Keystone logo
Tallinn University of Technology MSc στην Καινοτομία του Δημόσιου Τομέα και την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση
Tallinn University of Technology

MSc στην Καινοτομία του Δημόσιου Τομέα και την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση

Tallinn, Εσθονία

1 Years

Αγγλικά

Πλήρης απασχόληση

Request application deadline

Aug 2024

Request tuition fees

Στην Πανεπιστημιούπολη

Εισαγωγή

Το Erasmus Mundus Master of Science in InnOvation and EGovernance του Δημόσιου Τομέα (PIONEER) είναι ένα κοινό μεταπτυχιακό πρόγραμμα 120 ECTS που διοργανώνεται από το KU Leuven, το Πανεπιστήμιο του Münster και το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Ταλίν.

Η γενική ιδέα πίσω από αυτό το μεταπτυχιακό πρόγραμμα είναι ότι ο δημόσιος τομέας χρειάζεται διεπιστημονική τεχνογνωσία προκειμένου να μπορέσει να επωφεληθεί πλήρως από τις δυνατότητες των ΤΠΕ και των τεχνολογικών καινοτομιών. Σε ένα πλαίσιο όπου οι ΤΠΕ γίνονται ολοένα και πιο σημαντικές για τον εκσυγχρονισμό και την καινοτομία του δημόσιου τομέα, ο ίδιος ο τομέας χρειάζεται εμπειρογνώμονες (1) που είναι σε θέση να μεταφράσουν την τεχνολογική τεχνογνωσία σε αποδοτικότητα, αποτελεσματικότητα, απόδοση και ανάγκες των χρηστών, και (2) που είναι ικανοί να λαμβάνει υπόψη τις οργανωτικές, πολιτιστικές, κοινωνικές και δομικές ιδιαιτερότητες του δημόσιου τομέα κατά την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών. Ως αποτέλεσμα, η διεπιστημονική εκπαίδευση έχει καταστεί αναγκαιότητα. Αυτό είναι το θέμα της PIONEER.

Η PIONEER στοχεύει να παρέχει στους μαθητές εξειδικευμένες ικανότητες σχετικά με την καινοτομία του δημόσιου τομέα και τον ρόλο των ΤΠΕ και των τεχνολογικών εξελίξεων στη διαδικασία της καινοτομίας. Είναι ένα διεπιστημονικό και διεθνές πρόγραμμα που συνδυάζει την ακαδημαϊκή τεχνογνωσία με τη γνώση των επαγγελματικών υποθέσεων και της εθνικής εμπειρίας. Το πρόγραμμα βασίζεται σε τρεις βασικές αρχές: επιτόπια τεχνογνωσία όπου οι μαθητές έχουν τη δυνατότητα να μάθουν και να επωφεληθούν από το τοπικό πλαίσιο, καθώς οι μαθητές θα μάθουν σε 3 έως 4 διαφορετικές τοποθεσίες. ισορροπία εντός του προγράμματος σπουδών μεταξύ ακαδημαϊκής γνώσης και επαγγελματικής εξειδίκευσης· διεπιστημονικότητα καθώς οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να ενσωματώσουν διαφορετικά θεωρητικά πλαίσια, ικανότητες και δεξιότητες σε ένα σύνολο ικανοτήτων που είναι απαραίτητες για τον δημόσιο τομέα του μέλλοντος.

Σχετικά με το Σχολείο

Ερωτήσεις