Master of Digital Marketing
Singapore, Σινγκαπούρη
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 up to 4 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Jul 2024
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
Αίτηση διδάκτρων
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
Εισαγωγή
Το πρόγραμμα Master of Digital Marketing (MDMK), το πρόγραμμα Graduate Diploma in Digital Marketing (GDDM) και το πρόγραμμα Graduate Certificate in Digital Marketing (GCDM) που προσφέρονται από το School of Business στο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών Επιστημών της Σιγκαπούρης (SUSS) παρέχουν επίσημη και δομημένη μάθηση στο Digital Marketing. Τα προγράμματα παρέχουν ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων ψηφιακού μάρκετινγκ για να εξοπλίσουν τους μαθητές μας με σύγχρονες θεωρίες ψηφιακού μάρκετινγκ και έτοιμες για εφαρμογή πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Το πρόγραμμα Master of Digital Marketing στοχεύει να καλλιεργήσει εξαιρετικά εξειδικευμένους επαγγελματίες ψηφιακού μάρκετινγκ. Προσφέρει επιλογή από δύο διαδρομές για να καλύψει διαφορετικές ανάγκες μάθησης. Η πίστα Generic Digital Marketing προσφέρει στους φοιτητές ένα ευρύ φάσμα μαθημάτων που καλύπτουν διάφορα θέματα ψηφιακού μάρκετινγκ. Το κομμάτι του Analytics έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους μαθητές μια βαθιά κατάδυση στις ποσοτικές δεξιότητες που απαιτούνται για μια αποτελεσματική καμπάνια μάρκετινγκ.
Το πρόγραμμα υποστηρίζει την αναβάθμιση δεξιοτήτων για την αντιμετώπιση εργασιακών προκλήσεων που δημιουργούνται από τις εξελίξεις στην τεχνολογία μάρκετινγκ και τις καινοτομίες. Στο πρόγραμμα θα πρέπει να συμμετάσχουν επαγγελματίες του μάρκετινγκ, στελέχη επιχειρήσεων, επιχειρηματίες ή οποιοσδήποτε επιθυμεί να εμβαθύνει τις γνώσεις του στη σύγχρονη πρακτική του Μάρκετινγκ.
Μοναδικά χαρακτηριστικά του προγράμματος
- Το πρόγραμμα είναι στοιβαζόμενο και οι μαθητές μπορούν να μάθουν με τους δικούς τους ρυθμούς. Μπορούν να προχωρήσουν από Graduate Certificate in Digital Marketing (GCDM) σε Graduate Diploma in Digital Marketing (GDDM) και τελικά σε Master of Digital Marketing (MDMK), Master of Management (Digital Marketing) ή Master of Social Science (Digital Marketing).
- Το πρόγραμμα έχει δύο διαδρομές που καλύπτουν διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες. Τα δύο κομμάτια είναι το Generic Digital Marketing Track και το Analytics Track.
- Τα μαθήματα παραδίδονται από κοινού τόσο από σχολές SUSS όσο και από βιομηχανικές ελίτ από κορυφαίες εταιρείες τεχνολογίας.
- Τα μαθήματα στο Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ προετοιμάζουν επίσης τους μαθητές να αποκτήσουν ευρέως αναγνωρισμένη βιομηχανική διαπίστευση, όπως η Πιστοποίηση Google Ads, η Πιστοποίηση Google IQ και η Πιστοποίηση Facebook Blueprint.
Εκθεσιακός χώρος
Ιδανικοί μαθητές
Επαγγελματίες μάρκετινγκ στη μέση της καριέρας, στελέχη επιχειρήσεων, επιχειρηματίες ή οποιοσδήποτε εκπαιδευόμενος επιθυμεί να αποκτήσει επαγγελματική εξέλιξη και να εμβαθύνει τις γνώσεις του στο σύγχρονο μάρκετινγκ, θα πρέπει να συμμετάσχει στο πρόγραμμα.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα Master of Digital Marketing προσφέρει μια επιλογή από δύο κομμάτια: το Generic Digital Marketing και το Analytic tracks.
Τα προγράμματα είναι στοιβάσιμα και παρέχουν στους μαθητές διαφορετικά Pathways και σημεία εξόδου για να ικανοποιήσουν διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες. Τα σπονδυλωτά μαθήματα μπορούν επίσης να ληφθούν μεμονωμένα, μέσω του Κέντρου Συνεχιζόμενης και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (CCPE) και να αναγνωρίζονται για πίστωση κατά την υποβολή αίτησης για εισαγωγή στα προγράμματα GDDM και MDMK.
Ευκαιρίες καριέρας
Το πρόγραμμα καλύπτει την αναδυόμενη βιομηχανική ανάγκη για ταλέντα ψηφιακού μάρκετινγκ. Στόχος του είναι να καλλιεργήσει εξαιρετικά εξειδικευμένους επαγγελματίες του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι ευκαιρίες απασχόλησης για τους αποφοίτους μας, με βάση την εργασιακή τους εμπειρία, μπορούν να εξελιχθούν από κατώτερες σε υψηλότερες διευθυντικές θέσεις. Οι θέσεις εργασίας περιλαμβάνουν συνεργάτη ηλεκτρονικού εμπορίου, στέλεχος ηλεκτρονικού εμπορίου, διευθυντής ηλεκτρονικού εμπορίου, ειδικός ψηφιακού μάρκετινγκ, στρατηγικός/σχεδιαστής ψηφιακού μάρκετινγκ, αναλυτής μάρκετινγκ, βοηθός/ στέλεχος/διαχειριστής ψηφιακού μάρκετινγκ κ.λπ.