Επωνυμίας και Τουρισμού του Middlesex University Dubaiστο Business School. Πρόκειται για ένα συναρπαστικό πρόγραμμα που θα δώσει την ευκαιρία να εξερευνήσετε σύγχρονα θέματα στη θεωρία και την πρακτική της εταιρικής επικοινωνίας μάρκετινγκ, μέσα σε ένα καθιερωμένο και πνευματικά αυστηρό πλαίσιο και πλαίσιο. Η έρευνα συνεχίζει να δείχνει ότι οι οργανισμοί αναζητούν επαγγελματίες επικοινωνίας μάρκετινγκ που έχουν όχι μόνο θεωρητική κατανόηση αλλά και τις δεξιότητες και τις ικανότητες για να εφαρμόσουν αυτή τη γνώση στην πραγματική ζωή. Ως απάντηση σε αυτή την ανάγκη, το πρόγραμμα MSc συνδυάζει την εννοιολογική και θεωρητική σκέψη με την ευκαιρία ανάπτυξης πρακτικής διορατικότητας και εφαρμογής.
Το μάθημα επιτρέπει στους μαθητές να επιλέξουν από μια σειρά προαιρετικών ενοτήτων που βασίζονται στο περιεχόμενο των βασικών ενοτήτων και διερευνούν πιο εξειδικευμένες και εξειδικευμένες πτυχές της επικοινωνίας. Οι μαθητές θα έχουν επιλογές να επιλέξουν από διαφορετικές πτυχές της επικοινωνίας, για παράδειγμα, (α) εστίαση στις επικοινωνίες μάρκετινγκ. β) καταναλωτές και ενδιαφερόμενα μέρη· (γ) στρατηγική επικοινωνιακή προσέγγιση. Το μάθημα περιλαμβάνει έναν αριθμό διαφορετικών τρόπων μάθησης που κυμαίνονται από παραδοσιακές διαλέξεις και σεμινάρια όπου οι μαθητές θα ασχοληθούν με έννοιες και θεωρίες, θα εξερευνήσουν βασικά ερωτήματα και θα πραγματοποιήσουν εργασίες όπως η επινόηση και η ανάλυση της δραστηριότητας μάρκετινγκ.
Γιατί να σπουδάσετε MSc Εταιρικές και Επικοινωνίες Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Middlesex;
Σε πολλούς τομείς, η χρήση στρατηγικών επικοινωνίας πολλαπλών καναλιών αυξάνεται και μαζί με αυτό αυξάνεται και η ζήτηση για επαγγελματίες με εξειδίκευση σε αυτόν τον συναρπαστικό τομέα. Αντικατοπτρίζοντας αυτή την ανάγκη για μια πιο εταιρική προοπτική και στρατηγική προσέγγιση στις επικοινωνίες, αυτό το μάθημα, που αναπτύχθηκε με ειδικούς του κλάδου, έχει σχεδιαστεί για επαγγελματίες που αναζητούν εξέλιξη σταδιοδρομίας και πρόσφατους πτυχιούχους με υπόβαθρο στο μάρκετινγκ, τα μέσα ενημέρωσης, τη διαχείριση ή τις κοινωνικές επιστήμες. Το μάθημα δίνει επίσης μεγάλη έμφαση στην εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη και χρησιμοποιεί μια σειρά από διαδραστικές και βασισμένες σε προβλήματα προσεγγίσεις μάθησης, συμπεριλαμβανομένων πραγματικών περιπτωσιολογικών μελετών, ασκήσεων επίλυσης προβλημάτων και κατοικίας με επαγγελματίες του κλάδου
Το μάθημα επικεντρώνεται σε τρία βασικά σκέλη του πεδίου. Η «στρατηγική ανάλυση και σκέψη» ενισχύει την κατανόηση των αγορών και την εφαρμογή κριτικών και αναλυτικών μεθόδων για την επίλυση προβλημάτων επικοινωνίας. Το «Execution» αναπτύσσει πρακτικές δεξιότητες σχετικά με τη σύνταξη και την παρουσίαση σχεδίων επικοινωνίας και διαφημιστικών φυλλαδίων. και «Εργαλεία, Μέσα και Ρυθμίσεις» ενσωματώνει τη χρήση παραδοσιακών και καινοτόμων τρόπων επικοινωνίας σε διαφορετικά περιβάλλοντα, κοινωνικά, εθνικά ή παγκόσμια.
Τα κυριότερα σημεία του μαθήματος
- Το μάθημα παραδίδεται από εξέχοντες ακαδημαϊκούς με προσανατολισμό στην έρευνα και την πρακτική.
- Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους μαθητές με ισχυρή εννοιολογική βάση και ένα ισχυρό σύνολο δεξιοτήτων και πρακτικών εργαλείων.
- Κάθε μαθητής έχει τη δυνατότητα να προσαρμόσει το πρόγραμμα στα δικά του ενδιαφέροντα και στόχους σταδιοδρομίας μέσω της επιλογής προαιρετικών ενοτήτων που επιτρέπουν διαδρομές εξειδίκευσης σε τομείς όπως το Brand Analytics, οι δημόσιες σχέσεις και οι επικοινωνίες κρίσεων και η ψυχολογία και η επικοινωνία των καταναλωτών.
- Μια σειρά από συν-διδακτικές δραστηριότητες και προσκεκλημένες διαλέξεις από κορυφαίους επαγγελματίες συμπληρώνουν το ακαδημαϊκό πρόγραμμα.
Chartered Institute of Marketing
Αυτό το πρόγραμμα είναι διαπιστευμένο από το Chartered Institute of Marketing (CIM), τον κορυφαίο επαγγελματικό οργανισμό για επαγγελματίες μάρκετινγκ παγκοσμίως. Το Middlesex University ένωσε τις δυνάμεις του με το CIM για να δώσει στους φοιτητές μας την ευκαιρία να αποκτήσουν επαγγελματικά προσόντα CIM επωφελούμενοι από τις εξαιρέσεις που παρέχονται μέσω του προγράμματος Graduate Gateway. Τα προσόντα CIM είναι ιδιαίτερα περιζήτητα από τους εργοδότες και χαρτογραφούνται παράλληλα με τα δικά μας πτυχία, διασφαλίζοντας ότι εξοπλίζουμε τους μαθητές μας με τις καλύτερες ευκαιρίες για μια επιτυχημένη καριέρα μάρκετινγκ.
Middlesex University Dubai είναι επίσης ένα από τα λίγα Διαπιστευμένα Κέντρα Σπουδών CIM στο Ντουμπάι, προσφέροντας στους φοιτητές την ευκαιρία να ολοκληρώσουν τις υπόλοιπες ενότητες CIM που απαιτούνται για να αποκτήσουν τα προσόντα CIM.
Chartered Management Institute (CMI)
Το πρόγραμμά σας είναι διπλά διαπιστευμένο από το Chartered Management Institute, το μόνο επαγγελματικό όργανο που μπορεί να απονέμει το καθεστώς Chartered Manager - το απόλυτο βραβείο διαχείρισης. Αφιερωμένοι στην προώθηση των υψηλότερων προτύπων στην αριστεία στη Διοίκηση και την Ηγεσία, όλοι οι φοιτητές θα έχουν τη Συνεργατική Συνδρομή CMI καθ' όλη τη διάρκεια της μελέτης τους δίνοντάς τους πρόσβαση σε μια σειρά από οφέλη. Με την ολοκλήρωση του πτυχίου σας, θα αποχωρήσετε επίσης με ένα επαγγελματικό προσόν CMI Level 7 στη Στρατηγική Διοίκηση και την Πρακτική Ηγεσίας.
Διδασκαλία
Πώς θα διδαχθεί το MSc Corporate and Marketing Communications;
Το μάθημα περιλαμβάνει έναν αριθμό διαφορετικών τρόπων μάθησης που βοηθούν στη βελτίωση της κατανόησής σας για το θέμα. Αυτά μπορεί να κυμαίνονται από παραδοσιακές διαλέξεις και συνεδρίες σεμιναρίων, όπου θα εμπλακείτε με έννοιες και θεωρίες, θα εξερευνήσετε βασικά ερωτήματα και θα εκτελέσετε εργασίες όπως η επινόηση και η ανάλυση της δραστηριότητας μάρκετινγκ. Θα έχετε επίσης ομαδικά και ατομικά σεμινάρια, θα συμμετέχετε σε αυτοκατευθυνόμενη μάθηση και θα συμμετέχετε σε μια κατοικία για να βελτιώσετε την κατανόηση των θεμάτων πρακτικής.
Εκτίμηση
Θα σας ζητηθεί να ολοκληρώσετε μια σειρά εργασιών για αξιολόγηση, ιδίως εξετάσεις και μαθήματα. Το μάθημα μπορεί να είναι μεμονωμένα, όπως σχέδια, εκθέσεις, υπόμνημα και δοκίμια, ή ομαδική που θα περιλαμβάνει δραστηριότητα, συμπεριλαμβανομένων παρουσιάσεων και εκθέσεων. Τα σεμινάρια θα περιλαμβάνουν επίσης επίσημα και ανεπίσημα σχόλια.
Virtual Open Days
Λάβετε μέρος στις Virtual Open Days, όπου μπορείτε να μιλήσετε με τη σχολή και το προσωπικό για να μάθετε περισσότερα για το ευρύ φάσμα των προγραμμάτων μας, τις απαιτήσεις εισόδου, τις υποτροφίες, τους τρόπους σπουδών και να πάρετε μια αίσθηση για το πώς είναι να σπουδάζεις σε μια παγκόσμιας κλάσης Πανεπιστήμιο του Ηνωμένου Βασιλείου στο Ντουμπάι.
Εγγραφείτε εδώ
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Περιεχόμενο προγράμματος
Το MSc Corporate και Marketing Communications πρόγραμμα θα προσφέρεται σε πλήρους απασχόλησης (διαρκείας 1 έτους) και μερικής απασχόλησης (2 ετών) τρόπους μελέτης. Το πρόγραμμα θα αποτελείται από δύο υποχρεωτικές ενότητες που οι φοιτητές θα ολοκληρώσουν για ένα ακαδημαϊκό έτος, το καθένα των οποίων αξίζει 30 μονάδες. Τα μαθήματα για όλο το χρόνο θα παρέχουν στους μαθητές περισσότερο χρόνο για να αφομοιώσουν το θέμα σε κάθε ενότητα. Μια σειρά από 15 πιστωτικές μονάδες θα είναι διαθέσιμες ως προαιρετικές ενότητες. Αυτά συνήθως θα διαρκέσουν για έναν όρο. Εκτός από αυτές τις ενότητες, οι υποψήφιοι θα ολοκληρώσουν 60 μεθόδους έρευνας με βάση τα συμφραζόμενα και τη διδακτορική διατριβή που θα οδηγήσουν στην υποβολή μιας έκθεσης έρευνας για ένα εγκεκριμένο θέμα.
Τι θα μελετήσετε σχετικά με τις Επικοινωνίες MSc για Επιχειρήσεις και Μάρκετινγκ;
Το μάθημα σάς επιτρέπει να επιλέξετε από μια σειρά προαιρετικών ενοτήτων που βασίζονται στο περιεχόμενο των βασικών ενοτήτων και εξερευνούν πιο εξειδικευμένες και εξειδικευμένες πτυχές της επικοινωνίας. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να εστιάσετε στις επικοινωνίες μάρκετινγκ, τότε οι ενότητες για τη διαφήμιση, το βιωματικό μάρκετινγκ και τις εκδηλώσεις θα ήταν η κατάλληλη διαδρομή. Εάν ενδιαφέρεστε για τους καταναλωτές και τους ενδιαφερόμενους σε ένα επικοινωνιακό πλαίσιο, τότε οι ενότητες για την ψυχολογία, την ανάλυση και την έρευνα θα σας ταιριάζουν. Για μια πιο στρατηγική επικοινωνιακή προσέγγιση από τις ενότητες για τις δημόσιες σχέσεις, οι επικοινωνίες κρίσεων και η διαπολιτισμική επικοινωνία θα ήταν το Pathway πρέπει να ακολουθήσετε. Θα έχετε επίσης την ευκαιρία να ολοκληρώσετε ένα έργο διατριβής σε έναν τομέα των επικοινωνιών μάρκετινγκ για τον οποίο έχετε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ταιριάζει με την εξειδίκευση της σταδιοδρομίας σας.
Παρακάτω είναι η λίστα με τα Modules που διδάσκονται στο MSc Corporate and Marketing Communications:
*"Μπορεί να μην είναι διαθέσιμες όλες οι προαιρετικές ενότητες κάθε περίοδο ή έτος, καθώς εξαρτώνται από την εγγραφή και το ενδιαφέρον των μαθητών."
Οι πληροφορίες ενότητας και προγράμματος είναι ενδεικτικές και ενδέχεται να αλλάξουν.
- Μέθοδοι έρευνας και διατριβή (60 μονάδες) - Υποχρεωτική
- Επικοινωνίας, Πείρας και ΜΜΕ (30 Credits) - Υποχρεωτικό
- Στρατηγική Διοίκηση Μάρκας (30 Credits) - Υποχρεωτική
- Ανακοίνωση για την Κοινωνική Αλλαγή (15 Credits) - Προαιρετικό
- Διαπολιτισμική Επικοινωνία και Παγκόσμια Μάρκα (15 Credits) - Προαιρετικό
- Guerrilla Marketing, Διασημοποίηση και Προαγωγή (15 Credits) - Προαιρετικό
- Δημιουργική στρατηγική στη διαφήμιση (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Επικοινωνία με τις δημόσιες σχέσεις και την κρίση (15 πιστώσεις) - Προαιρετικό
- Brand Analytics, Μέθοδοι και στρατηγικές (15 Credits) - Προαιρετικό
- Βιώσιμο μάρκετινγκ και εκδηλώσεις (15 μονάδες) - Προαιρετικό
- Ψυχολογία καταναλωτών (15 μονάδες) - Προαιρετικό
Ευκαιρίες καριέρας
Το πρόγραμμα MSc Corporate and Marketing Communications προετοιμάζει πτυχιούχους για ένα ευρύ φάσμα σταδιοδρομιών μάρκετινγκ σε οργανισμούς προϊόντων και υπηρεσιών, σε δημόσιους, ιδιωτικούς και μη κερδοσκοπικούς τομείς. Οι απόφοιτοι μας συνεχίζουν τη σταδιοδρομία τους σε όλες τις πτυχές του μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας μάρκετινγκ, της ανάπτυξης προϊόντων, της διαχείρισης μάρκας, των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ και του λιανικού εμπορίου.
Οι επιτυχημένοι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν ή εναλλακτικά να επιδιώξουν την προώθηση και προώθηση σε διάφορους τύπους οργανισμών, όπως διαφημιστικά γραφεία, εταιρείες δημοσίων σχέσεων, εταιρείες έρευνας αγοράς, καταστήματα λιανικής πώλησης, ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς, συμβουλευτικούς οργανισμούς, εκδόσεις, Εταιρίες Κινηματογράφου, Περιοδικά και Εφημερίδες και Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master στην εταιρική επικοινωνία
- East London, Νότια Αφρική
Μεταπτυχιακό στην Εταιρική Επικοινωνία (Έρευνα)
- Johannesburg, Νότια Αφρική
Master στην εταιρική επικοινωνία
- Madrid, Ισπανία