Μεταπτυχιακό σε κοινωνικοπεριβαλλοντικά έργα
Valle de Bravo, Μεξικό
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
4 Semesters
ΓΛΏΣΣΕΣ
Ισπανικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
30 Nov 2023
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
01 Oct 2023
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
MXN 309.600 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Ανάμεικτο
* χωρίς τα δίδακτρα αποφοίτησης
Εισαγωγή
Ετοιμαστείτε για τα έργα σας που θα αναγεννήσουν τον κόσμο
Επιλέξτε τα σεμινάρια που θέλετε να παρακολουθήσετε σε όλη τη διάρκεια του μεταπτυχιακού σας, ενώ αποκτάτε θεμελιώδεις δεξιότητες για το σχεδιασμό, την ανάληψη και τη διαχείριση κοινωνικο-περιβαλλοντικών έργων.
Το Μεταπτυχιακό στα Κοινωνικο-Περιβαλλοντικά Έργα σάς επιτρέπει να επιλέξετε και να συνδυάσετε σεμινάρια και εργαστήρια από τα άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα του UMA, σύμφωνα με τις δεξιότητες και τους κλάδους που θεωρείτε σημαντικούς για την ανάπτυξη του έργου σας. Το μεταπτυχιακό αναπτύσσει τις γνώσεις και τα εργαλεία για την ενσωμάτωση του σχεδιασμού και της διαχείρισης έργων που χρησιμοποιούν το αναγεννητικό όραμα της βιωσιμότητας ως οδηγό, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του φορέα αλλαγής και της αυτοδιαχείρισής σας.
Σκοπός
Ανάπτυξη συνεργατικών και διεπιστημονικών έργων που παράγουν προσωπικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά οφέλη, μέσω στρατηγικών που υλοποιούν τις δυνατότητες του πλαισίου του έργου
Από το UMA σας βοηθάμε να βρείτε διαμονή στο Valle de Bravo κατά τη διάρκεια εργαστηρίων πρόσωπο με πρόσωπο
Ένα από τα μεγαλύτερα αξιοθέατα που βρίσκουν οι μαθητές μας όταν έρχονται στο UMA είναι να γνωρίσουν την Valle de Bravo. ένα μέρος που σας επιτρέπει να συνδεθείτε με τη φύση και με μια ζωντανή κοινότητα σε κοινωνικο-περιβαλλοντικά θέματα.
Η καθημερινότητα στο Valle de Bravo προσφέρει γαλήνη και ηρεμία, καθώς και μια πλούσια κοινωνική προσφορά, δημόσιες εκδηλώσεις και άσκηση αθλημάτων όπως το αλεξίπτωτο πλαγιάς, η ιστιοπλοΐα, το σκι, η ορεινή ποδηλασία ή η αναρρίχηση.
Ως τουριστικό μέρος, το Valle de Bravo διαθέτει μεγάλη ποικιλία καταλυμάτων για διαφορετικά γούστα και προϋπολογισμούς.
Ιδανικοί μαθητές
Σε ποιους απευθύνεται το μεταπτυχιακό μας;
Αναζητούμε διεπιστημονικές ομάδες, επομένως το μεταπτυχιακό δίπλωμα απευθύνεται σε επαγγελματίες με διαφορετικά προφίλ και τομείς εργασίας, για παράδειγμα:
Διαχείριση έργου: Αναπτύξτε δεξιότητες συντονισμού και ολοκλήρωσης ομάδας και έργων, είτε ανεξάρτητες είτε για ιδιωτικές εταιρείες ή για δημόσια διοίκηση.
Επιχειρηματικότητα: Λάβετε υποστήριξη για τη συνδημιουργία πολυεπιστημονικών έργων που αποφέρουν οικονομικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά οφέλη.
Συμβουλευτική: Ενσωματώνει τις βέλτιστες πρακτικές για το σχεδιασμό, την εκτέλεση, την αξιολόγηση και την επίβλεψη έργων, με την ικανότητα να εκπληρώνει την ευθύνη της καθοδήγησης ατόμων ή οργανισμών στην ανάπτυξη κοινωνικο-περιβαλλοντικών έργων.
Ευκαιρίες καριέρας
Με την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών θα είστε σε θέση:
- Σχεδιάζουν, υλοποιούν και διαχειρίζονται έργα από μια προοπτική δέσμευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη του περιβάλλοντος τους.
- Ενσωματώστε σχετική διεπιστημονική γνώση για την ανάπτυξη κοινωνικο-περιβαλλοντικών έργων στον τομέα της επαγγελματικής σας δράσης.
- Προσδιορίστε τα προβλήματα και τις δυνατότητες ενός πλαισίου και, με βάση αυτά, σχεδιάστε συστημικές στρατηγικές για την αντιμετώπισή τους.
- Αναγνωρίστε την αξία του συν-σχεδιασμού για την ανάπτυξη σχετικών και ηθικών έργων.
- Δημιουργήστε μια συστημική κατανόηση της διασύνδεσης μεταξύ της κοινωνικής και περιβαλλοντικής διάστασης ενός έργου.
- Να γνωρίζουν εργαλεία διαχείρισης έργου που τους επιτρέπουν να υλοποιούν βέλτιστα τις διάφορες φάσεις του έργου.
- Να μπορεί να σχετίζεται με ανθρώπους, ιδέες και προοπτικές από διαφορετικούς τομείς μάθησης και να σχηματίζει διεπιστημονικές ομάδες.
Δίδακτρα προγράμματος
Εισαγωγές
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Στο UMA προσφέρουμε δύο τύπους υποτροφιών:
Επιδιώκουμε να υποστηρίξουμε άτομα με υψηλές δυνατότητες αλλαγής που ενδιαφέρονται να σπουδάσουν μεταπτυχιακό, αλλά βρίσκονται σε οικονομική κατάσταση που δεν τους επιτρέπει να πληρώσουν το πλήρες δίδακτρο. Έχουμε περιορισμένο αριθμό υποτροφιών και αυτές διανέμονται σε όσους το χρειάζονται περισσότερο και πληρούν καλύτερα τα κριτήρια που καθορίζονται παρακάτω.
Μέσα στην αίτηση εισαγωγής θα βρείτε μια ενότητα όπου μπορείτε να κάνετε αίτηση για την υποτροφία που χρειάζεστε (βλ. καρτέλα Διαδικασία εισδοχής), πρέπει να υποδείξετε τον τύπο και το ποσοστό της υποτροφίας που αναζητάτε. Εάν ενδιαφέρεστε για υποτροφία, έχετε υπόψη σας ότι μπορείτε να πάρετε μεγαλύτερο ποσοστό εάν υποβάλετε την αίτησή σας στον πρώτο γύρο εγγραφής.
α) Μερικές υποτροφίες: Υποτροφίες από 10% έως 20% του κόστους του Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων πτυχίου.
β) Ανταλλαγή υποτροφιών: Υποτροφίες από 25% έως 40% του κόστους του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων πτυχίου. Αυτές οι υποτροφίες δίνονται ως αντάλλαγμα χρόνου για την υποστήριξη δραστηριοτήτων του συντονισμού του Master ή της κοινότητας UMA. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε διαφορετικές δραστηριότητες υποστήριξης και μπορούν να γίνουν από οπουδήποτε και σε ευέλικτο ωράριο.
Έκπτωση για πλήρη πληρωμή Master: 15%.
Ισχύει εάν πληρώσετε για ολόκληρο το μεταπτυχιακό εκ των προτέρων.
Έκπτωση για προκαταβολή ενός έτους: 10%.
Ισχύει εάν πληρώσετε ένα ολόκληρο έτος προκαταβολικά.
Έκπτωση για πρόωρη εξόφληση εξαμήνου: 5%.
Ισχύει εάν πληρώσετε για ένα πλήρες εξάμηνο εκ των προτέρων.
Εάν λάβετε υποτροφία, οποιαδήποτε από αυτές τις εκπτώσεις εφαρμόζεται στο καταβλητέο ποσό αφού ληφθεί υπόψη το ποσοστό της υποτροφίας που χορηγείται.
Διδακτέα ύλη
Το Πρόγραμμα Σπουδών του Μεταπτυχιακού στα Κοινωνικο-Περιβαλλοντικά Έργα σχεδιάστηκε από κοινού από μια διεπιστημονική ομάδα ειδικών και παραγόντων αλλαγής με εκτεταμένη εμπειρία και όραμα, με αποτέλεσμα έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό προγράμματος σπουδών που εξελίσσεται κάθε εξάμηνο σύμφωνα με την εμπειρία που αποκτήθηκε.
Το Πρόγραμμα Σπουδών αποτελείται από τέσσερα εξάμηνα, τα οποία λαμβάνουν χώρα σε δύο χρόνια σε μικτό τρόπο. Το πρόγραμμα αποτελείται από 76 μονάδες που λαμβάνονται σε 402 ώρες πρόσωπο με πρόσωπο με δάσκαλο και 814 ώρες μη πρόσωπο με πρόσωπο ή ανεξάρτητες, για να συμπληρωθούν συνολικά 1.216 ώρες.
Το μεταπτυχιακό εστιάζει σε μια διαδικασία εξαμηνιαίων έργων, μέσω των οποίων εφαρμόζονται οι γνώσεις και τα εργαλεία που αποκτήθηκαν στα σεμινάρια, διερευνάται η επαγγελματική εξέλιξη και διερευνάται η επάγγελμα. Κάθε μαθητής αναπτύσσει τη δική του διαδικασία σύμφωνα με τις δυνατότητες, τις ερωτήσεις και το πλαίσιο. Στο τελευταίο έτος του Μεταπτυχιακού, σχεδιάζεται και υλοποιείται ένα τελικό έργο, το οποίο αποτελεί την πτυχιακή εργασία.
Α) Άξονες και Γραμμές Προγράμματος Σπουδών
Το Πρόγραμμα Σπουδών οργανώνεται σε τρεις άξονες σπουδών: τον άξονα εξειδικευμένου περιεχομένου, τον άξονα του φορέα αλλαγής και τον άξονα των έργων.
Αυτοί οι τρεις άξονες αντικατοπτρίζουν την εκπαιδευτική πρόταση του UMA για την ανάπτυξη επαγγελματιών (εξειδικευμένος άξονας), προκειμένου να συμμετάσχουν στον μετασχηματισμό προς τη βιωσιμότητα (άξονας αλλαγής φορέα), μέσω της μάθησης μέσω της πράξης (άξονας έργου).
Στο Master of Socio-Environmental Projects, ο άξονας εξειδικευμένου περιεχομένου ενσωματώνεται με τα σεμινάρια και τα εργαστήρια των διαφορετικών περιοχών που επιλέγουν οι φοιτητές. Κατά το τρίτο και τέταρτο εξάμηνο, οι χώροι του εργαστηρίου καταλαμβάνονται για τα εργαστήρια Σχεδιασμού Έργων και Διαχείρισης Έργων αντίστοιχα, τα οποία είναι αποκλειστικά για όσους σπουδάζουν αυτό το μεταπτυχιακό. Οι άξονες του πρακτορείου αλλαγής και του έργου λαμβάνονται μαζί με τα άλλα μεταπτυχιακά και καθιερώνονται τα σεμινάρια που τα αποτελούν.
Κάθε άξονας με τη σειρά του ενσωματώνεται από γραμμές σπουδών που αναπτύσσονται μέσω διαφορετικών σεμιναρίων και εργαστηρίων:
εξειδικευμένο άξονα
Ο εξειδικευμένος άξονας έχει ως στόχο την παροχή γνώσεων και εργαλείων από την οπτική της βιωσιμότητας, σε σχέση με διάφορους κλάδους που ο μαθητής θεωρεί απαραίτητους για τη μάθησή του.
Οι γραμμές σπουδών που απαρτίζουν αυτόν τον άξονα ανήκουν στους τομείς της διοίκησης, του δικαίου, της δημόσιας πολιτικής, της αρχιτεκτονικής, της αγροοικολογίας, του τουρισμού και της εκπαίδευσης. Οι μαθητές ενημερώνονται για την επιλογή και τον συνδυασμό περιοχών, σύμφωνα με τα ακόλουθα κριτήρια:
• Συγκεκριμένες ανάγκες του έργου που θα αναπτυχθούν, σύμφωνα με τις γνώσεις και την προηγούμενη εμπειρία του μαθητή.
• Εξαμηνιαία προσφορά σεμιναρίων.
• Απαιτήσεις σεμιναρίων (ορισμένες απαιτούν να έχουν παρακολουθήσει προηγούμενα σεμινάρια από την ίδια γραμμή σπουδών).
• Συμμόρφωση με τις πιστωτικές μονάδες που απαιτούνται από το μεταπτυχιακό πρόγραμμα. Διδακτικές γραμμές του τομέα της αρχιτεκτονικής και της βιώσιμης κατασκευής:
• Αρχιτεκτονικός σχεδιασμός βάσει τόπου : Προσφέρει μεθοδολογίες για τη σύλληψη και ανάπτυξη προτάσεων για βιώσιμο και αναγεννητικό μετασχηματισμό του ζωτικού χώρου, με βάση την κατανόηση του τόπου με ένα ολοκληρωμένο όραμα και της αρχιτεκτονικής ως κοινωνικοπολιτισμικής διαδικασίας που διαχειρίζεται και παράγεται σε συμμετοχικό και συλλογικό τρόπο..
• Τεχνικές πτυχές της βιώσιμης αρχιτεκτονικής: Παρέχει τις τεχνικές βάσεις για τη δημιουργία αρχιτεκτονικών και κατασκευαστικών λύσεων που διασφαλίζουν την αποτελεσματική χρήση των πόρων: νερό, ενέργεια και υλικά.
• Εργαστήριο συμπληρωματικών εργαλείων: Συμπληρώνει τις προηγούμενες γραμμές με εμπειρίες «μάθησης κάνοντας» για εξοικείωση με μεθοδολογίες κατασκευής και υλικά με χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις και που στηρίζουν το σχεδιασμό οικονομικά βιώσιμων έργων. Αυτά τα πρακτικά εργαστήρια χρειάζονται μια επιπλέον ημέρα στις κατ' ιδίαν συναντήσεις κάθε εξάμηνο, επομένως, σε αντίθεση με άλλα μεταπτυχιακά, οι συναντήσεις είναι 5 ημέρες αντί για 4 (Παρασκευή έως Τρίτη).
Προγράμματα σπουδών της περιοχής του αειφόρου τουρισμού:
• Αειφόρος τουρισμός: Αναπτύσσει το δομικό πλαίσιο του κλάδου. Εξετάζονται τα πρότυπα, οι νόμοι και οι πιστοποιήσεις που διέπουν τη βιομηχανία και διερευνώνται οι αρχές της φυσικής υποδομής χαμηλής επίπτωσης. Αναλύονται διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα, καθώς και στρατηγικές επικοινωνίας και μάρκετινγκ, δημιουργώντας μια γερή βάση για την υπεύθυνη και επιτυχή υλοποίηση φοιτητικών έργων.
• Βιοπολιτισμικός τουρισμός : Μεταδίδει το εννοιολογικό πλαίσιο που μετατρέπει την τουριστική εμπειρία σε όχημα μάθησης και κοινωνικο-περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης. Αποκτώνται εργαλεία για τον λεπτό σχεδιασμό των εμπειριών, με βάση την επαρκή ανάγνωση του τόπου και τον συν-σχεδιασμό με τον τοπικό πληθυσμό.
• Εργαστήριο συμπληρωματικών μεθοδολογιών: Εξερευνήστε διαφορετικά εργαλεία και μεθόδους που βοηθούν στη μετατροπή των ιδεών των μαθητών σε καινοτόμες, βιώσιμες και οικονομικά κερδοφόρες εταιρείες και πρωτοβουλίες.
Προγράμματα σπουδών του τομέα του περιβαλλοντικού δικαίου και της δημόσιας πολιτικής:
• Νόμος και περιβάλλον: Το υπάρχον νομικό πλαίσιο που σχετίζεται με περιβαλλοντικά ζητήματα αναλύεται και στοχάζεται κριτικά: την εξέλιξή του, τις σχετικές υποθέσεις και τη χρησιμότητά του ως εργαλείου προώθησης και τεκμηρίωσης προτάσεων.
• Κοινωνικο-περιβαλλοντική δημόσια πολιτική: Αναπτύσσεται η ικανότητα δομής ενός δημόσιου ζητήματος, κατανόησης του σχεδιασμού πολιτικών, εντοπισμού εναλλακτικών λύσεων και αξιολόγησής τους μέσω κριτηρίων, καθώς και κατάλληλης χρήσης πληροφοριών για την ενίσχυση των προτάσεων που σχεδιάζουν.
• Εργαστήριο εργαλείων υλοποίησης: Αναπτύσσεται μια πρακτική κατανόηση των εννοιών, ενισχύοντας συγκεκριμένες δεξιότητες όπως η επιχειρηματολογία, η υπεράσπιση, ο σχεδιασμός κινήτρων και η ποιοτική και ποσοτική αξιολόγηση.
Προγράμματα σπουδών αγροοικολογίας και αναγεννητικών συστημάτων τροφίμων:
• Αγροπαραγωγικές διαδικασίες: Παρέχει τη γνώση, τα εργαλεία και τις προοπτικές της στάσης και των αξιών, καθώς και τους κλάδους και τις στρατηγικές που αποτελούν τη βάση της αγροοικολογικής πρακτικής. όπως η προέλευση και τα θεμέλια της αγροοικολογίας, οι παραγωγικές στρατηγικές στα διάφορα πλαίσια αγροοικολογικής δράσης, ο σχεδιασμός και η εφαρμογή πρακτικών οικοσυστημικής ανάπλασης και η ανάπτυξη παραγωγικών στρατηγικών για την ανταγωνιστικότητα των παραγωγικών πρωτοβουλιών.
• Αγροοικολογία και τρόφιμα: Παρέχει τη γνώση, τα εργαλεία και τις προοπτικές στάσης και αξιών που προκύπτουν από την εφαρμογή οικολογικών εννοιών και αρχών στο σχεδιασμό και τη διαχείριση αγροοικοσυστημάτων και την ανάλυση των κοινωνικοπολιτισμικών φαινομένων που συμβαίνουν στην περιοχή τους. Η αγροτική παραγωγή θεωρείται ως αυθεντική γεωργική κουλτούρα εμπλουτισμένη από διαφορετικές οπτικές γωνίες, που απαιτεί τη συνεχή μεταφορά και οικειοποίηση γεωργικών τεχνολογιών προς και από τις αγροτικές και αστικές κοινωνίες. επιτρέποντας την ανάπτυξη της κατανόησης της σχέσης μεταξύ του σχεδιασμού και του σχεδιασμού παραγωγικών τοπίων και της οικολογίας του τοπίου.
• Εργαστήριο Αγροοικολογικών πρακτικών : Παρέχει τα πρακτικά, τεχνικά και τεχνολογικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση γεωργικής διαχείρισης και δραστηριοτήτων αποκατάστασης εντός του αγροοικολογικού πλαισίου. Επιτρέπει την οικειοποίηση επιτόπιων δραστηριοτήτων σε καλές πρακτικές και διαχείριση, καθώς και τον απαραίτητο προβληματισμό για την επανεκτίμηση και την προσαρμογή της παραγωγικής διαδικασίας. Τα εργαστήρια συνοδεύονται από τη θεωρητική συνιστώσα των άλλων δύο γραμμών σπουδών, με την οποία συμπληρώνουν και συνεργάζονται. Αυτά τα πρακτικά εργαστήρια χρειάζονται μια επιπλέον ημέρα στις κατ' ιδίαν συναντήσεις κάθε εξάμηνο, επομένως, σε αντίθεση με άλλα μεταπτυχιακά, οι συναντήσεις διαρκούν 5 ημέρες αντί για 4 (Παρασκευή έως Τρίτη).
Κατάταξη
Τα βραβεία που λάβαμε μας αναγνωρίζουν ως μία από τις καλύτερες εκπαιδευτικές καινοτομίες στη Λατινική Αμερική