MSc στο Μάρκετινγκ
Edinburgh, Ηνωμένο Βασίλειο
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 up to 2 Semesters
ΓΛΏΣΣΕΣ
Αγγλικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
11 Jun 2025
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
15 Sep 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
GBP 31.600 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* φοιτητές στο σπίτι? 25.100 GBP - διεθνείς φοιτητές. Οι φοιτητές της ΕΕ που ξεκινούν τα πτυχία τους το ακαδημαϊκό έτος 2021/22 θα είναι σύμφωνοι με τα διεθνή τέλη
Εισαγωγή
Το MSc μας θα σας δώσει μια σε βάθος γνώση του μάρκετινγκ τόσο από ακαδημαϊκή όσο και από επαγγελματική άποψη, επιτρέποντάς σας να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις μάρκετινγκ με κρίσιμους και δημιουργικούς τρόπους. Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει όσους προέρχονται από μια γενική επιχείρηση ή από κλάδους που σχετίζονται με τη διοίκηση να εξελιχθούν σε καινοτόμους επαγγελματίες μάρκετινγκ που μπορούν να οδηγήσουν στρατηγικές αποφάσεις στη δημιουργία επιτυχημένων προϊόντων και υπηρεσιών.
Διδασκαλία και μάθηση 2021–22
Για το ακαδημαϊκό έτος που ξεκινά τον Σεπτέμβριο του 2021, σχεδιάζουμε επί του παρόντος να παραδώσουμε ένα μείγμα προσωπικής και ψηφιακής διδασκαλίας. Το μοντέλο διδασκαλίας μας θα εξαρτηθεί από τους περιορισμούς Covid-19 που ίσχυαν εκείνη τη στιγμή, αλλά σχεδιάζουμε με βάση ότι όλοι οι μαθητές θα είναι μαζί μας στο Εδιμβούργο.
Προυποθέσεις εισόδου
Η είσοδος στο MSc μας στο Marketing είναι έντονα ανταγωνιστική. Μπορείτε να αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχούς εφαρμογής υπερβαίνοντας τις ελάχιστες απαιτήσεις προγράμματος.
Ακαδημαϊκές απαιτήσεις
Θα χρειαστείτε ένα βρετανικό πτυχίο πρώτης κατηγορίας ή 2: 1 σε ένα από τα παρακάτω θέματα ή ένα αντίστοιχο προσόν στο εξωτερικό.
- Απαιτείται συνήθως προπτυχιακός τίτλος σε μια επιχείρηση ή ένα αντικείμενο που σχετίζεται με τη διοίκηση. Αυτό το πρόγραμμα δεν απευθύνεται σε όσους έχουν προπτυχιακό τίτλο ειδικά στο Μάρκετινγκ. Αν το κάνετε, θα προτείναμε αντ 'αυτού το Masters by Research
- Θα εξεταστούν επίσης υποψήφιοι με πτυχία στις κοινωνικές επιστήμες, τις επικοινωνίες, τις δημόσιες σχέσεις και τα μέσα που σχετίζονται με τις τέχνες
- Όσοι έχουν πολύ καλό πτυχίο σε άλλους πειθαρχικούς τομείς θα ληφθούν υπόψη υπό την προϋπόθεση ότι έχουν σπουδάσει πτυχίο με κάποιο περιεχόμενο σχετικό με το μάρκετινγκ
- Οι αιτήσεις από ώριμους φοιτητές με σημαντική εμπειρία διαχείρισης μάρκετινγκ ή αποδεκτά επαγγελματικά προσόντα θα εξεταστούν σε ατομική βάση
Υποστήριξη της αίτησής σας
- Δεν απαιτείται σχετική εργασιακή εμπειρία, αλλά μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες αποδοχής σας.
- Θα προτιμηθούν όσοι έχουν βαθμούς πάνω από τις ελάχιστες απαιτήσεις λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού για θέσεις σε αυτό το πρόγραμμα.
Απαιτήσεις Αγγλικής Γλώσσας
Πρέπει να αποδείξετε την ικανότητα της αγγλικής γλώσσας σε επίπεδο που θα σας επιτρέψει να πετύχετε στις σπουδές σας, ανεξάρτητα από την εθνικότητα ή τη χώρα διαμονής σας.
Δεχόμαστε τα ακόλουθα προσόντα αγγλικής γλώσσας στους βαθμούς που καθορίζονται:
IELTS (International English Testing System Test): 7.0 (τουλάχιστον 6.0 σε κάθε ενότητα)
- TOEFL (Δοκιμή Αγγλικών ως Ξένης Γλώσσας) iBT (συμπεριλαμβανομένης της Ειδικής Εγχώριας Έκδοσης): συνολικά 100 (τουλάχιστον 20 σε κάθε ενότητα)
- CAE και CPE: συνολικά 185 (τουλάχιστον 169 σε κάθε ενότητα)
- Trinity ISE (Ολοκληρωμένες δεξιότητες στα Αγγλικά): ISE III με πάσο και στα τέσσερα στοιχεία
- LanguageCert International ESOL: C1 Expert - Pass συνολικά με Pass για κάθε εξάρτημα
Επισκόπηση Μελέτης
Το MSc μας στο Μάρκετινγκ θα σας δώσει μια θεωρητική κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών, των μεθόδων έρευνας μάρκετινγκ και της διαχείρισης μάρκετινγκ, καθώς και την ικανότητα και τη δημιουργικότητα να εφαρμόσετε αυτήν τη γνώση σε πραγματικές καταστάσεις μάρκετινγκ.
Δομή προγράμματος
Αυτό το πρόγραμμα διαρκεί ένα ακαδημαϊκό έτος, ξεκινώντας από τα μέσα Σεπτεμβρίου και τελειώνει τον Αύγουστο. Στην αρχή του προγράμματος, σπουδάζετε υποχρεωτικά μαθήματα, τα οποία αναλαμβάνονται στο πρώτο εξάμηνο. Αυτά είναι τα θεμέλια πάνω στα οποία χτίζεται ολόκληρο το MSc και εξασφαλίζουν μια κοινή βάση γνώσης σε διαφορετικούς τομείς.
Για να έχετε μια ιδέα για το τι μπορεί να περιλαμβάνει η δομή και τα μαθήματα του προγράμματος, οι παρακάτω πληροφορίες αναφέρουν λεπτομερώς τη δομή και τα μαθήματα για αυτό το πρόγραμμα το 2021/22.
Εξάμηνο 1. Σεπτέμβριος -Δεκέμβριος
Υποχρεωτικά Μαθήματα
- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
- Ανάλυση απόφασης μάρκετινγκ
- Έρευνα Μάρκετινγκ
- Αρχές Διοίκησης Μάρκετινγκ
Εξάμηνο 2. Ιανουάριος -Μάιος
Υποχρεωτικό μάθημα
- Εφαρμογές μάρκετινγκ
Μαθήματα επιλογής
Επιλέξτε 3
- Στρατηγική Διεθνούς Μάρκετινγκ
- Επικοινωνίες μάρκετινγκ
- Μάρκετινγκ σε έναν ψηφιακό κόσμο
- Μάρκετινγκ υπηρεσιών
- Κατανόηση των εμπορικών σημάτων
Καλοκαίρι. Ιούνιος -Αύγουστος
- Διατριβή
Μαθησιακά αποτελέσματα
Απευθύνεται σε πτυχιούχους γενικής επιστήμης ή κλάδου που σχετίζεται με τη διοίκηση, το πρόγραμμα στοχεύει στην παραγωγή κριτικών, στοχαστικών εμπόρων και δίνει έμφαση στην ενσωμάτωση της θεωρίας και της πρακτικής με τις δεξιότητες και τις γνώσεις που απαιτούν οι εργοδότες.
Γνώση και Κατανόηση
Μέχρι το τέλος του προγράμματος, οι μαθητές θα είναι σε θέση:
- Αξιολογήστε κριτικά τα βασικά αναλυτικά πλαίσια και εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο μάρκετινγκ
- Εφαρμόστε βασικές θεωρίες μάρκετινγκ, πλαίσια και εργαλεία για την επίλυση προβλημάτων μάρκετινγκ
- Χρησιμοποιήστε πληροφορίες για το εξωτερικό και εσωτερικό περιβάλλον μάρκετινγκ μιας επιχείρησης για να προσδιορίσετε και να δώσετε προτεραιότητα στις κατάλληλες στρατηγικές μάρκετινγκ
- Ασκείτε κριτική κρίση μέσω εμπλοκής και προβληματισμού με την υπάρχουσα βιβλιογραφία μάρκετινγκ και νέες εξελίξεις στο περιβάλλον μάρκετινγκ
- Αξιολογήστε κριτικά τη λειτουργία μάρκετινγκ και τον ρόλο που παίζει στην επίτευξη οργανωτικής επιτυχίας τόσο σε εμπορικά όσο και σε μη εμπορικά περιβάλλοντα
- Αξιολογήστε και ενεργήστε σύμφωνα με τις ηθικές και περιβαλλοντικές ανησυχίες που σχετίζονται με τις δραστηριότητες μάρκετινγκ
Μεταπτυχιακά Χαρακτηριστικά
Μέχρι το τέλος του προγράμματος, οι μαθητές θα είναι σε θέση:
- Εντοπισμός, καθορισμός και ανάλυση προβλημάτων και προσδιορισμός ή δημιουργία διαδικασιών για την επίλυσή τους
- Ασκήστε κριτική κρίση για τη δημιουργία μιας νέας κατανόησης
- Αξιολογήστε κριτικά την υπάρχουσα κατανόηση και αναγνωρίστε την ανάγκη να αμφισβητείτε τακτικά όλες τις γνώσεις
- Προσδιορίστε και εφαρμόστε νέες ιδέες, μεθόδους και τρόπους σκέψης
- Απαντήστε αποτελεσματικά σε άγνωστα προβλήματα σε άγνωστα πλαίσια
- Εκ των προτέρων αιτιολογημένα και τεκμηριωμένα επιχειρήματα αποτελεσματικά στη γραπτή εργασία και την προφορική παρουσίαση
- Συνεργαστείτε αποτελεσματικά με άλλους, αξιοποιώντας τη διαφορετική τους σκέψη, εμπειρία και δεξιότητες
- Προσδιορίστε και αξιολογήστε κοινωνικές, πολιτιστικές, παγκόσμιες, ηθικές και περιβαλλοντικές ευθύνες και ζητήματα
- Επίδειξη δεξιοτήτων στη διαχείριση του χρόνου
Εξέλιξη καριέρας
Οι απόφοιτοι μάρκετινγκ από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου είναι πολύ περιζήτητοι παγκοσμίως. Η αποκλειστική μας ομάδα ανάπτυξης φοιτητών στο Business School θα αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της μαθητικής σας εμπειρίας από την πρώτη μέρα. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να εξοπλιστείτε για να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητές σας στην παγκόσμια αγορά.
Μεταπτυχιακή Απασχόληση
Το MSc στο Μάρκετινγκ προσφέρει στους φοιτητές μια σε βάθος και ισορροπημένη μελέτη της επιστήμης του μάρκετινγκ. Στοχεύει στην παραγωγή κριτικών, στοχαστικών επαγγελματιών για μια ποικιλία προορισμών, συμπεριλαμβανομένου του εμπορίου, του δημόσιου τομέα και των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων.
Το πρόγραμμα θα μπορούσε να οδηγήσει σε πολλούς ρόλους, συμπεριλαμβανομένων
- Διαχειριστές Διαφήμισης
- Διαχειριστές μάρκας
- Διευθυντές Digitalηφιακού Μάρκετινγκ/Στέλεχος
- Αναλυτής Αγοράς/Δεδομένων
- Έρανοι μάρκετινγκ
- Διαχειριστές ΜΜΕ
- Διευθυντές Δημοσίων Σχέσεων
- Διευθυντές πωλήσεων
Βαθμολογίες
- 11η στην QS World Rankings for Marketing 2019
- 20η στην QS World University Rankings 2020
Εισαγωγές
Διδακτέα ύλη
Semester 1
September–December
Compulsory courses
- Consumer Behaviour
- Digital Marketing
- Marketing Research & Data Insights
- Principles of Marketing Management
Semester 2
January–May
Compulsory courses
- Μάρκετινγκ για το Net Zero
- Μάρκετινγκ: Θεωρία και Εφαρμογή
Option courses
Choose 3
- International Marketing Strategy
- Marketing Communications
- Marketing of Services
- Understanding Brands
Summer
May-August
Dissertation
Details of the Dissertation
Κατάταξη
Rankings
- 16η στην κατάταξη QS Marketing Master's Rankings (2025)
- 27η στην παγκόσμια κατάταξη πανεπιστημίων QS (2025)
Αποτέλεσμα προγράμματος
Aimed at graduates from a general business or management-related discipline, the programme aims to produce critical, reflective marketers and emphasises the integration of theory and practice with the skills and knowledge required by employers.
Knowledge and Understanding
By the end of the programme, students will be able to:
- Critically evaluate the key analytical frameworks and tools used in marketing
- Apply key marketing theories, frameworks and tools to solve Marketing problems
- Utilise information on a firm's external and internal marketing environment to identify and prioritise appropriate marketing strategies
- Exercise critical judgement through engagement and reflection with existing marketing literature and new developments in the marketing environment
- Critically evaluate the marketing function and the role it plays in achieving organisational success both in commercial and non-commercial settings
- Evaluate and act upon the ethical and environmental concerns linked to marketing activities
Graduate Attributes
By the end of the programme, students will be able to:
- Identify, define and analyse problems and identify or create processes to solve them
- Ασκήστε κριτική κρίση για να δημιουργήσετε μια νέα κατανόηση
- Critically assess existing understanding and recognise the need to regularly challenge all knowledge
- Identify and apply new ideas, methods and ways of thinking
- Respond effectively to unfamiliar problems in unfamiliar contexts
- Advanced reasoned and factually supported arguments effectively in written work and oral presentation
- Work effectively with others, capitalising on their different thinking, experience and skills
- Identify and evaluate social, cultural, global, ethical and environmental responsibilities and issues
- Demonstrate skills in time management
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Applicants to the MSc in Marketing can apply for a range of scholarships both from the University and external organisations.
Programme and School scholarships
We are keen to recruit the very best talent from all over the world. To this end, several programme-based and School-funded Scholarships are available, as well as others which are generously sponsored by industry and alumni.
Other scholarships and funding
You may be eligible for scholarships from the University of Edinburgh or an external organisation.
Διαπιστεύσεις
Ευκαιρίες καριέρας
Εξέλιξη καριέρας
Οι απόφοιτοι μάρκετινγκ από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου είναι ιδιαίτερα περιζήτητοι παγκοσμίως. Η αφοσιωμένη μας Ομάδα Ανάπτυξης Φοιτητών στο Business School θα είναι αναπόσπαστο μέρος της φοιτητικής σας εμπειρίας από την πρώτη μέρα. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να εξοπλιστείτε για να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητές σας στην παγκόσμια αγορά.
Μεταπτυχιακή απασχόληση
Το MSc in Marketing προσφέρει στους φοιτητές μια εις βάθος και ισορροπημένη μελέτη του κλάδου του μάρκετινγκ. Στοχεύει στην παραγωγή κριτικών, στοχαστικών επαγγελματιών για διάφορους προορισμούς, όπως το εμπόριο, ο δημόσιος τομέας και τα ακαδημαϊκά ιδρύματα.
Το πρόγραμμα θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια πληθώρα ρόλων, συμπεριλαμβανομένων
- Διαχειριστές διαφήμισης
- Διαχειριστές μάρκας
- Digital Marketing Managers/ Executive
- Market/Data Analyst
- Marketing Fundraisers
- Διευθυντές ΜΜΕ
- Διευθυντές Δημοσίων Σχέσεων
- Διευθυντές Πωλήσεων