MSc στη Διαχείριση Διεθνών Εκδηλώσεων
Oxford Brookes University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Headington, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 16.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές από το Ηνωμένο Βασίλειο πλήρους φοίτησης: 10.400 £ | Διεθνείς/ΕΕ φοιτητές πλήρους φοίτησης: £16.200
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Στο MSc International Events Management, θα αποκτήσετε εργασιακή εμπειρία και θα αλληλεπιδράσετε με επαγγελματίες και ακαδημαϊκούς.
Θα δημιουργήσετε μια ισχυρή βάση στη διαχείριση εκδηλώσεων και θα εφαρμόσετε τη θεωρία στην πράξη, συμμετέχοντας στην πρακτική διαχείριση εκδηλώσεων. Οι ζωντανές μελέτες περιπτώσεων και ο σχεδιασμός και η παράδοση πραγματικών εκδηλώσεων σάς επιτρέπουν να βιώσετε μια καινοτόμο και δημιουργική προσέγγιση στη μάθησή σας.
Θα αποκτήσετε πλήθος γνώσεων όπως:
- σχεδιασμός εκδήλωσης
- σχεδίαση
- διανομή
- συνεργασία με βασικά ενδιαφερόμενα μέρη
- τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ εκδηλώσεων, συμπεριλαμβανομένου του ψηφιακού μάρκετινγκ και της ανάλυσης μάρκετινγκ
- χρηματοδότηση και λογιστική για τις επιχειρήσεις
- ηγεσία σε διεθνές πλαίσιο
- δεξιότητες λήψης αποφάσεων για την κατάρτιση σχεδίων μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
Μπορείτε να αναπτύξετε τις δυνατότητές σας να γίνετε ηγέτης στον κλάδο συνεργαζόμενοι με τους ερευνητές μας για να εξερευνήσετε την πρόσφατη έρευνα και τις προκλήσεις στον κλάδο.
Εάν επιλέξετε τη λειτουργία σάντουιτς, μπορείτε να υποβάλετε αίτηση για αμειβόμενη εποπτευόμενη εργασιακή εμπειρία ενός έτους σε ρόλο μάρκετινγκ εκδηλώσεων.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διδακτέα ύλη
Μάθηση και αξιολόγηση
Θα μελετήσετε εννέα υποχρεωτικές ενότητες, συμπεριλαμβανομένης μιας ενότητας που βοηθά στην ανάπτυξη των επαγγελματικών και ακαδημαϊκών σας δεξιοτήτων. Θα επιλέξετε να κάνετε μια διατριβή ή ένα έργο πελάτη.
Το μάθημα διαρκεί δύο χρόνια με την τοποθέτηση εργασίας και ένα έτος χωρίς.
Ενότητες μελέτης
Υποχρεωτικές ενότητες
- Σύγχρονα Θέματα Διαχείρισης Εκδηλώσεων}
Αυτή η ενότητα σάς παρέχει το πλαίσιο για τον τομέα των διεθνών εκδηλώσεων, βοηθώντας σας να κατανοήσετε το εύρος και την πολυπλοκότητα του κλάδου εκδηλώσεων και το φάσμα των ενδιαφερομένων που εμπλέκονται στη διαχείριση διεθνών εκδηλώσεων. Θα αναλύσετε κριτικά μια σειρά από σύγχρονα ζητήματα που εμπλέκονται στη διαχείριση εκδηλώσεων στη διεθνή σκηνή σε πολλαπλά περιβάλλοντα, κλίμακες, τομείς και κοινωνίες. Βασικές έννοιες όπως η αξιολόγηση των επιπτώσεων των γεγονότων. Η βιώσιμη λειτουργία και διαχείρισή τους και τα βασικά ζητήματα που αφορούν τη χρηματοδότηση, τη χορηγία, το ανθρώπινο δυναμικό και το μάρκετινγκ των εκδηλώσεων διερευνώνται βαθύτερα μέσα από τους φακούς της σύγχρονης έρευνας και συζητήσεων. - Αρχές Μάρκετινγκ Διεθνών Εκδηλώσεων
Αυτή η ενότητα σας εισάγει στις βασικές αρχές, έννοιες και εργαλεία του μάρκετινγκ στο πλαίσιο του τομέα διεθνών εκδηλώσεων. Η κριτική αξιολόγηση των μακρο και μικροπεριβαλλόντων και οι επακόλουθες επιπτώσεις στο μάρκετινγκ εκδηλώσεων διερευνάται μαζί με τον αντίκτυπο σύγχρονων θεμάτων όπως η βιωσιμότητα στις αποφάσεις μάρκετινγκ εκδηλώσεων. Οι μαθητές εξετάζουν την ποικιλομορφία των ενδιαφερομένων εκδηλώσεων και χρησιμοποιούν τεχνικές μάρκετινγκ για να αναλύσουν κριτικά τον αντίκτυπο αυτών των ομάδων στις στρατηγικές αποφάσεις μάρκετινγκ, και τελικά οι μαθητές μπορούν να ερευνήσουν και να αναπτύξουν ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ εκδηλώσεων. - Ανάπτυξη της Βιώσιμης Εκδήλωσης
Αυτή η ενότητα βασίζεται σε παγκόσμια βιομηχανικά πρότυπα για τη διαχείριση εκδηλώσεων. Στο πλαίσιο του σχεδιασμού και του σχεδιασμού για μια πραγματική εκδήλωση, η οποία λαμβάνει χώρα και αξιολογείται στο δεύτερο εξάμηνο, αυτή η ενότητα εισάγει τις αρχές της βιώσιμης διαχείρισης απόδοσης έργου και αναπτύσσει δεξιότητες στη δημιουργικότητα, τη συνεργασία με τον πελάτη, το σχεδιασμό, την υλοποίηση και την αξιολόγηση έργων σε ένα τριπλό τελικό αποτέλεσμα – περιβαλλοντικό, κοινωνικό και οικονομικό. Θα μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε εργαλεία διαχείρισης έργων και χρηματοοικονομικών επιδόσεων, πώς να αναγνωρίζετε, να διαχειρίζεστε και να μειώνετε τον κίνδυνο και πώς να αντιμετωπίζετε τον αντίκτυπο της αλλαγής στο έργο και να διαχειρίζεστε την απόδοση. - Παράδοση της Βιώσιμης Εκδήλωσης
Αυτή η ενότητα σας προετοιμάζει για ζωντανές εκδηλώσεις. Θα βασιστείτε στον προγραμματισμό σας για την ανάπτυξη της βιώσιμης εκδήλωσης και θα φέρετε βασικές αρχές και έννοιες της διαχείρισης διεθνών εκδηλώσεων στην παράδοση μιας εκδήλωσης πραγματικού κόσμου. Δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη κατανόησης των δεσμών μεταξύ της στρατηγικής, των αποφάσεων και των αποτελεσμάτων ενός γεγονότος και των ενδιαφερόμενων μερών του - εσωτερικού και εξωτερικού. Η ενότητα χωρίζεται σε τρεις διακριτές φάσεις – θεωρητική βάση, συμμετοχή στην πρακτική παράδοση εκδηλώσεων και προβληματισμό και αξιολόγηση τόσο της εκδήλωσης όσο και της ατομικής μάθησης. Οι δραστηριότητες μετά την εκδήλωση, όπως η συλλογή σχολίων, η αξιολόγηση και η εξέταση της κληρονομιάς, εξετάστηκαν επίσης με τους μαθητές να αξιολογούν το δικό τους γεγονός. - Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή Ανάπτυξη
Αυτή η ενότητα ανάπτυξης επαγγελματικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων σας βοηθά να γίνετε δια βίου μαθητής και ενισχύει την απασχολησιμότητα σας. Ξεκινώντας με εστίαση στο πώς να επιτύχετε το καλύτερό σας ακαδημαϊκό επίπεδο, στη συνέχεια αναπτύσσετε τις δεξιότητές σας για απασχόληση και προγραμματισμό σταδιοδρομίας. Θα εργαστείτε μέσα από ένα σχέδιο αυτο-ανάπτυξης, αναλαμβάνοντας την ηγεσία στη δική σας μάθηση και ανάπτυξη. Θα σας καθοδηγήσουν στον εντοπισμό, τη συμμετοχή και τον προβληματισμό σχετικά με το πώς μπορείτε να κερδίσετε από αναπτυξιακές δραστηριότητες εντός του πανεπιστημίου και εξωτερικά. - Μέθοδοι Έρευνας για Εκδηλώσεις και Μάρκετινγκ
Αυτή η ενότητα παρέχει τις δεξιότητες που σας επιτρέπουν να διεξάγετε έρευνα μάρκετινγκ ανεξάρτητα. Οι φοιτητές στα προγράμματα MSc αναμένεται να αναλάβουν αποτελεσματική έρευνα βασιζόμενοι σε μια σειρά από δευτερεύουσες και πρωτογενείς πηγές δεδομένων κατά την προετοιμασία των μαθημάτων. Θα εκτεθείτε σε μια σειρά από μεθοδολογικά ζητήματα, τεχνικές συλλογής δεδομένων και δεξιότητες μελέτης. Επιπλέον, αυτή η ενότητα είναι προσανατολισμένη στην προετοιμασία και την επιτυχή ολοκλήρωση υψηλής ποιότητας, αυστηρής και συστηματικής έρευνας για τις επιχειρήσεις και τη διαχείριση. - Χρηματοοικονομική & Λογιστική για Επιχειρήσεις
Αυτή η ενότητα στοχεύει να αναπτύξει μια βασική κατανόηση και κριτική αξιολόγηση των εταιρικών οικονομικών πληροφοριών από την οπτική γωνία του χρήστη. Αυτό θα περιλαμβάνει οικονομικές και διαχειριστικές λογιστικές πληροφορίες που καλύπτουν τρεις τομείς: βασική ορολογία: σκοποί, χρήστες, κανόνες και κανονισμούς των επιχειρηματικών οντοτήτων. χρηματοοικονομική λογιστική: βασικές οικονομικές καταστάσεις δημοσιευμένες λογαριασμοί και ανάλυση και ερμηνεία μέσω δεικτών. λογιστική διαχείρισης: κοστολόγηση, προϋπολογισμός και πρόβλεψη, διαχείριση προϋπολογισμού και τιμολόγηση. - Ηγεσία και Διοίκηση: Διεθνής Προοπτική
Αυτό θα αναπτύξει τις διεθνείς σας δεξιότητες διαχείρισης και ηγεσίας, εισάγοντάς σας σε βασικά θέματα διαχείρισης που απεικονίζονται από μελέτες περιπτώσεων. Θα βελτιώσει τη διαπολιτισμική σας ευαισθητοποίηση και θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητά σας όταν εργάζεστε με έναν διεθνή οργανισμό. - Στρατηγική μάρκετινγκ ψηφιακών και κοινωνικών μέσων
Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν μεταμορφώσει το μάρκετινγκ, προσφέρουν νέες πηγές πληροφόρησης για τους πελάτες, έχουν αλλάξει δραματικά τη συμπεριφορά των πελατών, έχουν ενεργοποιήσει νέα επιχειρηματικά μοντέλα και έχουν επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και τα βασικά ενδιαφερόμενα μέρη. Αυτή η ενότητα στοχεύει να λάβει μια στρατηγική προοπτική του περιβάλλοντος ψηφιακών και κοινωνικών μέσων. Επικεντρώνεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ των καταναλωτών, των επιχειρήσεων και άλλων οργανισμών και στο πώς η ψηφιακή σκέψη μπορεί να βοηθήσει στο αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Μέσα που βασίζονται στον ιστό, πλατφόρμες για κινητές συσκευές, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακά εργαλεία αναθεωρούνται, εφαρμόζονται και αξιολογούνται κριτικά για τον εντοπισμό επιτυχημένων επιδόσεων και τη δημιουργία σύγχρονων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ.
Τελικό έργο - επιλέξτε ένα από
- Διατριβή
Αυτή η ενότητα σας δίνει την ευκαιρία να εξερευνήσετε και να αναπτύξετε τεχνογνωσία σε έναν τομέα ενδιαφέροντος. Σας ενθαρρύνουμε να επιλέξετε θέματα που είναι πολύτιμα στη μελλοντική σας σταδιοδρομία. Αυτή είναι μια αυτοδιαχειριζόμενη δραστηριότητα, η οποία οδηγεί το δικό σας ερευνητικό έργο, ενώ καθοδηγείται και συμβουλεύεται ένας επόπτης, με βάση την πρόταση που αναπτύχθηκε στην ενότητα Μεθόδων έρευνας στο μάρκετινγκ. - Έργο πελάτη
Έχετε την ευκαιρία να συνδέσετε τη θεωρία με την πράξη αναλύοντας ένα πραγματικό οργανωτικό ζήτημα. Έχοντας εντοπίσει ένα έργο (με την έγκριση τόσο της εταιρείας-πελάτη όσο και του Υπεύθυνου Ενότητας) διερευνάτε ένα συγκεκριμένο ζήτημα, που μπορεί να υποστηριχθεί μέσω της σχετικής βιβλιογραφίας και διενεργώντας πρωτογενή έρευνα με τον πελάτη. Αυτή η ενότητα δεν είναι πρακτική, αλλά μπορεί να πραγματοποιηθεί σε συνδυασμό με μια πρακτική άσκηση που έχετε εντοπίσει και στην οποία συμμετέχετε. Το εν λόγω «θέμα» μπορεί να είναι ένα τρέχον πρόβλημα διαχείρισης για τον οργανισμό πελάτη ή να σχετίζεται με μελλοντικές στρατηγικές επιλογές. Το έργο Client σας παρέχει μια σημαντική εμπειρία μάθησης και προσωπικής ανάπτυξης.
Τοποθέτησης σε θέσεις εργασίας
- Εξάσκηση εκδηλώσεων (λειτουργία σάντουιτς)
Αυτή η ενότητα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αποκτήσετε εποπτευόμενη αμειβόμενη εργασιακή εμπειρία ενός έτους στο Ηνωμένο Βασίλειο ή διεθνώς σε ρόλο διαχείρισης εκδηλώσεων. Θα διερευνήσετε μια πρόκληση μάρκετινγκ σε έναν εμπορικό ή μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Σε όλη αυτή την ενότητα, εφαρμόζετε τις πρακτικές έννοιες που μαθαίνετε στο μάθημα. Όταν εργάζεστε για τον οργανισμό, θα είστε υπεύθυνοι για τη διαχείριση ενός μεγάλου ποσοστού της δικής σας μάθησης, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης και της καταγραφής της προόδου σας.
Παρέχουμε μεγάλη υποστήριξη για να σας βοηθήσουμε να βρείτε αμειβόμενη εργασιακή εμπειρία και να αποκτήσετε συνδέσεις με διάφορους οργανισμούς. Η ομάδα τοποθετήσεων μας (WAVES) διαθέτει μια βάση δεδομένων που καταγράφει τις ευκαιρίες τοποθέτησης εργασίας και διοργανώνει πολλές εκθέσεις τοποθετήσεων όπου θα μπορούσατε να συναντήσετε πιθανούς εργοδότες. Η εξασφάλιση θέσης εργασιακής εμπειρίας είναι δική σας ευθύνη και απαιτεί πολλή προσπάθεια, αλλά αυτό σας δίνει πολύτιμη εμπειρία. Θα χρειαστεί να καλύψετε τα δικά σας έξοδα διαβίωσης και ταξιδιού σε όλη αυτή τη διάρκεια.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Οι απόφοιτοί μας απασχολούνται σε ρόλους σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων θέσεων εργασίας σε:
- μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
- ψηφιακό
- γραφεία επωνυμίας και επικοινωνιών
Και εσωτερικές θέσεις μάρκετινγκ και διαχείρισης εκδηλώσεων σε τομείς τόσο διαφορετικούς όπως:
- ταχέως κινούμενα καταναλωτικά αγαθά
- λιανεμποριο
- φιλοξενία
- ταξίδι
- δημοσίευση
- βιομηχανοποίηση
- συνέδρια και εκθέσεις.
Οι σημερινοί εργοδότες περιλαμβάνουν:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC.
Καθώς και μια σειρά μικρομεσαίων «ψηφιακών» πρακτορείων.
Έχουμε ισχυρές σχέσεις με εταιρείες σε μια σειρά βιομηχανιών. Αυτές οι σχέσεις ενημερώνουν τον σχεδιασμό και την παράδοση του προγράμματος και παρέχουν ευκαιρίες για τοποθετήσεις και απασχόληση.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Διαχείριση εκδηλώσεων MSc
- Lincoln, Ηνωμένο Βασίλειο
MSc In Sport - International Sport and Event Management
- Marseille, Γαλλία
Σχεδιασμός και Διαχείριση Εκδηλώσεων MA
- London, Ηνωμένο Βασίλειο
- Online