
Ερευνητικά Τμήματα (MPhil / PhD) στις μελέτες της Νοτιοανατολικής Ασίας
London, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
3 up to 4 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
Sep 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 22.490 / per year *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* αμοιβές πλήρους φοίτησης ανά ακαδημαϊκό έτος: Ηνωμένο Βασίλειο / ΕΕ £ 4,396; Εξωτερικό £ 17.967. Τέλη μερικής απασχόλησης ανά ακαδημαϊκό έτος: Ηνωμένο Βασίλειο / ΕΕ £ 2,198; Εξωτερικό £ 8.984
Εισαγωγή
Τρόπος Συμμετοχής: Πλήρης ή μερικής απασχόλησης
Το Τμήμα προσφέρει την ευρύτερη κάλυψη στην Ευρώπη της έρευνας και της διδασκαλίας σχετικά με τις γλώσσες και πολιτισμούς των κυριότερων χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας. Η πρωταρχική του δέσμευση είναι στις τέσσερις γλώσσες της Βιρμανίας, της Ινδονησίας / της Μαλαισίας, της Ταϊλάνδης και του Βιετνάμ, καθώς και τα κομμάτια της λογοτεχνίας, των κινηματογράφων και των συναφών πολιτισμών. Οι αναφορές του REF για το 2014 από μέλη του Τμήματος περιελάμβαναν σημαντικές μονογραφίες που μετατοπίζονταν στο παραδειγματισμό, επιμελημένες συλλογές, άρθρα περιοδικών και κεφάλαια βιβλίων στον κινηματογράφο και το φύλο, λογοτεχνική κριτική, πολιτιστική ιστορία και μεταποικιακές σπουδές. Είναι ένα ανθηρό και φιλικό Τμήμα με στενούς δεσμούς με τους πρόσφατους αποφοίτους.
Τα ερευνητικά ενδιαφέροντα των μελών του Τμήματος περιλαμβάνουν την κλασσική λογοτεχνία της Μαλαισίας. σύγχρονη λογοτεχνία σε Μαλαισία, Ινδονησία, Ταϊλάνδη και Βιετναμέζικα. Το Ισλάμ στη Νοτιοανατολική Ασία. γλωσσική παιδαγωγική · φωνητική; μελέτες για το φύλο · στοματική λογοτεχνία και λαογραφία. κινηματογράφου στη Νοτιοανατολική Ασία · και μετάφραση. Αυτά τα ενδιαφέροντα αντικατοπτρίζονται όλο και περισσότερο στο είδος της εργασίας που αναλαμβάνουν οι σημερινοί διδακτορικοί ερευνητές του Τμήματος.
Ένα πλήρες ερευνητικό πρόγραμμα κατάρτισης παρέχεται σε επίπεδο Σχολής, επιπλέον της ιδιαίτερης προσοχής που κάθε διδάκτορας ερευνητής λαμβάνει από τον προϊστάμενό του. Οι φοιτητές MPhil / Διδακτορικού που γίνονται δεκτοί στο Τμήμα λαμβάνουν ερευνητική κατάρτιση στο σεμινάριο έρευνας για το πρώτο έτος του ακαδημαϊκού έτους και ενθαρρύνονται επίσης να συμμετάσχουν στην ειδική εκπαίδευση που προσφέρεται από το Τμήμα Πολιτικών, Λογοτεχνικών και Μεταπολεμικών Σπουδών (CCLPS) κατάρτιση που συντονίζεται μέσω της διδακτορικής σχολής.
Το Τμήμα παρέχει επίβλεψη τόσο για διδακτορικούς ερευνητές πλήρους όσο και για μερική απασχόληση, οι οποίοι πραγματοποιούν εποπτευόμενη έρευνα σε ευρύ φάσμα νοτιοανατολικών ασιατικών γλωσσών και κομμάτια λογοτεχνίας. Οι διατριβές που ολοκληρώθηκαν τα τελευταία χρόνια περιλαμβάνουν θέματα της παραδοσιακής λογοτεχνίας του Λάος, της σύγχρονης ταϊλανδέζικης φαντασίας, της σύνταξης του προφορικού Mon, του σκιώδους παιχνιδιού στο Μπαλί, της προφορικής λογοτεχνίας της Μαλαισίας, των σχολικών βιβλίων στην αποικιακή Βιρμανία, της προ-Angkor Καμπότζης και της πολιτικής λογοτεχνίας στο Βιετνάμ.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς του SOAS του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, όλοι οι διδακτορικοί ερευνητές εγγράφονται αρχικά για ένα MPhil: μπορούν να μεταφερθούν στο Διδακτορικό δίπλωμα μετά την ολοκλήρωση ενός έτους εάν το επιθυμούν και υπόκεινται στην έγκριση της Σχολής, το οποίο απαιτεί αποδείξεις ότι το έργο του υποψηφίου επιτυγχάνει το πρότυπο απαιτείται.
Η ελάχιστη διάρκεια για διδακτορικούς ερευνητές πλήρους διάρκειας είναι δύο έτη για το MPhil και τρία έτη για το διδακτορικό. Οι διδακτορικοί ερευνητές με μερική απασχόληση χρειάζονται συνήθως δύο φορές για να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους. Όταν ολοκληρωθεί η έρευνά τους, οι υποψήφιοι υποβάλλουν μια διατριβή στους εξεταστές και στη συνέχεια παρακολουθούν μια συνοπτική εξέταση.
Οι υποψήφιοι μεταπτυχιακοί τίτλοι πρέπει να έχουν καλή γνώση της γλώσσας του τομέα σπουδών τους και πρέπει κανονικά να έχουν ένα καλό πρώτο πτυχίο στο κατάλληλο θέμα, αλλά οι σπουδαστές με άλλα προσόντα και εμπειρία μπορούν επίσης να είναι επιλέξιμοι και οι αιτήσεις από ώριμους φοιτητές είναι ιδιαίτερα καλως ΗΡΘΑΤΕ. Εάν είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη του επιλεγμένου αντικειμένου, οι διδακτορικοί ερευνητές αναμένεται να αποκτήσουν ή να αποκτήσουν επαρκή γνώση ανάγνωσης στα ολλανδικά ή / και στα γαλλικά. Όλοι οι πιθανοί υποψήφιοι καλούνται να συμβουλευτούν το Τμήμα πριν υποβάλουν αίτηση.
Δομή
Όλοι οι φοιτητές εγγράφονται στο έτος 1 του προγράμματος ως φοιτητές MPhil. Η αναβάθμιση από MPhil σε PhD πραγματοποιείται στο τέλος της πρώτης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για σπουδαστές πλήρους φοίτησης (ή στο τέλος της δεύτερης ακαδημαϊκής συνεδρίασης για φοιτητές μερικής φοίτησης).
Όλοι οι νέοι σπουδαστές MPhil / PhD παρέχονται με μια επιτροπή εποπτείας τριών μελών, αποτελούμενη από έναν κύριο ή κύριο επόπτη και έναν δεύτερο και τρίτο επιβλέποντα. Η διαχρονική δέσμευση στην εποπτική επιτροπή είναι 60:25:15. Κατά το πρώτο έτος, οι φοιτητές αναμένεται να συναντήσουν τον κύριο επιβλέποντα σε διες εβδομαδιαία βάση για μια περίοδο τουλάχιστον μιας ώρας.
Ο κύριος επιβλέπων φοιτητής είναι πάντα μέλος του Τμήματος στο οποίο είναι εγγεγραμμένος ο φοιτητής. Ο δεύτερος και ο τρίτος επόπτης, οι οποίοι ενεργούν με συμπληρωματική συμβουλευτική ιδιότητα, μπορεί να προέρχονται από το ίδιο Τμήμα ή από άλλα Τμήματα / Κέντρα στη Σχολή Γλωσσών και Πολιτισμών ή σε Τμήματα / Κέντρα στις άλλες Σχολές της Σχολής.
Ανάλογα με τη φύση της έρευνας, συνιστάται μερικές φορές κοινή εποπτεία, υπό τη διεύθυνση δύο αρχικών εποπτικών αρχών. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο φοιτητής έχει μόνο έναν επόπτη στην επιτροπή του.
Η πρόοδος του σπουδαστή παρακολουθείται περαιτέρω από έναν εκπαιδευτικό του Τμήματος.
Στο πρώτο έτος, οι σπουδαστές προετοιμάζονται για έρευνα ακολουθώντας σειρά σεμιναρίων σεμιναρίων έρευνας (RTS) που συγκαλούνται στο επίπεδο της Σχολής από τον Αναπληρωτή Κοσμήτορα για την Έρευνα και υποστηρίζονται από τη γενική εκπαίδευση που προσφέρεται από τη Μάθηση και τη Διδακτική Ανάπτυξη.
Οι σπουδαστές που εργάζονται στους τομείς της λογοτεχνίας και των πολιτιστικών σπουδών προσκαλούνται επίσης να συμμετάσχουν στην πρόσθετη εκπαίδευση που προσφέρεται στο Κέντρο Πολιτιστικών, Λογοτεχνικών και Μετα-Κολωνιακών Σπουδών (CCLPS).
Οι φοιτητές μπορούν επίσης να ενθαρρυνθούν από τους επόπτες να παρακολουθήσουν επιπλέον μαθήματα που σχετίζονται με την έρευνά τους και τις εκπαιδευτικές ανάγκες τους. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν εξειδικευμένα μαθήματα πειραματικής, γλώσσας ή περιφερειακής κουλτούρας ή ερευνητική κατάρτιση σε άλλα Τμήματα εκτός της Σχολής.
Έτος 1 φοιτητές πλήρους φοίτησης (έτος 2 για φοιτητές μερικής απασχόλησης) απαιτείται να υποβάλουν ένα κεφάλαιο και μια πρόταση έρευνας (περίπου 10.000 λέξεις), που τυπικά περιλαμβάνουν τα ακόλουθα στοιχεία:
- Σκεπτικό της έρευνας και πλαίσιο της προτεινόμενης έρευνας
- Κύρια ερευνητικά ερωτήματα
- Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας
- Θεωρητικό και μεθοδολογικό πλαίσιο και σκέψεις
- Προτεινόμενες μέθοδοι έρευνας
- Θέματα δεοντολογίας (κατά περίπτωση)
- Περιγράφοντας τη διδακτορική διατριβή
- Πρόγραμμα έρευνας και γραφής
- Βιβλιογραφία
Προσαρμογές σε ένα ή περισσότερα από αυτά τα τμήματα, συμπεριλαμβανομένων προσθηκών ή διαγραφών, όπου είναι απαραίτητο, είναι δυνατές κατόπιν προηγούμενης συμφωνίας μεταξύ των φοιτητών και των επικεφαλής εποπτών.
Η διαδικασία αναβάθμισης από την κατάσταση MPhil σε PhD βασίζεται σε μια αξιολόγηση του βασικού κεφαλαίου από την ερευνητική επιτροπή του φοιτητή και σε μια προφορική παρουσίαση 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από μια συζήτηση. Η προφορική παρουσίαση απευθύνεται σε μέλη του προσωπικού του Τμήματος και στους φοιτητές της έρευνας καθώς και στα τρία μέλη της εποπτικής επιτροπής του φοιτητή, τα οποία στη συνέχεια συναντώνται με τον φοιτητή ιδιωτικά για ένα μίνι viva 30-40 λεπτών, το οποίο εξελίσσεται στις λεπτομέρειες του κεφαλαίου αναβάθμισης. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της εκτεταμένης πρότασης, οι φοιτητές αναβαθμίζονται επίσημα στο Διδακτορικό Δίπλωμα και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στην πρόταση αναβάθμισης, οι σπουδαστές θα κληθούν να το αναθεωρήσουν στην ικανοποίησή τους πριν να επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση στην κατάσταση διδακτορικού.) Οι σπουδαστές κανονικά δεν επιτρέπεται να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος μέχρι τη διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί.
Το δεύτερο έτος (ή το ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) συνήθως δαπανάται για έρευνα. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε οποιονδήποτε συνδυασμό επιτόπιας έρευνας και έρευνας σε βιβλιοθήκες και στη συλλογή υλικού όπως έχει συμφωνηθεί μεταξύ του φοιτητή και του επιβλέποντος ή των εποπτών.
Το τρίτο έτος (ή το ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) αφιερώνεται στη σύνταξη της έρευνας για τη διδακτορική διατριβή. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, οι φοιτητές θα παρουσιάσουν κανονικά μια παρουσίαση σε ένα ερευνητικό σεμινάριο που διοργανώνεται από το Τμήμα Έρευνας Tutor, που περιλαμβάνει ένα επιλεγμένο αριθμό των μελών του προσωπικού με ειδική εμπειρογνωμοσύνη στο θέμα και άλλους φοιτητές της έρευνας. Κατά τη διάρκεια του τρίτου έτους (ή με ισοδύναμο μερικής απασχόλησης) οι φοιτητές θα παρουσιάσουν σχέδια κεφαλαίων στον κύριο επιβλέποντα για σχόλια, προτού ολοκληρώσουν ένα τελικό σχέδιο της διατριβής. Μόλις ολοκληρωθεί το πλήρες σχέδιο, το έργο αξιολογείται από όλα τα μέλη της εποπτικής επιτροπής και ο φοιτητής μπορεί είτε να υποβάλει τη διατριβή είτε να μεταβεί στη συνέχεια για να λάβει δώδεκα επιπλέον μήνες για να ολοκληρώσει τη διατριβή και να υποβληθεί για εξέταση. Η διατριβή πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 48 μήνες από τη στιγμή της εγγραφής (ή ισοδύναμο μερικής απασχόλησης).
Η διατριβή - που δεν υπερβαίνει τις 100.000 λέξεις σε μήκος - εξετάζεται από δύο κορυφαίες αρχές στον τομέα, ένας από τους οποίους είναι εσωτερικός στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου και ένας εκ των οποίων είναι εξωτερικός του Πανεπιστημίου.
Σημαντική σημείωση
Οι πληροφορίες στη σελίδα του προγράμματος αντανακλούν την προγραμματισμένη δομή του προγράμματος σε σχέση με τη δεδομένη ακαδημαϊκή συνεδρία.
Έρευνα και Εφαρμογές
Χαιρετίζουμε τις υποψηφιότητες από ειδικευμένους φοιτητές που κατέχουν πτυχίο Master (ή ισοδύναμο στο εξωτερικό) σε σχετικό θέμα για πτυχία έρευνας στο SOAS . Οι αιτήσεις πρέπει να υποβάλλονται ηλεκτρονικά.
Είναι σημαντικό να εφαρμοστεί πολύ πριν από την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους στο οποίο επιθυμείτε να εγγραφείτε, ώστε να μας δώσετε χρόνο να επεξεργαστούμε την αίτησή σας. Εάν υποβάλετε αίτηση για υποτροφίες, ενδέχεται να ισχύουν προγενέστερες προθεσμίες.
Το πρόγραμμα διδακτορικών διατριβών SOAS είναι ανταγωνιστικό και οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ιστορικό υψηλό ακαδημαϊκό επίτευγμα και βιώσιμη πρόταση που θα συμβάλλει στα ερευνητικά ενδιαφέροντα του Τμήματος. Σημειώστε: αποθαρρύνουμε τις καθαρά κερδοσκοπικές εφαρμογές. Οι αιτήσεις διεπιστημονικής έρευνας είναι ευπρόσδεκτες, αλλά μπορεί να υποβληθεί μόνο μία αίτηση σε ένα Τμήμα.
Απαιτήσεις απαίτησης εγγραφής στην αγγλική γλώσσα
Οι υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση κατηγορίας 4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο πρέπει να προσκομίσουν πιστοποιητικό UKVI IELTS Academic από ένα κέντρο δοκιμών εγκεκριμένο από το UKVI.
Οι διεθνείς υποψήφιοι που χρειάζονται θεώρηση Tier-4 για σπουδές στο Ηνωμένο Βασίλειο
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε υπο-αποτελέσματα. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες |
Αιτούντες ΕΟΧ και ΕΕ
Δοκιμή | Άδεια άνευ όρων | Άδεια άνευ όρων με υποστήριξη κατά τη διάρκεια της συνάντησης |
IELTS (Ακαδημαϊκό) | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με 7,0 σε κάθε υπο-σκορ. | 7.0 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 6,5 σε υπο-βαθμολογίες. |
TOEFL IBT | 105 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 25 υπο-αποτελέσματα. | 105 συνολικά με ελάχιστο αριθμό 22 σε δευτερεύουσες βαθμολογίες. Ή 100 συνολικά, με τουλάχιστον 25 γραπτώς και 22 σε άλλες υπο-βαθμολογίες. |
Pearson Test της Αγγλικής (ακαδημαϊκής) | 75 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 70 υπο-αποτελέσματα. | 70 συνολικά ή υψηλότερα, με τουλάχιστον 65 υπο-αποτελέσματα. |
Εκθεσιακός χώρος
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Structure
All students register in year 1 of the programme as MPhil students. The upgrade from MPhil to PhD takes place at the end of the first academic session for full-time students (or at the end of the second academic session for part-time students).
All new MPhil/PhD students are provided with a supervisory committee of three members, comprising a main or primary supervisor, and a second and third supervisor. The split in time commitment across the supervisory committee is 60:25:15. In the first year, students are expected to meet their main supervisor on a fortnightly basis for a period of at least one hour.
The student’s primary supervisor is always a member of the Department in which the student is registered. The second and third supervisors, who act in a supplementary advisory capacity, may be from the same Department, or other Departments/Centres in the Faculty of Languages and Cultures or in Departments/Centres in the other Faculties of the School.
Depending on the nature of the research, joint supervision is sometimes recommended, under the direction of two primary supervisors. In such cases, the student has only one further supervisor on their committee.
The student’s progress is further overseen by a Departmental Research Tutor.
Κατά το πρώτο έτος, οι μαθητές προετοιμάζονται για έρευνα ακολουθώντας μια σειρά ερευνητικών εκπαιδευτικών σεμιναρίων (RTS) που συγκαλείται σε επίπεδο Σχολής από τον Αναπληρωτή Κοσμήτορα για την Έρευνα και υποστηρίζεται από τη γενική εκπαίδευση που προσφέρει η Μάθηση και η Διδακτική Ανάπτυξη
Students working in the fields of literature and cultural studies are also invited to participate in the additional training offered by the Centre for Cultural, Literary and Postcolonial Studies (CCLPS).
Students may also be encouraged by supervisors to attend additional taught courses relevant to their research and to their training needs. These may include specialist disciplinary, language or regional culture courses or research training in other Departments outside the Faculty.
Year 1
Οι μαθητές του 1ου έτους καλούνται να υποβάλουν μια βιβλιογραφική ανασκόπηση 5000 λέξεων στην εποπτική επιτροπή έως την Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου.
Το 1ο έτος πλήρους φοίτησης (έτος 2 για φοιτητές μερικής φοίτησης) απαιτείται να υποβάλει ένα βασικό κεφάλαιο και μια ερευνητική πρόταση (περίπου 10.000 λέξεων) στην εποπτική επιτροπή έως την Παρασκευή 11 Μαΐου, που περιλαμβάνει συνήθως τα ακόλουθα στοιχεία:
- Research rationale and context of proposed research
- Main research questions
- Literature review
- Theoretical and methodological framework and considerations
- Proposed research methods
- Ethical issues (where applicable)
- Outlining the structure of PhD dissertation
- Schedule of research and writing
- Bibliography.
Adjustments to one or more of these sections, including additions or deletions where appropriate, are possible by prior arrangement between the students and lead supervisors.
Η διαδικασία αναβάθμισης από πτυχίο MPhil σε διδακτορικό βασίζεται σε αξιολόγηση του βασικού κεφαλαίου από την ερευνητική επιτροπή του φοιτητή και σε προφορική παρουσίαση διάρκειας 20-30 λεπτών, ακολουθούμενη από συζήτηση. Η προφορική παρουσίαση γίνεται σε προσωπικό του Τμήματος και σε φοιτητές ερευνητές. Με την επιτυχή ολοκλήρωση της εκτεταμένης πρότασης, οι φοιτητές αναβαθμίζονται επίσημα σε διδακτορικό και προχωρούν στο δεύτερο έτος. (Εάν οι αξιολογητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στην πρόταση αναβάθμισης, οι φοιτητές θα κληθούν να την αναθεωρήσουν ικανοποιητικά πριν επιβεβαιωθεί η αναβάθμιση σε διδακτορικό.) Κανονικά δεν επιτρέπεται στους φοιτητές να προχωρήσουν στο δεύτερο έτος μέχρι τη διαδικασία αναβάθμισης έχει ολοκληρωθεί.
Year 2
The second year (or part-time equivalent) is normally spent engaged in research. This may be by any combination of fieldwork and research in libraries and material collection as agreed between the student and the supervisor(s).
Year 3
The third year (or part-time equivalent) is devoted to writing up research for the PhD thesis. During this time, students will normally give a presentation in a research seminar organised by the Departmental Research Tutor, comprising a select number of staff members with special expertise in the topic and other research students. During the third year (or part-time equivalent) students will present draft chapters to their main supervisor for comment, before completing a final draft of the thesis. Once a full draft is complete, the work is assessed by all members of the supervisory committee and the student can either submit the thesis or move on to Continuation Status to be given a further 12 months to complete the thesis and submit it for examination. The thesis must be completed within 48 months from the time of registration (or part-time equivalent).
The thesis – not to exceed 100,000 words in length - is examined by two leading authorities in the field.
PhD Degrees are awarded by SOAS from registration in 2013 and are subject to SOAS regulations.