Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Καινοτομία για την Αειφορία
Valle de Bravo, Μεξικό
ΔΙΆΡΚΕΙΑ
4 Semesters
ΓΛΏΣΣΕΣ
Ισπανικά
ΡΥΘΜΌΣ
Πλήρης απασχόληση, Μερικής απασχόλησης
ΠΡΟΘΕΣΜΊΑ ΕΦΑΡΜΟΓΉΣ
30 Nov 2023
ΠΡΩΙΜΌΤΕΡΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΊΑ ΈΝΑΡΞΗΣ
01 Oct 2023
ΔΊΔΑΚΤΡΑ
MXN 309.600 *
ΜΟΡΦΉ ΜΕΛΈΤΗΣ
Ανάμεικτο
* χωρίς τα δίδακτρα αποφοίτησης
Εισαγωγή
Η νέα παιδεία δεν διδάσκεται μόνο, αλλά και βιώνεται
Ποια είναι τα παραδείγματα κάτω από τα οποία σχεδιάζουμε μαθησιακές διαδικασίες; Οδηγούν πραγματικά σε μια καλή ζωή; Ποιες είναι οι εκπαιδευτικές καινοτομίες που απαιτούνται για τον 21ο αιώνα;
Ο πλοίαρχος της εκπαιδευτικής καινοτομίας για την αειφορία ασχολείται με τη δημιουργία καταστατικών μαθησιακών καταστάσεων που προάγουν τη βιωσιμότητα και την ποικιλομορφία, καθώς και την αναγεννητική σύνδεση με τον εαυτό μας, την κοινότητά μας και τον τόπο όπου ζούμε. Το πρόγραμμα αναπτύσσει δεξιότητες σκέψης, σχεδιασμού και συνεργασίας για την εφαρμογή παιδαγωγικών που αντικατοπτρίζουν τον κόσμο που θέλουμε να δούμε.
Σκοπός
Σχεδιάστε παιδαγωγικά εργαλεία και εκπαιδευτικά έργα για να δημιουργήσετε μια θετική και διαρκή αλλαγή στην κοινωνία και το περιβάλλον, υπό ένα διεπιστημονικό, συστημικό, ηθικό, περιεκτικό και κριτικό όραμα.
Από το UMA σας βοηθάμε να βρείτε διαμονή στο Valle de Bravo κατά τη διάρκεια εργαστηρίων πρόσωπο με πρόσωπο
Ένα από τα μεγαλύτερα αξιοθέατα που βρίσκουν οι μαθητές μας όταν έρχονται στο UMA είναι να γνωρίσουν την Valle de Bravo. ένα μέρος που σας επιτρέπει να συνδεθείτε με τη φύση και με μια ζωντανή κοινότητα σε κοινωνικο-περιβαλλοντικά θέματα.
Η καθημερινότητα στο Valle de Bravo προσφέρει γαλήνη και ηρεμία, καθώς και μια πλούσια κοινωνική προσφορά, δημόσιες εκδηλώσεις και άσκηση αθλημάτων όπως το αλεξίπτωτο πλαγιάς, η ιστιοπλοΐα, το σκι, η ορεινή ποδηλασία ή η αναρρίχηση.
Ως τουριστικό μέρος, το Valle de Bravo διαθέτει μεγάλη ποικιλία καταλυμάτων για διαφορετικά γούστα και προϋπολογισμούς.
Ιδανικοί μαθητές
Σε ποιους απευθύνεται το μεταπτυχιακό μας;
Αναζητούμε διεπιστημονικές ομάδες, επομένως το μεταπτυχιακό δίπλωμα απευθύνεται σε επαγγελματίες με διαφορετικά προφίλ και τομείς εργασίας, για παράδειγμα:
Εκπαιδευτική επιχειρηματικότητα: Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικών έργων με συστημικό και αναγεννητικό όραμα.
Διδασκαλία: Επαγγελματοποιεί την παιδαγωγική πρακτική με μια καινοτόμο προοπτική.
Κατάρτιση: Ενσωματώστε διαδικασίες για να συμβάλετε σε νέους εκπαιδευτικούς που υποστηρίζουν την ανάπτυξη επαγγελματιών της εκπαίδευσης για βιωσιμότητα.
Συμβουλευτική: Σχεδιασμός και ανάπτυξη στρατηγικών συμβουλών για την υλοποίηση κοινωνικο-περιβαλλοντικών εκπαιδευτικών έργων.
Επικοινωνία: Μοιραστείτε και προωθήστε τα κοινωνικο-περιβαλλοντικά οράματα της εκπαίδευσης.
Έρευνα: Εμβαθύνει σε θέματα που σχετίζονται με παιδαγωγικές και κοινωνικο-περιβαλλοντικές πρακτικές.
Ευκαιρίες καριέρας
Με την ολοκλήρωση του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών θα είστε σε θέση:
- Αναγνωρίστε τα διάφορα τρέχοντα εκπαιδευτικά προβλήματα και διατυπώστε προτάσεις για την αντιμετώπισή τους με ένα ολοκληρωμένο και αναγεννητικό όραμα.
- Σχεδιάστε και διαχειριστείτε επίσημα και εναλλακτικά εκπαιδευτικά έργα από τη δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη, με καινοτόμες και αποτελεσματικές παιδαγωγικές μεθόδους.
- Καθιερώστε δείκτες και μετρήστε τα αποτελέσματα για τον επανασχεδιασμό των εκπαιδευτικών διαδικασιών, μοιράζοντας την εμπειρία μέσω ουσιαστικών αφηγήσεων.
- Συμμετοχή σε συνεργατικές διαδικασίες τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης, σε διεπιστημονικές και διαπολιτισμικές ομάδες.
- Να κατανοήσουν με συστημικό τρόπο τις τρέχουσες κοινωνικο-περιβαλλοντικές ευκαιρίες και προκλήσεις, καθώς και τη θέση που έχει η εκπαίδευση σε αυτές.
Υποτροφίες και Χρηματοδότηση
Στο UMA προσφέρουμε δύο τύπους υποτροφιών:
Επιδιώκουμε να υποστηρίξουμε άτομα με υψηλές δυνατότητες αλλαγής που ενδιαφέρονται να σπουδάσουν μεταπτυχιακό, αλλά βρίσκονται σε οικονομική κατάσταση που δεν τους επιτρέπει να πληρώσουν το πλήρες δίδακτρο. Έχουμε περιορισμένο αριθμό υποτροφιών και αυτές διανέμονται σε όσους το χρειάζονται περισσότερο και πληρούν καλύτερα τα κριτήρια που καθορίζονται παρακάτω.
Μέσα στην αίτηση εισαγωγής θα βρείτε μια ενότητα όπου μπορείτε να κάνετε αίτηση για την υποτροφία που χρειάζεστε (βλ. καρτέλα Διαδικασία εισδοχής), πρέπει να υποδείξετε τον τύπο και το ποσοστό της υποτροφίας που αναζητάτε. Εάν ενδιαφέρεστε για υποτροφία, έχετε υπόψη σας ότι μπορείτε να πάρετε μεγαλύτερο ποσοστό εάν υποβάλετε την αίτησή σας στον πρώτο γύρο εγγραφής.
α) Μερικές υποτροφίες: Υποτροφίες από 10% έως 20% του κόστους του Μεταπτυχιακού Τίτλου Σπουδών, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων πτυχίου.
β) Ανταλλαγή υποτροφιών: Υποτροφίες από 25% έως 40% του κόστους του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων πτυχίου. Αυτές οι υποτροφίες δίνονται ως αντάλλαγμα χρόνου για την υποστήριξη δραστηριοτήτων του συντονισμού του Master ή της κοινότητας UMA. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε διαφορετικές δραστηριότητες υποστήριξης και μπορούν να γίνουν από οπουδήποτε και σε ευέλικτο ωράριο.
Έκπτωση για πλήρη πληρωμή Master: 15%.
Ισχύει εάν πληρώσετε για ολόκληρο το μεταπτυχιακό εκ των προτέρων.
Έκπτωση για προκαταβολή ενός έτους: 10%.
Ισχύει εάν πληρώσετε ένα ολόκληρο έτος προκαταβολικά.
Έκπτωση για πρόωρη εξόφληση εξαμήνου: 5%.
Ισχύει εάν πληρώσετε για ένα πλήρες εξάμηνο εκ των προτέρων.
Εάν λάβετε υποτροφία, οποιαδήποτε από αυτές τις εκπτώσεις εφαρμόζεται στο καταβλητέο ποσό αφού ληφθεί υπόψη το ποσοστό της υποτροφίας που χορηγείται.
Εισαγωγές
Δίδακτρα προγράμματος
Κατάταξη
Τα βραβεία που λάβαμε μας αναγνωρίζουν ως μία από τις καλύτερες εκπαιδευτικές καινοτομίες στη Λατινική Αμερική
Διδακτέα ύλη
Το Πρόγραμμα Σπουδών του Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Εκπαιδευτική Καινοτομία για την Αειφορία σχεδιάστηκε από κοινού από μια διεπιστημονική ομάδα ειδικών και παραγόντων αλλαγής με εκτενή εμπειρία και όραμα, με αποτέλεσμα έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό προγράμματος σπουδών που εξελίσσεται κάθε εξάμηνο σύμφωνα με την εμπειρία.
Το Πρόγραμμα Σπουδών αποτελείται από τέσσερα εξάμηνα, τα οποία λαμβάνουν χώρα σε δύο χρόνια σε μικτό τρόπο. Το πρόγραμμα αποτελείται από 76 μονάδες που λαμβάνονται σε 402 ώρες πρόσωπο με πρόσωπο με δάσκαλο και 814 ώρες μη πρόσωπο με πρόσωπο ή ανεξάρτητες, για να συμπληρωθούν συνολικά 1.216 ώρες. Το μεταπτυχιακό εστιάζει σε μια διαδικασία εξαμηνιαίων έργων, μέσω των οποίων εφαρμόζονται οι γνώσεις και τα εργαλεία που αποκτήθηκαν στα σεμινάρια, διερευνάται η επαγγελματική εξέλιξη και διερευνάται η κλίση. Κάθε μαθητής αναπτύσσει τη δική του διαδικασία σύμφωνα με τις δυνατότητες, τις ερωτήσεις και το πλαίσιο. Στο τελευταίο έτος του Μεταπτυχιακού, σχεδιάζεται και υλοποιείται ένα τελικό έργο, το οποίο αποτελεί την πτυχιακή εργασία.
Α) Άξονες και Γραμμές Προγράμματος Σπουδών
Το Πρόγραμμα Σπουδών οργανώνεται σε τρεις άξονες σπουδών: τον άξονα εξειδικευμένου περιεχομένου, τον άξονα του φορέα αλλαγής και τον άξονα των έργων. Αυτοί οι τρεις άξονες αντικατοπτρίζουν την εκπαιδευτική πρόταση του UMA για την ανάπτυξη επαγγελματιών (εξειδικευμένος άξονας), προκειμένου να συμμετάσχουν στον μετασχηματισμό προς τη βιωσιμότητα (άξονας αλλαγής φορέα), μέσω της μάθησης μέσω της πράξης (project axis).
εξειδικευμένο άξονα
Ο άξονας αυτός είναι πειθαρχικός, επομένως πραγματοποιείται μόνο από φοιτητές του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Εκπαιδευτική Καινοτομία για την Αειφορία. Σκοπός του είναι να αποκτήσουν οι μαθητές τα απαραίτητα εργαλεία και δεξιότητες.
να αναπτύξουν εκπαιδευτικά έργα βασισμένα σε μοντέλα και διαδικασίες μάθησης κατάλληλες για το παράδειγμα της βιωσιμότητας.
Γραμμές σπουδών:
- Εκπαιδευτική καινοτομία: Εξερευνά τις παιδαγωγικές και γνωστικές βάσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας, διερευνά την καινοτομία στην εκπαίδευση και αναπτύσσει πρακτικές και αντικειμενικές διαδικασίες για τον εντοπισμό των αναγκών διαφορετικών μαθησιακών θεμάτων και την ικανοποίησή τους μέσω παιδαγωγικών στρατηγικών και μεθοδολογιών που σχετίζονται με αυτές τις ανάγκες.
- Εκπαίδευση για την αειφορία: Απευθύνεται σε τοπικές, αποτελεσματικές και συγκεκριμένες εκπαιδευτικές διαδικασίες για να συμμετάσχει στον μετασχηματισμό προς τη βιωσιμότητα και να συνδέσει τα μαθησιακά θέματα με το περιβάλλον τους, το πλαίσιο και το όραμά τους για το μέλλον.
- Εργαστήριο εκπαιδευτικών πρακτικών: Ανάπτυξη πραγματιστικών δεξιοτήτων και γνώσεων σχετικά με επίσημα και εναλλακτικά παιδαγωγικά εργαλεία μέσω ασκήσεων και πρακτικών.
Αλλαγή άξονα πρακτορείου
Αυτός ο άξονας είναι διεπιστημονικός, επομένως τον μοιράζονται τα διάφορα μεταπτυχιακά στο UMA. Σκοπός του είναι να παρέχει βασικά εργαλεία και έννοιες για τον παράγοντα της κοινωνικο-περιβαλλοντικής αλλαγής, ανεξάρτητα από την ειδικότητά του.
Γραμμές σπουδών:
- Πλαίσια σκέψης: Αναπτύσσει συστημικά, κριτικά, εξελικτικά και ηθικά πλαίσια σκέψης για κοινωνικο-περιβαλλοντική δράση.
- Κοινωνικο-περιβαλλοντικά πλαίσια: Αναπτύσσει τις βάσεις για την εννοιολόγηση της βιωσιμότητας και των κοινωνικο-περιβαλλοντικών προβλημάτων, προωθώντας ένα αναγεννητικό όραμα και τονίζοντας τη σημασία της εξέτασης των ανθρώπινων και οικολογικών πτυχών ως ενιαίο σύστημα
Άξονας έργου
Σε αυτόν τον άξονα αναπτύσσονται πρακτικές και έργα που εφαρμόζουν και διασυνδέουν τα περιεχόμενα που αναφέρονται στους άλλους δύο άξονες, ανάλογα με τις δυνατότητες και το πλαίσιο του κάθε μαθητή. Αποτελεί χώρο πειραματισμού και προβληματισμού, ατομικό και συλλογικό. Χρησιμοποιεί την ενεργό έρευνα ως μεθοδολογία, η οποία αναπτύσσει την ικανότητα να διερευνούμε επίσημα τις ενέργειές μας, σε μια κυκλική διαδικασία που επιτρέπει ολοένα και πιο σύνθετες ενέργειες που βασίζονται στην εμπειρία.
Γραμμές σπουδών:
• Επαγγελματική ενεργή έρευνα: Σε πειθαρχικές ομάδες ανά μεταπτυχιακό, κάθε φοιτητής σχεδιάζει και υλοποιεί επαγγελματικά πειράματα και έργα που επιτρέπουν την εφαρμογή νέων γνώσεων και εργαλείων και τη διερεύνηση της κοινωνικο-περιβαλλοντικής κλίσης. συλλογισμός της εμπειρίας.
• Προσωπική ενεργή έρευνα: Σε διεπιστημονικές ομάδες μεταξύ μεταπτυχιακών τίτλων, κάθε φοιτητής σχεδιάζει και εφαρμόζει διαδικασίες ανάπτυξης ικανοτήτων για προσωπική ανάπτυξη, αυτοκατευθυνόμενη μάθηση και ηγεσία. συλλογισμός της εμπειρίας.
Οι ομάδες ενσωματώνονται κάθε εξάμηνο σε μια μορφή κοινότητας πρακτικής, η καθεμία με περίπου 9 φοιτητές, και συντονίζονται από Διαμεσολαβητές έμπειρους στην υποστήριξη ομαδικών και ατομικών διαδικασιών.