MSc στη Διοίκηση Επικοινωνιών Μάρκετινγκ
Oxford Brookes University
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Headington, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
Δίδακτρα
GBP 16.200 / per year *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Φοιτητές από το Ηνωμένο Βασίλειο πλήρους φοίτησης: 10.400 £ | Διεθνείς/ΕΕ φοιτητές πλήρους φοίτησης: £16.200
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Αναπτύξτε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας με το MSc Marketing Communications Management.
Αυτό είναι ένα μάθημα μετατροπής σχεδιασμένο για φοιτητές με περιορισμένη εμπειρία μάρκετινγκ. Ωστόσο, εάν έχετε κάποιο υπόβαθρο μάρκετινγκ, μπορείτε να αναπτύξετε τις γνώσεις και τις δεξιότητές σας ιδιαίτερα στους ακόλουθους τομείς:
- στρατηγικές επικοινωνίας επωνυμίας
- τη χρήση επωνυμίας και διαχείρισης περιεχομένου
- και τις πιο παραδοσιακές μεθόδους όπως η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις.
Θα εργαστείτε σε ζωντανά έργα για πραγματικούς πελάτες. Και αν ξεκινήσετε τον Σεπτέμβριο, μπορείτε να επιλέξετε να λάβετε θέση έμμισθης εποπτευόμενης εργασίας ενός έτους σε ρόλο μάρκετινγκ. Αυτή η εργασιακή εμπειρία θα σας προετοιμάσει για τη μελλοντική σας σταδιοδρομία σε τομείς όπως:
- διαφήμιση
- δημόσιες σχέσεις
- μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- μάρκετινγκ επιρροής
- επώνυμο περιεχόμενο
- μάρκετινγκ περιεχομένου
- προγραμματισμός μέσων ενημέρωσης.
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Διδακτέα ύλη
Μάθηση και αξιολόγηση
Θα μελετήσετε μια σειρά από υποχρεωτικές ενότητες, συμπεριλαμβανομένης μιας ενότητας που θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε τις επαγγελματικές και ακαδημαϊκές σας δεξιότητες. Στη συνέχεια, επιλέγετε είτε μια διατριβή είτε ένα έργο πελάτη.
Εάν ξεκινήσετε τον Σεπτέμβριο, μπορείτε να επιλέξετε τη λειτουργία σάντουιτς, η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να υποβάλετε αίτηση για εποπτευόμενη επαγγελματική εμπειρία επί ενός έτους επί πληρωμή σε ρόλο μάρκετινγκ.
Ενότητες μελέτης
Υποχρεωτικές ενότητες
- Εισαγωγή στις Αρχές του Μάρκετινγκ
Αυτή η ενότητα εισάγει τις βασικές αρχές του μάρκετινγκ μελετώντας τις θεωρίες που στηρίζουν το θέμα. Θα εξερευνήσετε τους ρόλους των αγοραστών, το περιβάλλον μάρκετινγκ και τους τρόπους με τους οποίους οι έμποροι σχεδιάζουν, διαχειρίζονται, εφαρμόζουν και παρακολουθούν προγράμματα μάρκετινγκ στο πλαίσιο του διεθνούς περιβάλλοντος του 21ου αιώνα. - Κατανόηση της Συμπεριφοράς Πελατών
Θα αξιολογήσετε κριτικά τις συμπεριφορές των πελατών και τις αλληλεπιδράσεις τους με το μάρκετινγκ. Ενημερωμένοι από την επιστήμη της συμπεριφοράς, θα αναλύσετε γιατί οι πελάτες συμπεριφέρονται όπως συμπεριφέρονται και πώς η δραστηριότητα μάρκετινγκ επηρεάζει τη συμπεριφορά τους. Αυτή η ανάλυση ενημερώνει την κριτική σας κατανόηση και εφαρμογή τόσο των στρατηγικών όσο και των υπεύθυνων πρακτικών μάρκετινγκ. Μια καινοτόμος διάσταση αυτού του μαθήματος είναι η διερεύνηση των παραγόντων αλλαγής που θα επηρεάσουν σημαντικά τις συμπεριφορές των πελατών στο μέλλον, για παράδειγμα, οι νευροεπιστήμες, η κλιματική αλλαγή και η τεχνολογική καινοτομία. Αυτή είναι μια αναλυτική ενότητα που χρησιμοποιεί ερευνητικά στοιχεία για την ενημέρωση της έρευνας αξιολόγησης, συμπεριφοράς και επικοινωνιών. - Μέθοδοι Έρευνας για Εκδηλώσεις και Μάρκετινγκ
Αυτή η ενότητα παρέχει τις δεξιότητες που σας επιτρέπουν να διεξάγετε έρευνα μάρκετινγκ ανεξάρτητα. Οι φοιτητές στα προγράμματα MSc αναμένεται να αναλάβουν αποτελεσματική έρευνα βασιζόμενοι σε μια σειρά από δευτερεύουσες και πρωτογενείς πηγές δεδομένων κατά την προετοιμασία των μαθημάτων. Είναι σημαντικό να είστε εκτεθειμένοι σε μια σειρά μεθοδολογικών ζητημάτων, τεχνικών συλλογής δεδομένων και δεξιοτήτων μελέτης. Επιπλέον, αυτή η ενότητα είναι προσανατολισμένη στην προετοιμασία και την επιτυχή ολοκλήρωση υψηλής ποιότητας, αυστηρής και συστηματικής έρευνας για τις επιχειρήσεις και τη διαχείριση. - Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή Ανάπτυξη
- Αυτή η ενότητα ανάπτυξης επαγγελματικών και ακαδημαϊκών δεξιοτήτων σας βοηθά να γίνετε δια βίου μαθητής, να αναπτύξετε την εστίαση στην καριέρα σας και να βελτιώσετε την απασχολησιμότητα σας. Ξεκινώντας με εστίαση στο πώς να επιτύχετε το καλύτερό σας ακαδημαϊκό επίπεδο, στη συνέχεια αναπτύσσετε τις δεξιότητές σας για απασχόληση και προγραμματισμό σταδιοδρομίας. Θα εργαστείτε μέσα από ένα σχέδιο αυτο-ανάπτυξης, αναλαμβάνοντας την ηγεσία στη δική σας μάθηση και ανάπτυξη. Θα σας καθοδηγήσουν στον εντοπισμό, τη συμμετοχή και τον προβληματισμό σχετικά με το πώς μπορείτε να κερδίσετε από αναπτυξιακές δραστηριότητες εντός του πανεπιστημίου και εξωτερικά.
- Στρατηγική διαχείριση επωνυμίας
Θα εξετάσετε πώς δημιουργούνται και διαχειρίζονται με επιτυχία οι επωνυμίες. Θα εξερευνήσετε την πιο πρόσφατη έρευνα και πρακτική στη στρατηγική διαχείριση επωνυμίας και θα εστιάσετε σε καινοτόμες προσεγγίσεις για την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Οι βασικές ηθικές, περιβαλλοντικές και κοινωνικο-πολιτιστικές επιπτώσεις για τη διαχείριση της σύγχρονης επωνυμίας αναλύονται σε περιφερειακό, εθνικό και παγκόσμιο πλαίσιο. Διερευνάται η τελευταία έρευνα και πρακτική στη στρατηγική διαχείριση επωνυμίας και τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της τεχνολογίας ψηφιακών επικοινωνιών. Με την ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, θα έχετε αποκτήσει προηγμένη γνώση των πιο πρόσφατων εργαλείων, τεχνικών και ευρύτερων κοινωνικών επιπτώσεων της σύγχρονης στρατηγικής διαχείρισης επωνυμίας. - Επωνυμία και Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
Θα εξερευνήσετε τον ρόλο και τη χρήση των σύγχρονων επικοινωνιών μάρκετινγκ και μάρκετινγκ και τη θεμελιώδη γνώση ότι η στρατηγική επωνυμίας ενός οργανισμού πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων επικοινωνίας μάρκετινγκ. Μια επαγγελματική και ηθικά υπεύθυνη εστίαση θα σας βοηθήσει να λάβετε υπόψη τις ανάγκες πολλών ενδιαφερομένων – π.χ. καταναλωτές, επιχειρήσεις, μέσα ενημέρωσης, ομάδες πίεσης – σε παγκόσμιο πλαίσιο. Ένα ευρύ φάσμα καναλιών και εργαλείων επικοινωνίας μάρκετινγκ θα αξιολογηθεί κριτικά. Αυτό περιλαμβάνει διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, χορηγίες και επικοινωνίες ψηφιακού μάρκετινγκ. Δημιουργικές και στρατηγικές γνώσεις από την τρέχουσα πρακτική θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις δεξιότητες επικοινωνίας μάρκετινγκ. - Διαχείριση μάρκετινγκ περιεχομένου
Αυτή η ενότητα διερευνά τις έννοιες του επώνυμου περιεχομένου και του μάρκετινγκ περιεχομένου. Θα εστιάσετε ιδιαίτερα στον ρόλο και την εφαρμογή του μάρκετινγκ περιεχομένου ως νέας διαχειριστικής προσέγγισης στις επικοινωνίες μάρκετινγκ. Η ενότητα εξετάζει κριτικά τη θεμελιώδη αλλαγή παραδείγματος εντός του τοπίου των επικοινωνιών μάρκετινγκ από το μάρκετινγκ push to pull, το οποίο οδήγησε στην άνοδο του επώνυμου περιεχομένου και του μάρκετινγκ περιεχομένου. Επιπλέον, αυτή η ενότητα διευκρινίζει τι διαφοροποιεί το επώνυμο περιεχόμενο και το μάρκετινγκ περιεχομένου από άλλες βασικές έννοιες επικοινωνίας μάρκετινγκ και προσεγγίσεις διαχείρισης. Θα μάθετε να αναπτύσσετε ηθικά υπεύθυνες πρακτικές διαχείρισης μάρκετινγκ περιεχομένου σε διάφορους τομείς και να εξετάζετε πολλούς ενδιαφερόμενους σε περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο. - Στρατηγική μάρκετινγκ ψηφιακών και κοινωνικών μέσων
Οι ψηφιακές τεχνολογίες έχουν μεταμορφώσει το μάρκετινγκ, προσφέρουν νέες πηγές πληροφόρησης για τους πελάτες, έχουν αλλάξει δραματικά τη συμπεριφορά των πελατών, έχουν ενεργοποιήσει νέα επιχειρηματικά μοντέλα και έχουν επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι οργανισμοί αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και τα βασικά ενδιαφερόμενα μέρη. Αυτή η ενότητα στοχεύει να λάβει μια στρατηγική προοπτική του περιβάλλοντος ψηφιακών και κοινωνικών μέσων. Επικεντρώνεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ των καταναλωτών, των επιχειρήσεων και άλλων οργανισμών και στο πώς η ψηφιακή σκέψη μπορεί να βοηθήσει στο αποτελεσματικό μάρκετινγκ. Μέσα που βασίζονται στον ιστό, πλατφόρμες για κινητές συσκευές, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακά εργαλεία αναθεωρούνται, εφαρμόζονται και αξιολογούνται κριτικά για τον εντοπισμό επιτυχημένων επιδόσεων και τη δημιουργία σύγχρονων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ.
Τελικό έργο - επιλέξτε ένα από
- Διατριβή
Η διατριβή είναι μια ευκαιρία για εσάς να εξερευνήσετε και να αναπτύξετε τεχνογνωσία στις επικοινωνίες μάρκετινγκ. Σας ενθαρρύνουμε να επιλέξετε ένα θέμα που θα είναι πολύτιμο στη μελλοντική σας καριέρα. Αυτή είναι μια αυτοδιαχειριζόμενη δραστηριότητα, με εσάς να οδηγείτε το δικό σας ερευνητικό έργο, με καθοδήγηση και συμβουλές από έναν επόπτη, με βάση την πρόταση που αναπτύχθηκε στην ενότητα Μέθοδοι έρευνας στο μάρκετινγκ. - Έργο πελάτη
Έχετε την ευκαιρία να συνδέσετε τη θεωρία με την πράξη αναλύοντας ένα πραγματικό οργανωτικό ζήτημα. Έχοντας εντοπίσει ένα έργο (με την έγκριση τόσο της εταιρείας-πελάτη όσο και του Υπεύθυνου Ενότητας) διερευνάτε ένα συγκεκριμένο ζήτημα, που μπορεί να υποστηριχθεί μέσω της σχετικής βιβλιογραφίας και διενεργώντας πρωτογενή έρευνα με τον πελάτη. Αυτή η ενότητα δεν είναι πρακτική, αλλά μπορεί να πραγματοποιηθεί σε συνδυασμό με μια πρακτική άσκηση που έχετε εντοπίσει και στην οποία συμμετέχετε. Το εν λόγω «θέμα» μπορεί να είναι ένα τρέχον πρόβλημα διαχείρισης για τον οργανισμό πελάτη ή να σχετίζεται με μελλοντικές στρατηγικές επιλογές. Το Client Project σας παρέχει μια σημαντική εμπειρία μάθησης και προσωπικής ανάπτυξης.
Τοποθέτησης σε θέσεις εργασίας
- Πρακτική μάρκετινγκ (λειτουργία σάντουιτς)
Αυτή η ενότητα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να αποκτήσετε εποπτευόμενη αμειβόμενη επαγγελματική εμπειρία πλήρους απασχόλησης ενός έτους στο Ηνωμένο Βασίλειο ή διεθνώς σε ρόλο μάρκετινγκ. Θα διερευνήσετε μια πρόκληση μάρκετινγκ σε έναν εμπορικό ή μη κερδοσκοπικό οργανισμό. Σε όλη αυτή την τοποθέτηση, εφαρμόζετε τις πρακτικές έννοιες που μαθαίνετε στο μάθημα. Όταν εργάζεστε για τον οργανισμό, θα είστε υπεύθυνοι για τη διαχείριση ενός μεγάλου ποσοστού της δικής σας μάθησης, συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης και της καταγραφής της προόδου σας.
Παρέχουμε μεγάλη υποστήριξη για να σας βοηθήσουμε να βρείτε αμειβόμενη εργασιακή εμπειρία και να αποκτήσετε συνδέσεις με διάφορους οργανισμούς. Η ομάδα τοποθετήσεων μας (WAVES) διαθέτει μια βάση δεδομένων που καταγράφει τις ευκαιρίες τοποθέτησης εργασίας και διοργανώνει πολλές εκθέσεις τοποθετήσεων όπου θα μπορούσατε να συναντήσετε πιθανούς εργοδότες. Η εξασφάλιση θέσης εργασιακής εμπειρίας είναι δική σας ευθύνη και απαιτεί πολλή προσπάθεια, αλλά αυτό σας δίνει πολύτιμη εμπειρία. Θα χρειαστεί να καλύψετε τα δικά σας έξοδα διαβίωσης και ταξιδιού σε όλη αυτή τη διάρκεια.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Το Πρόγραμμα MSc Marketing Communications Management παρέχει βασικές γνώσεις μέσω των βασικών ενοτήτων:
- Εισαγωγή στις Αρχές του Μάρκετινγκ
- Κατανόηση της Συμπεριφοράς Πελατών
- Στρατηγική μάρκετινγκ ψηφιακών και κοινωνικών μέσων
- Μέθοδοι Έρευνας για Εκδηλώσεις
- Μάρκετινγκ και Επαγγελματική και Ακαδημαϊκή Ανάπτυξη.
Το πρόγραμμα αναπτύσσει περαιτέρω εξειδικευμένο περιεχόμενο μέσω:
- Μάρκες και Επικοινωνίες Μάρκετινγκ,
- Στρατηγική διαχείριση επωνυμίας
- Διαχείριση μάρκετινγκ περιεχομένου
- Διατριβή ή Έργο Πελάτη.
Αυτή η εκμάθηση δίνει τη δυνατότητα στους αποφοίτους μας να επιλέξουν σταδιοδρομία Pathways σε μια σειρά γενικών και ειδικών τομέων μάρκετινγκ ως εξής:
Τομέας Μάρκετινγκ/Επιχειρήσεων (ο οποίος καλύπτει τόσο τους κλάδους Business to Business όσο και Business to Customer)
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ
- Φορείς Επικοινωνίας (π.χ Διαφήμιση, PR, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Ψηφιακά, Ολοκληρωμένα, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης)
- Αγορά/ Έρευνα Μάρκετινγκ
- Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
- Λιανικό εμπόριο (online/offline)
- Διαχείριση Σχέσεων Πελατών
- Ηθικό/Πράσινο Μάρκετινγκ
- Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί
- Διεθνές μάρκετινγκ
Οι εργοδότες περιλαμβάνουν:
- Johnson & Johnson
- Hitachi
- DK
- Avis
- PWC
- Nielsen
Οι θέσεις των αποφοίτων μας στις επικοινωνίες μάρκετινγκ είναι:
- υπεύθυνος επικοινωνίας
- Διαχειριστής διαφημίσεων
- στέλεχος δημοσίων σχέσεων
- προγραμματιστής μέσων
- αγοραστής πολυμέσων
- στέλεχος μάρκετινγκ περιεχομένου
- ερευνητής μάρκετινγκ
- διευθυντής σχέσεων πελατών
- στρατηγικός σχεδιαστής
- δημιουργικός σχεδιαστής
- διευθυντής εταιρικής σχέσης,
- συντονιστής χορηγιών
- διαχειριστής λογαριασμού
- στέλεχος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- διευθυντής πωλήσεων
Αυτοί οι ρόλοι είναι σε εμπορικούς και μη εμπορικούς τομείς καθώς και σε πρακτορεία επικοινωνιών. Επιπλέον, ορισμένοι από τους μαθητές μας συνεχίζουν να ιδρύουν τις δικές τους εταιρείες.
Έχουμε ισχυρές σχέσεις με εταιρείες σε μια σειρά βιομηχανιών που ενημερώνουν τον σχεδιασμό και την παράδοση του προγράμματος και παρέχουν ευκαιρίες για τοποθετήσεις και απασχόληση. Η Υπηρεσία Σταδιοδρομίας μας βοηθά τους μαθητές να αποκτήσουν το «ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» όταν υποβάλλουν αίτηση για θέσεις εργασίας, προσφέροντας βοήθεια με βιογραφικά, και εικονικά κέντρα αξιολόγησης και συνεντεύξεις.
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στο Μάρκετινγκ και Εμπορική Διοίκηση
- Barcelona, Ισπανία
MSc Hospitality Management and Marketing
- Île-de-France, Γαλλία
Master στη Διοίκηση μάρκετινγκ
- Barcelona, Ισπανία