Μεταπτυχιακό στο Ψηφιακό και Αναλυτικό Μάρκετινγκ
Universidad de Murcia
Πληροφορία κλειδί
Τοποθεσία πανεπιστημιούπολης
Murcia, Ισπανία
Γλώσσες
Ισπανικά
Μορφή μελέτης
Στην Πανεπιστημιούπολη
Διάρκεια
1 - 2 έτος
Βήμα
Πλήρης απασχόληση
Δίδακτρα
EUR 37 / per credit *
Προθεσμία εφαρμογής
Ζητήστε πληροφορίες
Πρωιμότερη ημερομηνία έναρξης
Ζητήστε πληροφορίες
* Τιμή ανά πίστωση: στην 1η εγγραφή: 37,11 €, στη 2η εγγραφή: 60,32 €, στην 3η εγγραφή: 69,59 €, στην 4η ή επόμενη: 69,59 €
Εισαγωγή
Αρχείο του πλοιάρχου
Κέντρο: | Σχολή Οικονομικών και Επιχειρήσεων |
Τύπος διδασκαλίας: | Πρόσωπο με πρόσωπο |
Γλώσσα: | Ισπανικά |
Διάρκεια: | Ενάμισι χρόνια |
Πιστώσεις ECTS: | 90 |
Νέες θέσεις εισόδου: | 35 |
Τιμή ανά πίστωση: |
|
Το Master στο Ψηφιακό και Αναλυτικό Μάρκετινγκ προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση σε δύο από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς στον τομέα του μάρκετινγκ: Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Αναλυτικό Μάρκετινγκ. Από τη μία πλευρά, οι μαθητές που μελετούν την ειδικότητα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ θα έχουν βαθιά γνώση σχετικά με τις τεχνολογίες πληροφοριών που βασίζονται στο Διαδίκτυο και θα μπορούν να λαμβάνουν όλες αυτές τις αποφάσεις μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον της εταιρείας. Από την άλλη πλευρά, η ειδικότητα του Αναλυτικού Μάρκετινγκ θα εξοπλίσει τον μαθητή με την ικανότητα να αναλύει όλες τις πληροφορίες που δημιουργούνται στο ψηφιακό περιβάλλον της εταιρείας, δίνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την εκμετάλλευση αυτών των δεδομένων και την εφαρμογή στατιστικών προγραμμάτων όπως το ελεύθερο λογισμικό R για την ανάλυσή σας.
Αιτιολόγηση
Το ενδιαφέρον για την κοινωνία είναι αναμφισβήτητο εάν παρακολουθήσουμε τον μετασχηματισμό που παράγει η τεχνολογία σε όλους τους τομείς, δημιουργώντας μια διασυνδεδεμένη κοινωνία όπου τα κοινωνικά δίκτυα συνδέουν τόσο τους ανθρώπους όσο και τις εταιρείες μέσω διαφορετικών κινητών συσκευών, προκαλώντας ψηφιοποίηση όλων των πτυχών της ανθρώπινης δραστηριότητας, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς και της κατανάλωσης προϊόντων. Συγκεκριμένα, στην Ισπανία διαπιστώνεται ότι το βάρος του ηλεκτρονικού εμπορίου ή του ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνεται. Έτσι, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Εθνικής Επιτροπής Αγορών Ανταγωνισμού (CNMC) που διατίθεται στον ιστότοπό της: http://www.cnmc.es/ 1, το ηλεκτρονικό εμπόριο αύξησε τον κύκλο εργασιών του, μόνο το δεύτερο τρίμηνο του 2016, 20,3% από έτος σε έτος (5.948 εκατομμύρια ευρώ) και 33,4% αν κοιτάξουμε τον αριθμό των συναλλαγών (92 εκατομμύρια συναλλαγές που πραγματοποιήθηκαν).
ικανότητες
- CB6 - Να κατέχουν και να κατανοούν τις γνώσεις που παρέχουν τη βάση ή την ευκαιρία να είναι πρωτότυπες στην ανάπτυξη και / ή εφαρμογή ιδεών, συχνά σε ένα πλαίσιο έρευνας
- CB7 - Ότι οι σπουδαστές ξέρουν πώς να εφαρμόσουν τις αποκτηθείσες γνώσεις και την ικανότητά τους να λύσουν προβλήματα σε νέα ή άγνωστα περιβάλλοντα εντός ευρύτερων (ή διεπιστημονικών) πλαισίων που σχετίζονται με τον τομέα σπουδών τους
- CB8 - Ότι οι σπουδαστές είναι σε θέση να ενσωματώσουν τη γνώση και να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα των αποφάσεων που βασίζονται σε πληροφορίες που, ελλιπείς ή περιορισμένες, περιλαμβάνουν σκέψεις για τις κοινωνικές και ηθικές ευθύνες που συνδέονται με την εφαρμογή των γνώσεων και των κρίσεων
- CB9 - Ότι οι σπουδαστές γνωρίζουν πώς να γνωστοποιούν τα συμπεράσματά τους και τις γνώσεις και τους τελικούς λόγους που τους στηρίζουν σε εξειδικευμένο και μη εξειδικευμένο κοινό με σαφή και ξεκάθαρο τρόπο
- CB10 - Ότι οι μαθητές διαθέτουν τις μαθησιακές δεξιότητες που τους επιτρέπουν να συνεχίσουν τις σπουδές τους με τρόπο που θα είναι σε μεγάλο βαθμό αυτονόητο ή αυτόνομο.
- CG1 - Δράστε προληπτικά στην αναζήτηση της πιο αποτελεσματικής λύσης στα προβλήματα που θέτει η ψηφιακή διαχείριση μάρκετινγκ, λαμβάνοντας αποτελεσματικές αποφάσεις και μια επακόλουθη αξιολόγηση των αποτελεσμάτων με βάση την ανάλυση δεδομένων.
- CG2 - Επιδείξτε τις ικανότητες να αναπτύξετε κριτική σκέψη μέσω της ανάλυσης πληροφοριών από αντικειμενικά κριτήρια και επιτρέποντας την ανάπτυξη βελτιώσεων στη διαχείριση ψηφιακού μάρκετινγκ.
- CG3 - Δυνατότητα σχεδιασμού, εκκίνησης και διαχείρισης καινοτόμων έργων με βάση την εντατική και αποτελεσματική χρήση ψηφιακών εργαλείων στους διάφορους τομείς του Ψηφιακού Μάρκετινγκ.
- CG4 - Ανάπτυξη πρωτοβουλίας και επιχειρηματικού πνεύματος στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ.
- CG5 - Ικανότητα κατανόησης του ψηφιακού περιβάλλοντος και περιβάλλοντος από διαφορετικές οπτικές γωνίες.
- CG6 - Ικανότητα ανάπτυξης μιας στάσης συμβατής με τις αξίες της αειφορίας και της κοινωνικής ευθύνης κατά την εφαρμογή της ψηφιακής στρατηγικής μάρκετινγκ και της ανάλυσης δεδομένων.
- CG7 - Δυνατότητα σύνταξης και αιτιολόγησης με σαφή, συνεπή και ομαλή αναφορά που περιέχει τόσο αριθμητικά δεδομένα όσο και εννοιολογικές πτυχές, προσαρμόζοντας τη μορφή και το περιεχόμενο στους παραλήπτες τους, καθώς απευθύνονται στη διοίκηση, τις υπηρεσίες ή τους πελάτες στον τομέα της εμπορία.
- CG8 - Δυνατότητα εντοπισμού, ανάλυσης και διάγνωσης ενός προβλήματος στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και να καθορίζει σχέδια, εναλλακτικές λύσεις και συνεκτικά συμπεράσματα σχετικά με το εν λόγω πρόβλημα
- CE1 - Δυνατότητα σχεδιασμού και σχεδιασμού στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, βελτιστοποίηση της διαχείρισης των μεταβλητών Μείγμα Μάρκετινγκ: προϊόν, τιμή, επικοινωνία και διανομή.
- CE2 - Γνωρίστε και εφαρμόστε τα κύρια στρατηγικά εργαλεία για τη διαχείριση ψηφιακών εταιρειών.
- CE3 - Ικανότητα να ασκεί ηγεσία, να λαμβάνει αποφάσεις με βάση την ηθική και την κοινωνική ευθύνη και να αναζητά κίνητρα για την ομάδα στο έργο της διαχείρισης πωλήσεων και στην εργασία τους στον τομέα του μάρκετινγκ.
- CE4 - Δυνατότητα αναγνώρισης και εξήγησης νέων τρόπων αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές στο ψηφιακό περιβάλλον.
- CE5 - Εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ για την αποτελεσματική δημιουργία συνδέσμων με τον καταναλωτή.
- CE6 - Γνωρίστε τους πυλώνες για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στο ψηφιακό περιβάλλον.
- CE7 - Προετοιμασία και ανάπτυξη επιχειρηματικών έργων στον τομέα της ψηφιακής οικονομίας.
προφίλ Πτυχιούχος
Οι μαθητές που έχουν ολοκληρώσει την ειδικότητα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ θα έχουν αποκτήσει τις δεξιότητες που τους επιτρέπουν να εξασκηθούν ως επαγγελματίες στον ψηφιακό τομέα. Έτσι, θα μπορούν να ενεργούν ως διευθυντές μιας εταιρείας με αρμοδιότητες στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, της διαχείρισης των κοινωνικών μέσων και του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Οι μαθητές που έχουν ολοκληρώσει την ειδικότητα του Αναλυτικού Μάρκετινγκ, θα μπορούν να εξασκηθούν ως ειδικοί Big Data, αναλυτές μάρκετινγκ, αναλυτές στον τομέα της έρευνας αγοράς ή αναλυτής ψηφιακών δεδομένων.