πλοίαρχος στη νοημοσύνη μάρκετινγκ
Towson University - College of Business & Economics
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Γλώσσες
Αγγλικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
Ζητήστε πληροφορίες
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
Ζητήστε πληροφορίες
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* In-μέλος. Out-of-κράτους και το Διεθνές
Υποτροφίες
Εξερευνήστε ευκαιρίες για υποτροφίες για να βοηθήσετε στη χρηματοδότηση των σπουδών σας
Εισαγωγή
Master στο Marketing Intelligence
Τι είναι η νοημοσύνη μάρκετινγκ;
Marketing νοημοσύνη είναι η ολοκλήρωση της έρευνας μάρκετινγκ, τη στρατηγική, analytics, διαχείριση δεδομένων και interactive marketing. Πρόγραμμα μάστερ του Πανεπιστημίου Towson στη νοημοσύνη μάρκετινγκ με ένα ενσωματωμένο Πιστοποιητικό Μετα-απολυτήριο στο Interactive Marketing έχει σχεδιαστεί με ένα εφαρμοσμένο, βιωματική εστίαση μάθηση με βάση τις ανάγκες της βιομηχανίας. Μέσα από αυστηρή παρακολούθηση μαθημάτων και τα χέρια-για την έρευνα, θα μάθετε πώς να αποκτούν, να αναλύσει και να χρησιμοποιούν τα δεδομένα του μάρκετινγκ και να αποκτήσουν την απαραίτητη εμπειρία για να εισέλθει υψηλού επιπέδου θέσεις υπεύθυνες για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.
Γιατί να κερδίσουν ένα μεταπτυχιακό στη νοημοσύνη μάρκετινγκ;
Με την ψηφιακή επιλογές μάρκετινγκ εξελίσσονται με ταχείς ρυθμούς, οι εταιρείες χρειάζονται τα άτομα που μπορούν να δημιουργήσουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν στρατηγικές μάρκετινγκ που βασίζονται σε δεδομένα. Στην πραγματικότητα, οι ΗΠΑ Bureau of Labor Statistics, σχεδίων για την απασχόληση των ερευνητικών τους αναλυτές της αγοράς να αυξηθεί 32 τοις εκατό 2012-2022.
Ως απόφοιτος του προγράμματος Marketing Intelligence πλοιάρχου Towson του θα σας προσόντα για τις θέσεις εργασίας, όπως:
- Marketing Intelligence Analyst
- Digital Marketing Διευθυντής
- Έρευνα Μάρκετινγκ Αναλυτής
- Πελάτης Insight Ειδικός
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Πρόγραμμα
Η είσοδος για το πρόγραμμα σπουδών του πλοιάρχου στη νοημοσύνη μάρκετινγκ είναι ανταγωνιστική. Το πρόγραμμα σπουδών απαιτεί 30 μονάδες που μπορεί να ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια πρότεινε σειρά μαθημάτων.
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Το πρόγραμμα αυτή τη στιγμή παραδέχεται μόνο για το φθινόπωρο του 2015 θητεία. Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι Αύγουστος 1. Προτεραιότητα θα δοθεί στους φοιτητές των οποίων η αίτηση και τα υλικά που έχουν ληφθεί έως την 1η Ιουλίου. Εισαγωγή Άνοιξη δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή.
Η είσοδος για το πτυχίο Master of Science in Marketing Intelligence είναι ανταγωνιστική. Οι απαιτήσεις επιλεξιμότητας είναι:
- Ένα βαθμό απολυτηρίου από ένα περιφερειακό διαπιστευμένο κολέγιο ή πανεπιστήμιο
- Η σωρευτική ΣΔΣ του 3,00 (με κλίμακα από το 4,00) ή ισοδύναμα με τα πιο πρόσφατα 60 μονάδες των μεταπτυχιακών ή προπτυχιακών εργασίας. Υπό όρους εισαγωγής μπορεί να χορηγηθεί με ελάχιστο ΣΔΣ του 2,75.
- Graduate Record Εξέταση (GRE) ή Διαχείρισης Πτυχιούχος Admissions Test (GMAT). Τουλάχιστον ένας όρος πρέπει να υποβληθούν.
Για να εφαρμόσετε, να ολοκληρώσει ένα Πτυχιούχος αίτηση εισδοχής. Οι ακόλουθες πρόσθετες πληροφορίες θα ζητηθούν στο πλαίσιο της ηλεκτρονικής αίτησης:
- Δύο συστατικές επιστολές από άτομα που μπορούν να επιβεβαιώσουν την ικανότητά σας να αντέχει στις κακουχίες της μεταπτυχιακής εκπαίδευσης. (Διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των συστήνοντες πρέπει να αναγράφεται στην αίτηση).
- Μια ενός έως δύο σελίδων προσωπική δήλωση που περιγράφει το παρελθόν σχετική εμπειρία σας, τους στόχους σταδιοδρομίας σας και πώς μπορείτε να περιμένετε αυτό το πρόγραμμα για τη στήριξη αυτών των στόχων
- Ένα βιογραφικό
- Οι αλλοδαποί φοιτητές ενδέχεται να υπόκεινται σε πρόσθετες απαιτήσεις. Δείτε την ιστοσελίδα εισαγωγών για περισσότερες πληροφορίες.
Φοιτητές χωρίς προπτυχιακών μαθημάτων στις στατιστικές και τον προγραμματισμό μπορεί να απαιτηθεί για την ολοκλήρωση πρόσθετων μαθημάτων σε αυτές τις περιοχές πριν από την εισαγωγή τους στο πρόγραμμα.
Σχετικά με το Σχολείο
Ερωτήσεις
Παρόμοια Μαθήματα
Master στην Επιχειρηματική Ευφυΐα και Μεγάλα Δεδομένα σε Ασφαλή Περιβάλλοντα (Διαπανεπιστημιακή) (Απόσταση)
- León, Ισπανία
International Master in Big Data/ Business Analytics
- Cergy, Γαλλία
Μεταπτυχιακή Διοίκηση Οικονομικών & Λογιστικής
- Berlin, Γερμανία