
Master in Branding
Milan, Ιταλία
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Ζητήστε την πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Η απόλυτη εκπαιδευτική εμπειρία επωνυμίας: οι μεγάλες εταιρείες συμβούλων εμπορικών σημάτων παγκοσμίως ενώθηκαν σε ένα καθηλωτικό ακαδημαϊκό πρόγραμμα.
Ταξίδι επωνυμίας από τη στρατηγική στην ταυτότητα, από το σχεδιασμό στη διαχείριση, από την καινοτομία στην εμπειρία του πελάτη, από το ψηφιακό στο επώνυμο περιβάλλον. Διασταυρώσεις και διασταυρώσεις χωρών.
Υπεύθυνη μαθήματος: Elena Sacco
Η Elena Sacco έχει εργαστεί για χρόνια στο Μιλάνο, το Παρίσι, το Λονδίνο και τη Γενεύη για διεθνείς συμβούλους επωνυμίας και επικοινωνίας (Publicis Group, WPP, Young & Rubicam brands, Landor, Wunderman Thompson) και ως Studio Sacco στο Μιλάνο υποστηρίζοντας εταιρείες με την ομάδα της στο δημιουργία, τοποθέτηση και διαχείριση των εμπορικών σημάτων τους για να οδηγήσουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα, που συχνά συμμετέχουν ως προσωρινοί διευθυντής. Έχει υπογράψει διεθνή έργα επωνυμίας για εταιρείες όπως η P & G, Marazzi Group, Azimut Yachts, Jacuzzi, Barilla, Giorgio Armani, Natuzzi, Atkinsons, Wella, Lancome, μεταξύ άλλων. Τα τελευταία χρόνια η Έλενα κατείχε διάφορες θέσεις σε μεγάλες εταιρείες, καθοδηγώντας τις στην ανάπτυξη και ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων τους, όπως: Brand and Marketing Director της BELLAVITA - το πρώτο WELLNESS VILLAGE στην ΙΤΑΛΙΑ - ; Διευθυντής Επικοινωνίας της BOSCOLO HOTELS - Μέλος Marriott. Διευθυντής Μάρκας και Μάρκετινγκ της Milanosport - COMUNE DI MILANO; Διευθύντρια της Σχολής Επικοινωνίας (πτυχίο, μεταπτυχιακό, σύντομο) του IED αποκτώντας για 3 χρόνια υπό τη διεύθυνση της τον τίτλο της ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ. Global ALUMNI Διευθυντής του European Institute of Design. Από το 2023 η Έλενα έχει ενταχθεί στο Διεθνές Ινστιτούτο Σχεδιασμού RAFFLES ως Διευθύντρια Στρατηγικής, Επιχειρήσεων και Σχέσεων και επί του παρόντος είναι επίσης Πρόεδρος του FONDAZIONE DUDE. κριτής σε διάφορους διαγωνισμούς και βραβεία όπως UNA, ITALIA CHE COMUNICA, UNICOM, RE.Start και μέλος του διοικητικού συμβουλίου για το Dude Agency, Opificio137 και GOLF CLUB VILLA CAROLINA. Η Έλενα έχει διδάξει στο Politecnico di Milano, στο ISTUD και στο IED. Η Έλενα είναι η συγγραφέας του BRAND REVOLUTION και του THE INSIGHT - Edizioni Lupetti.
Τοποθεσία και εμπειρία μαθήματος
Ένα από τα κεντρικά σημεία αυτού του μαθήματος είναι να δημιουργηθεί ένας επαγγελματίας που θα είναι σε θέση να επικοινωνεί με όλα τα είδη στόχων, σε κάθε γωνιά του κόσμου, διασταυρούμενες ειδικότητες και cross markets. Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται κυρίως στο Μιλάνο στην πανεπιστημιούπολη Raffles αλλά και σε εταιρείες και εταιρείες συμβούλων.
Στον εθισμό δημιουργήσαμε την ενότητα branding focus Asia, όπου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν μια εμπειρία πλήρους απασχόλησης στην πανεπιστημιούπολη της Σιγκαπούρης, να έρθουν σε επαφή με την ασιατική αγορά και να μάθουν πώς να συνεργάζονται με τις τοπικές επωνυμίες και τα πρακτορεία επωνυμίας . Φιλοξενείται από μια διεθνή εταιρεία επωνυμίας, οι μαθητές θα εργαστούν μαζί με επαγγελματίες σε μια καθηλωτική εργασία έργου με έναν τοπικό πελάτη και θα παρακολουθήσουν μαθήματα από ασιατικές εταιρείες.
Επίσκεψη & Εμπειρία:
Έδρα της REDBULL, Dolce & Η έδρα της Gabbana, η EssilorLuxottica Design Lab, η Persol and Vogue Eyewear Headquarter, η έδρα του Lonsdale Singapore, η CBA Milano Headquarter μεταξύ άλλων.
Εταίρος:



Επαγγελματικές Ευκαιρίες:
Το πρόγραμμα Master θα παρέχει στον σπουδαστή τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ξεκινήσει τη σταδιοδρομία του στους ρόλους: Διευθυντής επωνυμίας, Διευθυντής επωνυμίας, brand strategist, Σύμβουλος επωνυμίας, σύμβουλος επωνυμίας, Σχεδιαστής επωνυμίας, διευθυντής σχεδιαστών, στρατηγικός σχεδιαστής.
Ιδανικοί μαθητές
Το Master απευθύνεται σε πτυχιούχους (3 ετών/προπτυχιακούς) που έχουν ήδη ξεκινήσει να εργάζονται και σε πρόσφατους πτυχιούχους που σκοπεύουν να γίνουν επιχειρηματίες, διευθυντές ή σύμβουλοι στον κόσμο του branding. Ο ιδανικός υποψήφιος είναι ένας περίεργος άνθρωπος, παθιασμένος με τις επωνυμίες, που αναζητά ένα διεθνές πρόγραμμα σπουδών για να ενισχύσει μια καριέρα στον κόσμο του στρατηγικού μάρκετινγκ και του branding.
Ευκαιρίες καριέρας
Το πρόγραμμα Master θα παρέχει στους φοιτητές τις δεξιότητες που απαιτούνται για να ξεκινήσουν τη σταδιοδρομία τους στους ρόλους του Brand Director, του Brand Manager, του Brand strategist, του Brand συμβούλου, του Brand συμβούλου, του Brand designer, του Designer Manager και του Strategic designer.
Διδακτέα ύλη
Το μάθημα περιλαμβάνει τα ακόλουθα θέματα:
- Ανάλυση επωνυμίας
- Στρατηγική και καινοτομία επωνυμίας
- Ταυτότητα και σχεδιασμός της μάρκας
- Επικοινωνία επωνυμίας
- Εστίαση επωνυμίας στην Ασία
- Εργασία έργου επωνυμίας
Οι φοιτητές μεταπτυχιακού διπλώματος θα είναι σε θέση να διαχειρίζονται τις πτυχές της επωνυμίας από τη δημιουργία έως την ανάπτυξη και τη διαχείριση.
Υιοθετήστε στρατηγικές και μεθοδολογίες επιχειρηματικής ανάπτυξης από τις μεγαλύτερες κορυφαίες εταιρείες συμβούλων, τόσο ως επιχειρηματίας όσο και ως σύμβουλος.
Αναπτύξτε και προωθήστε την έκφραση της επωνυμίας σε όλη την ταυτότητα, την επικοινωνία και τις ενεργοποιήσεις. δραστηριοποιούνται στην αγορά επωνυμίας με στρατηγικό καινοτόμο όραμα, να καινοτομούν μοντέλα επωνυμίας σύμφωνα με μεθοδολογίες σχεδιασμού σε όλο τον κόσμο.
Τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν στο Μιλάνο, όπου επαγγελματίες του branding από όλο τον κόσμο θα ενωθούν με τους μαθητές για να εργαστούν μαζί. κατά τη διάρκεια του έτους η τάξη θα έχει τη δυνατότητα να επεκτείνει τις συναντήσεις γνώσης επωνυμίας στις ασιατικές εταιρείες συμβούλων στην πανεπιστημιούπολη της Σιγκαπούρης.
Εισαγωγές
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.
Προϋποθέσεις εισαγωγής στο πρόγραμμα
Δείξτε τη δέσμευσή σας και την ετοιμότητά σας να πετύχετε στη σχολή επιχειρήσεων δίνοντας την εξέταση GMAT – την πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη εξέταση για εισαγωγές που μετρά τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και συλλογισμού σας.
Κατεβάστε το μίνι κουίζ GMAT για να πάρετε μια γεύση από τις ερωτήσεις που θα βρείτε στην εξέταση.