MSc στο Μάρκετινγκ
University of Strathclyde Business School
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Glasgow, Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
GBP 15.400
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
Εισαγωγή
Σπουδάζοντας ένα MSc Marketing στο Strathclyde Business School, θα μάθετε σε έναν πρωτοποριακό διεθνούς φήμης ακαδημαϊκό οργανισμό που αναπτύσσει τα επιχειρηματικά μυαλά του αύριο.
Ένα βραβευμένο ίδρυμα, λάβαμε το βραβείο Times Higher Education UK Business School of the Year 2016 και επίσης αναγνωρίστηκε ως Σκωτσέζικο Πανεπιστήμιο της Χρονιάς 2020 από τον Οδηγό The Sunday Times Good University Guide.
- κατάλληλο για πτυχιούχους μη επιχειρήσεων που θέλουν να ακολουθήσουν καριέρα σε αυτόν τον τομέα
- να αναπτύξουν μια κατανόηση του μάρκετινγκ σε σχέση με άτομα και οργανισμούς
- αναλάβουν ένα έργο μάρκετινγκ του κλάδου
- αντανακλά τη δυναμική και τεχνολογικά καινοτόμο φύση του σύγχρονου μάρκετινγκ, που καλύπτει τον ιδιωτικό, τον δημόσιο και τον τρίτο τομέα
Με το πρόγραμμα Masters of Marketing, θα αποκτήσετε καλή γνώση των αρχών του μάρκετινγκ και θα αναπτύξετε μια κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών σε σχέση με άτομα και οργανισμούς. Θα διασφαλίσουμε ότι θα αποκτήσετε τις απαραίτητες τεχνικές και προσωπικές δεξιότητες για τη μελλοντική σας καριέρα.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Τι θα μελετήσετε
Θα μελετήσετε επτά υποχρεωτικές τάξεις και θα επιλέξετε τέσσερις προαιρετικές τάξεις από μια ευρεία λίστα, η οποία αντικατοπτρίζει την τρέχουσα ποικιλομορφία στη σύγχρονη πρακτική μάρκετινγκ.
Η διδακτική συνιστώσα θα καλυφθεί στα εξάμηνα 1 και 2. Και τα δύο εξάμηνα διαρκούν 12 εβδομάδες. Σε επίπεδο MSc, η διατριβή πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.
Ηγεσία & οικοδόμηση ομάδας
Σε όλο το πρόγραμμα, θα έχετε ευκαιρίες για ομαδική εργασία με τους συμμαθητές σας. Αυτό σας επιτρέπει να δικτυωθείτε με τους συναδέλφους σας και να αναπτύξετε βασικές δεξιότητες διαχείρισης, δημιουργίας ομάδας και ηγετικών δεξιοτήτων.
Απασχολησιμότητα & εξέλιξη σταδιοδρομίας
Το μάθημα διαθέτει ειδικό ειδικό σταδιοδρομίας για ομαδικές συνεδρίες, σεμινάρια απασχολησιμότητας, ατομικές συνεντεύξεις και σύνταξη βιογραφικού σημειώματος και συνεχίζει να υποστηρίζει τους αποφοίτους για ένα χρόνο μετά την αποφοίτησή τους.
Περιεχόμενο μαθήματος
Εξάμηνο 1
Βασικές τάξεις
- Στρατηγική διαχείριση μάρκετινγκ
- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- Διεθνής έρευνα μάρκετινγκ
- Διαχείριση και Στρατηγική Μάρκας
Εξάμηνο 2
Βασικές τάξεις
- Marketing Works: Group Consultancy Project
- Δεξιότητες Διατριβής
Μαθήματα επιλογής
Επιλέξτε τέσσερα. Ο κατάλογος διαφέρει από έτος σε έτος. Η παρακάτω λίστα των μαθημάτων επιλογής είναι για φοιτητές που ξεκινούν τον Σεπτέμβριο. Η επιλογή είναι πιθανό να είναι πιο περιορισμένη για φοιτητές από τον Ιανουάριο.
- Διαχείριση μάρκετινγκ προορισμού
- Διαχείριση Τουριστικών Πόρων
- Διεθνές μάρκετινγκ υπηρεσιών
- Σύγχρονοι καταναλωτές
- Διαχείριση Πελατών 2 – Ψηφιακό Μάρκετινγκ
- Εξαγωγικό Μάρκετινγκ
- Ολοκληρωμένες επικοινωνίες μάρκετινγκ
- Διεθνές Μάρκετινγκ Πολιτισμού & Κληρονομιάς
- Το αθλητικό μάρκετινγκ σε παγκόσμιο πλαίσιο
- Διαχείριση λιανικού μάρκετινγκ
Φθινόπωρο
Διατριβή
Ένα καλό επίπεδο απόδοσης και στα δύο εξάμηνα και μια ικανοποιητική Ερευνητική Πρόταση είναι απαραίτητα για να προχωρήσουν οι φοιτητές στο στάδιο της Διατριβής του MSc. Η διατριβή είναι η ευκαιρία σας να μελετήσετε, σε βάθος, ένα συγκεκριμένο πρόβλημα μάρκετινγκ σε έναν τομέα προσωπικού ενδιαφέροντος.
Οι διατριβές συνήθως περιλαμβάνουν έρευνα γραφείου και ανασκοπήσεις βιβλιογραφίας, στη συνέχεια περιπτωσιολογικές μελέτες μεμονωμένων εταιρειών ή μικρής κλίμακας πρωτογενή έρευνα. Αυτό παρέχει περιθώρια για την πρωτοτυπία της σκέψης, την έρευνα πεδίου και την ανάλυση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων.
Μάθηση & διδασκαλία
Οι μέθοδοι διδασκαλίας περιλαμβάνουν μελέτες περιπτώσεων, προσομοιώσεις, σεμινάρια, παρουσιάσεις, ομαδική εργασία, ασκήσεις επίλυσης προβλημάτων και «πρακτικά» επιχειρηματικά έργα στην πραγματική ζωή.
Αυτές οι μέθοδοι έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν την ενσωμάτωση των θεωρητικών και πρακτικών πτυχών του προγράμματος και να ενθαρρύνουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών. Όλες οι τάξεις απαιτούν υψηλό επίπεδο μαθητή.
Παρέχεται ένα ολοκληρωμένο πακέτο υποστήριξης για να βελτιώσετε τη μάθησή σας και να εξασφαλίσετε το μέγιστο όφελος κατά τη διάρκεια της περιόδου σπουδών σας. Αυτό περιλαμβάνει:
- ένα πακέτο βασικών κειμένων για όλες τις βασικές τάξεις
- σεμινάρια απασχολησιμότητας και συμβουλευτική σταδιοδρομίας
- Πρόσβαση σε σχετικές βάσεις δεδομένων
- μια συμβουλευτική επιτροπή φοιτητών/προσωπικού που παρέχει έναν αποτελεσματικό μηχανισμό για την ανατροφοδότηση των φοιτητών καθ' όλη τη διάρκεια του έτους
Κάθε χρόνο, ζητάμε από τους μαθητές μας να αξιολογήσουν την αξία τόσο της ποιότητας της διδασκαλίας όσο και του σχετικού πακέτου υποστήριξης για να διασφαλίσουμε ότι διατηρούμε τα υψηλότερα πρότυπα.
Μέθοδοι
Οι μέθοδοι μάθησης και διδασκαλίας θα διαφέρουν μεταξύ των μαθημάτων. Αυτά θα περιλαμβάνουν:
- διαδικτυακές ενημερώσεις
- συζητήσεις στην τάξη
- ασκήσεις ρόλων
- Οι περιπτωσιολογικές μελέτες
- εργασίες κατευθυνόμενης ανάγνωσης
- διαλέξεις επισκεπτών
- παρουσιάσεις με γνώμονα τους μαθητές
- Παρουσιάσεις DVD/Podcast
- Βασισμένη σε υπολογιστή/βιωματική μάθηση
- Ανάγνωση και έρευνα με κίνητρα
Εκτίμηση
Η αξιολόγηση για τις βασικές τάξεις περιλαμβάνει έναν συνδυασμό εξετάσεων αξίας 60% και εργασιών αξίας 40%. Τα μαθήματα επιλογής δεν έχουν εξετάσεις και αξιολογούνται με διάφορους τρόπους χρησιμοποιώντας εργασίες που βασίζονται σε δοκίμιο/αναφορά αξίας 100%.
Οι προσκεκλημένοι δάσκαλοι
Ομιλητές παγκόσμιας κλάσης από μεγάλους διεθνείς οργανισμούς δίνουν διαλέξεις για τα προγράμματά μας αντανακλώντας το υψηλό επίπεδο βιομηχανικών συνεργασιών του Τμήματος.
Ευκαιρίες καριέρας
Το μεταπτυχιακό μας στο Μάρκετινγκ αναγνωρίζεται παγκοσμίως για την αριστεία του και οι απόφοιτοι αναπτύσσουν σταδιοδρομία στο μάρκετινγκ και τη σχετική απασχόληση σε όλο τον κόσμο. Μερικοί απόφοιτοι επιλέγουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους για διδακτορικό.
Τίτλοι εργασίας και εργοδότες
Μια μικρή επιλογή τίτλων εργασίας και εργοδοτών παρουσιάζεται στα ακόλουθα παραδείγματα*.
Οι τίτλοι εργασίας περιλαμβάνουν:
- Στέλεχος μάρκετινγκ κατηγορίας
- Ολοκληρωμένος Υπεύθυνος Μάρκετινγκ
- Διευθυντής
- Διαχειριστής λειτουργιών
- Σχεδιαστής πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο
Οι εργοδότες περιλαμβάνουν:
- IRONMAN Αυστρία
- Microsoft
- Κυματισμός
*Με βάση τα αποτελέσματα της Έρευνας Εθνικών Προορισμών Αποχωρούντων από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Κατάταξη
3η στο Ηνωμένο Βασίλειο για Μάρκετινγκ
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Σκωτσέζοι μεταπτυχιακοί φοιτητές
Σκωτσέζοι μεταπτυχιακοί φοιτητές ενδέχεται να μπορούν να υποβάλουν αίτηση για υποστήριξη από το Student Awards Agency Scotland (SAAS). Η υποστήριξη έχει τη μορφή δανείου με δίδακτρα και για τους δικαιούχους φοιτητές, δάνειο κόστους διαβίωσης.
Φοιτητές που έρχονται από την Αγγλία
Φοιτητές που διαμένουν συνήθως στην Αγγλία ενδέχεται να υποβάλουν αίτηση για μεταπτυχιακή υποστήριξη από το Student Finance England. Η υποστήριξη είναι ένα δάνειο μέχρι £10.280 το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για δίδακτρα όσο και για έξοδα διαβίωσης.
Φοιτητές που έρχονται από την Ουαλία
Οι φοιτητές που διαμένουν συνήθως στην Ουαλία ενδέχεται να υποβάλουν αίτηση για μεταπτυχιακή υποστήριξη από το Student Finance Wales. Η υποστήριξη είναι ένα δάνειο μέχρι £10.280 το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για δίδακτρα όσο και για έξοδα διαβίωσης.
Φοιτητές που προέρχονται από τη Βόρεια Ιρλανδία
Μεταπτυχιακοί φοιτητές που διαμένουν συνήθως στη Βόρεια Ιρλανδία ενδέχεται να μπορούν να υποβάλουν αίτηση για υποστήριξη από το Student Finance Northern Ireland. Η υποστήριξη είναι δάνειο με δίδακτρα έως 5.500 £.
Διεθνείς φοιτητές
Διαθέτουμε μια μεγάλη γκάμα υποτροφιών για να σας βοηθήσουμε να χρηματοδοτήσετε τις σπουδές σας.
Διαπιστεύσεις
Μαρτυρίες Φοιτητών
English Language Requirements
Πιστοποιήστε την επάρκειά σας στα αγγλικά με το Duolingo English Test! Το DET είναι ένα βολικό, γρήγορο και προσιτό διαδικτυακό τεστ αγγλικών που γίνεται αποδεκτό από περισσότερα από 4.000 πανεπιστήμια (όπως αυτό) σε όλο τον κόσμο.