Master στα ΜΜΕ και την Κοινωνία
Politécnico de Portalegre
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Portalegre, Πορτογαλία
Γλώσσες
Πορτογαλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
4 εξάμηνα
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 2.000 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Oct 2024
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Το Master στα ΜΜΕ και την Κοινωνία ενσωματώνει την εκπαιδευτική προσφορά του ESECS-IPP στον τομέα της Επικοινωνίας, ακολουθούμενο από το Πτυχίο Δημοσιογραφίας και Επικοινωνίας. Αυτό το μεταπτυχιακό δίπλωμα απευθύνεται όχι μόνο σε κατόχους πτυχίου στην περιοχή, αλλά και σε κατόχους διπλωμάτων σε άλλους τομείς σπουδών (Διοίκηση, Διαφήμιση και Διοίκηση Μάρκετινγκ, Σχεδιασμός Επικοινωνίας, Τουρισμός κ.λπ.), που επιθυμούν να διευρύνουν την πορεία τους εκπαίδευση υψηλότερου επιπέδου.
Με αυτόν τον κύκλο σπουδών, οι μαθητές αποκτούν επιστημονική και επαγγελματική κατάρτιση στον τομέα των Επιστημών Επικοινωνίας, αναπτύσσουν μεγαλύτερη ικανότητα ανάλυσης σε σύγχρονα θέματα των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της κοινωνίας, και είναι προικισμένοι με δεξιότητες ανάλυσης, παραγωγής και δημιουργίας στο πλαίσιο των μέσων ενημέρωσης.
Ο κύκλος σπουδών αποτελείται από ένα αναλυτικό μέρος στα δύο πρώτα εξάμηνα. Στο τρίτο και τέταρτο εξάμηνο, οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν επαγγελματική εξειδίκευση, μέσω πρακτικής άσκησης στον τομέα της επικοινωνίας ή της δημοσιογραφίας, ή μέσω της ερευνητικής πορείας στην οποία αναπτύσσουν μια διατριβή ή ένα έργο.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
1ο έτος
1ο Εξάμηνο
- Ερευνητικές μέθοδοι
- Θεωρία και Λόγος των Μέσων
- Νέες αφηγήσεις μέσων και νέο κοινό
- Βία στα ΜΜΕ (Επιλογή 1)
- Ιστορία και Θεωρία της Δημοσιογραφίας (Επιλογή 1)
- Στρατηγικές διαδικτυακής επικοινωνίας (Επιλογή 1)
2ο Εξάμηνο
- Κοινωνία των νέων μέσων
- ΜΜΕ και Πολιτιστική Κριτική
- Κυβερνοκαλλιέργεια
- Θεωρία και Μελέτη Πηγών Πληροφοριών (Επιλογή 2)
- Σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης στο ψηφιακό περιβάλλον (Επιλογή 2)
- Νέα πλαίσια για τη δημοσιογραφική παραγωγή (Επιλογή 2)
2ο έτος
Ετήσια
- Διατριβή / Έργο / Πρακτική Άσκηση
Δίδακτρα προγράμματος
Εκθεσιακός χώρος
Ευκαιρίες καριέρας
- Ενσωμάτωση γραφείων επικοινωνίας σε εταιρείες, δήμους και άλλους φορείς που επωφελούνται από στρατηγικές και εργαλεία επικοινωνίας.
- Αναπτύξτε τη δραστηριότητα ως τεχνικός σχέσεων μέσων και ψηφιακής επικοινωνίας.
- Να αναπτύξει δραστηριότητα ως δημοσιογράφος στο πλαίσιο της συγγραφής σε τοπικά ή εθνικά μέσα ενημέρωσης και πρακτορεία ειδήσεων·
- Ενσωμάτωση ερευνητικών ομάδων.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Μεταπτυχιακό στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας
- Kingston upon Thames, Ηνωμένο Βασίλειο
Ιδιωτικό Μεταπτυχιακό στην Επικοινωνία και την Αθλητική Δημοσιογραφία
- Madrid, Ισπανία
Master στην Παγκόσμια Επικοινωνία
- Wrocław, Πολωνία