
MSc in Luxury & Fashion Management
Île-de-France, Γαλλία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 up to 4 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Sep 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 23.175 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* Υποψήφιοι με πτυχίο 3 ετών: Υποψήφιοι με πτυχίο 4 ετών: 19.675 €
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Σχεδιασμένοι γύρω από έναν κόσμο τρισεκατομμυρίων δολαρίων χαρακτηριστικών προϊόντων, οι μαθητές μαθαίνουν μέσω ενός συνδυασμού μαθημάτων και καθηλωτικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων.
Το πρόγραμμα καλύπτει βασικές γνώσεις διαχείρισης που απαιτούνται για την επιτυχία σε μια διεθνή αγορά, καθώς και ειδικές δεξιότητες της βιομηχανίας σε τομείς όπως η μόδα, η τέχνη, το κόσμημα, η ομορφιά, η φιλοξενία και η γαστρονομία.
Οι μαθητές θα εξερευνήσουν την εμφάνιση των τάσεων και την εξέλιξή τους σε διάφορα τμήματα, όλα στο πλαίσιο του branding πολυτελείας και της υψηλής ραπτικής.
Επίσης, διδάσκονται για θέματα σύγχρονων αγορών πολυτελείας, όπως η ψηφιακή και η βιωσιμότητα, χάρη σε επαγγελματίες μέλη ΔΕΠ που έχουν πρακτική εμπειρία στον τομέα της πολυτέλειας.
Προσφέρεται σε συνεργασία με το IstitutoMarangoni, αυτό το MSc επιτρέπει στους φοιτητές να ολοκληρώσουν το πρόγραμμα σπουδών τους με πολύ συγκεκριμένες δεξιότητες που απαιτούνται για τη μόδα και την υψηλή ραπτική.
Βασικά σημεία:
- Πλήρης εμβάπτιση στη βιομηχανία πολυτελείας μέσω πολλαπλών επαγγελματικών περιηγήσεων
- Ισχυρές συνεργασίες με γαλλικές εταιρείες πολυτελείας
- Business School που βρίσκεται στην παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας. Το Παρίσι γίνεται τάξη!
- Υβριδική τάξη: μαθήματα σχετικά με τη μόδα διδάσκονται από ένα κορυφαίο σχολείο του Ομίλου Galileo
Μεθοδολογία αξιολόγησης
Η μεθοδολογία αξιολόγησης έχει ως εξής:
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
- Επαγγελματικές ασκήσεις προσομοίωσης
- Επαγγελματικό ή/και συμβουλευτικό έργο
- Επαγγελματικά έργα βασισμένα σε πολυτελείς επαγγελματικές εκδρομές
Εισαγωγές
Αποτέλεσμα προγράμματος
Στόχοι ικανότητας
- Κατάρτιση στρατηγικής μάρκετινγκ για εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της πολυτελείας.
- Συμβολή στην ανάπτυξη/είσοδο σε νέες αγορές μιας μάρκας πολυτελείας στη Γαλλία ή/και στο εξωτερικό.
- Μάρκετινγκ πολυτελείας και ανάπτυξη εμπορικής στρατηγικής.
- Καθορισμός και εφαρμογή μιας πολιτικής merchandising.
- Καθοδήγηση της ανάπτυξης ατόμων σε λειτουργία γραμμής διευθυντή.
Δίδακτρα προγράμματος
Ευκαιρίες καριέρας
Με την κατανόηση των τάσεων και των πρακτικών στη διαχείριση πολυτέλειας και μόδας, οι απόφοιτοι θα έχουν πολλές ευκαιρίες στον τομέα της πολυτέλειας και της μόδας.
Θα ανθίσουν σε θέσεις που περιλαμβάνουν:
- Brand Management: Brand manager, υπεύθυνος επικοινωνίας
- Ψηφιακό μάρκετινγκ: διαχειριστής έργου ηλεκτρονικού εμπορίου, ειδικός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Διευθυντής έργου περιεχομένου πολυμέσων, ψηφιακός στυλίστας, σχεδιαστής NFT
- Sustainable Development: Επικεφαλής του Social Impact & Sustainability Communication
- Διαχείριση αδειών χρήσης: Διευθυντής αδειοδότησης επωνυμίας
- Διαχείριση εμπορευμάτων: Visual Merchandiser, E-Merchandiser
- Διοίκηση Σχέσεων Τύπου: Δημόσιο και Σχέσεις Τύπου, Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων
- Διαχείριση & αγορές λιανικής: Personal Shopper, Supply Chain Manager, Retail Operations Director, Retail
- Διευθυντής Δικτύου, Διευθυντής Μονάδας Επιχειρήσεων Λιανικής
- Διαχείριση πωλήσεων: Διευθυντής καταστήματος, βοηθός πωλήσεων, πρέσβης μάρκας
Μαρτυρίες Φοιτητών
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
MSc International Luxury Industries Management
- Paris, Γαλλία
MSc in Luxury Management & Marketing
- Shanghai, Κίνα
- Paris, Γαλλία
Executive Master in Luxury Management - EMiLUX
- Milan, Ιταλία
- Rome, Ιταλία + 6 περισσότερο