MSc Εκπαιδευτική Ηγεσία
Belfast, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 up to 3 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 19.100 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* διεθνής αμοιβή
Εισαγωγή
Η ηγεσία στα σχολεία συνδέεται με την ενίσχυση ενός περιβάλλοντος όπου οι μαθητές μπορούν να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους και όπου το εκπαιδευτικό προσωπικό υποστηρίζεται, παρακινείται και μπορεί να αναπτυχθεί επαγγελματικά. Οι αποτελεσματικοί σχολικοί ηγέτες συχνά περιγράφονται ότι έχουν την ικανότητα να μεταμορφώνουν και να παρακινούν τους άλλους, έχουν όραμα, εμπειρία και εξειδίκευση. Αυτό το μάθημα θεωρεί, ωστόσο, ότι τα αποτελεσματικά σχολεία έχουν ηγέτες που μπορούν να βρεθούν σε όλα τα σχολεία και δεν περιορίζονται απαραίτητα μόνο σε εκείνους που βρίσκονται σε ανώτερες θέσεις. Οι βασικές ιδέες που διερευνώνται σε αυτό το μάθημα είναι η ηγεσία που διανέμεται, η συνεργασία και τα οφέλη των δικτύων, η μετασχηματιστική ηγεσία και το πώς η αποτελεσματική ηγεσία μπορεί να αλλάξει και να βελτιώσει τα σχολεία.
Το MSc in Educational Leadership αναγνωρίζει ότι τα σχολεία και ευρύτερα τα εκπαιδευτικά συστήματα εξαρτώνται από ηγέτες από όλα τα κοινωνικά στρώματα και όλους τους τύπους θέσεων, ανεξάρτητα από τον τίτλο που τους έχει ανατεθεί. Ως εκ τούτου, προορίζεται να παρέχει ανάπτυξη ηγεσίας για άτομα που εργάζονται με όλους τους ρόλους στο εκπαιδευτικό σύστημα: δασκάλους τάξης, επίσημους διευθυντές σχολείων, προσωπικό της τοπικής αρχής, υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και κάθε άτομο με άμεσο ενδιαφέρον για την πρωτοβάθμια και μετα- τομείς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Το πρόγραμμα στοχεύει να σας εξοπλίσει με τις απαραίτητες γνώσεις, δεξιότητες και δημιουργική ικανότητα για να ανταποκριθείτε σε μια ποικιλία προκλήσεων ηγεσίας που αντιμετωπίζουν τα σύγχρονα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Θα αμφισβητήσουμε τις παραδοσιακές έννοιες «ηγέτες» και «ηγεσία» δείχνοντας νέα, πιο συνεργατικά και πιο οργανικά μοντέλα ηγεσίας.
Αναμένεται ότι οι απόφοιτοι θα είναι σε θέση να ενημερώσουν την επαγγελματική τους πρακτική με τα πιο πρόσφατα ερευνητικά στοιχεία στον τομέα για να καλλιεργήσουν ουσιαστικές σχέσεις στις εκπαιδευτικές κοινότητες, να αντιμετωπίσουν ζητήματα ισότητας και διαφορετικότητας, να υποστηρίξουν τη διδασκαλία και τη μάθηση και τελικά να εξασφαλίσουν ποιοτικά αποτελέσματα που είναι προσαρμοσμένα σε συμφραζόμενες ανάγκες. Επιδιώκουμε να αναπτύξουμε στους μαθητές την ικανότητα να ασκούν κριτική στις τρέχουσες ηγετικές πρακτικές και να θεσπίζουν αλλαγές που θα βελτιώσουν την εκπαίδευση για όλους.
Καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων: Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022 στις 4 μ.μ.
Σημαντικά σημεία Εκπαιδευτικής Ηγεσίας
Η εκπαιδευτική μας έρευνα έχει καταταχθεί στην 4η θέση στο Ηνωμένο Βασίλειο σε σχέση με την ένταση της έρευνας με το 87% να αξιολογείται ως «διεθνώς εξαιρετική ή κορυφαία παγκοσμίως» (REF, 2014).
Φοιτητική Εμπειρία
- Οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά σε συνεδρίες (καθοδηγούμενες από μαθητές) και υπάρχουν ευκαιρίες για εργασία σε μικρές ομάδες και παρουσιάσεις.
- Οι εργασίες είναι προσαρμοσμένες σε θέματα που ενδιαφέρουν κάθε μαθητή ξεχωριστά.
- Υπάρχει μια διεθνής προοπτική για θέματα ηγεσίας.
- Ο διεθνής συνδυασμός φοιτητών επιτρέπει την ανταλλαγή γνώσεων, εμπειριών και προοπτικών.
- Οι φοιτητές μεταφοράς πιστώσεων που έχουν ολοκληρώσει άλλα βραβεία επιπέδου μεταπτυχιακού τίτλου, π.χ. PGCE ή Professional Qualification for Headship (PQH) εντός των τελευταίων 10 ετών, δικαιούνται μεταφορά πιστώσεων. Η αίτηση μεταφοράς πίστωσης πρέπει να υποβληθεί ταυτόχρονα με την ηλεκτρονική αίτηση προγράμματος καθώς δεν γίνονται δεκτές αναδρομικές αιτήσεις.
- Το πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο σε επαγγελματίες που εργάζονται και ως εκ τούτου χρησιμοποιείται μια μικτή προσέγγιση μάθησης. Οι ενότητες αποτελούνται από διαλέξεις πρόσωπο με πρόσωπο και διαδικτυακές συνεδρίες. Οι διαλέξεις στο Queen's πραγματοποιούνται τα βράδια και οι διαδικτυακές συνεδρίες μπορούν να ολοκληρωθούν εκτός πανεπιστημιούπολης. Οι φοιτητές μερικής φοίτησης μπορούν να παραμείνουν στο χώρο εργασίας τους κατά τη διάρκεια των σπουδών τους και να εφαρμόσουν άμεσα τις νέες γνώσεις στις εγκαταστάσεις τους.
Ευκαιρίες καριέρας
Ορισμένοι απόφοιτοι βρήκαν αυτό το πτυχίο ωφέλιμο για τη βελτίωση της ηγετικής πρακτικής στο χώρο εργασίας τους. Άλλοι το βρήκαν ωφέλιμο στη διεύρυνση των ρόλων που αναλαμβάνουν στην εργασία και στην απόκτηση απασχόλησης ή προαγωγής. Κάποια πρόοδος σε διδακτορικές σπουδές και έρευνα.
Τα μεταπτυχιακά του Queen αποκομίζουν εξαιρετικά οφέλη. Μοναδικές πρωτοβουλίες, όπως το Degree Plus και το Researcher Plus ενισχύουν τη δέσμευσή μας στην απασχολησιμότητα, ενώ τα καινοτόμα προγράμματα ηγεσίας και στελεχών βοηθούν τους μαθητές μας να αποκτήσουν βασικές ηγετικές θέσεις τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.
Εκθεσιακός χώρος
Διδακτέα ύλη
Οι φοιτητές μπορούν να εγγραφούν σε πλήρη (1 έτος) ή μερική (3 έτη) βάση. Οι μεμονωμένες ενότητες μπορούν να μελετηθούν ως σύντομο μάθημα. Οι φοιτητές μερικής φοίτησης συνήθως ολοκληρώνουν μία ή δύο ενότητες ανά εξάμηνο. Οι φοιτητές πλήρους φοίτησης συνήθως ολοκληρώνουν τρεις ενότητες ανά εξάμηνο.
Το MSc απονέμεται σε φοιτητές που ολοκληρώνουν με επιτυχία έξι διδακτικές ενότητες (120 βαθμοί CATS) και μια ερευνητική διατριβή 15.000 - 20.000 λέξεων (60 βαθμοί CATS).
Τα προσόντα εξόδου είναι διαθέσιμα: οι μαθητές μπορούν να τερματίσουν με μεταπτυχιακό δίπλωμα συμπληρώνοντας με επιτυχία 120 πόντους CATS από διδακτικές ενότητες ή ένα μεταπτυχιακό πιστοποιητικό συμπληρώνοντας με επιτυχία 60 πόντους CATS από διδακτικά μαθήματα.
Έχουμε διευκολύνει τη μελέτη για ένα μάθημα μεταπτυχιακού ως σύντομο μάθημα. Εάν θέλετε να υποβάλετε αίτηση για ένα σύντομο μάθημα, επικοινωνήστε με τον Γραμματέα Εκπαίδευσης για συμβουλές.
Ενότητες 2023/2024
Βασικές ενότητες (και τα 20 σημεία CATS):
Εισαγωγή στις ερευνητικές μεθόδους: παιδιά, νέοι και εκπαίδευση (υποχρεωτική)
Αυτή η ενότητα εισαγωγικών μεθόδων έρευνας είναι υποχρεωτική για όλους τους μεταπτυχιακούς φοιτητές στη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας και δεν προϋποθέτει προηγούμενη εμπειρία ή γνώση μεθόδων έρευνας. Ο στόχος της ενότητας είναι να παρέχει μια γενική επισκόπηση της έρευνας και να ενσωματώσει το ευρύ φάσμα προσεγγίσεων και συζητήσεων που είναι εμφανείς στη σύγχρονη εκπαιδευτική έρευνα. Η ενότητα στοχεύει να παρέχει στους φοιτητές κατανόηση της θεωρίας και εκτίμηση των διαφορετικών προοπτικών που στηρίζουν τις ποσοτικές και ποιοτικές μεθοδολογίες. Οι μαθητές θα εισαχθούν στα ηθικά ζητήματα που σχετίζονται με την εκπαιδευτική έρευνα καθώς και μια σειρά μεθοδολογικών προσεγγίσεων, εντός των οποίων θα εξεταστούν τα βασικά θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα.
Ηγεσία: Θεωρητικές Προοπτικές
Αυτή η ενότητα είναι θεμελιώδης και έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους φοιτητές μια επισκόπηση των βασικών θεωριών ηγεσίας που θα εφαρμοστούν και θα αναπτυχθούν σε όλο το πρόγραμμα. Η ενότητα έχει την προοπτική ότι η ηγεσία είναι μια διαδικασία επιρροής που περιλαμβάνει άτομα ή/και ομάδες που επιδιώκουν να επιτύχουν κοινούς στόχους. Οι ηγέτες μπορούν να ανατεθούν επίσημα, αλλά μπορούν επίσης να καταλαμβάνουν λιγότερο επίσημες θέσεις όπου η τεχνογνωσία, η γνώση και η αλληλεπίδραση με άλλους μπορούν επίσης να συνιστούν ηγεσία. Η ενότητα θα εξετάσει την ανάπτυξη της θεωρίας ηγεσίας με την πάροδο του χρόνου, διερευνώντας τόσο παραδοσιακά όσο και πιο σύγχρονα μοντέλα. Τα θεωρητικά μοντέλα που διερευνήθηκαν περιλαμβάνουν τη θεωρία χαρακτηριστικών, την ηγεσία καταστάσεων, τη μετασχηματιστική και ψευδο-μετασχηματιστική ηγεσία, την ηγεσία υπηρέτη και την προσαρμοστική ηγεσία. Η ενότητα απευθύνεται σε όλους τους τύπους εκπαιδευτικών επαγγελματιών, είτε κατέχουν επίσημη ηγετική θέση είτε όχι. Όσον αφορά τη θεωρία εφαρμογής, οι εργασίες ενοτήτων έχουν σχεδιαστεί για να εξετάζουν την ηγεσία στο χώρο εργασίας και υπάρχουν σαφείς δεσμοί μεταξύ αυτής της ενότητας και καθεμίας από τις ενότητες στο Πρόγραμμα MSc Leadership.
Ηγεσία για Σχολική Βελτίωση και Αλλαγή
Αυτή η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να διερευνήσει το ρόλο που διαδραματίζουν οι ηγέτες στη διαχείριση των διαδικασιών αλλαγής σε εκπαιδευτικά πλαίσια και πέρα από αυτό. Υπάρχει συνεχής πίεση στα σχολεία και σε άλλα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα να επιδείξουν βελτίωση και αποτελεσματικότητα και ως εκ τούτου τα σχολεία εμπλέκονται συχνά σε διάφορες και συχνά αλληλοεπικαλυπτόμενες πρωτοβουλίες αλλαγής ή βελτίωσης. Αυτή η ενότητα εξετάζει το ρόλο που διαδραματίζουν οι ηγέτες σε αυτή τη διαδικασία. Η ενότητα ξεκινά εξετάζοντας τους σκοπούς της εκπαίδευσης και υποστηρίζει ότι αυτοί δεν συμφωνούνται και ως εκ τούτου έχει επιπτώσεις στον τρόπο με τον οποίο μετρώνται και ερευνώνται οι σχολικές επιδόσεις και η αποτελεσματικότητα. Η ενότητα εξετάζει επίσης την αποτελεσματικότητα του σχολείου και τις ερευνητικές παραδόσεις βελτίωσης του σχολείου που έχουν αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου και τι μπορεί να αποτελέσει αποτελεσματική πρακτική στα σχολεία με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία – τα οποία τοποθετούν την ηγεσία και τους δασκάλους ως βασικούς μοχλούς βελτίωσης. Η ενότητα υποστηρίζεται επίσης από δύο ευρείες θεωρίες αλλαγής, οι οποίες και οι δύο αναγνωρίζουν ότι η αλλαγή είναι περίπλοκη και δύσκολη στη διαχείριση. Μια θεωρία προτείνει ότι ο καλύτερος τρόπος διαχείρισης της αλλαγής είναι ο προσεκτικός σχεδιασμός και ο καθορισμός μιας σειράς προκαθορισμένων σταδίων ή στόχων. Ο άλλος υποστηρίζει ότι η αλλαγή είναι πολύ περίπλοκη για να διαχειριστεί με αυτόν τον τρόπο και αντ' αυτού η καλύτερη επιλογή είναι να ενθαρρύνουμε τους οργανισμούς να γίνουν προσαρμοστικοί και ανθεκτικοί και μέσω της συνεργασίας, η αλλαγή μπορεί να διαχειρίζεται. Όταν εφαρμόζονται στο χώρο εργασίας, παρέχουν φακούς για να εξετάσουν πώς οι ηγέτες διαχειρίζονται τις διαδικασίες αλλαγής, πώς οι οπαδοί βιώνουν και συμβάλλουν στην αλλαγή. πώς οι ηγέτες αντιδρούν στην αντίσταση στην αλλαγή και πώς οι ηγέτες μπορούν να προωθήσουν συνεργατικές, προσαρμοστικές και καινοτόμες κουλτούρες για να βοηθήσουν τους οπαδούς να αντιμετωπίσουν την αλλαγή.
Ηγεσία στην πράξη
Αυτή η ενότητα θα εξετάσει την ηγεσία στην πράξη με ιδιαίτερη έμφαση στα εκπαιδευτικά πλαίσια. Η ενότητα έχει σχεδιαστεί για να διερευνήσει σχετικά και πρακτικά ζητήματα που είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν οι ηγέτες στο χώρο εργασίας. Υπάρχει συνδεσιμότητα και συνέχεια μεταξύ της θεμελιώδους ενότητας (Leadership: Theoretical Perspectives) όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τη θεωρία ηγεσίας σε περιβάλλοντα εργασιακού χώρου. Ως εκ τούτου, η ενότητα εστιάζει σε πρακτικά θέματα, όπως οι διακρίσεις και οι επικαλύψεις μεταξύ ηγεσίας και διοίκησης. μεσαία ηγεσία? καθοδήγηση και καθοδήγηση· ηγεσία και ηθική πρακτική· ο ρόλος που διαδραματίζουν οι ηγέτες στην ανάπτυξη της οργανωσιακής κουλτούρας και του ήθους· πώς οι ηγέτες αντιμετωπίζουν τις συγκρούσεις. ηγετική ικανότητα και συναισθηματική παιδεία και ο ρόλος που διαδραματίζουν οι ηγέτες στην προώθηση της κοινωνικής δικαιοσύνης και ισότητας.
Δύο προαιρετικές διδασκόμενες ενότητες μπορούν να επιλεγούν από το πρόγραμμα Εκπαιδευτικών Σπουδών (MEd).
Διατριβή – 60 ΓΑΤΕΣ (μέγ. 15.000 λέξεις)
Οι μαθητές επιλέγουν να εργαστούν σε ένα θέμα που τους ενδιαφέρει υπό την επίβλεψη ενός ακαδημαϊκού μέλους του προσωπικού.
Μάθηση και διδασκαλία
Οι μαθησιακές ευκαιρίες που διατίθενται με αυτό το μάθημα περιγράφονται παρακάτω:
- Μόνο Βράδυ
Συνδυασμός προσωπικών συνεδριών και διαδικτυακών μορφών μάθησης.
Εκτίμηση
Οι αξιολογήσεις που σχετίζονται με αυτό το μάθημα περιγράφονται παρακάτω:
Δεν υπάρχουν γραπτές εξετάσεις. Οι ενότητες αξιολογούνται με μαθήματα, τα οποία περιλαμβάνουν γραπτές εργασίες και έργα ομαδικής παρουσίασης.
Βραβεία και βραβεία
- Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε έργα διατριβής με βάση την τάξη μπορούν να υποβάλουν αίτηση για το βραβείο του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας της Βόρειας Ιρλανδίας (NICER).
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Πώς χρηματοδοτώ τη μελέτη μου;
Το Τμήμα Οικονομίας θα παράσχει δάνειο με δίδακτρα έως 5.500 £ ανά φοιτητή NI / ΕΕ για μεταπτυχιακές σπουδές.
Ένα σύστημα μεταπτυχιακών δανείων στο Ηνωμένο Βασίλειο προσφέρει φοιτητικά δάνεια με κρατική υποστήριξη έως £10.609 για διδακτικά και ερευνητικά μαθήματα Master σε όλους τους θεματικούς τομείς. Τα κριτήρια, η καταλληλότητα, η αποπληρωμή και οι πληροφορίες αίτησης είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου.
Διεθνείς υποτροφίες