Μεταπτυχιακό στην Επικοινωνιακή Έρευνα
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
1 Years
ΓΛΏΣΣΕΣ
Ισπανικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
31 Jan 2025
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
09 Sep 2025
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
EUR 5.044 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Στην Πανεπιστημιούπολη
* precios vigentes para el curso 23/24
Εισαγωγή
Η εμφάνιση νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας και, ιδιαίτερα, η ευρεία εφαρμογή του Διαδικτύου ως κοινού πόρου για την παγκόσμια και διαπροσωπική επικοινωνία έχουν αναδιαμορφώσει ουσιαστικά τη φύση του επικοινωνιακού πεδίου, αν και δεν είναι λιγότερο αλήθεια ότι τα «παραδοσιακά» μέσα όπως π.χ. Ο Τύπος, το ραδιόφωνο, ο κινηματογράφος ή η τηλεόραση γνωρίζουν επίσης έναν νέο ορισμό –και συχνά επανεφεύρεση– για να προσαρμοστούν σε αυτό που ονομάζεται εποχή της σύγκλισης των μέσων ενημέρωσης.
Είναι ακριβώς η ανάγκη να αντιμετωπίσουμε αυτούς τους πλούσιους και, κατά καιρούς, ριζικούς μετασχηματισμούς που χρησιμεύει ως βάση για τις προτάσεις αυτού του Master in Research in Communication . Ένα μεταπτυχιακό που γεννήθηκε με την κλίση να συμβάλλει στην παροχή απαντήσεων στις νέες θεωρητικές και μεθοδολογικές ανάγκες σε αυτόν τον τομέα, αλλά που φιλοδοξεί επίσης να προωθήσει μορφές έρευνας που ανταποκρίνονται στις συνεχείς απαιτήσεις του επιχειρηματικού κόσμου, τόσο στον τομέα δημοσιογραφία και ενημέρωση καθώς και οπτικοακουστική επικοινωνία.
El Máster en Cifras
- 25 θέσεις, μέγιστος αριθμός 12 μαθητών σε μαθήματα επιλογής
- 20 καθηγητές με υψηλή ερευνητική ικανότητα στους αντίστοιχους κλάδους τους
- Δυνατότητα επιλογής από ένα ευρύ φάσμα προαιρετικών μαθημάτων (11) , ώστε ο μαθητής να μπορεί να ορίσει το δικό του δρομολόγιο
- Υψηλό ποσοστό ικανοποίησης μαθητών, σύμφωνα με τις έρευνες αξιολόγησης που πραγματοποιήθηκαν σε κάθε μάθημα
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Ολοκληρωμένες υποτροφίες UC3M για μεταπτυχιακές σπουδές για το ακαδημαϊκό έτος 2024/2025
Το Universidad Carlos III de Madrid ζητά 7 πλήρεις υποτροφίες για τη διεξαγωγή σπουδών για το μεταπτυχιακό στην Επικοινωνιακή Έρευνα το ακαδημαϊκό έτος 2024/2025, το οποίο παρέχει πρόσβαση σε διδακτορικά προγράμματα UC3M.
- Las ayudas completas incluirán las tasas académicas correspondientes, así como una dotación anual de 11.500 €.
Para solicitar la ayuda es necesario haber sido admitido en el máster o haber formalizado la solicitud de admisión al Máster.
Δίδακτρα UC3M για το ακαδημαϊκό έτος 2024/2025
Το Universidad Carlos III de Madrid ζητά 1 υποτροφία για το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025, που απευθύνεται σε νέους φοιτητές μεταπτυχιακού τίτλου στην Εφαρμοσμένη Έρευνα στα ΜΜΕ από μη ισπανικά πανεπιστημιακά κέντρα που σχετίζονται με την Ibero-American Postgraduate University Association (AUIP). , με την ακόλουθη διάταξη:
- Ayuda de matrícula por el importe de las tasas académicas correspondientes
- Bolsa o ayuda de estudios de 1.500 €
Para solicitar la ayuda es necesario haber formalizado la solicitud de admisión al Máster.
Διδακτέα ύλη
Το πρόγραμμα σπουδών βασίζεται σε μια κοινή υποχρεωτική ενότητα γενικής κατάρτισης 27 ECTS και σε μια μεταπτυχιακή εργασία 9 ECTS. Επιπλέον, η προαιρετική εκπαίδευση περιλαμβάνει 24 μονάδες ECTS, που θα επιλέξει ο φοιτητής από μια προσφορά 12 προαιρετικών θεμάτων. Συνολικά 60 ECTS καθ' όλη τη διδακτική περίοδο ενός ακαδημαϊκού έτους.
Complementos Formativos *
- Εισαγωγή στη μελέτη της Κοινωνικής Επικοινωνίας
Curso 1 - Cuatrimestre 1
- Μεθοδολογία Έρευνας στον Τομέα της Επικοινωνίας των Μέσων
- Μεθοδολογίες Έρευνας στον Κινηματογράφο, την Τηλεόραση και τα Νέα Μέσα
- Νέα θεωρητικά πλαίσια επικοινωνίας
- Μεθοδολογίες Έρευνας στην Προοπτική της Πολιτιστικής Αλλαγής
- Εισαγωγή στην Έρευνα. Εργαστήριο ακαδημαϊκής γραφής και παρουσίαση έργου
Optativas
- Αναπαραστάσεις στον σύγχρονο κινηματογράφο και την τηλεόραση
- Νέα Επιχειρηματικά Μοντέλα στην Επικοινωνία
- Αναδυόμενα Δημοσιογραφικά Προφίλ
- Νέες Τάσεις στη Δημοσιογραφία στον Πεδίο Περιεχομένου
Curso 1 - Cuatrimestre 2
Optativas
- Νέες Τάσεις στις Επικοινωνιακές Σπουδές
- Ο Ρόλος των Μέσων Ενημέρωσης στη Διαδικασία της Κοινωνικής Αλλαγής
- Οπτικοακουστική Γεωπολιτική
- Κατασκευή ταυτότητας και κοινωνικών φαντασιώσεων στον τρέχοντα κινηματογράφο και την τηλεόραση
- The Research Agenda of Media Change: Problems and Challenges
- Οπτικοακουστική αρχαιολογία, μνήμη και κινηματογραφική κληρονομιά
Trabajo Fin de Máster