MSc International Luxury Industries Management
TBS Education
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Paris, Γαλλία
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
12 - 12 μήνες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 18.500 / per year
Προθεσμία εφαρμογής
15 Jul 2024
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Sep 2024
Εισαγωγή
Σύνοψη προγράμματος
Η αγορά πολυτελείας βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο και εξελίσσεται συνεχώς τις πρακτικές μάρκετινγκ, πράγμα που σημαίνει ότι οι μαθητές πρέπει να ακολουθήσουν μια τομεακή προσέγγιση μάρκετινγκ όταν δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον κλάδο. Το Master of Science in Luxury Industries Marketing and Management (L2M) θα εκπαιδεύσει ικανά στελέχη που κατανοούν τις προκλήσεις πίσω από τη διεθνοποίηση μιας μάρκας και την ψηφιοποίηση τόσο στην προσέγγιση μάρκετινγκ όσο και στη διανομή. Το πρόγραμμα L2M θα διδάξει στους μαθητές πώς να σχεδιάσουν μια στρατηγική μάρκετινγκ που να επισημαίνει την προσφορά αξίας για πολυτελή αγαθά ή υπηρεσίες, καθώς και να συνδυάζει νέες γνώσεις και προσεγγίσεις των καταναλωτών για τη βελτιστοποίηση των τάσεων στον τομέα της πολυτέλειας. Οι μαθητές θα κληθούν να προωθήσουν λύσεις διανομής που βελτιστοποιούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, ακολουθώντας τις νέες τάσεις των αυριανών καταναλωτών.
Οι σπουδαστές θα μάθουν επίσης πώς να δημιουργήσουν μια κατάλληλη στρατηγική διανομής προσαρμοσμένη στον νέο καταναλωτή και θα προκληθούν να συνδυάσουν την ποιότητα της παραδοσιακής ατομικής σχέσης και το βιωματικό μάρκετινγκ με αυστηρές και οικονομικά αποδοτικές μεθόδους μαζικού μάρκετινγκ.
Καθώς οι καταναλωτικές δαπάνες για προϊόντα και υπηρεσίες πολυτελείας στη Βόρεια Αμερική, η Κίνα, η Ινδία, η Βραζιλία και η Ρωσία θα συνεχίσουν να αυξάνονται, τα σήματα πολυτελείας θα πρέπει να επεκταθούν σε παγκόσμιο επίπεδο, οδηγώντας στην εξέλιξη των εμπορικών σημάτων και στη δημιουργία ενός καινοτόμου χαρτοφυλακίου. Το πρόγραμμα MSc θα βοηθήσει τους μαθητές να κατανοήσουν τις προκλήσεις και την πολυπλοκότητα των νέων επιχειρηματικών μοντέλων που προκύπτουν από τις εξαγορές και τις νέες εταιρικές σχέσεις.
Με την πανεπιστημιούπολη που βρίσκεται στην καρδιά του Παρισιού, οι μαθητές θα αποκρυπτογραφήσουν το σύμπαν που απαρτίζουν μάρκες όπως οι Hermes, YSL και Louis Vuitton. Ζώντας και σπουδάζοντας στο Παρίσι, οι μαθητές θα κατανοήσουν την ιστορία της πολυτέλειας και τον αντίκτυπό της στο Παρίσι. Έδρα των μεγαλύτερων ομίλων αγοράς πολυτελείας LVMH και Kering, το Παρίσι αντιπροσωπεύει την πολυτέλεια σε όλο του το μεγαλείο.
- Διάρκεια: 12 μήνες
- Πανεπιστημιούπολη: Παρίσι
- Γλώσσα: Αγγλικά
- Τρόπος λειτουργίας: Πλήρης απασχόληση
- Πιστοποίηση: CGE
- Δίδακτρα: 18000 €
- Τέλη αίτησης: 100 €
- Πρόσληψη: Σεπτέμβριος 2023
- Προθεσμία: 15 Ιουλίου 2023
Πλεονεκτήματα
- Παρά τη χρηματοπιστωτική κρίση, σημειώνεται παγκόσμια αύξηση 3-4% στον κλάδο των πολυτελών κατοικιών. Η ανάπτυξη αυτού του τομέα φέρνει μαζί του ένα οικοσύστημα θέσεων εργασίας και ευκαιριών.
- Το πρόγραμμα L2M καλύπτει πολυτέλεια πολυτελείας και μαζική πολυτέλεια. μέσω του μάρκετινγκ σχέσεων και του one-to-one, οι μαθητές θα μάθουν πώς να μεταβαίνουν από τον προσανατολισμό του προϊόντος στον προσανατολισμό του πελάτη.
- Η ενσωμάτωση στο Σύμπλεγμα SM2, στην οποία οι μαθητές μαθαίνουν πώς να αναλύουν προϊόντα και υπηρεσίες σε μια συγκεκριμένη αγορά, γνωστοποιούν στους καταναλωτές σχετικές πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες, πώς να διανέμουν προϊόντα ή να προσφέρουν υπηρεσίες σε μια συγκεκριμένη αγορά και πώς να προγραμματίζουν και να αναπτύσσουν έννοιες προϊόντων ή υπηρεσίες με το πλαίσιο των νέων επιχειρηματικών μοντέλων.
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Δομή προγράμματος
Το πρόγραμμα MSc International Luxury Industries Management υιοθετεί μια λειτουργική προσέγγιση στην παιδαγωγική του. Όπως υποδηλώνει το όνομα, το πρόγραμμα ακολουθεί μια τριπλή προσέγγιση που εστιάζει στην πολυτέλεια, το μάρκετινγκ και τη διαχείριση.
Το Master of Science στη βιομηχανία μάρκετινγκ και διαχείριση πολυτελών βιομηχανιών αποτελείται από τα ακόλουθα στοιχεία:
- Γενικά μαθήματα εκπαίδευσης στην πολυπολιτισμική διαχείριση, επιχειρηματική στρατηγική, ηγεσία και HR, δημοσιονομικός έλεγχος και διεθνές μάρκετινγκ.
- Εξειδικευμένα μαθήματα μάρκετινγκ που διδάσκουν ακαδημαϊκοί στους τομείς της Μάρκετινγκ Καινοτομίας, της Συμπεριφοράς των Καταναλωτών, του Μάρκετινγκ Σχέσεων και της Data Analytics.
- Εξειδικευμένα μαθήματα που διδάσκονται από επαγγελματίες στους τομείς της πολυτέλειας, των πολυτελών αγορών, των νέων επιχειρηματικών μοντέλων στην πολυτέλεια και την πολυτελή στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας.
- Τα μαθήματα επιλογής γίνονται στο Παρίσι
Λέκτορες
- TBS μόνιμη σχολή που ζευγαρώνουν μεθοδολογία διδασκαλίας τους με την τρέχουσα έρευνα.
- Οι επαγγελματίες του κλάδου που ασχολούνται με το σχεδιασμό κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, την αρχιτεκτονική μάρκας, τη διαπολιτισμική διαφήμιση, τη διαπολιτισμική διαχείριση και την Trendspotting, την πολυτελή αλλαγή επωνυμίας με εμπειρία σε LVMH, Kering, Richemont, Hermes, Chanel και L'Oreal.
- Επισκέπτες καθηγητές από κορυφαία πανεπιστήμια στη Γαλλία και στο εξωτερικό.
ΚΥΚΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
- Αγορές πολυτελείας και καταναλωτές
- Στρατηγική μάρκετινγκ και επικοινωνίας σε βιομηχανίες πολυτελείας
- Διεθνής ανάπτυξη επιχειρήσεων
- Διαχείριση επιχειρηματικών λειτουργιών παγκοσμίως
- Διαχείριση ανθρώπων παγκοσμίως
- Δημιουργία εμπειρίας πολυτέλειας μέσω λιανικής
- Luxury 2.0 και μάρκετινγκ βάσει δεδομένων
- Μέθοδοι έρευνας και δυναμική για τη συμπεριφορά των καταναλωτών
Αποτέλεσμα προγράμματος
Στόχοι
- Καθιέρωση σχετικής προσφοράς αξίας, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες των βιομηχανιών πολυτελείας: μοντέλο "γρήγορης πολυτέλειας", τη σημασία της αφήγησης ιστοριών στην επικοινωνία σε πιο οριζόντια κανάλια (συμπεριλαμβανομένων των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης), τη σημαντική εξέλιξη του σημείου πώλησης στο τελικό μείγμα.
- Κατανόηση των εξελίξεων στην παγκόσμια οικονομία και των ιδιαιτεροτήτων της αγοράς πολυτελείας σύμφωνα με τον τύπο των προϊόντων (μόδα και αξεσουάρ, αρώματα και καλλυντικά, υψηλής ραπτικής, πολυτελής τουρισμός, πολυτελείς ανέσεις όπως γιοτ και αυτοκίνητα).
- Απόκτηση εμπειρογνωμοσύνης σχετικά με τις προκλήσεις της σημερινής και της αυριανής εποχής που αφορούν την αγορά πολυτελών προϊόντων, με κατανόηση των παραγόντων του τομέα και του οικοσυστήματός του. διαχείριση των νέων κατάλληλων τεχνολογιών για τη διεθνοποίηση και την ψηφιοποίηση της αγοράς πολυτελείας.
Δίδακτρα προγράμματος
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Για να βοηθήσουμε οικονομικά τους φοιτητές μας, προσφέρουμε τις ακόλουθες εκπτώσεις για τα προγράμματα Master of Science. Λάβετε υπόψη ότι οι εκπτώσεις και οι προσφορές οικονομικής υποστήριξης είναι αποκλειστικές και δεν μπορούν να συνδυαστούν μαζί.
Έκπτωση Early Bird
Μπορείτε να λάβετε έκπτωση 10% στα δίδακτρα σας εάν υποβάλετε αίτηση και πληρώσετε πριν από τις 31 Δεκεμβρίου. Λάβετε υπόψη ότι αυτή είναι η μόνη έκπτωση που μπορεί να συγκεντρωθεί με άλλες.
Έκπτωση στο Πανεπιστήμιο συνεργάτη
Φοιτητές από συνεργαζόμενα πανεπιστήμια TBS ή/και φοιτητές που έχουν περάσει ένα εξάμηνο σε πανεπιστημιούπολη TBS ως μέρος ενός προγράμματος ανταλλαγής λαμβάνουν έκπτωση 10% στα δίδακτρα τους.
Έκπτωση αδελφών
Εάν έχετε έναν αδελφό ή αδελφή που είναι εγγεγραμμένος σε πρόγραμμα TBS , θα λάβετε έκπτωση 15% στα δίδακτρα σας.
Ειδική έκπτωση
Μπορείτε να λάβετε αυτήν την έκπτωση 15% με βάση την αριστεία των βαθμών σας και το συνολικό προφίλ σας. (περιορισμένος)
Έκπτωση για ζευγάρια
Εάν είστε παντρεμένοι/έχετε ένα παιδί μαζί και υποβάλετε αίτηση και οι δύο για πρόγραμμα TBS για το ίδιο έτος, θα λάβετε έκπτωση 20% στα δίδακτρα ενός από τα προγράμματα.
Έκπτωση Αριστείας
Μπορείτε να λάβετε αυτήν την έκπτωση 25% εάν έχετε >610 βαθμολογία GMAT ή >75% ΣΔΣ. 7,0 IELTS; εξαιρετική απόδοση κατά τη διάρκεια της συνέντευξης. (περιορισμένος)
Έκπτωση αντίκτυπου
Μπορείτε να λάβετε αυτήν την έκπτωση 25% εάν έχετε ένα ισχυρό περιβαλλοντικό/ανθρωπιστικό έργο/εργασία ΕΚΕ και ένα καλό ακαδημαϊκό αρχείο. (περιορισμένος)
Εξωτερικές Υποτροφίες
Ορισμένες γαλλικές ενώσεις χορηγούν επίσης υποτροφίες σε διεθνείς φοιτητές που σπουδάζουν στη Γαλλία:
Υποτροφία του Άιφελ
Το Πρόγραμμα Υποτροφιών Αριστείας του Άιφελ διαχειρίζεται το Γαλλικό Υπουργείο Ευρώπης και Εξωτερικών για να επιτρέψει στα γαλλικά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να προσελκύσουν κορυφαίους ξένους φοιτητές για να εγγραφούν σε γαλλικά μεταπτυχιακά και διδακτορικά μαθήματα .
Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για την υποτροφία του Άιφελ είναι εξαιρετικά επιλεκτική. Οι υποψήφιοι φοιτητές πρέπει να είναι μη Γάλλοι και να είναι κάτω των 25 ετών ενώ πρέπει να αποδεικνύουν άριστα ακαδημαϊκά αποτελέσματα. Αυτή η υποτροφία μπορεί να απονείμει έως και 1.000 € το μήνα σε επιτυχόντες υποψηφίους.
Πληροφορίες υποτροφιών Campus France
Οι διεθνείς φοιτητές που επιθυμούν να σπουδάσουν στη Γαλλία μπορούν επίσης να υποβάλουν αίτηση για επιλογή εθνικών υποτροφιών. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με το Campus France .
Ευκαιρίες καριέρας
- Υπεύθυνος προϊόντων
- Διευθυντής Μάρκετινγκ / Επικοινωνιών
- Αναλυτής μάρκετινγκ
- Αναλυτής Έρευνας Αγοράς
- Διευθυντής Έρευνας Αγοράς
- Υπεύθυνος καταστήματος
- Διευθυντής μάρκετινγκ
- Διευθυντής της κοινότητας
- Διαχειριστής Στρατηγικής Ιστού
- Διαχειριστής κατηγορίας
Ιδανικοί μαθητές
Προφίλ σπουδαστών
- Φοιτητές σε επιχειρήσεις, διαχείριση, ανθρωπιστικές επιστήμες ή τέχνες.
- Οι σπουδαστές υποκινούνται να ακολουθήσουν μια καριέρα στο μάρκετινγκ ή τη διοίκηση με έντονο ενδιαφέρον ή επιθυμία να εργαστούν στον τομέα της πολυτέλειας.